Προς το περιεχόμενο

Η νέα Pocket Cinema Camera της Blackmagic τραβάει βίντεο 6K


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

Οι τελευταίες Hi End κινηματογραφικές κάμερες έχουν φτάσει σε γενικές γραμμές (και σε κάποια σημεία ξεπεράσει) το film των 70mm. Συγκρίσεις 70mm με DVD και DV δεν είναι ούτε για γέλια. 

Θεωρείς High end Κινηματογραφική κάμερα την συγκεκριμένη του θέματος με 2,5κ κόστος? 

ένα το κρατούμενο. 

Δεύτερον δεν αναφέρομαι στην ανάλυση της εικόνας όπου θεωρητικά το φιλμ περιορίζετε μόνον από την ποιότητα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των οπτικών που απαρτίζουν το σύστημα αλλά στην ευκρίνεια/καθαρότητα, στο χρωματικό εύρος, στο βάθος στην κίνηση κλπ κλπ. 

Όταν ανέφερα δε το DVD απλά έδωσα έμφαση και υπέρβαλα. Αλλά οποιοδήποτε Black μοντέλο της sony dv του τότε απλά έχει καλύτερη εικόνα από το film 70mm. Πόσο μάλλον η blackmagic του θέματος που επ ουδενί λόγο δεν χαρακτηρίζετε κινηματογραφική κάμερα. 

Ποιο βλάχικα και με ίδιο άνοιγμα φακού ίδια mm φακό  μια κάμερα 70mm έχει χειρότερη εικόνα από ένα καλό κινητό μέχρι τις 100 ίντσες προβολή και θέαση στα 5+ μέτρα.

Και ναι δεν είναι ούτε για γέλια. Το αντίθετο μάλιστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

26 minutes ago, leonproniknidis said:

Αλλά οποιοδήποτε Black μοντέλο της sony dv του τότε απλά έχει καλύτερη εικόνα από το film 70mm

Πήγαινε τράβα το Hateful 8 με DV και φέρτο να γελάσουμε. 

26 minutes ago, leonproniknidis said:

Και ναι δεν είναι ούτε για γέλια. Το αντίθετο μάλιστα.

Ναι, για κλάματα είναι.

Spoiler

Μην τα πεις αυτά πουθενά παραέξω και σε πάρουν στο ψιλό. Εμείς εδώ είμαστε δικοί σου άνθρωποι και σε καταλαβαίνουμε. 😂

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και σήμερα, στις ακριβές παραγωγές του κινηματογράφου συχνά προτιμάται το film.

Εννοείται η σύγκριση με οποιοδήποτε κινητό δεν υφίσταται καν. Προφανώς μόνο το κινηματογραφικό γυαλί και το μέγεθος του format κάνουν τη διαφορά, χώρια το δυναμικό εύρος και το βάθος χρώματος. Τα κινητά δίνουν 8μπιτ εικόνα από ένα σενσοράκι-φακουδάκι μια σταλίτσα, πολύ edge sharpening και αποθορυβοποίηση, όσο και να εξελιχθούν τους κανόνες της φυσικής δεν μπορείς να τους παραβλέψεις....

Για τη χρήση που προορίζονται φυσικά, άριστα είναι κάποια. Αλλά μέχρι εκεί. Μην τρελαθούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Πήγαινε τράβα το Hateful 8 με DV και φέρτο να γελάσουμε. 

Ναι, για κλάματα είναι.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Μην τα πεις αυτά πουθενά παραέξω και σε πάρουν στο ψιλό. Εμείς εδώ είμαστε δικοί σου άνθρωποι και σε καταλαβαίνουμε. 😂

Γιατί με 70mm φιλμ έχει τραβηχτεί το hateful 8? 

Αν ήταν έτσι οι "δικοί μου" άνθρωποι θα είχα αυτοκτονήσει φίλε.

επεξεργασία:

με αυτά έχει γυριστεί λόγο ταραντίνο κυρίως σύμφωνα με imdb. 

Arriflex 765, Panavision APO Panatar Lenses 
Panavision 65 HR Camera, Panavision APO Panatar Lenses 
Panavision Panaflex System 65 Studio, Panavision APO Panatar Lenses

 

Και πες μου εσύ τώρα τι σχέση έχει αυτός ο εξοπλισμός που στο τέλος μετατράπηκε σε ψηφιακό φορμά με τον εξοπλισμό που παρέθεσε τα βίντεο ο φίλος ποιο πάνω στην αφιέρωση. 

Επεξ/σία από leonproniknidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, CheOnWeb είπε

Όχι, με DV. 🤣

Είσαι είρωνας μέχρι εκεί που δεν παίρνει. Και ενώ έχεις απόλυτο δίκιο (όντως τραβήχτηκε με κάμερα του 89 αλλά όχι με φακούς του τότε αλλά παραμετροποιημένα κεφάλια και σύγχρονους φακούς που βάζω στοίχημα δεν το γνώριζες) αλλά ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ εκνευριστικός δεν γίνεσαι. 

 

Και ένα πολύ καλό άρθρο μιας και είπαμε να θυμηθούμε τα παλιά και να μάθουμε τα νέα είναι αυτό εδώ που βρήκα και ξεκαθαρίζει πολύ το τοπίο για όσους ασχολούνται με το αντικείμενο..

https://expertphotography.com/film-vs-digital-photography/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

Έχεις δώσει τον ίδιο χρόνο σε Adobe Suite και Resolve? Μήπως είσαι πιο έμπειρος στην Adobe και γι’ αυτό σου έσπασε τα νεύρα το Resolve? Επίσης, μήπως δούλεψες με H264 στο free resolve? Η free version δεν έχει δικό της h264 decoder, χρησιμοποιεί των Windows με τα αντίστοιχα αποτελέσματα...

Τέλος, εκτός των nodes, αυτό που μ’ αρέσει περισσότερο είναι το πραγματικό Interaction μεταξύ editor (Edit page) και compositor (Fusion), χωρίς να ρεντάρεις/σώζεις/φορτώνεις. Λειτουργεί δε, σαφώς καλύτερα απ’ το link (δεν θυμάμαι πώς ακριβώς λέγεται) μεταξύ After και Premiere. 

Θα διαφωνήσω, αν μιλάμε για καθαρό editing. Το Premiere μια χαρά το χτυπάει. Τον Avid, όχι ακόμα. 

Γνωρίζω την suite της adobe ενω το resolve το χρησιμοποίησα πριν λιγες μέρες για ενα συντομο 4K footage που τράβηξα απο το iphone. 
Είχα θεματάκια στο real time rendering κατα τον σχεδιασμό στο fusion ενω στο Ae δεν είχα.
Τα shotcuts δεν λειτουργούσαν ή η μεγένθυση του monitor στο davinci οπως ανέφερα κ πριν. Εφτιαχνε με επανεκκινηση.
Ακομα διαβασα πως ειναι μανουρα να κανω export ενα fusion project ωστε να το μεταφέρω σε άλλο project αργότερα κ να μην τα ξεκινησω απο την αρχή ολα.

Είμαι σε iMac 5K και οχι σε windows εαν αυτο εχει διαφορά.
Πάντως ηταν τρομερή ευκολία να μετακινούμαι ανάμεσα σε editing/fusion/fairlight/export
Θα του δώσω κι άλλη ευκαιρία σίγουρα οταν μάθω πως θα κάνω copy/paste το fusion απο ενα project στο αλλο.
 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@leonproniknidis

Οκ. Sorry. Αφού είσαι ψύχραιμος, έλα να το συζητήσουμε σοβαρά. Το DV είναι ένα ψηφιακό φορμάτ SD (720x576), είναι Interlace και έχει έναν codec που με τα σημερινά δεδομένα είναι για πέταμα. Μην το βάζεις καν στην κουβέντα. Το θέμα είναι: Digital Raw από Alexa/RED/Blackmagic (κυρίως Alexa) vs film 35/70mm. Τα δύο μέσα είναι περίπου στο ίδιο level, το καθένα με τα δικά προτερήματα και ελαττώματα.

Επεξ/σία από CheOnWeb
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι λόγοι που το ψηφιακό είναι καλύτερο  το καταλαβαίνουμε όλοι. Faster editing and cheaper for consumers 

 

Αλλά Σαν ταινία δεν παίζεται η ποιότητα ακόμα και τώρα...Και μάλλον στο μέλλον. 

Επεξ/σία από APPLEGEEK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κοντράρει στα ίσια το premiere στο editing μάλιστα έχει και περισσότερα features (που εμείς τα περισσότερα δεν θα χρησιμοποιήσουμε ποτέ) βέβαια έχει learning curve και εμένα με δυσκολεύει σε μερικά σημεία αλλα προσπαθώ σιγά σιγά να κάνω το switch και να καταλάβω την φιλοσοφία με τα nodes κλπ.

Ρίξε μια ματιά στα features, πραγματικά έχει τα πάντα και ακόμη περισσότερα, ειδικά στο κομμάτι editing αν μάθεις τα κόλπα είναι αλλού.

https://www.blackmagicdesign.com/products/davinciresolve/

Θα συμφωνήσω ότι με το premiere στήνεις ένα project στο bam bam ειδικά αν είσαι χρήστης του για πάνω από 20 χρόνια όπως εγώ οπότε είναι και λογικό να το ξέρεις απ' έξω.

Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι το premiere και γενικότερα η σουίτα της adobe είναι για τα μπάζα, κάθε άλλο το μόνο που με χαλάει είναι το subscription based model που έχει υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια.

Πάντως η "μαύρη μαγεία" είναι να έχεις και κάμερα που να τραβάει raw footage και να κλάψεις με το αποτέλεσμα και το τι μπορείς να κάνεις με τον συνδυασμό αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Steven spielberg- making it film transferring it in digital is inferrior image VERY infirior image.

και τωρα εσεις τα παιδακια μου λετε οτι 8ελετε. παραδίνομαι.

 

 sound TAPE 100 X better than CD 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, APPLEGEEK είπε

Steven spielberg- making it film transferring it in digital is inferrior image VERY infirior image.

και τωρα εσεις τα παιδακια μου λετε οτι 8ελετε. παραδίνομαι.

 sound TAPE 100 X better than CD 

Δεν είμαστε παιδάκια. 

Ο Σπίλμπεργκ η ο κάθε μεγάλος σκηνοθέτης το τι άποψη έχει δεν έχει καμία σημασία με την πραγματικότητα. Επίσης το αποτέλεσμα που θα δούμε στην μεγάλη οθόνη τίποτε δεν μετράει περισσότερο από το ποιος έχει κάνει την σκηνοθεσία/φωτογραφία.  Ποιος έχει καδράρει τις εικόνες σε κάθε σκηνή. Πως έχουν δέσει όλες αυτές οι σκηνές και ούτω κάθε εξής. Το μέλλον είναι ψηφιακό και η ποιότητα της εικόνας του ψηφιακού είναι ανώτερη. Πολύ ανώτερη. 

Απλώς ο κάθε ένας έχει διαφορετικές απόψεις και αισθήσεις για αυτό που βλέπει. Άλλοι θέλουν να ακούν το κρατσ κρατς του πικάπ και την υποτιθέμενη "ανάλυση",  "χρώμα" κλπ βλακείες λες και το ανθρώπινο τύμπανο/εγκέφαλος που κάνει την ανάλυση του ήχου είναι ίδια σε όλους τους ανθρώπους. Πλασίμπο το λέω εγώ αυτό και όσα χιλιάρικα και να δώσει κάποιος για λαμπάτους ενισχυτές καλώδια και πικάπ η διαφορά στον ήχο από ένα καλό ακριβό ψηφιακό σύστημα είναι γελοία στα αυτιά των 90% των ανθρώπων που θα το ακούσουν.

Στο θέμα της εικόνας ιδιαίτερα σε περίπτωση που δεν μετατραπεί σε ψηφιακό είναι για γέλια. Δηλαδή εκτύπωση και βλακείες για μηχανές προβολής φιλμ θεωρώ ότι είναι απίστευτα ξεπερασμένο και η ποιότητα της εικόνας για κλάματα αφού παιχτεί 1-2 φορές...

Τέσπα.. το πάμε μακριά. Καλός ο ρομαντισμός αλλά η πρακτικότητα έχει την χάρη της.

 

ΕΝ τω μεταξύ φαντάζομαι δεν έχεις καταλάβει ότι αυτό που ακούς στο βίντεο που παραθέτεις είναι mp3 έτσι?

Για να καταλάβεις καλύτερα...

 

Παρεπιμπτόντως και εντελώς ενημερωτικά για να δώσω έμφαση πόσο σημαντικό είναι το μάτι του σκηνοθέτη και δεν πα να έχει εξοπλισμό δις 

δες με τι γυρίστηκε το 28 Days Later ....

Επεξ/σία από leonproniknidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, leonproniknidis είπε

Δεν είμαστε παιδάκια. 

Ο Σπίλμπεργκ η ο κάθε μεγάλος σκηνοθέτης το τι άποψη έχει δεν έχει καμία σημασία με την πραγματικότητα. Επίσης το αποτέλεσμα που θα δούμε στην μεγάλη οθόνη τίποτε δεν μετράει περισσότερο από το ποιος έχει κάνει την σκηνοθεσία/φωτογραφία.  Ποιος έχει καδράρει τις εικόνες σε κάθε σκηνή. Πως έχουν δέσει όλες αυτές οι σκηνές και ούτω κάθε εξής. Το μέλλον είναι ψηφιακό και η ποιότητα της εικόνας του ψηφιακού είναι ανώτερη. Πολύ ανώτερη. 

Απλώς ο κάθε ένας έχει διαφορετικές απόψεις και αισθήσεις για αυτό που βλέπει. Άλλοι θέλουν να ακούν το κρατσ κρατς του πικάπ και την υποτιθέμενη "ανάλυση",  "χρώμα" κλπ βλακείες λες και το ανθρώπινο τύμπανο/εγκέφαλος που κάνει την ανάλυση του ήχου είναι ίδια σε όλους τους ανθρώπους. Πλασίμπο το λέω εγώ αυτό και όσα χιλιάρικα και να δώσει κάποιος για λαμπάτους ενισχυτές καλώδια και πικάπ η διαφορά στον ήχο από ένα καλό ακριβό ψηφιακό σύστημα είναι γελοία στα αυτιά των 90% των ανθρώπων που θα το ακούσουν.

Στο θέμα της εικόνας ιδιαίτερα σε περίπτωση που δεν μετατραπεί σε ψηφιακό είναι για γέλια. Δηλαδή εκτύπωση και βλακείες για μηχανές προβολής φιλμ θεωρώ ότι είναι απίστευτα ξεπερασμένο και η ποιότητα της εικόνας για κλάματα αφού παιχτεί 1-2 φορές...

Τέσπα.. το πάμε μακριά. Καλός ο ρομαντισμός αλλά η πρακτικότητα έχει την χάρη της.

ΕΝ τω μεταξύ φαντάζομαι δεν έχεις καταλάβει ότι αυτό που ακούς στο βίντεο που παραθέτεις είναι mp3 έτσι?

Για να καταλάβεις καλύτερα...

Παρεπιμπτόντως και εντελώς ενημερωτικά για να δώσω έμφαση πόσο σημαντικό είναι το μάτι του σκηνοθέτη και δεν πα να έχει εξοπλισμό δις 

δες με τι γυρίστηκε το 28 Days Later ....

πιο ευκολα κανεις πλεον δουλια με digital. εκει μενω εγω τα υπόλοιπα υποστηρίζω φιλμ και βινυλίου και μπομπινοφωνα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...