Προς το περιεχόμενο

Λήξη συμβολαίου και διακοπή σύνδεσης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, το συμβόλαιό μου έχει λήξει εδώ και ένα χρόνο, ήταν 24μηνο. Μετά τη λήξη σταμάτησε να ισχύει η τότε προσφορά που είχα κάνει και συνέχισε να έρχεται λογαριασμός με ανεβασμένο πάγιο. Πλέον θέλω να κάνω διακοπή, στους όρους αναφέρεται ότι μετά τους 24 μήνες '' Κατά την ημερομηνία συμπλήρωσης της συμβατικής διάρκειας, η Σύμβαση ανανεώνεται αυτόματα για αόριστο χρόνο ''

Άρα τώρα που θέλω διακοπή και έχουν περάσει οι 24 μήνες πληρώνω τίποτα ή όχι;

Επεξ/σία από 1988panos2171
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Καλησπέρα, το συμβόλαιό μου έχει λήξει εδώ και ένα χρόνο, ήταν 24μηνο. Μετά τη λήξη σταμάτησε να ισχύει η τότε προσφορά που είχα κάνει και συνέχισε να έρχεται λογαριασμός με ανεβασμένο πάγιο. Πλέον θέλω να κάνω διακοπή, στους όρους αναφέρεται ότι μετά τους 24 μήνες '' Κατά την ημερομηνία συμπλήρωσης της συμβατικής διάρκειας, η Σύμβαση ανανεώνεται αυτόματα για αόριστο χρόνο ''

Άρα τώρα που θέλω διακοπή και έχουν περάσει οι 24 μήνες πληρώνω τίποτα ή όχι;

Δεν υπάρχει σύμβαση αορίστου! Διακοπή όποτε θες και χωρίς να πληρώσεις τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστω! Επίσης αν γνωρίζεις, έχει ήδη εκδοθεί ο λογαριασμός του μήνα, αν κάνω σήμερα την αίτηση διακοπής ο λογαριασμός πρέπει να πληρωθεί ούτως η άλλως;

Επεξ/σία από 1988panos2171
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν συμβάσεις ορισμένου χρόνου και αορίστου. Όταν κάνεις μια νέα σύνδεση ή ανανέωση με κάποια έκτπωση για συγκεκριμένο διάστημα (π.χ. 24μηνο) αυτή είναι σύμβαση ορισμένου χρόνου. Με την λήξη της γίνεται αορίστου έως ότου την καταργήσεις ή κάνεις φορητότητα. Πληροφοριακά υπάρχουν και συμβάσεις εξαρχής αορίστου αλλά δεν έχουν έκπτωση στο πάγιο.

Όταν διακόψεις οριστικά την σύνδεση ή κάνεις φορητότητα, θα  βγει εκκαθαριστικός λογαριασμός (άσχετα πότε είχε βγει ο τελευταίος) και ανάλογα την περίπτωση μπορεί να είναι είτε χρεωστικός είτε πιστωτικός. Στην θέση σου δεν θα πλήρωνα τον τελευταίο και θα περίμενα τον εκκαθαριστικό μετά την διακοπή της σύνδεσης με τον πάροχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα εγώ τώρα απλά περιμένω να μου έρθει κάποιος εκκαθαριστικός λογαριασμός; Μπορώ τηλεφωνικά να μάθω για την εξέλιξη του αιτήματος διακοπής;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γνωρίζω αλλά δεν έχει να χάσεις κάτι. Παλαιότερα ήθελαν το σχετικό αίτημα να κατατεθεί 1 μήνα πριν, αλλά ο τελευταίος κανονισμός νομίζω λέει μερικές μέρες.

Ο εκκαθαριστικός θα έρθει αφού πρώτα γίνει η διακοπή της σύνδεσης. Το πόσο σύντομα, εξαρτάται από το λογιστήριο κάθε παρόχου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατάλαβα. Το θέμα μου είναι πως δεν έχω πάρει κάποιο αποδεικτικό για αίτημα διακοπής και δε θέλω το Σεπτέμβριο να μου χρεώσουν άλλον ένα μήνα λέγοντας πως δεν έχουν λάβει κάποιο αίτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα πέραν του να περιμένεις την διακοπή. Εφόσον δεν έχει ολοκληρωθεί η διακοπή, είναι φυσικό να χρεωθείς για τις μέρες που λαμβάνεις υπηρεσία. Ακόμη και να εκδοθεί άλλος ένας λογαριασμός και τον πληρώσεις, υποχρεωτικά μετά την διακοπή θα βγει ο εκκαθαριστικός που λογικά θα είναι πιστωτικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβάμαι μη μου ρθει κανένας λογαριασμός το Σεπτέμβρη και μου πούνε ότι δεν έχουν κάταχωρημένο κάποιο αίτημα διακοπής. Ακριβώς το ίδιο έγινε με την αίτηση μετακόμισης που δε τη βλέπανε στο σύστημά τους, γι αυτό με ανάγκασαν σε διακοπή οπότε δυστυχώς δε μπορώ να τους εμπιστεύομαι. Επίσης έχω φύγει από το προηγούμενο σπίτι εδώ και ένα μήνα και η σύνδεση εκεί είναι ακόμα ενεργοποιημένη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την στιγμη που βγηκε λογαριασμος πρεπει να πληρωθει ειτε μενει καποιος στο προηγουμενο σπιτι ειτε οχι.

Επρεπε να ειχες κανει αιτηση διακοπης μερες η ακομα και εβδομαδες πριν φυγεις, οχι να φυγεις και να την κανεις μετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήθελα να κάνω μετακόμιση γραμμής όπως και έκανα, δεν είναι δικό μου θέμα το ότι αρχικά μου δώσανε λάθος οδηγίες, χάθηκε μια βδομάδα και έπειτα από 15 μέρες ύστερα από δική μου ενόχληση μου είπανε ότι δε βλέπουνε καμία άιτηση μετακόμισης και πάμε ξανά από την αρχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λαθος οδηγιες; Για να εισαι καλυμενος πας σε ενα υποκαταστημα και κανεις αιτηση μεταφορας, τι οδηγιες χρειαζοσουν που σου εδωσαν λαθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πανε σε ενα καταστημα και σιγουρεψου οτι μαζι με την μετακομιση δεν εκανες και ανανεωση του προγραματος και πριν κανεις διακοπη να εισια σιγουρος οτι οντως εχει ληξει το συμβολαιο σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Λαθος οδηγιες; Για να εισαι καλυμενος πας σε ενα υποκαταστημα και κανεις αιτηση μεταφορας, τι οδηγιες χρειαζοσουν που σου εδωσαν λαθος;

Moυ είχανε πει ότι η διαδικασία ματακόμισης γίνεται ηλεκτρονικά αφού μου στείλουνε την αντίστοιχη αίτηση, εκτυπώσω, υπογράψω και ξαναστείλω. Αφού περάσανε 2 μέρες παραπάνω από αυτές που μου είπανε ότι θα τα έχουν στείλει τους πήρα και μου απάντησαν ότι δε γίνεται έτσι αλλά θα πρέπει να πάω σε κατάστημα όπως και έκανα έπειτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...