Προς το περιεχόμενο

Toyota CH-R vs ?


GeoSeo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κάθε αυτοκίνητο μπορεί να είναι καλό ή κακό ανάλογα με τα σενάρια χρήσης του που πέφτουν στην περίπτωση του ιδιοκτήτη. Για οικογένεια, προφανως το CHR δεν ειναι καλή επιλογή γιατί οι χώροι του είναι ανύπαρκτοι, στην απέναντι πολυκατοικία μένει ζευγάρι με μωρό και κατεβάζουν καντήλια ακόμα και για να βάλουν το καρότσι. Επίσης, για κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα εθνική δεν είναι καλή επιλογή γιατί ειναι βαρύ και δυσκίνητο συν οτι δεν εκμεταλλεύεσαι το υβριδικό σύστημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, zio10 είπε

Άρα τι μένει; Η πόλη; Δεν είναι πολύ ογκώδες για μέσα στην πόλη όμως;

4.3μ δεν το λες και κτήνος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, omitziz είπε

4.3μ δεν το λες και κτήνος 

Όχι νορμάλ είναι, μου φαινόταν πιο μεγάλο. 

Λογικά όμως έχει μικρότερους χώρους από άλλα αντίστοιχα... είναι ιδιαίτερο αμάξι, πρέπει να το σκεφτεί καλά ο υποψήφιος αγοραστής.

Επεξ/σία από zio10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλώς είναι "μεγάλο" για τους χώρους που έχει αντίστοιχα μέσα.... Λόγω "φουτουριστικότητας" χάνει πολλούς χώρους

Επίσης νομίζω πως είναι λίγο αλμυρή η τιμή του και αυτός είναι ο λόγος που τα πιο πολλά που κυκλοφορούν είναι λιζινγκ....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/8/2019 στις 10:13 ΜΜ, GeoSeo είπε

Καλησπέρα !

Ειμαι σε διαδικασία έρευνας για αγορά Καινούργιου αυτοκινήτου με προτίμηση σε υβριδικό. Κλείνω προς CH-R κ βρήκα αρκετά ενδιαφέρον το σχετικό υλικό σε παλιότερες συζητήσεις.

Θα ήθελα να πάρω πιο πρόσφατες πληροφορίες είτε από όσους το οδηγούν είτε από όσους το απέρριψαν. Τα υπέρ κ τα κατα κατα τη γνώμη σας. 

Όσοι το οδηγείτε υπάρχει κάτι που δεν σας αρέσει ? Η έκδοση club φαίνεται αρκετά πλήρης. Αν δεν προσθέσω το πακέτο χάρτες GO της Toyota διαβάζει χάρτες από το κινητό ? 

Όσοι τελικά το απορρίψατε που καταλήξατε ?

  Εχω τη συγκεκριμένη εκδοση που σε ενδιαφέρει εδω και καποιους μηνες και αυτα που θα πώ είναι καθαρά δική μου άποψη βασισμένα στις αναγκες και το γουστο μου.

  Αρχικά το αυτοκίνητο μου αρεσε πολυ εξωτερικά  και οταν ειχα παει να το δω δεν ήξερα καν οτι βγαίνει και σε υβριδικο. Ειχαμε κάνει και καποια άλλα της κατηγοριας test drive με τη γυναικα μου αλλα αυτο ήταν το πιο «ευκολοοδηγητο», δεν εμοιαζε με πλοιο στο δρομο οπως πχ το ΚΙΑ. Απο εκεί και περα μετα απο 2 test drive καταληξαμε σε αυτο και τελικα καλά καναμε. 

  Σχεδιαστικά εχει σπορ χαρακτήρα και δεν ειναι να περνας λακουβες με 200 γιατι εχει αρκετα χαμηλο προφιλ στα ελαστικα και αν προερχεσαι απο γερμανικο μπορει να σου φανει οτι κοπαναει λιγο. Στο δρομο γενικότερα εχει φοβερο πατημα χωρις να παιρνει κλισεις και χωρις να σγυριζουν διαφορα στα αφτια σου. Καποιοι λενε οτι κανει θορυβο το σασμαν επειδη ειναι ecvt αλλα δεν ισχυει σε καμια περίπτωση. Μπορει να σου φανει οτι κανει θορυβο στην ανηφορα για το Παλαμιδι στο Ναυπλιο. Εκει και σε χαμηλες στροφες μπορεις να πεις οτι το ακους αλλα και παλι ειναι επειδη όλη την υπολοιπη ωρα, απο θεμα φασαριας, ειναι σαν να οδηγας ποδηλατο.

  Στο θεμα ασφάλεια και ανεση διαθετει τα παντα. Adaptive cruise control, speed limiter, pre collision system και για αυτοκινητα και για πεζους, lane assist με ελεγχο τιμονιου,  και οτιδήποτε αλλο υπαρχει. 

  Απο χώρους, εμένα τουλαχιστον που δεν εχω 3 παιδια, πεθερα και θεια να πηγαινουμε στο χωριο, με βολευει αρκετα. Ειναι στο επιπεδο ενος golf περιπου. Το πίσω καθισμα ειναι ανετο,  εχει κατσει φιλος που ειναι 1,95 και δεν ειχε καν θεμα με το κεφαλι και τα γονατα. Τα παραθυρα είναι μικρα οντως αλλα αν το κριτήριο για την αγορα ηταν η γνωμη καποιου που ηθελε να βλεπει τι γινεται απ´εξω, δεν θα επαιρνα αυτο. Το εσωτερικό ειναι αρκετα ποιοτικο με σκληρα καθίσματα και τεράστιο μείον την οθόνη που ειναι βγαλμενη απο το 1980. Χαλια γραφικα, αποκριση, χρωματα, ολα χαλια σε σχεση με αλλες της κατηγοριας φυσικα. Απο ηχο αρκετα ικανοποιητικο.

  Οι επιδοσεις του εμενα με υπερκαλυπτουν, παρ´ολο που δεν ειμαι 85 χρονων. Το ecvt σασμαν σε κανει να μην καταλαβαινεις την επιταχυνση γιατι εχεις μαθει με συμβατικα χειροκινητα η αυτοματα αλλα τα 150 ερχονται αρκετα γρηγορα. Οπως επιταχύνει σε ευθεια μονος μου, το ιδιο επιταχυνει και σε ανηφορα με 4 ατομα και φορτωμενο. Τωρα αν καποιος θελει να εχει 500 αλογα για «καμια προσπεραση» η να πηγαίνει με 200+  ας κοιταξει αλλου. Εχει κοφτη στα 190 κοντερ ετσι κι αλλιως.

 Το πιο εντυπωσιακό στο αυτοκινητο τωρα ειναι η οικονομία και ειδικότερα εντός πόλης. Με σχεδον 50€ βγαζει με «ελαφρυ» ποδι γυρω στα 900 χιλιομετρα. Σε επαρχιακο δρομο γυρω στα 650. 3,8 καταναλωση εντος και 5,1 εκτος, παντα με τα στοιχεια απο το οργανο και με το δικο μου ελαφρυ ποδι. Για τον ογκο και τα κιλα του ειναι φοβερα οικονομικο. Αν εισαι καγκουρας τα νουμερα αλλαζουν πολυ ευκολα.

6 χρονια εγγυηση και 11 χρονια το υβριδικο συστημα. (Μετα το 6 ετος εγγυησης σου δινουν αλλα 5 για το υβριδικο μονο).

Οι χαρτες ειναι αχρηστοι να μη τους παρεις, τζαμπα λεφτα. Εχουν πολλα προβληματα και ειναι με συνδρομη καθε χρονο. Απο το κινητο διαβάζει μονο αν εχεις android και μπορει να γίνει mirroring. Εχει βγει after market adaptor  για να έχεις android auto η και apple carplay που κάνεις τα πάντα μετα απο εκει. Αν θες το παραγγελνεις με ρεζερβα κανονικα.

Αν ειναι κατι αλλο που θα ηθελα, ειναι οι αισθητηρες για τα τυφλα σημεια πισω αριστερα και δεξια, με την ειδοποιηση στον καθρεφτη, αλλα ηταν μερος απο το tech πακετο που ηταν + 3.500€ Οποτε συμβιβαστηκα.

Οτιδήποτε αλλο θες με ρωτάς. 

Επεξ/σία από G.bar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι εξελιγμένο τεχνολογικά και είναι μια εξαιρετική επιλογή για πολλά πράγματα.

ΠΡΟΣΟΧΗ, όμως. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ για οικογενειακό αυτοκίνητο με 2 παιδιά και πάνω, βάσει των χώρων που έχει. Και μην αρχίσουμε την καραμέλα με τις μπαγκαζιέρες οροφής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, G.bar είπε

. Εχει βγει after market adaptor  για να έχεις android auto η και apple carplay που κάνεις τα πάντα μετα απο εκει. 

Κάποιο link για τον adaptor υπάρχει;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι εξελιγμένο τεχνολογικά και είναι μια εξαιρετική επιλογή για πολλά πράγματα.

ΠΡΟΣΟΧΗ, όμως. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ για οικογενειακό αυτοκίνητο με 2 παιδιά και πάνω, βάσει των χώρων που έχει. Και μην αρχίσουμε την καραμέλα με τις μπαγκαζιέρες οροφής.

 Αν έχεις 2 μωρά και πρέπει να κουβαλάς τις κούνιες τους και όλη την προίκα τους  όπου πας σίγουρα, δεν θα βολέψει. Πριν απο αυτό είχα ενα golf και χωράει ακριβώς τα ίδια πραγματα. Αν κάποιος θέλει περισσότερο χώρο για αποσκευές, χωρις να ρίχνει καθίσματα, σε καθημερινή βάση τότε κοιτάει αλλου.

20 λεπτά πριν, kgkatzi είπε

Κάποιο link για τον adaptor υπάρχει;

 https://caralarms.gr
Εδω τηλ. και ρωτάς γιατι είναι σε κλειστο group τα βιντεο και η παρουσίαση που έχει κάνει το παιδί και δεν μπορω να τα βαλω εδω. Γύρω στα 300 αν δεν κάνω λαθος τοποθετημένο γιατι κουμπώνει σε υποδοχή πισω απο την οθονη και δεν είναι ευκολο να το κάνεις μόνος σου.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/8/2019 στις 9:03 ΠΜ, G.bar είπε

  Εχω τη συγκεκριμένη εκδοση που σε ενδιαφέρει εδω και καποιους μηνες και αυτα που θα πώ είναι καθαρά δική μου άποψη βασισμένα στις αναγκες και το γουστο μου.

  Αρχικά το αυτοκίνητο μου αρεσε πολυ εξωτερικά  και οταν ειχα παει να το δω δεν ήξερα καν οτι βγαίνει και σε υβριδικο. Ειχαμε κάνει και καποια άλλα της κατηγοριας test drive με τη γυναικα μου αλλα αυτο ήταν το πιο «ευκολοοδηγητο», δεν εμοιαζε με πλοιο στο δρομο οπως πχ το ΚΙΑ. Απο εκεί και περα μετα απο 2 test drive καταληξαμε σε αυτο και τελικα καλά καναμε. 

  Σχεδιαστικά εχει σπορ χαρακτήρα και δεν ειναι να περνας λακουβες με 200 γιατι εχει αρκετα χαμηλο προφιλ στα ελαστικα και αν προερχεσαι απο γερμανικο μπορει να σου φανει οτι κοπαναει λιγο. Στο δρομο γενικότερα εχει φοβερο πατημα χωρις να παιρνει κλισεις και χωρις να σγυριζουν διαφορα στα αφτια σου. Καποιοι λενε οτι κανει θορυβο το σασμαν επειδη ειναι ecvt αλλα δεν ισχυει σε καμια περίπτωση. Μπορει να σου φανει οτι κανει θορυβο στην ανηφορα για το Παλαμιδι στο Ναυπλιο. Εκει και σε χαμηλες στροφες μπορεις να πεις οτι το ακους αλλα και παλι ειναι επειδη όλη την υπολοιπη ωρα, απο θεμα φασαριας, ειναι σαν να οδηγας ποδηλατο.

  Στο θεμα ασφάλεια και ανεση διαθετει τα παντα. Adaptive cruise control, speed limiter, pre collision system και για αυτοκινητα και για πεζους, lane assist με ελεγχο τιμονιου,  και οτιδήποτε αλλο υπαρχει. 

  Απο χώρους, εμένα τουλαχιστον που δεν εχω 3 παιδια, πεθερα και θεια να πηγαινουμε στο χωριο, με βολευει αρκετα. Ειναι στο επιπεδο ενος golf περιπου. Το πίσω καθισμα ειναι ανετο,  εχει κατσει φιλος που ειναι 1,95 και δεν ειχε καν θεμα με το κεφαλι και τα γονατα. Τα παραθυρα είναι μικρα οντως αλλα αν το κριτήριο για την αγορα ηταν η γνωμη καποιου που ηθελε να βλεπει τι γινεται απ´εξω, δεν θα επαιρνα αυτο. Το εσωτερικό ειναι αρκετα ποιοτικο με σκληρα καθίσματα και τεράστιο μείον την οθόνη που ειναι βγαλμενη απο το 1980. Χαλια γραφικα, αποκριση, χρωματα, ολα χαλια σε σχεση με αλλες της κατηγοριας φυσικα. Απο ηχο αρκετα ικανοποιητικο.

  Οι επιδοσεις του εμενα με υπερκαλυπτουν, παρ´ολο που δεν ειμαι 85 χρονων. Το ecvt σασμαν σε κανει να μην καταλαβαινεις την επιταχυνση γιατι εχεις μαθει με συμβατικα χειροκινητα η αυτοματα αλλα τα 150 ερχονται αρκετα γρηγορα. Οπως επιταχύνει σε ευθεια μονος μου, το ιδιο επιταχυνει και σε ανηφορα με 4 ατομα και φορτωμενο. Τωρα αν καποιος θελει να εχει 500 αλογα για «καμια προσπεραση» η να πηγαίνει με 200+  ας κοιταξει αλλου. Εχει κοφτη στα 190 κοντερ ετσι κι αλλιως.

 Το πιο εντυπωσιακό στο αυτοκινητο τωρα ειναι η οικονομία και ειδικότερα εντός πόλης. Με σχεδον 50€ βγαζει με «ελαφρυ» ποδι γυρω στα 900 χιλιομετρα. Σε επαρχιακο δρομο γυρω στα 650. 3,8 καταναλωση εντος και 5,1 εκτος, παντα με τα στοιχεια απο το οργανο και με το δικο μου ελαφρυ ποδι. Για τον ογκο και τα κιλα του ειναι φοβερα οικονομικο. Αν εισαι καγκουρας τα νουμερα αλλαζουν πολυ ευκολα.

6 χρονια εγγυηση και 11 χρονια το υβριδικο συστημα. (Μετα το 6 ετος εγγυησης σου δινουν αλλα 5 για το υβριδικο μονο).

Οι χαρτες ειναι αχρηστοι να μη τους παρεις, τζαμπα λεφτα. Εχουν πολλα προβληματα και ειναι με συνδρομη καθε χρονο. Απο το κινητο διαβάζει μονο αν εχεις android και μπορει να γίνει mirroring. Εχει βγει after market adaptor  για να έχεις android auto η και apple carplay που κάνεις τα πάντα μετα απο εκει. Αν θες το παραγγελνεις με ρεζερβα κανονικα.

Αν ειναι κατι αλλο που θα ηθελα, ειναι οι αισθητηρες για τα τυφλα σημεια πισω αριστερα και δεξια, με την ειδοποιηση στον καθρεφτη, αλλα ηταν μερος απο το tech πακετο που ηταν + 3.500€ Οποτε συμβιβαστηκα.

Οτιδήποτε αλλο θες με ρωτάς. 

Καλησπερα.

Ειναι ευκολο να μου πεις οδηγιες συνδεσης με android auto?δεν μπορω να το συνδεσω

Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/8/2019 στις 9:03 ΠΜ, G.bar είπε

  Εχω τη συγκεκριμένη εκδοση που σε ενδιαφέρει εδω και καποιους μηνες και αυτα που θα πώ είναι καθαρά δική μου άποψη βασισμένα στις αναγκες και το γουστο μου.

  Αρχικά το αυτοκίνητο μου αρεσε πολυ εξωτερικά  και οταν ειχα παει να το δω δεν ήξερα καν οτι βγαίνει και σε υβριδικο. Ειχαμε κάνει και καποια άλλα της κατηγοριας test drive με τη γυναικα μου αλλα αυτο ήταν το πιο «ευκολοοδηγητο», δεν εμοιαζε με πλοιο στο δρομο οπως πχ το ΚΙΑ. Απο εκεί και περα μετα απο 2 test drive καταληξαμε σε αυτο και τελικα καλά καναμε. 

  Σχεδιαστικά εχει σπορ χαρακτήρα και δεν ειναι να περνας λακουβες με 200 γιατι εχει αρκετα χαμηλο προφιλ στα ελαστικα και αν προερχεσαι απο γερμανικο μπορει να σου φανει οτι κοπαναει λιγο. Στο δρομο γενικότερα εχει φοβερο πατημα χωρις να παιρνει κλισεις και χωρις να σγυριζουν διαφορα στα αφτια σου. Καποιοι λενε οτι κανει θορυβο το σασμαν επειδη ειναι ecvt αλλα δεν ισχυει σε καμια περίπτωση. Μπορει να σου φανει οτι κανει θορυβο στην ανηφορα για το Παλαμιδι στο Ναυπλιο. Εκει και σε χαμηλες στροφες μπορεις να πεις οτι το ακους αλλα και παλι ειναι επειδη όλη την υπολοιπη ωρα, απο θεμα φασαριας, ειναι σαν να οδηγας ποδηλατο.

  Στο θεμα ασφάλεια και ανεση διαθετει τα παντα. Adaptive cruise control, speed limiter, pre collision system και για αυτοκινητα και για πεζους, lane assist με ελεγχο τιμονιου,  και οτιδήποτε αλλο υπαρχει. 

  Απο χώρους, εμένα τουλαχιστον που δεν εχω 3 παιδια, πεθερα και θεια να πηγαινουμε στο χωριο, με βολευει αρκετα. Ειναι στο επιπεδο ενος golf περιπου. Το πίσω καθισμα ειναι ανετο,  εχει κατσει φιλος που ειναι 1,95 και δεν ειχε καν θεμα με το κεφαλι και τα γονατα. Τα παραθυρα είναι μικρα οντως αλλα αν το κριτήριο για την αγορα ηταν η γνωμη καποιου που ηθελε να βλεπει τι γινεται απ´εξω, δεν θα επαιρνα αυτο. Το εσωτερικό ειναι αρκετα ποιοτικο με σκληρα καθίσματα και τεράστιο μείον την οθόνη που ειναι βγαλμενη απο το 1980. Χαλια γραφικα, αποκριση, χρωματα, ολα χαλια σε σχεση με αλλες της κατηγοριας φυσικα. Απο ηχο αρκετα ικανοποιητικο.

  Οι επιδοσεις του εμενα με υπερκαλυπτουν, παρ´ολο που δεν ειμαι 85 χρονων. Το ecvt σασμαν σε κανει να μην καταλαβαινεις την επιταχυνση γιατι εχεις μαθει με συμβατικα χειροκινητα η αυτοματα αλλα τα 150 ερχονται αρκετα γρηγορα. Οπως επιταχύνει σε ευθεια μονος μου, το ιδιο επιταχυνει και σε ανηφορα με 4 ατομα και φορτωμενο. Τωρα αν καποιος θελει να εχει 500 αλογα για «καμια προσπεραση» η να πηγαίνει με 200+  ας κοιταξει αλλου. Εχει κοφτη στα 190 κοντερ ετσι κι αλλιως.

 Το πιο εντυπωσιακό στο αυτοκινητο τωρα ειναι η οικονομία και ειδικότερα εντός πόλης. Με σχεδον 50€ βγαζει με «ελαφρυ» ποδι γυρω στα 900 χιλιομετρα. Σε επαρχιακο δρομο γυρω στα 650. 3,8 καταναλωση εντος και 5,1 εκτος, παντα με τα στοιχεια απο το οργανο και με το δικο μου ελαφρυ ποδι. Για τον ογκο και τα κιλα του ειναι φοβερα οικονομικο. Αν εισαι καγκουρας τα νουμερα αλλαζουν πολυ ευκολα.

6 χρονια εγγυηση και 11 χρονια το υβριδικο συστημα. (Μετα το 6 ετος εγγυησης σου δινουν αλλα 5 για το υβριδικο μονο).

Οι χαρτες ειναι αχρηστοι να μη τους παρεις, τζαμπα λεφτα. Εχουν πολλα προβληματα και ειναι με συνδρομη καθε χρονο. Απο το κινητο διαβάζει μονο αν εχεις android και μπορει να γίνει mirroring. Εχει βγει after market adaptor  για να έχεις android auto η και apple carplay που κάνεις τα πάντα μετα απο εκει. Αν θες το παραγγελνεις με ρεζερβα κανονικα.

Αν ειναι κατι αλλο που θα ηθελα, ειναι οι αισθητηρες για τα τυφλα σημεια πισω αριστερα και δεξια, με την ειδοποιηση στον καθρεφτη, αλλα ηταν μερος απο το tech πακετο που ηταν + 3.500€ Οποτε συμβιβαστηκα.

Οτιδήποτε αλλο θες με ρωτάς. 

Ενα link με τον ανταπτορα ρε αδερφε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ΒΟΥΤΣΙΝΟΣ είπε

Καλησπερα.

Ειναι ευκολο να μου πεις οδηγιες συνδεσης με android auto?δεν μπορω να το συνδεσω

Ευχαριστω

Δεν έχει android auto το αυτοκίνητο.

 

2 ώρες πριν, giantzeron είπε

Ενα link με τον ανταπτορα ρε αδερφε!

Φίλε επικοινωνησε εδω https://caralarms.gr/ και ρώτα ο,τι θελεις. Δεν το εχω βαλει ουτε εγω απλα το παλικαρι εχει CHR και ειχε ποσταρει σε  ενα γκρουπ στο fb video με τη λειτουργια android auto και car play μετά απο την τοποθετηση του ανταπτορα. 

 

2 ώρες πριν, ΒΟΥΤΣΙΝΟΣ είπε
Στις 17/8/2019 στις 9:03 ΠΜ, G.bar είπε

Παιδια δωστε οδηγιες συνδεσης για ναα εχω εικονα κινητου στο αυτοκινητο;

Δεν γίνεται να έχεις εικονα κινητου γιατι δεν εχει android auto ουτε car play. Μόνο κλησεις. 

Μόνο στα Αμερικάνικα chr υπαρχει εργοστασιακο android auto/car play

Επεξ/σία από G.bar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, G.bar είπε

Δεν έχει android auto το αυτοκίνητο.

Φίλε επικοινωνησε εδω https://caralarms.gr/ και ρώτα ο,τι θελεις. Δεν το εχω βαλει ουτε εγω απλα το παλικαρι εχει CHR και ειχε ποσταρει σε  ενα γκρουπ στο fb video με τη λειτουργια android auto και car play μετά απο την τοποθετηση του ανταπτορα. 

Δεν γίνεται να έχεις εικονα κινητου γιατι δεν εχει android auto ουτε car play. Μόνο κλησεις. 

Μόνο στα Αμερικάνικα chr υπαρχει εργοστασιακο android auto/car play

Αρα η μονη λυση ειναι τα 1.200 ευρω που χτρειαζεται για τους χαρτες και το λογισμικο!

Το εχει βαλει καποιος;αξιζει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...