Προς το περιεχόμενο

Παράπονο για ποιότητα καινούργιου Αυτοκινήτου (Toyota Corolla)


masteripper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρομοια προβλήματα εχω αντιμετωπίσει σε 1 yaris που αγορασα περσι καινούργιο 1,0cc.Η μοκετα του πατώματος απο την μια πλευρά ειναι κοντύτερη κατα 1 ποντο περίπου και οταν πατήσεις κοντα στα μαρσπιε για να βγεις εξω,βγαινει τελειως απο αυτό και κρέμεται!!! Η απάντηση της αντιπροσωπιας ηταν οτι δεχόντουσαν να την αλλάξουν δωρεάν, κάτι που αρνηθηκα φυσικά γιατι μου ειπαν ότι θα αφαιρουσαν τα καθισματα,ζωνες ασφαλειας,κονσολα!!

Ετσι αναγκαστικα και την κολλησα στο πλαι απο εμπρός μέχρι πισω με κολλα για να μην βγαίνει απο την θέση της με το παραμικρό.

Ο μπροστινός πλαστικος νεροχύτης του παρμπριζ δεν παταει πανω στο τζαμι απο την μια πλευρά με αποτέλεσμα να υπάρχει αισθητικό προβλημα.Φυσικα δεχτηκαν να το αλλαξουν αλλα παλι θα έπρεπε να αφαιρεθουν καποια εξαρτηματα και αρνήθηκα.

Τελειώνοντας,το τελευταίο εξάμηνο εχει εμφανισει ενοχλητικους τριγμούς ειδικα οταν ειναι κρυο οι οποίοι αυξάνονται πιο πολυ σε λακούβες η' σε χαμηλες σττοφες(τρικυλινδρο γαρ).

Μετά το καλοκαίρι θα το παω στην αντιπροσωπεία για τους τριγμούς μιας και μου τη δίνουν στα νευρα και ανυπομονώ τι θα μου πουν. 

Ηξερα οτι φτιαχνόταν στην Γαλλία αλλά δεν περιμενα να εχει τοσο χαμηλη ποιότητα περιφερειακα.Το βασικο μου αυτοκινητο ειναι made in japan και δεν εχει κανει κιχ εδω και 10 χρονια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γενικά έχει πέσει πολύ η ποιότητα των αυτοκινήτων στην μικρή και μεσαία κατηγορία. Είχα για σειρά ετών εταιρικά αυτοκίνητα που τα παραλαμβάνω καινούργια: corolla του 2004, auris του 2008, auris του 2016. Το καλύτερο μακράν σε ποιότητα πλαστικών συναρμογής και  έλλειψης θορύβων ήταν το corolla του 2004.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποκλείεται να έχουν γίνει αυτά που λες...Έχω το ίδιο αυτοκίνητο και είναι σκυλί στον δρόμο,δεν καταλαβαίνει τίποτα.Αυτα όλα που λες είναι μυθευματα της φαντασίας σου!αντε

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, GPOWERR είπε

κάτι που αρνηθηκα φυσικά γιατι μου ειπαν ότι θα αφαιρουσαν τα καθισματα,ζωνες ασφαλειας,κονσολα!!

 

25 λεπτά πριν, GPOWERR είπε

αλλα παλι θα έπρεπε να αφαιρεθουν καποια εξαρτηματα και αρνήθηκα.

 

26 λεπτά πριν, GPOWERR είπε

Μετά το καλοκαίρι θα το παω στην αντιπροσωπεία για τους τριγμούς μιας και μου τη δίνουν στα νευρα και ανυπομονώ τι θα μου πουν.

Oτι πρεπει να αφαιρεθουν καποια εξαρτηματα και εσυ φυσικα θα αρνηθεις

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για τα θέματα των τριγμών δεν ειναι και οτι πιο εύκολο να του ξεφορτωθείς, εκτός και εάν μπεις στη διαδικασία να λύσεις και να ξαναδεσεις τα μεροι που εμφανίζουν τριγμούς-συντονισμους και να βαλεις καποιο είδους μονοτικο.

το να πας στην αντιπροσωπεία δεν θα σε ωφελήσει ιδιαίτερα διότι δεν θα ασχοληθούν,θα σου πουν οτι ειναι φυσιολογική φθορά

αυτο που μπορεις να κάνεις για να μην χειροτερέψει το αμάξι σου ειναι να βάλεις ενα καλο σετ καλύμματα καθισμάτων ωστε να μην επεκταθεί η ζημιά που ηδύ υπάρχει.

να πάρεις μια ηλιοπροστασία ετσι ώστε τα πλαστικά να μην τρώνε τοσο πολύ ήλιο και να παθαίνουν διαστολές.

να παρεις ενα σπρέι σιλικόνης για ταμπλό αυτοκίνητου και να βάλεις όπου ακούς τριγμό,προσωρινή λύση άλλα για αρκετό διάστημα θα βρεις την ησυχία σου.

οσον άφορα τους θορύβους κύλισης που ακους πεζουν μεγαλη σημασία τα ελαστικά που φοράς.εαν εχουν αρκετά χιλιόμετρα και τα φορας πανω απο 3-4 χρόνια άλλαξε τα θα δεις τεράστια διαφορά.

Επεξ/σία από Rfactor85
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ntguitar είπε

Αποκλείεται να έχουν γίνει αυτά που λες...Έχω το ίδιο αυτοκίνητο και είναι σκυλί στον δρόμο,δεν καταλαβαίνει τίποτα.Αυτα όλα που λες είναι μυθευματα της φαντασίας σου!αντε

Ελπίζω να αστιεύεσαι....και δεν συζητάμε για οδήγηση κτλ κτλ...μιλάμε για μικρά εκνευριστικά πραγματάκια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ritchie77 είπε

Oτι πρεπει να αφαιρεθουν καποια εξαρτηματα και εσυ φυσικα θα αρνηθεις

Εξαρταται τι θα αφαιρεθεί..Το να εχεις πάρει καινούργιο αυτοκινητο και να εμπιστευτείς το καθε ασχετο-βαριεστημενο να σου λύσει το μισο αμαξι για αισθητικη επιδιορθωση,εγω το θεωρω λαθος.

Εδωτο πηγα για το πρώτο σερβις και μου έβαλαν μισο κιλο λαδι παραπανω απο το μέγιστο και οταν το ξαναπηγα για να το αφαιρεσουν, μου έλεγαν πως δεν πειράζει και αλλα τέτοια κουλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην περιμένεις ποιότητα κατασκευής από Toyota και Nissan.Αξιοπιστα μηχανικά αλλά υστερούν σε πολλά μικρά μικρά πράγματα όπως λες και εσυ,βλέπω πχ στο δικό μου juke ποσό χάλια είναι τα βερνίκια που χρησιμοποιούν,σε μια δεκαετία θα θέλει ολική βαφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, masteripper είπε

Γεια χαρά θα ήθελα μια άποψη γιατί ή εγώ είμαι παράξενος ή κάτι παίζει με την ποιότητα των Toyota Corolla.

Είμαι 1 κάτοχος 1 Toyota Corolla μοντέλλου 2015 βενζίνη 1300 (αγοράστηκε καινούργιο απο αντιπροσωπεία) και απο τότε που το αγόρασα έχει κάποια μικρά εκνευριστικά θεματάκια

1. Τρίζει κάτι στο κάθισμα του οδηγού...δεν είναι στανταρντ...δεν το κάνει πάντα αλλά μέσα στην ησυχία της οδήγησης...ακούγεται 1 μικρό κλικ- κλικ...

2. Σε συγκεκριμένα οδοστρώματα τρίζουν τα πλαστικά του ταμπλώ

3. Σε συγκεκριμένα οδοστρώματα τρίζει το παράθυρο του συνοδηγού (Διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα σε τυχαία τμήματα χωρίς κάτι συγκεκριμένο στην υφή του οδοστρώματος)

4.  Σε συγκεκριμένα οδοστρώματα υπάρχει 1 σφύριγμα που υποθέτω είναι απο τους μπροστινούς τροχούς αρκετά διαπεραστικό και οξύ   (Διαδρομή Θεσσαλονίκη - Πάτρα σε τυχαία τμήματα χωρίς κάτι συγκεκριμένο στην υφή του οδοστρώματος)

5. Το κάθισμα του οδηγού άνοιξε σε 2 σημεία (τρύπες) χωρίς να το καταπονώ ιδιαίτερα ....απο τις τρύπες είδα ότι το ύφασμα είναι ιδιαίτερα λεπτό και ψεύτικο..δεν μπορώ να πω ότι κάθομαι ευγενικά καθώς έχουμε και 1 μέγεθος αλλά η ποιότητα του υφάσματος είναι για τα πανηγύρια...η Toyota τουλάχιστον με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν το καλύπτει.

6. Η θήκη για τα γυαλιά μια μέρα απλώς έπεσε...χωρίς να είμαι απο τους νευρικούς σε μια θηκούλα...απλώς μπήκα μια μέρα στο αμάξι και με χαιρετούσε απο την πάτωμα του συνοδηγού ....το συνεργείο την ξανάβαλε στην θέση της αλλά πέρα απο ότι ξανάπεσε σε κάποια στιγμή απλώς δεν κουμπώνει σωστα...κυρτώνει ελαφρώς το καπάκι...απο τότε την κάνω όσο μπορώ πιο μαλακά αλλά σίγουρα δεν την εμπιστεύομαι εν κινήση 

Οπότε θα ήθελα την άποψη σας αν αξίζει/έχει νόημα να το κυνηγήσω...ενώ πρόκειται κατα τα άλλα για 1 καλό μικρομεσαίο αυτοκίνητο που μου κάνει όμορφα και ωραία την δουλειά του είναι στιγμές που με βγάζει απο τα ρούχα μου και θέλω να το πατήσω κλωτσιές...

Υπόψιν η οδηγική εμπειρία μου περιλαμβάνει (Mazda 323F μοντέλο 1991 ...αθάνατο αμάξι με 0 ποιοτικά θέματα ...έχει βγάλει άπειρα χιλιόμετρα με μισή ντουζίνα διαφορετικούς οδηγούς χωρις ΚΙΧ , ΔΧ Seat Toledo ...με κακή ηχομόνωνωση και λογικά τριξίματα .....Citroen Xsara 1999 ...πολύ ευαίσθητο αμάξι με διάφορα θέματα αλλά πανέξυπν εργονομία και άνεση ταξιδίου )...σε κανένα απο τα παραπάνω δεν είχα χαζά θέματα...υπήρχαν σοβαρά προβλήματα απο εγκέφαλους έως διαφορικά...και ....και αλλά αυτό να πέφτουν θήκες...να τρίζει στο άσχετο και τα λοιπά...δεν το έχω ξαναδεί.

Για το 4 μπορώ να σου πω ότι προέρχεται από τα προστατευτικα που έχει στο πλάι ο δρόμος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, GPOWERR είπε

Παρομοια προβλήματα εχω αντιμετωπίσει σε 1 yaris που αγορασα περσι καινούργιο 1,0cc.Η μοκετα του πατώματος απο την μια πλευρά ειναι κοντύτερη κατα 1 ποντο περίπου και οταν πατήσεις κοντα στα μαρσπιε για να βγεις εξω,βγαινει τελειως απο αυτό και κρέμεται!!! Η απάντηση της αντιπροσωπιας ηταν οτι δεχόντουσαν να την αλλάξουν δωρεάν, κάτι που αρνηθηκα φυσικά γιατι μου ειπαν ότι θα αφαιρουσαν τα καθισματα,ζωνες ασφαλειας,κονσολα!!

Ετσι αναγκαστικα και την κολλησα στο πλαι απο εμπρός μέχρι πισω με κολλα για να μην βγαίνει απο την θέση της με το παραμικρό.

Ο μπροστινός πλαστικος νεροχύτης του παρμπριζ δεν παταει πανω στο τζαμι απο την μια πλευρά με αποτέλεσμα να υπάρχει αισθητικό προβλημα.Φυσικα δεχτηκαν να το αλλαξουν αλλα παλι θα έπρεπε να αφαιρεθουν καποια εξαρτηματα και αρνήθηκα.

Τελειώνοντας,το τελευταίο εξάμηνο εχει εμφανισει ενοχλητικους τριγμούς ειδικα οταν ειναι κρυο οι οποίοι αυξάνονται πιο πολυ σε λακούβες η' σε χαμηλες σττοφες(τρικυλινδρο γαρ).

Μετά το καλοκαίρι θα το παω στην αντιπροσωπεία για τους τριγμούς μιας και μου τη δίνουν στα νευρα και ανυπομονώ τι θα μου πουν. 

Ηξερα οτι φτιαχνόταν στην Γαλλία αλλά δεν περιμενα να εχει τοσο χαμηλη ποιότητα περιφερειακα.Το βασικο μου αυτοκινητο ειναι made in japan και δεν εχει κανει κιχ εδω και 10 χρονια 

Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλα περισσότερο έχει να κάνει με το ότι είναι παλαιό και η ποιότητα κατασκευής ήταν πολύ καλύτερη απ' ότι των σημερινών αυτοκινήτων, παρα με το "Made in Japan". Υπάρχουν δεκάδες Γερμανικά (και μη) μοντέλα εκεί έξω ανάλογης ηλικίας που δεν κάνουν κιχ.

Επεξ/σία από ulb
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα Τoyota από μηχανή είναι ok, τίποτα περισσότερο... Τα υπόλοιπα είναι ένα "κουτί" που έχουν μέσα τη μηχανή. Καμία σχέση με την ποιότητα που είχαν τα Toyota των 90ς. Δείτε λυμένο το ταμπλό και θα καταλάβετε.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, masteripper είπε

Γεια χαρά θα ήθελα μια άποψη γιατί ή εγώ είμαι παράξενος ή κάτι παίζει με την ποιότητα των Toyota Corolla.

Είμαι 1 κάτοχος 1 Toyota Corolla μοντέλλου 2015 βενζίνη 1300 (αγοράστηκε καινούργιο απο αντιπροσωπεία) και απο τότε που το αγόρασα έχει κάποια μικρά εκνευριστικά θεματάκια

1. Τρίζει κάτι στο κάθισμα του οδηγού...δεν είναι στανταρντ...δεν το κάνει πάντα αλλά μέσα στην ησυχία της οδήγησης...ακούγεται 1 μικρό κλικ- κλικ...

2. Σε συγκεκριμένα οδοστρώματα τρίζουν τα πλαστικά του ταμπλώ

3. Σε συγκεκριμένα οδοστρώματα τρίζει το παράθυρο του συνοδηγού (Διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα σε τυχαία τμήματα χωρίς κάτι συγκεκριμένο στην υφή του οδοστρώματος)

4.  Σε συγκεκριμένα οδοστρώματα υπάρχει 1 σφύριγμα που υποθέτω είναι απο τους μπροστινούς τροχούς αρκετά διαπεραστικό και οξύ   (Διαδρομή Θεσσαλονίκη - Πάτρα σε τυχαία τμήματα χωρίς κάτι συγκεκριμένο στην υφή του οδοστρώματος)

5. Το κάθισμα του οδηγού άνοιξε σε 2 σημεία (τρύπες) χωρίς να το καταπονώ ιδιαίτερα ....απο τις τρύπες είδα ότι το ύφασμα είναι ιδιαίτερα λεπτό και ψεύτικο..δεν μπορώ να πω ότι κάθομαι ευγενικά καθώς έχουμε και 1 μέγεθος αλλά η ποιότητα του υφάσματος είναι για τα πανηγύρια...η Toyota τουλάχιστον με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν το καλύπτει.

6. Η θήκη για τα γυαλιά μια μέρα απλώς έπεσε...χωρίς να είμαι απο τους νευρικούς σε μια θηκούλα...απλώς μπήκα μια μέρα στο αμάξι και με χαιρετούσε απο την πάτωμα του συνοδηγού ....το συνεργείο την ξανάβαλε στην θέση της αλλά πέρα απο ότι ξανάπεσε σε κάποια στιγμή απλώς δεν κουμπώνει σωστα...κυρτώνει ελαφρώς το καπάκι...απο τότε την κάνω όσο μπορώ πιο μαλακά αλλά σίγουρα δεν την εμπιστεύομαι εν κινήση 

Οπότε θα ήθελα την άποψη σας αν αξίζει/έχει νόημα να το κυνηγήσω...ενώ πρόκειται κατα τα άλλα για 1 καλό μικρομεσαίο αυτοκίνητο που μου κάνει όμορφα και ωραία την δουλειά του είναι στιγμές που με βγάζει απο τα ρούχα μου και θέλω να το πατήσω κλωτσιές...

Υπόψιν η οδηγική εμπειρία μου περιλαμβάνει (Mazda 323F μοντέλο 1991 ...αθάνατο αμάξι με 0 ποιοτικά θέματα ...έχει βγάλει άπειρα χιλιόμετρα με μισή ντουζίνα διαφορετικούς οδηγούς χωρις ΚΙΧ , ΔΧ Seat Toledo ...με κακή ηχομόνωνωση και λογικά τριξίματα .....Citroen Xsara 1999 ...πολύ ευαίσθητο αμάξι με διάφορα θέματα αλλά πανέξυπν εργονομία και άνεση ταξιδίου )...σε κανένα απο τα παραπάνω δεν είχα χαζά θέματα...υπήρχαν σοβαρά προβλήματα απο εγκέφαλους έως διαφορικά...και ....και αλλά αυτό να πέφτουν θήκες...να τρίζει στο άσχετο και τα λοιπά...δεν το έχω ξαναδεί.

Για τα καθίσματα να πάς να τσ ντύσεις σε ταπετσέρη. Θα πληρώσεις αλλά θα έχεις σάν καινούργια για τουλάχιστον 15 χρόνια .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτοχος σπορ γερμανικού αυτοκινήτου , το οποίο αγόρασα καινούργιο το 2012 από την πρώτη κιόλας στιγμή είχε μικρά τριξιματα στο ταμπλό σε κάποια πλαστικά μέρη , αφού επισκέφθηκα αρκετές φορές την αντιπροσωπεία η απάντηση ήταν ότι το συγκεκριμένο κατασκευάζεται με προδιαγραφές Γερμανίας έτσι όταν έχει πολύ ζέστη υπάρχουν έντονα οι συστολές/διαστολές και για αυτό και το τρίξιμο. ( Το χειμώνα όντως είναι στο ελάχιστο ) μια λύση που μου πρότειναν στην Αντιπροσωπεία ήταν κατέβασμα του ταμπλό και ντύσιμο εσωτερικά με κάποιου είδους υλικό ( δεν θυμάμαι πως το είχαν πει ) ώστε να σταματήσει , αλλά ήταν χρονοβόρο και ακριβό , άσε που δεν ήθελα να μπει χέρι σε καμιά περίπτωση εκεί. 

Ενώ το είχα θέσει και σαν ζήτημα σε κοινότητα η οποία ήταν αποκλειστικά για την μάρκα του αμαξιού ( fun page ) η λύση που μου έδωσαν ήταν η εξής 

"Απλά δυνάμωσε λίγο το ράδιο" 😛

Και αυτό και έκανα , αφού έπιανα φοδρα όταν έβαζα το χέρι στην τσέπη αγοράζοντας ( για εμένα ) τόσο ακριβό αμάξι , και δεν είχα εκείνη την εποχή περιθώριο για άλλα έξοδα.

Παρόλαυτά καταλαβαίνω πως νιώθεις TS , αφού δεν είναι και λίγο .. όσο να'ναι το καινούριο στην αρχή όλοι το ψιριζουμε και λίγο παραπάνω 

" Καινούργιο μου καλάθι και που να σε κρεμάσω " έλεγαν οι παλιοί.

Επεξ/σία από Mr^Robot
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...