Προς το περιεχόμενο

Παράπονο για ποιότητα καινούργιου Αυτοκινήτου (Toyota Corolla)


masteripper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 ώρες πριν, ritchie77 είπε

Καθολου γενικοτητες. Απλα η πραγματικοτητα. Το οτι στρουθοκαμηλιζετε μερικοι δν σημαινει οτι δεν υπαρχουν

Δηλαδη αν παρει Opel Corsa πχ, δεν θα εχει θεματα ποιοτητας?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 ώρες πριν, masteripper είπε

 

Citroen Xsara 1999 ...πολύ ευαίσθητο αμάξι με διάφορα θέματα αλλά πανέξυπνη εργονομία και άνεση ταξιδίου )...

Τι μου θύμισες τώρα...

Το καλύτερο αμάξι που έχω οδηγήσει , δυστυχώς αυτά τα διάφορα θέματα που είχε με ανάγκασε να το δώσω για απόσυρση.

Αλλά από τότε δεν έχω οδηγήσει ξανά αυτοκίνητο με μεγαλύτερη άνεση στην οδήγηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

17 ώρες πριν, ritchie77 είπε

4 χρονια? καλα ειναι. Τουλαχιστον δε θα σου χαλαει και δε θα πηγαινεις συνεργειο. Ετσι εχω ακουσει να λενε στο ινσομνια. Αλλα αν περιμενες ποιοτητα κατασκευης κακως πηρες γιαπωνεζικο, ας επαιρνες γερμανικο, σουηδικο. Να το εχεις 15-20 χρονια και να μην τριζει.

γιατι ειπε κανεις ότι είναι γιαπονας? πλέον περισσότερα γίνονται τουρκια κλπ με προδιαγραφές του κο...ου

και τα γερμανικά είναι μαύρα τους τα χάλια εδώ και λίγα χρόνια

μας έμεινε kia/hyundai και αυτά τώρα πάνε τουρκια

ολα αυτά εκτός και αν πάρεις κάτι αρκετά ακριβό εκεί αλλάζει το θέμα οτι και να πάρεις στα πολύ ακριβά είναι ακόμη καλά ολα 

ένα απλό παράδειγμα παλιό yaris (με το καντράν στην μέση) δεν έχει καμία σχέση ποιοτικά με το καινούργιο yaris (τουρκο)

+ οτι ολοι αρχίσανε και πανε σε κινητήρες renault σιγά σίγα

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Nikosmile είπε

Τα Τoyota από μηχανή είναι ok, τίποτα περισσότερο... Τα υπόλοιπα είναι ένα "κουτί" που έχουν μέσα τη μηχανή. Καμία σχέση με την ποιότητα που είχαν τα Toyota των 90ς. Δείτε λυμένο το ταμπλό και θα καταλάβετε.

Δεν έχεις δίκιο αδερφε., ψάξε στο ίντερνετ για το yaris και το auris να δεις θεμματα με καύση λαδιου από καινούργια, και να σου κάνουν επισκευή κινητήρα σε καινούργιο αμάξι, όσοι το πέρναν χαμπάρι εντός εγγύησης αλλιώς το πλήρωνες. Απαράδεκτο 

Επεξ/σία από bill_zaf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

καινούργιο yaris (τουρκο)

Γαλλία κατασκευάζεται η πλειοψηφία ,ελάχιστα έρχονται από Τουρκία πλέον 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω παρομοιο προβλημα σε qashqai του '17 αλλα στη δικη μου περιπτωση στροβιλισμους λογω κακης αεροδυναμικης των καθρεφτών. Το πηγα στην αντιπροσωπεια, συνταξαμε και εκθεση πριν ενα χρονο και τη στειλαμε στα κεντρικα της νισσαν. Φυσικα δεν περιμενα να γινει κατι αλλα ειπαμε πως ιιιισως στειλουν καποια στιγμη κατι. 

Επίσης όπως ειπώθηκε παραπάνω για τα βερνίκια της νισσαν δυστυχώς είναι η αληθεια... το δικο μου ειναι κατασκευασμενο στο sunderland uk.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι να διαβαζεις τετοια Thread και να θέλεις να παρεις καινούργιο αυτοκίνητο,,,σε πιάνει απελπισία και κρατας το 15ετιας...στην τελικη σου βγαζει προβλήματα και λες ,,,εεε παλιο ειναι ,τι να σου κανει το κακομοιρο.

υγ. Ιδιο αυτοκινητο εγω και φιλος,,,του φίλου 2 ετων νεωτερο απο το δικο μου αλλα made in Poland and not in Germany.

Υπεφερε σε ποιοτητα συναρμολόγησης..τριγμους φουλ σε σημειο μετα απο τεσσερα χρονια να το σπρωξει..το δικο μου ακομα σκυλι...αλλα οπως λενε οι σοφοι,,,ειναι τζόκερ τελικα το αυτοκίνητο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπου πλαστικά και τρίξιμο.

Είναι κανόνας πια, προκειμένου τη μείωση του κόστους και την ομορφιά, ακόμα και σε ακριβά αυτοκίνητα συμβαίνουν αυτά. Το παίρνεις και σου φαίνεται ζωγραφιά και ύστερα κάποιας χρήσης αρχίζουν τριξιματα, ξεφτισματα κτλ.

Για το ταμπλό συνήθως αγοράζουμε σπρέι σιλικόνης (ΟΧΙ τύπου wd40) και... ποτίζουμε τους αρμούς του με την ελπίδα να πετύχει. Ομοίως άλλα τριξιματα ΑΝ τα εντοπίσεις αντιμετωπιζονται όμοια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, GPOWERR είπε

Παρομοια προβλήματα εχω αντιμετωπίσει σε 1 yaris που αγορασα περσι καινούργιο 1,0cc.Η μοκετα του πατώματος απο την μια πλευρά ειναι κοντύτερη κατα 1 ποντο περίπου και οταν πατήσεις κοντα στα μαρσπιε για να βγεις εξω,βγαινει τελειως απο αυτό και κρέμεται!!! Η απάντηση της αντιπροσωπιας ηταν οτι δεχόντουσαν να την αλλάξουν δωρεάν, κάτι που αρνηθηκα φυσικά γιατι μου ειπαν ότι θα αφαιρουσαν τα καθισματα,ζωνες ασφαλειας,κονσολα!!

Ετσι αναγκαστικα και την κολλησα στο πλαι απο εμπρός μέχρι πισω με κολλα για να μην βγαίνει απο την θέση της με το παραμικρό.

Ο μπροστινός πλαστικος νεροχύτης του παρμπριζ δεν παταει πανω στο τζαμι απο την μια πλευρά με αποτέλεσμα να υπάρχει αισθητικό προβλημα.Φυσικα δεχτηκαν να το αλλαξουν αλλα παλι θα έπρεπε να αφαιρεθουν καποια εξαρτηματα και αρνήθηκα.

Τελειώνοντας,το τελευταίο εξάμηνο εχει εμφανισει ενοχλητικους τριγμούς ειδικα οταν ειναι κρυο οι οποίοι αυξάνονται πιο πολυ σε λακούβες η' σε χαμηλες σττοφες(τρικυλινδρο γαρ).

Μετά το καλοκαίρι θα το παω στην αντιπροσωπεία για τους τριγμούς μιας και μου τη δίνουν στα νευρα και ανυπομονώ τι θα μου πουν. 

Ηξερα οτι φτιαχνόταν στην Γαλλία αλλά δεν περιμενα να εχει τοσο χαμηλη ποιότητα περιφερειακα.Το βασικο μου αυτοκινητο ειναι made in japan και δεν εχει κανει κιχ εδω και 10 χρονια 

Yaris αγορασμένο πέρυσι 1,0cc . Τριγμός μπροστά στο ταμπλό, κάπου στο κέντρο. Άλλες φορές υπάρχει ο θόρυβος άλλες όχι. Το άκουσαν και είπαν οτι έρχεται από το σημείο που ακουμπάει το ταμπλό με το παρμπρίζ

Μόλις το γύρισα από την αντιπροσωπεία που το πήγα για να αλλάξουν λάστιχα-μόνωση ταμπλό, χωρίς κόστος.

Απ'ότι πρόλαβα να ακούσω στην διαδρομή, μοιάζει να είναι έτοιμο να το ξανακάνει

Thanks Toyota

19 ώρες πριν, Rfactor85 είπε

να παρεις ενα σπρέι σιλικόνης για ταμπλό αυτοκίνητου και να βάλεις όπου ακούς τριγμό,προσωρινή λύση άλλα για αρκετό διάστημα θα βρεις την ησυχία σου.

Θα με ενδιέφεραν περισσότερες πληροφορίες για αυτό. Σε τι σημεία το εφαρμόζεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, masteripper είπε

Γεια χαρά θα ήθελα μια άποψη γιατί ή εγώ είμαι παράξενος ή κάτι παίζει με την ποιότητα των Toyota Corolla.

Είμαι 1 κάτοχος 1 Toyota Corolla μοντέλλου 2015 βενζίνη 1300 (αγοράστηκε καινούργιο απο αντιπροσωπεία) και απο τότε που το αγόρασα έχει κάποια μικρά εκνευριστικά θεματάκια

1. Τρίζει κάτι στο κάθισμα του οδηγού...δεν είναι στανταρντ...δεν το κάνει πάντα αλλά μέσα στην ησυχία της οδήγησης...ακούγεται 1 μικρό κλικ- κλικ...

2. Σε συγκεκριμένα οδοστρώματα τρίζουν τα πλαστικά του ταμπλώ

3. Σε συγκεκριμένα οδοστρώματα τρίζει το παράθυρο του συνοδηγού (Διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα σε τυχαία τμήματα χωρίς κάτι συγκεκριμένο στην υφή του οδοστρώματος)

4.  Σε συγκεκριμένα οδοστρώματα υπάρχει 1 σφύριγμα που υποθέτω είναι απο τους μπροστινούς τροχούς αρκετά διαπεραστικό και οξύ   (Διαδρομή Θεσσαλονίκη - Πάτρα σε τυχαία τμήματα χωρίς κάτι συγκεκριμένο στην υφή του οδοστρώματος)

5. Το κάθισμα του οδηγού άνοιξε σε 2 σημεία (τρύπες) χωρίς να το καταπονώ ιδιαίτερα ....απο τις τρύπες είδα ότι το ύφασμα είναι ιδιαίτερα λεπτό και ψεύτικο..δεν μπορώ να πω ότι κάθομαι ευγενικά καθώς έχουμε και 1 μέγεθος αλλά η ποιότητα του υφάσματος είναι για τα πανηγύρια...η Toyota τουλάχιστον με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν το καλύπτει.

6. Η θήκη για τα γυαλιά μια μέρα απλώς έπεσε...χωρίς να είμαι απο τους νευρικούς σε μια θηκούλα...απλώς μπήκα μια μέρα στο αμάξι και με χαιρετούσε απο την πάτωμα του συνοδηγού ....το συνεργείο την ξανάβαλε στην θέση της αλλά πέρα απο ότι ξανάπεσε σε κάποια στιγμή απλώς δεν κουμπώνει σωστα...κυρτώνει ελαφρώς το καπάκι...απο τότε την κάνω όσο μπορώ πιο μαλακά αλλά σίγουρα δεν την εμπιστεύομαι εν κινήση 

Οπότε θα ήθελα την άποψη σας αν αξίζει/έχει νόημα να το κυνηγήσω...ενώ πρόκειται κατα τα άλλα για 1 καλό μικρομεσαίο αυτοκίνητο που μου κάνει όμορφα και ωραία την δουλειά του είναι στιγμές που με βγάζει απο τα ρούχα μου και θέλω να το πατήσω κλωτσιές...

Υπόψιν η οδηγική εμπειρία μου περιλαμβάνει (Mazda 323F μοντέλο 1991 ...αθάνατο αμάξι με 0 ποιοτικά θέματα ...έχει βγάλει άπειρα χιλιόμετρα με μισή ντουζίνα διαφορετικούς οδηγούς χωρις ΚΙΧ , ΔΧ Seat Toledo ...με κακή ηχομόνωνωση και λογικά τριξίματα .....Citroen Xsara 1999 ...πολύ ευαίσθητο αμάξι με διάφορα θέματα αλλά πανέξυπν εργονομία και άνεση ταξιδίου )...σε κανένα απο τα παραπάνω δεν είχα χαζά θέματα...υπήρχαν σοβαρά προβλήματα απο εγκέφαλους έως διαφορικά...και ....και αλλά αυτό να πέφτουν θήκες...να τρίζει στο άσχετο και τα λοιπά...δεν το έχω ξαναδεί.

 

Γενικά, τα "γιαπωνέζικα", όπου και να φτιάχνονται,  διατηρούν το μύθο της καλής κατασκευής-και διάρκειας αντοχής του σαλονιού τους και των πλαστικών μερών του.  Άλλο τα πλαστικά και τα βιδώματα και οι στερεώσεις στο "φιατάκι" κι άλλο στο "τογιότα"! 

Κατά την εκτίμησή μου,  είναι 1 "ζήτημα" το "1 μέγεθος". Τα αυτοκίνητα φτιάχνονται με βάση το μέσο όρο των βαρών/μεγεθών των σωμάτων των οδηγών, με κάποιες +/- ανοχές Αν γίνει "μισό" το βάρος/μέγεθος, η αναμενόμενη φθορά του χρόνου ίσως να γίνει στο διπλάσιό του. "Εντροπία του συστήματος"γαρ.

Τι μπορείς να κάνεις;

Μην πολυαφήνεις το αμάξι σου στον δυνατό ήλιο. Βάλε προστατευτικά στα τζάμια (μεβράνες κλπ)

Γίνε "φόρτωμα" στην αντιπροσωπεία, στείλτους μπόλικα mails - κι άνοιξε διάλογο μαζί τους. Μπορεί καποια στιγμή να λυγίσουν και να προταθεί αλλαγή καθίσματος - π.χ. σε φτηνότερη τιμή. Τουλάχιστον να γίνει δωρεάν επιστάμενος τεχνικός έλεγχος στη σωστή στερέωση του καθίσματος... μη φύγει μπροστά ή πίσω σε καμιά στροφή - ενώ οδηγείς!

Αν έχεις στην παρέα σου κανέναν σχετικό εμπειρογνώμονα (μηχανικό πολυτεχνείου) και προσφέρεται δωρεάν... ας φτιάξει μια έκθεση της "ηχητικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου - κι ας τη στείλεις στα κεντρικά γραφεία της toyota - όπου είναι αυτά (Ιαπωνία?) Αν το κείμενο της έκθεσης είναι καλογραμμένο, νομίζω ότι θα τους ενδιαφέρει σαν εταιρεία η συγκεκριμένη καταγραφή ηχητικής συμπεριφοράς του σαλονιού του αυτοκινήτου σου-για δικό τους όφελος.

Ψάξε και σε διάφορα ιντερνετικά φόρα  κατόχων αυτοκινήτων σαν το δικό σου, μπορεί να βρεις κι άλλα παράπονα... που τα τυπώνεις και τα επισυνάπτεις στην αναφορά σου στο Συνήγορο του Καταναλωτή και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Ίσως σου πουν ότι δεν έχουν δικό τους ειδικό επιστήμονα-εμπειρογνώμονα , αλλά αν τους προτείνεις εσύ κάποιον δικό σου, μπορεί να τον δεχτούν. Στο παλιό "Υπουργείο Βιομηχανίας" (δεν ξέρω  πώς το λένε σήμερα αυτό το υπουργείο, ανάπτυξης ίσως?) υπήρχε τεχνικό κλιμάκιο που έλεγχαν τις προδιαγραφές των αυτοκινήτων, θα μπορούσες να κάνεις κι εκεί αίτηση.

Στείλε μήνυμα και σε κανένα δημοσιογράφο του χώρου του αυτοκινήτου. Μπορεί να  σου βρει κάποιο κονέ, με κάποια αυτοκινητιστική ένωση οδηγών του εξωτερικού, ιδιαίτερα γερμανική, που  ασχολούνται με τέτοιες ανησυχίες....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως είπαν κι οι προηγούμενοι, στα γιαπωνέζικα αγοράζεις την ελπίδα για αξιοπιστία και όχι για ποιοτικό σαλόνι. Τριγμοί, αποχρωματισμοί, σκασίματα πλαστικών κλπ είναι μες στο πρόγραμμα κάποια στιγμή.

Για τους τριγμούς ειδικότερα, φταίει η (κακή) εργοστασιακή συναρμογή και η κατασκευαστική αβλεψία.

Πλαστικό με πλαστικό τρίζει, για αυτό οι εταιρείες που προσέχουν τη συναρμογή βάζουν πχ παρεμβύσματα στα σημεία επαφής των πλαστικών. Ή μελετούν σωστά τη σχεδίαση και τα σημεία στήριξης των εξαρτημάτων. Ή ντύνουν τα καλώδια και τα στερεώνουν με δεματικά. Ή φτιάχνουν ένα άκαμπτο σασί. Ή προσθέτουν ηχομονωτικά και χρησιμοποιούν διαφορετικά υλικά κατασκευής και τεχνικές λύσεις. Τα διάφορα σπρέι σιλικόνης είναι ημίμετρα με ημερομηνία λήξης για επιφανειακά προβλήματα, βελτιωνουν κάπως βραχυπρόθεσμα, αλλά μόλις στεγνώσει θέλει από την αρχή και αν.

Το να τρίζει κάτι στο κάθισμα, μπορεί να είναι θέμα σκελετού, μηχανισμών, σασί,πλαστικών κλπ. Για το παράθυρο να τρίζει μπορεί να φταίνει οι τσιμούχες, ο γρύλος ή κάτι άσχετο...Το να ξηλώνεται η θήκη γυαλιών και τμήματα της επένδυσης, εκεί κι αν δε μπορείς να κάνεις κάτι.

Κοινώς Toyota πήρες, έχει τα καλά και τα κακά.

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο σποντα πηρα citroen c3, το οποιο αποδειχτηκε καλο. Ακομα και σε χωματοδρομο με φυτευτες πετρες δεν ακουγεται κιχ. Πολυ γερη συναρμολογηση. Παλι καλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, testit said:

Γίνε "φόρτωμα" στην αντιπροσωπεία, στείλτους μπόλικα mails - κι άνοιξε διάλογο μαζί τους. Μπορεί καποια στιγμή να λυγίσουν και να προταθεί αλλαγή καθίσματος - π.χ. σε φτηνότερη τιμή. Τουλάχιστον να γίνει δωρεάν επιστάμενος τεχνικός έλεγχος στη σωστή στερέωση του καθίσματος... μη φύγει μπροστά ή πίσω σε καμιά στροφή - ενώ οδηγείς!

Αν έχεις στην παρέα σου κανέναν σχετικό εμπειρογνώμονα (μηχανικό πολυτεχνείου) και προσφέρεται δωρεάν... ας φτιάξει μια έκθεση της "ηχητικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου - κι ας τη στείλεις στα κεντρικά γραφεία της toyota - όπου είναι αυτά (Ιαπωνία?) Αν το κείμενο της έκθεσης είναι καλογραμμένο, νομίζω ότι θα τους ενδιαφέρει σαν εταιρεία η συγκεκριμένη καταγραφή ηχητικής συμπεριφοράς του σαλονιού του αυτοκινήτου σου-για δικό τους όφελος.

Σε Auris το κάθισμα του οδηγού σαν να μην έπιανε καλά και απο την μία πλευρά ακουγόταν ένα κλιτσ/κλατς κατά την επιτάχυνση/επιβράδυνση. Ο επίσημος φανοποιός απεφάνθη οτι είναι φυσιολογικό. Κλείνει ο αντιπρόσωπος, ανοίγει άλλος αλλά για καλή μου τύχει είχε τον ίδιο υπεύθυνο. Το ξαναπάω οριακά πριν λήξη η εγγύηση(προσοχή η επίσημη εγγύηση είναι τρία χρονια, τα εφτά είναι σαν επέκταση εγγύησης που δίνει η αντιπροσωπεία εδώ, γιατί με παίδεψαν λίγο) με σκοπό να μην δεχτώ απάντηση του στυλ έτσι κάνει (να μετακινείται το κάθισμα ενώ έχει <<πιάσει>>)και η απάντηση ήταν σιδηρόδρομος καθίσματος με κόστος 500+ ευρώ. Αυτό που ο πρώτος επίσημος φανοποιός είπε έτσι κάνει. Προσοχή λοιπόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα τα αυτοκίνητα έχουν φθηνηνει κατασκευαστικά αλλά όχι σαν τιμή αγοράς. Οποτε παρότι το πληρώνεις καλά και περιμένεις μια Α ποιότητα  παίρνεις την Β με τα γνωστά προβήματα που εμφανίονται μετά απο λίγα χρόνια.

Και γενικα ο ήλιος και οι θερμοκρασίες 50+ που αναπτύσσονται στο εσωτερικό χωρις ηλιοπροστασία ή αν δεν μπορείς να αφήνεις κάποιο τζάμι ελάχιστα ανοικτό, διαλύει τα πλαστικά...

Προβλήματα στην βάση του καθίσματος, κτλ που δεν σχετίζονται με την χρήση (δεν νομιζω να το κανεις 10 φορες την ημέρα μπρος πίσω), πιέζεις εδώ και γράφεις mail στο εξωτερικό κατευθείαν για πίεση και να δεις οντως υπάρχει πρόβλημα.

Επεξ/σία από Dvs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...