Προς το περιεχόμενο

Παράπονο για ποιότητα καινούργιου Αυτοκινήτου (Toyota Corolla)


masteripper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, VonLoutsos είπε

...και η απάντηση ήταν σιδηρόδρομος καθίσματος με κόστος 500+ ευρώ. Αυτό που ο πρώτος επίσημος φανοποιός είπε έτσι κάνει. Προσοχή λοιπόν.

Στα παλαιότερα αυτοκίνητα, μπορούσες (αν έπιαναν κάπως τα χέρια σου) να βιδώσεις/να σφίξεις τις βίδες στο "σιδηρόδρομο". Στα σημερινά καινούργια, συνήθως κάτω από το κάθισμα.. "κρύβουν"  καλώδια, αισθητήρες.... πού να τολμήσεις να βάλεις χέρι!

 

Γενικά, όσο το αυτοκίνητο είναι μέσα στην εγγύηση,  ας γινόμαστε "φόρτωμα" στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία των αντιπροσωπειών - κι εφόσον έχουμε χρόνο και  δε μας εκνευρίζει το "πάρεδώσε" με μαστόρια.

 

Υπόψη ότι τα παλιά χρόνια*, "μαστόρια" γίνονταν οι μαθητές των "ορεινών" της τάξης. Που δεν τά 'παιρναν τόσο τα γράμματα και γινόντουσαν "μαστόρια"! Άντε σε αυτούς να εμπιστευόσουν το αυτοκίνητό σου! Σήμερα όμως έχουν μπει πολλά μηχανήματα  στα συνεργεία (εγκέφαλοι κλπ) , έχουν παγιωθεί διαδικασίες ελέγχου/σέρβις , οπότε βελτιώθηκαν τα πράγματα για τον κάτοχο του αυτοκινήτου. Στο εργοστάσιο, ποσοστό αστοχίας υλικού ή διαδικασιών παραγωγής, πάντα θα υπάρχει. Κι ένα μέρος του θα γίνεται αντιληπτό σε κάποια στάδια ελέγχου του ολοκληρωμένου προϊόντος.  Κάποιο όμως θα ξεφύγει. Αλλοίμονο σε αυτόν που θα του τύχει τέτοια περίπτωση. Αν έχει όμως "τα μάτια του ανοιχτά", κι έχει και ευελιξία στην επικοινωνία με το σέρβις κ.ά.  θα είναι καλύτερα προφυλαγμένος!

Με το ίντερνετ και την δημιουργία ιστοσελίδων-συζητήσεων κατόχων  κάθε μάρκας,  τα "προβλήματα" κάθε μοντέλου, γίνονται πιο γρήγορα  αντιληπτά από όλους. Κατά καιρούς διαβάζω διάφορα για "ανακλήσεις" - μετά από οδηγίες ενός γραφείου/μηχανισμού ασφαλών ή ανασφαλών προϊόντων  που κυκλοφορούν εντός της E.U.   Ίσως μπορεί σε ιστοσελίδα του να υπάρχουν κάποια στατιστικά στοιχεία και για αυτοικίνητα (αλλά νομικά θα είχε προβλήματα κάθε τέτοια ιστοσελίδα).

 

* 1. Πριν πολλά χρόνια είχα ένα Ρενώ 5 (σαπάκι από Βέλγιο). Σε ένα συνεργείο άλλαξα λάδια. Με το πρώτο ξεκίνημα άκουγα το αυτοκίνητο να "χλιμιντρίζει... να κινείται σαν αγριεμένο άλογο!  Τι έφταιγε; Έβαλε παραπάνω λάδι στη μηχανή, αντί για 3,5-4 λίτρα, έβαλε 4,5-5 λίτρα λαδιού! Δε θυμάμαι τώρα πώς το άδειασε το περισσευούμενο λάδι ο τεχνίτης. Μετά από 1-2 μήνες άκουγα το αυτοκίνητο (το σαζμάν)  σαν να σφύριζε. Τι να έχει, τι να έχει το αυτοκίνητο... Στο τέλος βρέθηκε. Ο πανηλίθιος τεχνίτης, έβαλε λάδι στη μηχανή, αλλά από κάτω  - για να βγάλει το παλιό... ξεβίδωσε την τάπα της βαλβολίνης - κι άδειασε το σαζμάν! τερ΄στια ζημιά! Άντε να το παραδεχτεί ο τεχνίτης! Κατάφερα - να αλλάηω συνεργείο!

* Στο ίδιο αυτοκίνητο, σε μια άλλη επισκευή του, σε άλλο συνεργείο, ο τεχνίτης ξέχασε ένα τεράστιο κλειδί - νομίζω 24-25 (γαλλικό ή γερμανικό, τόχω μπερδεμένο)- πάνω στον κορμό της μηχανής. Από Αθήνα ως Ρίο,. άκουγα το χτύπημα του κλειδιού  (χωρίς να ξέρω ότι είναι αυτό) σε όλη τη διαδρομή.  Κάνω στάση στο Ρίο,  κοιτάω στη μηχανή, τι να δω: Το τεράστιο κλειδί είχε φτάσει ένα χιλιοστό από την καδένα!  Θα μου είχε διαλύσει το αυτοκίνητο ο πανηλίθιος νούμερο 2!

 

Τι να κάνουμε, δεν ξέρουν όλοι οι οδηγοί από μηχανές κι αυτοκίνητα. Τόχουν για να μετακινούνται.  Και πληρώνουν το συνεργείο. Ευτυχώς σήμερα έχει βελτιωθεί η κατάσταση στα συνεργεία, δεν είναι η ίδια όπως το 1980-90..!

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 ώρες πριν, bill_zaf είπε

Δεν έχεις δίκιο αδερφε., ψάξε στο ίντερνετ για το yaris και το auris να δεις θεμματα με καύση λαδιου από καινούργια, και να σου κάνουν επισκευή κινητήρα σε καινούργιο αμάξι, όσοι το πέρναν χαμπάρι εντός εγγύησης αλλιώς το πλήρωνες. Απαράδεκτο 

Αυτό τίποτα δεν είναι, εδώ ακόμα και στα Audi RS5 με πρόβλημα στην αντλία λαδιού μάγκωνε η μηχανή που ήταν 4,2L V8 450PS... και η αντιπροσωπία να μη μπορεί να τη φτιάξει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/8/2019 στις 2:57 ΜΜ, masteripper είπε

απο ότι ξανάπεσε σε κάποια στιγμή απ

 

Στις 13/8/2019 στις 2:57 ΜΜ, masteripper είπε

Γεια χαρά θα ήθελα μια άποψη γιατί ή εγώ είμαι παράξενος ή κάτι παίζει με την ποιότητα των Toyota Corolla.

Είμαι 1 κάτοχος 1 Toyota Corolla μοντέλλου 2015 βενζίνη 1300 (αγοράστηκε καινούργιο απο αντιπροσωπεία) και απο τότε που το αγόρασα έχει κάποια μικρά εκνευριστικά θεματάκια

1. Τρίζει κάτι στο κάθισμα του οδηγού...δεν είναι στανταρντ...δεν το κάνει πάντα αλλά μέσα στην ησυχία της οδήγησης...ακούγεται 1 μικρό κλικ- κλικ...

2. Σε συγκεκριμένα οδοστρώματα τρίζουν τα πλαστικά του ταμπλώ

3. Σε συγκεκριμένα οδοστρώματα τρίζει το παράθυρο του συνοδηγού (Διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα σε τυχαία τμήματα χωρίς κάτι συγκεκριμένο στην υφή του οδοστρώματος)

4.  Σε συγκεκριμένα οδοστρώματα υπάρχει 1 σφύριγμα που υποθέτω είναι απο τους μπροστινούς τροχούς αρκετά διαπεραστικό και οξύ   (Διαδρομή Θεσσαλονίκη - Πάτρα σε τυχαία τμήματα χωρίς κάτι συγκεκριμένο στην υφή του οδοστρώματος)

5. Το κάθισμα του οδηγού άνοιξε σε 2 σημεία (τρύπες) χωρίς να το καταπονώ ιδιαίτερα ....απο τις τρύπες είδα ότι το ύφασμα είναι ιδιαίτερα λεπτό και ψεύτικο..δεν μπορώ να πω ότι κάθομαι ευγενικά καθώς έχουμε και 1 μέγεθος αλλά η ποιότητα του υφάσματος είναι για τα πανηγύρια...η Toyota τουλάχιστον με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν το καλύπτει.

6. Η θήκη για τα γυαλιά μια μέρα απλώς έπεσε...χωρίς να είμαι απο τους νευρικούς σε μια θηκούλα...απλώς μπήκα μια μέρα στο αμάξι και με χαιρετούσε απο την πάτωμα του συνοδηγού ....το συνεργείο την ξανάβαλε στην θέση της αλλά πέρα απο ότι ξανάπεσε σε κάποια στιγμή απλώς δεν κουμπώνει σωστα...κυρτώνει ελαφρώς το καπάκι...απο τότε την κάνω όσο μπορώ πιο μαλακά αλλά σίγουρα δεν την εμπιστεύομαι εν κινήση 

Οπότε θα ήθελα την άποψη σας αν αξίζει/έχει νόημα να το κυνηγήσω...ενώ πρόκειται κατα τα άλλα για 1 καλό μικρομεσαίο αυτοκίνητο που μου κάνει όμορφα και ωραία την δουλειά του είναι στιγμές που με βγάζει απο τα ρούχα μου και θέλω να το πατήσω κλωτσιές...

Υπόψιν η οδηγική εμπειρία μου περιλαμβάνει (Mazda 323F μοντέλο 1991 ...αθάνατο αμάξι με 0 ποιοτικά θέματα ...έχει βγάλει άπειρα χιλιόμετρα με μισή ντουζίνα διαφορετικούς οδηγούς χωρις ΚΙΧ , ΔΧ Seat Toledo ...με κακή ηχομόνωνωση και λογικά τριξίματα .....Citroen Xsara 1999 ...πολύ ευαίσθητο αμάξι με διάφορα θέματα αλλά πανέξυπν εργονομία και άνεση ταξιδίου )...σε κανένα απο τα παραπάνω δεν είχα χαζά θέματα...υπήρχαν σοβαρά προβλήματα απο εγκέφαλους έως διαφορικά...και ....και αλλά αυτό να πέφτουν θήκες...να τρίζει στο άσχετο και τα λοιπά...δεν το έχω ξαναδεί.

να ξερεις πως τα τογιοτα μοτερικα ειναι σκυλια δε χαλανε με τιποτα οπως και στα ηλεκτρικα αλλα σε ποιοτητα κατασκευης και βημα δεν ειναι απ τα καλυτερα. αν κηνυγας ολο το πακετο παρε χοντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/8/2019 στις 3:07 ΜΜ, masteripper είπε

Είχα την εμπειρία απο το Mazda γιαυτό πήγα στην Toyota...αλλά δεδομένου ότι αργότερα έμαθα ότι κατασκευάζεται στην Τουρκία νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα...Μήπως έχεις κανένα Thread πρόχειρο με ανάλογα σχόλια να δω αν "συντονίζομαι" σωστά...

Αυτό δεν λέει τίποτα. Όλα περνάνε άπο έλεγχο ποιότητας και ο σχεδιασμός γίνεται από τον Ιάπωνα. Η χώρα παραγωγής είναι θέμα φορολογίας πρακτικότητας κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίρνοντας Toyota δεν σου εγγυάται κανένας ότι δεν θα έχεις τριγμούς ή μηχανικά προβλήματα. Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα είναι οι πιθανότητες να πετύχεις "κακό" αυτοκίνητο είναι χαμηλές, αλλά δεν είναι μηδαμινές. Είχα γνωστό με καινούργιο Toyota στο οποίο το AC δεν δούλευε σωστά και συνέχεια έτρεχε στην αντιπροσωπεία. Ήταν κατασκευής Τουρκίας και φυσικά έχει και αυτό (τεράστια) σημασία, που θέλει ανάλυση από μόνη της καθώς η Τουρκία φτιάχνει αυτοκίνητα Toyota, Renault κλπ (εμείς ούτε παξιμάδια δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε σε παραγωγή.... Εδώ πήγαινε η ανάλυση, αλλά είναι εκτός θέματος).

Δεχόμενος το παραπάνω ντε φάκτο για τον ποιοτικό έλεγχο και την χώρα προέλευσης δεν μπορείς να κάνεις πολλά. Η πιθανότητα να πετύχεις κακό γερμανικό, γαλλικό, αγγλικό, ολλανδικό κλπ αυτοκίνητο είναι επίσης μια υπάρχουσα πραγματικότητα. Τα καλά μοντέλο τα παράγουν οι εταιρίες στις κεντρικές εγκαταστάσεις τους και συνήθως δεν παίρνουν πολλά εξαρτήματα από τρίτους. Έχουν τον δικό τους ποιοτικό έλεγχο και τον εφαρμόζουν σωστά, δεν είναι ένα εργοστάσιο τρίτου που παράγει για άλλους. Γιατί αυτό συμβαίνει αυτό στην Ευρώπη, στην Τουρκία κλπ στις περισσότερες περιπτώσεις (ψάξτε να δείτε εργοστάσιο των smart/colt στην Ολλανδία εποχες με Mitsubishi τι θέματα σε ποιότητα είχαν και δεν έφταιγαν οι Mitsubishi/Benz). Το θέμα στην πραγματικότητα είναι πιο πολύπλοκο γιατί δεν τα φτιάχνουν τα εξαρτήματα μόνα τους τα εργοστάσια Πχ κλειδιά, καθίσματα, καθρέφτες, πομολα κλπ, μπορεί να τα φτιάχνουν άλλοι, (τουρκικοί κατασκευαστές στην περίπτωση μας) ενώ σε Γερμανία, Ιαπωνία κλπ τα φτιάχνουν τα περισσότερα in-house (μόνοι τους).

Επίσης κάτι να γράψω, κάποιοι ίσως το ξέρουν. Παράδειγμα συγκεκριμένο, μοντέλο E class, δεν είναι το ίδιο στην βόρεια Αμερική, στην Ευρώπη, στην νότια Αφρική και στην Ασία. Οι περιοχές είναι συγκεκριμένες. Εννοώ το ίδιο μοντέλο της εταιρίας με τα ίδια χαρακτηριστικά, έχει διαφορετικές ανοχές στις παραπάνω περιοχές που παράγεται. Δεν έχουν την ίδια ποιότητα βαφής. Δεν έχουν την ίδια ποιότητα χάλυβα, κλπ. Οι Γερμανοί στην Ευρώπη αγοράζουν πολύ περισσότερο χάλυβα από την Κίνα καθώς δεν φτάνουν οι παραγωγές τους για να καλύψουν την ζήτηση και μετά έρχεται η τιμή... Για την τιμή γίνονται όλα. Στην Κίνα καταλήγουν ακόμα και αν παράγονται αλλού. Ο χάλυβας στην Αφρική και την Αμερική έχει διαφορετικές χημικές συνθέσεις από ότι στην Ευρώπη. Στην Αφρική είναι ο καλύτερος αυτή την στιγμή. Στην Αμερική η E class έχει μεγαλύτερες ανοχές στην διαστασιολόγιση από την Ευρωπαϊκή. Η μια πόρτα μπορεί να έχει μεγαλύτερο διάκενο από την αλλη. Αυτό βέβαια δεν επηρεάζει το αγοραστικό κοινό (αυτό είναι άλλη συζήτηση). Για το συγκεκριμένο μοντέλο ξέρω πάρα πολλά εκ προσωπικής δουλειάς σε σχεδιασμό, εξέλιξη και προφανώς παραγωγή.

Κλείνοντας θα ήθελα να σου πω οτι αν σε ενοχλούν τα θέματα που έχει το αμάξι σου, μπορείς κάποια στιγμή να το πουλήσεις και να πάρεις ένα άλλο (άλλη μάρκα, όχι ίδια). Μάλλον δεν θα είσαι τόσο άτυχος ξανά. Σημασία έχει αν μπορείς να ζήσεις με αυτά τα "θέματα" που λες ή όχι, κάθε φορά που το χρησιμοποιείς. Τέλος να σου γράψω πως θα ένιωθες αν είχες πάρει ένα αυτοκίνητο 4-5 φορές πάνω το κόστος του δικού σου και είχες τα ίδια "θέματα"; Πριν λίγο καιρό ένας φίλος μου (Γερμανός) βγήκε στην σύνταξη του και πήρε ένα αυτοκίνητο για το οποίο μάζευε λεφτά τα τελευταία χρόνια. Το καινούργιο του αυτοκίνητο έχει επίσης τριγμούς, μάλιστα σοβαρούς. Δεν τον απασχολούν όμως καθώς αυτός πραγματοποίησε τον στόχο του και τον βλέπει ο γείτονας του (που έχει άλλη μάρκα αυτοκινήτου -ανταγωνιστική) να πηγαίνει βόλτες με το καινούργιο του όχημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η χώρα συναρμολόγησης δε σημαίνει καθόλου πως τα περισσότερα εξαρτήματα θα ταφτιάχνουν in-house ή ακόμα στην συγκεκριμένη χώρα.

Μπορεί να βρεις γερμανικό με εξαρτήματα από την Αυστραλία, τη Βραζιλία ή την Ουγγαρία, γερμανικό με μηχανή και κιβώτιο συναρμολογημένα σε άλλη χώρα

και αυτοκίνητο συναρμολογημένο σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα, πάλι με τα ίδια εξαρτήματα ανάμεσα στα οποία ακόμα και γερμανικά.

Για να μην πω ότι τα πράγματα περιπλέκονται κι άλλο, αν λάβει κανείς υπόψη ότι στη Γερμανία που συζηταμε μπορεί να συναρμολογούνται μη γερμανικά αυτοκίνητα, και γερμανικά αυτοκίνητα να συναρμολογούνται εκτός Γερμανίας.

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, razorblade334 είπε

να ξερεις πως τα τογιοτα μοτερικα ειναι σκυλια δε χαλανε με τιποτα οπως και στα ηλεκτρικα αλλα σε ποιοτητα κατασκευης και βημα δεν ειναι απ τα καλυτερα. αν κηνυγας ολο το πακετο παρε χοντα...

πλεον και το honda (εκτος απο jazz νωμιζο) ειναι και αυτα στον ιδιο λακο (ranault κοινος)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλιώς θα εργαστεί π.χ. ο Γερμανός ή ο Ιάπωνας εργάτης που αμείβεται με 2-3k το μήνα και αλλιώς ο Τούρκος που δουλεύει για τα προς το ζην και ναι μπορεί οι εταιρείες να θέτουν υψηλά στάνταρ αλλά αν ο υπάλληλος δεν εργάζεται με όρεξη δεν αποδίδει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι οι εργάτες για τα προς το ζην εργάζονται, είτε Γερμανοί είτε Τούρκοι είτε Κινέζοι.

Επιπλέον οι διαδικασίες είναι εντελώς αυτοματοποιημένες, δεν είναι στο χέρι του εργάτη αν θα παραχθεί ποιοτικό προϊόν ή όχι, αλλά καθαρά στη βούληση και το σχεδιασμό του επιχειρηματία.

Για αυτό ακριβώς στην ίδια χώρα μπορεί να παραχθεί προϊόν είτε υψηλών είτε χαμηλών προδιαγραφών.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε πως αλλιώς εξηγείς την διαφορά στην ποιότητα? γιατί ότι και να λέμε διαφορά υπάρχει και όχι μόνο σε αυτοκίνητα αλλά σε κάθε είδους προϊόν όπως π.χ γεωργικά μηχανήματα , μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές.Για ποιο λόγο εταιρείες με όνομα να ρισκάρουν φήμη και υπόληψη με προϊόντα "δευτέρας διαλογής"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Nickokin είπε

Τότε πως αλλιώς εξηγείς την διαφορά στην ποιότητα? γιατί ότι και να λέμε διαφορά υπάρχει και όχι μόνο σε αυτοκίνητα αλλά σε κάθε είδους προϊόν όπως π.χ γεωργικά μηχανήματα , μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές.Για ποιο λόγο εταιρείες με όνομα να ρισκάρουν φήμη και υπόληψη με προϊόντα "δευτέρας διαλογής"

Η διαφορά στην ποιότητα οφείλεται στην απόφαση που έχει λάβει ο επιχειρηματίας για την τιμή που θα διαθέσει το προϊόν στην αγορά και το κέρδος που θα έχει από αυτό. Η απόφαση αυτή λαμβάνεται αφού εξεταστούν πολλές παράμετροι (όπως οι πελάτες στους οποίους απευθύνεται το προϊόν, οι απαιτήσεις τους, η τιμή που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν, το αντίστοιχο προϊόν του ανταγωνισμού κλπ).

Η φήμη μια εταιρείας δεν εξαρτάται από τις αστοχίες που εμφανίζουν τα προϊόντα της, αλλά το πόσο επιτυχημένα χτίζει ή συντηρεί το "μύθο" της και πόσο ευέλικτη αποδεικνύεται στις αλλαγές.(Διαφορετικά η γερμανική βιομηχανία που αποδεδειγμένα έχει κατ' επανάληψιν εξαπατήσει όλο τον πλανήτη θα είχε καταστραφεί)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρόνια πολλά! 

Το αν θα φτιάχνεται in house το 50% ή 99% ενός αυτοκινήτου σε ένα εργοστάσιο αυτό είναι απόφαση της διοίκησης, αλλά συνήθως η ανεξαρτητοποίηση από τρίτους είναι υψηλότερη στα κεντρικά εργοστάσια και έχει να κάνει κυρίως με το οικονομικό. Πόσο θα στοιχίσει και αν θα αποφέρει. Κεντρικά εργοστάσια εννοώ τα εργοστάσια που κατέχει η εταιρία από την αρχή της, στην χώρα της. Πλήρως αυτοματοποιημένες διαδικασίες παραγωγής συνήθως οι εταιρείες έχουν σε αυτά τα εργοστάσια. Επίσης αυτό είναι άλλο κομμάτι συζήτησης, που απλώς να πω ότι οι εταιρίες έχουν τους προσανατολισμούς τους. Άλλες θέλουν εργαζόμενους και άλλες όχι. Το χέρι του ανθρώπου φτάνει σε πιο πολύπλοκα σημεία, το ρομπότ όχι (ακόμα), αλλά η εργασία του ρομπότ δεν έχει κούραση, δεν έχει αισθήματα, δεν έχει καθυστέρηση. Αυτή την στιγμή οι παραγωγές ακόμα και σε Τουρκία έχουν ρομπότ. Η Τουρκία φτιάχνει ρομπότ. Είναι ένας κύκλος. Φτιάχνεις και προμηθεύεσαι τα μηχανήματα στην χώρα σου. 

Όπου είναι πιο φθηνοί οι μισθοί προτιμούνται εργαζόμενοι, που εκπαιδεύονται καταλλήλως. Για την E που ανέφερα παραπάνω το μαρσπιε παράγεται μόνο στην Γερμανία 100% και ήταν ένα θέμα που είχαν αλλάξει μηχανήματα στην γραμμή παραγωγής και είχαν πάρει νέα πρέσα για να μπορούν να διαμορφώνουν κ να κόβουν καταλλήλως το σχήμα ταυτόχρονα. Αυτές οι πρεσες στοιχίζουν εκατ. ευρώ η μία. Στο κεντρικό εργοστάσιο σου, που σου ανήκει σαν ιδιοκτησία μπορείς να πάρεις ένα μηχάνημα εκατομμυρίων. Σε ένα εργοστάσιο που δεν σου ανήκει η ιδιοκτησία ή είναι από την αρχή αλλού ομίλου και απλώς από συμφωνία το μισθώνεις για 10 χρόνια, για να σου βγάλουν ένα προϊόν, γιατί να αγοράσεις state of the art ρομπότ αφού έχεις φθηνά εργατικά χέρια; το ίδιο προϊόν θα σου έρθει πιο φθηνά, το μόνο που κάνεις είναι να ορισεις το επίπεδο της ποιότητας που θες και του ποιοτικού ελέγχου (που θα γίνεται επίσης από ανθρώπους αλλά θα τους ελέγχεις και εσύ τακτικά). Σίγουρα δεν θα φτάσει την δική σου γραμμή παραγωγής η ποιότητα αλλά το κέρδος που θα έχεις είναι πολύ μεγάλο.

Επίσης δεν θα έχεις παράπλευρες απώλειες αν πέσουν οι πωλήσεις. Δεν θα απολύσεις εργαζόμενους αν το μοντέλο δεν πουλάει γιατί θα μειώσεις την παραγωγή στην Τουρκία πχ. Με όλα αυτά κ όσο φύγαμε από το θέμα μας, ναι δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα ίδια. Ένα ιαπωνικό αυτοκίνητο είναι πολύ ανώτερο συναρμολογημένο στην Ιαπωνία, από ότι είναι στην Αγγλία ή την Τουρκία. Όπως ακριβώς ένα γερμανικό αυτοκίνητο είναι καλύτερα συναρμολογημένο στην Γερμανία παρά στην Πολωνία. Αυτό είναι κάτι που δεν χρειάζεται ανάλυση. Οι περισσότεροι που δεν ασχολούνται με αυτοκίνητα το καταλαβαίνουν από μόνοι τους.

Σήμερα έτσι είναι τα πράγματα. Βλέπεις το μοντέλο που σου αρέσει, βλέπεις τι εξοπλισμό έχει (καμιά σχέση με το παρελθόν, πολύ καλύτερα σήμερα) και κοιτάς το οικονομικό κομμάτι σε σχέση με τον ανταγωνισμό για να κάνεις την επιλογή σου. 

Η επίλυση για τον TS είναι μία όπως έγραψα πριν. Ή μπορεί να ζήσει με τα "θέματα" ή όχι. 

Επεξ/σία από hyperlost
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@hyperlost

Πολύ ενδιαφέρουσα η παρέμβαση και οι πληροφορίες που προσθέτεις στο θέμα.

Προσωπικά δεν γνώριζα πως ο τόπος συναρμολόγησης μετράει τόσο πολύ και δεν είναι αναγκαστικά ίδια η διαδικασία (πχ παράδειγμα με μαρσπιε).

Ως κάτοχος σουηδικού saab 13 ετών, μπορώ να πω πως όσο απροβληματιστο και ποιοτικό αποδείχθηκε μηχανικά και γενικά στο 95% της κατασκευής του, μιας και μιλήσαμε για τριξιματα, ΝΑΙ, έβγαλε τα τριξιματάκια του και ΝΑΙ η αντοχή των πλαστικών του ταμπλό αποδείχθηκε ΓΤΠ, ξεφλούδισμα, σπασίματα μπουτον κτλ. Στο 5% εκτός από τα πλαστικά συμπεριλαμβάνονται οι στάνταρ βλάβες του μοντέλου, αντλία βενζίνης, μοτέρ εισαγωγής αέρα κλιματιστικού, ESP κι άλλο ένα ηλεκτρομηχανικο κάτι... πουόπωςσωστά ειπώθηκε διαβάζοντας ένα φόρουμ της μάρκας ξέρεις τί να περιμένεις.

Πάντως ρε παιδιά, ταπεινή μου άποψη, με τέτοιους κ@λόδρομους στην Ελλάδα πού να αντέξουν οι αρμοί και να μην τρίξουν τα πλαστικά, πιστεύω πως η χρήση των οχημάτων εδώ γίνεται... εκτός προδιαγραφών! 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, PCharon είπε

@hyperlost

 

Πάντως ρε παιδιά, ταπεινή μου άποψη, με τέτοιους κ@λόδρομους στην Ελλάδα πού να αντέξουν οι αρμοί και να μην τρίξουν τα πλαστικά, πιστεύω πως η χρήση των οχημάτων εδώ γίνεται... εκτός προδιαγραφών! 😁

Οποιος κανει ταξιδια και εχει γυρισει την Ελλαδα, θα εχει καταλαβει οτι για να μην τριξει αυτοκινητο, θα πρεπει να μεινει κλειστο στο γκαραζ.Δεν γινεται.Μονο Leopard  δεν τριζει.

Την τεταρτη γυριζοντας απο δοκιμες toyota wrc,( Αμφικλεια- Ελατεια) επεσα σε αρκετους κρατηρες με αρκετα χιλιομετρα.Ποσο να αντεξουν τα αμαξακια.Και ολα αυτα με 195-60-15 λαστιχο.Δεν μπορω να φανταστω κατι 17-18 με 40αρια και 45αρια προφιλ.Τετοια αυτοκινητα μετα  απο καποια χιλιομετρα θα τριζουν και σταματημενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Οποιος κανει ταξιδια και εχει γυρισει την Ελλαδα, θα εχει καταλαβει οτι για να μην τριξει αυτοκινητο, θα πρεπει να μεινει κλειστο στο γκαραζ.Δεν γινεται.Μονο Leopard  δεν τριζει.

Την τεταρτη γυριζοντας απο δοκιμες toyota wrc,( Αμφικλεια- Ελατεια) επεσα σε αρκετους κρατηρες με αρκετα χιλιομετρα.Ποσο να αντεξουν τα αμαξακια.Και ολα αυτα με 195-60-15 λαστιχο.Δεν μπορω να φανταστω κατι 17-18 με 40αρια και 45αρια προφιλ.Τετοια αυτοκινητα μετα  απο καποια χιλιομετρα θα τριζουν και σταματημενα.

Μπορείς να εξηγήσεις γιατί γίνεται αυτό στα μεγαλύτερα λάστιχα - ζάντες;

Με 205/55R16 κοπανάει αρκετά πάντως εμένα.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...