Προς το περιεχόμενο

Παράπονο για ποιότητα καινούργιου Αυτοκινήτου (Toyota Corolla)


masteripper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να αποσαφηνίσουμε μια παρανόηση του κόσμου σχετικά με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των κατασκευαστών.

Η Toyota αυτή τη στιγμή μαζί με KIA/Hyundai είναι τα 3 κορυφαία brands σε επίπεδο ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ, δηλαδή λιγότερων βλαβών, στο βάθος του χρόνου.

Αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι η ποιότητα συναρμογής ή η ποιότητα υλικών είναι καλύτερη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Klausx είπε

Μπορείς να εξηγήσεις γιατί γίνεται αυτό στα μεγαλύτερα λάστιχα - ζάντες;

Με 205/55R16 κοπανάει αρκετά πάντως εμένα.
 

Γιατι το λαστιχο απορροφαει κραδασμους.Λειτουργει σαν αναρτηση.Οσο πιο χαμηλο προφιλ, τοσο πιο μικρη η διαδρομη απο την επιφανεια του ελαστικου μεχρι το χειλος της ζαντας.Ασε που στην συντριπτικη  πλειοψηφια το χαμηλοπροφιλα ελαστικα εχουν και πιο σκληρα πλαινα.Εαν δε, συνδυαστουν απο το εργοστασιο, που συνηθως γινεται, με μια πιο σπορ αναρτηση εντεινεται ακομη περισσοτερο το χτυπημα.

Παντως σε καμια περιπτωση και κανενας κατασκευστης, δεν εχει σαν δεδομενο τους κρατηρες των Ελληνικων δρομων.

Επεξ/σία από toyo73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πάντως γενικό φαινόμενο και σε όλες τις μάρκες να μειώνεται η ποιότητα των υλικών. Μπαίνεις σε πούμε (τυχαίο παράδειγμα) σε ένα τωρινό audi a3 και σου φαίνεται υποδεεστερο ποιοτικά από το μόλις προηγούμενο μοντέλο. 

Μια υπόθεση που κάνω είναι ότι επειδή έχει αυξηθεί πολύ ο εξοπλισμός των σύγχρονων μοντέλων (και ειδικά τώρα με τα συστήματα ασφαλείας), κόβουν από αλλού για να μπορέσουν να κρατήσουν τις τιμές. Αυτό σε συνδυασμό με την τάση που πάει να υιοθετηθεί το αμάξι να είναι πλέον καταναλωτικό προϊόν που να αλλάζεται πιο συχνά. 

Κλασσικό παράδειγμα τα Hyundai - Kia που τα τελευταία 10-15 χρόνια και εξοπλισμό έβαλαν (όπως όλοι) αλλά και αναβάθμισαν την ποιότητα τους αισθητά. Φυσικά αυξήθηκαν αρκετά και οι τιμές τους σε σχέση με τότε. Μάλλον δε γίνεται αλλιώς. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω ενα skoda octavia του 12 και τα πλαστικά του είναι απο ενα μαλακό και εύκαμπτο υλικό με αποτέλεσμα να μην ακούγεται τίποτα.

Όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο υπερτιμημένα νομίζω πως ειναι τα toyota.

Επεξ/σία από parlapipas25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Clkw208  του 1998,το εχω 16 χρονια ,δεν ακούγεται απολύτως τίποτα μετά από 305.000χλμ.

Στο  Auris του 2016,αγορασμενο καινούριο, ακούγονται πλέον κάτι τριξιματακια,αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο.Φυσικα τα υλικά του εσωτερικά είναι πολυ υποδεέστερα ποιοτικά,το νοιώθω καθημερινά.Μηχανικα δεν μου έχει βγάλει τίποτα εκτός αναλώσιμων,αλλά θα το πω αξιόπιστο αν κλείσει 20αετια και 300.000χλμ και συνεχίζει να μην ζητάει  τίποτα πέρα των αναλωσιμων και χωρίς καμμία βλάβη.

Επίσης καμμία σχέση στην οδηγική απόλαυση και ποιότητα κύλισης  μεταξύ των 2 συγκεκριμένων αμαξιων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, parlapipas25 said:

Εχω ενα skoda octavia του 12 και τα πλαστικά του είναι απο ενα μαλακό και εύκαμπτο υλικό με αποτέλεσμα να μην ακούγεται τίποτα.

Όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο υπερτιμημένα νομίζω πως ειναι τα toyota.

δεν κάνει τη διαφορά το υλικό και η υφή του πλαστικού,

διότι και το σκληρό πλαστικό μπορεί να είναι αθόρυβο, όπως και το μαλακό μπορεί πάλι να τρίζει

τη διαφορά την κάνουν τα αντιθορυβικά που βάζουν οι κατασκευαστές στα κατάλληλα σημεία στις ενώσεις των πλαστικών

συναρμογή λέγεται

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημασία παίζει και τα πόσα διαφορετικά κομμάτια υπάρχουν κουμπωμένα.

Αν το ταμπλώ ειναι ενιαίο, χωρις πολλά κομμάτια = δεν θα έχει πολλά κουμπώματα, δεν θα τρίξει (ή θα τρίξει σε λιγότερα σημεία).  Αν εχει 200 κουμπώματα, και βλακειούλες, όσο και καλά φτιαγμένο να ειναι θα τρίξει.

Επεξ/σία από Dvs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα μπορούσε να είναι κι αυτό ΄ενας παράγοντας, αν δεν υπήρχε καθόλοι η τεχνογνωσία της σωστής συναρμογής.

Σύμφωνοι είναι πρόβλημα το να αποτελείται από όσο περισσότερα κομμάτια το ταμπλό, αλλά το πρόβλημα αυτό αντιμετωπίζεται με τη σχεδίαση των πλαστικών ώστε να τρίβονται κατά το δυνατόν λιγότερο στις ενώσεις τους και να αφήνουν χώρο για αντιθορυβικά στα σημεία όπου εφάπτονται. Επίσης αντιμετωπίζεται με ένα γερό μεταλλικό σκελέτό και μια σωστη ακαμψία του σασί. Όπως ακόμα και με μελετημένα σημεία στήριξης που δεν επιτρέπουν να κρεμάει και να χαλαρώνει το κάλυμμα.

Δες το βίντεο του eric the cae guy που πόσταρε παραπάνω κάποιος φίλος. Άφησε η Toyota το καντράν του ρολογιού εντελώς χύμα να αποτελείτα από κομμάτια που δε σφίγγουν καν, και μετά πώς να μην είναι επόμενο να τρίζει...

Πάντως οι τριγμοί δεν προέρχονται μόνο από τα επιφανειακά πλαστικα. Μπορεί να είναι κάποια χύμα μη επενδεδυμένα καλώδια χωρίς στερέωση ή κάποιοι μηχανισμοί εσωτερικά ή κάποια ντίζα στη μηχανή ή ένα σωληνάκι που κουνιεται ή ένα κλαπέτο που δεν κλείνει σωστά ή ένα κρύσταλλο που τρίζει ή μια βάση καθίσματος που κουμπώνει χαλαρά κλπ κλπ. Αν ο κατασκευαστής δεν έχει ασχοληθεί,  λογικό είναι το αμάξι του να βγάζει περισσότερους τριγμούς.

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/8/2019 στις 2:56 ΜΜ, KoreanW είπε

Θα μπορούσε να είναι κι αυτό ΄ενας παράγοντας, αν δεν υπήρχε καθόλοι η τεχνογνωσία της σωστής συναρμογής.

Σύμφωνοι είναι πρόβλημα το να αποτελείται από όσο περισσότερα κομμάτια το ταμπλό, αλλά το πρόβλημα αυτό αντιμετωπίζεται με τη σχεδίαση των πλαστικών ώστε να τρίβονται κατά το δυνατόν λιγότερο στις ενώσεις τους και να αφήνουν χώρο για αντιθορυβικά στα σημεία όπου εφάπτονται. Επίσης αντιμετωπίζεται με ένα γερό μεταλλικό σκελέτό και μια σωστη ακαμψία του σασί. Όπως ακόμα και με μελετημένα σημεία στήριξης που δεν επιτρέπουν να κρεμάει και να χαλαρώνει το κάλυμμα.

Δες το βίντεο του eric the cae guy που πόσταρε παραπάνω κάποιος φίλος. Άφησε η Toyota το καντράν του ρολογιού εντελώς χύμα να αποτελείτα από κομμάτια που δε σφίγγουν καν, και μετά πώς να μην είναι επόμενο να τρίζει...

Πάντως οι τριγμοί δεν προέρχονται μόνο από τα επιφανειακά πλαστικα. Μπορεί να είναι κάποια χύμα μη επενδεδυμένα καλώδια χωρίς στερέωση ή κάποιοι μηχανισμοί εσωτερικά ή κάποια ντίζα στη μηχανή ή ένα σωληνάκι που κουνιεται ή ένα κλαπέτο που δεν κλείνει σωστά ή ένα κρύσταλλο που τρίζει ή μια βάση καθίσματος που κουμπώνει χαλαρά κλπ κλπ. Αν ο κατασκευαστής δεν έχει ασχοληθεί,  λογικό είναι το αμάξι του να βγάζει περισσότερους τριγμούς.

Κάτι θα τους ξεφύγει στον σχεδιασμο. Θα τρίζει ότι και να κάνουν οταν υπάροχυν 1000 καλώδια.

Εδώ πλέον ξεφεύφουν βασικά πράγματα, δεν θα ξεφύγει το δέσιμο σε κάποιο πλαστικό ή καποιο επιπλέον στήριγμα που θα μειώσει το κοστος κατασκευής και ο πελάτης θα το καταλάβει 2-3 χρόνια μετά (οταν δηλαδη θα ειναι πολύ αργα και υπάρχουν άπειρες δικαιλογίες); Ναι ναι, σκέφτομαι πονηρά όπως κάνουν και οι βιομηχανίες. Μην κοροιδευόμαστε μεταξύ μας.

Θυμάστε τα άβαφα καπω απο την κατω πλευρά για την μείωση του κόστους;

Πόσες ανακλήσεις έχει κάνει η κάθε εταιρεία για ελλατωματικά σωληνάκια, πλαστικά και σκατουλάκια που έχουν αυξάνουν το κοστος 0.50 λεπτά αλλα είτε ξεφυγαν απο τον σχεδιασμό/έλεγχο είτε προτιμάει να τα βάλει στην τσέπη.

 

 

 

Επεξ/σία από Dvs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 minutes ago, Dvs said:

Κάτι θα τους ξεφύγει στον σχεδιασμο. Θα τρίζει ότι και να κάνουν οταν υπάροχυν 1000 καλώδια.

Εδώ πλέον ξεφεύφουν βασικά πράγματα, δεν θα ξεφύγει το δέσιμο σε κάποιο πλαστικό ή καποιο επιπλέον στήριγμα που θα μειώσει το κοστος κατασκευής και ο πελάτης θα το καταλάβει 2-3 χρόνια μετά (οταν δηλαδη θα ειναι πολύ αργα και υπάρχουν άπειρες δικαιλογίες); Ναι ναι, σκέφτομαι πονηρά όπως κάνουν και οι βιομηχανίες. Μην κοροιδευόμαστε μεταξύ μας.

Θυμάστε τα άβαφα καπω απο την κατω πλευρά για την μείωση του κόστους;

Πόσες ανακλήσεις έχει κάνει η κάθε εταιρεία για ελλατωματικά σωληνάκια, πλαστικά και σκατουλάκια που έχουν αυξάνουν το κοστος 0.50 λεπτά αλλα είτε ξεφυγαν απο τον σχεδιασμό/έλεγχο είτε προτιμάει να τα βάλει στην τσέπη.

διαφωνώ,  τα σύγχρονα αυτοκίνητα φτιάχνονται σε γραμμές παραγωγής και δεν αφήνεται τίποτε στην τύχη ούτε τοποθετείται αυθόρμητα την ώρα της συναρμολόγησης

τα πάντα είναι μελετημένα και ασφαλώς ο κατασκευαστής γνωρίζει πόσα μέτρα καλώδιο τοποθετεί, πού χρειάζεται στερέωση και επένδυση η πλεξούδα,, μέσα από ποιες διαδρομές θα καταλήξει να συνδεθεί κοκ

αν ο κατασκευαστής αφήνει γυμνά καλώδια να φέρνουν πέρα δώθε, αυτό δε θα γίνει επειδή έτυχε, αλλά επειδή ο κατασκευαστής αμέλησε ή αδιαφόρησε

και προφανώς δεν δείχνουν όλες οι εταιρείες ζέση στους τριγμούς, για αυτό και ορισμένα αυτοκίνητα τρίζουν και άλλα όχι και υπάρχει λόγος για αυτό

υγ: θέλω να πιστεύω ότι εκφέρω μια άποψη στη βάση της προσωπικής μου εμπειρίας, μια επενδεδυμένη πλεξούδα καλωδίων με στερέωση σωστή και κατάλληλη διαδρομή δεν πρόκειται να τριξει ούτε όταν το αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο για ανακύκλωση

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά δεν νομίζω οτι διαφωνουμε. Κατασκευαστικά τα πάντα είναι έτοιμα στην γραμμή παραγωγής για να τα τοποθετήσουν οι εργάτες μηχανικά και με το σωστό εργαλείο, όπως τα έχουν σχεδιάσει. Κανείς δεν διαφωνεί σε αυτό.

Αλλά υπάρχουν πράγματα που είναι σχεδιαστικά λάθη ή έγιναν έτσι για να μειώσουν το κόστος ή δεν το σκέφτηκαν οτι θα δημιουργήσει πρόβλημα ή χειρότερα πίστεψαν οτι μπορούν να το κρυψουν αρκετά καλα και δεν θα εμφανισθεί στην διάρκεια ζωης του αμαξιού ή ...... .

Μελετημένα ναι αλλά τελικά ήρθαν στην επιφάνεια και αποδείχθηκαν λάθη. Βλέπε Ford Focus με ανάκλησεις για "δοχειο υαλοκοθαριστήρων που έλιωνε απο την ζέστη του κινητήρα" και "σωληνάκι απο το ψυγείο που έσπαγε" και πολλά άλλα. Μελετημένα αλλα όχι όσο έπρεπε ή δεν το σκέφτηκαν ή οτιδήποτε.

Βλέπε OPEL με έλλειψη γείωσης στο ρεζερβουάρ κοντα στο 2000.

Επεξ/σία από Dvs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 minutes ago, Dvs said:

Αλλά υπάρχουν πράγματα που είναι σχεδιαστικά λάθη ή έγιναν έτσι για να μειώσουν το κόστος ή δεν το σκέφτηκαν οτι θα δημιουργήσει πρόβλημα ή χειρότερα πίστεψαν οτι μπορούν να το κρυψουν αρκετά καλα και δεν θα εμφανισθεί στην διάρκεια ζωης του αμαξιού.

Τα είπες όλα. Όλα αυτά έχουν τη δική τους εξήγηση, και εδώ είναι που διαφέρει η προσέγγιση του κάθε κατασκευαστή

1. σχεδιαστικά λάθη : από αβλεψία-έλλειψη τεχνογνωσίας και ανθρώπινου δυναμικού

2. έγιναν έτσι για να μειώσουν το κόστος: σκόπιμα

3. πίστεψαν οτι μπορούν να το κρυψουν αρκετά καλα και δεν θα εμφανισθεί στην διάρκεια ζωης του αμαξιού: συνδυασμός

.

Μια πλεξούδα καλωδίων που δε θα μελετηθεί, δε θα επενδυθεί και δε θα στερεωθεί στα κατάλληλα σημεία, σημαίνει μικρότερο κόστος στην εξέλιξη του αυτοκινήτου, στην προμήθεια του ανταλλακτικού και τυχόν πρόσθετων εξαρτημάτων, στο χρόνο συναρμολόγησης και στην πολυπλοκότητα της κατασκευής

Άλλος κατασκευαστής δίνει βαρύτητα και το πληρώνει με το ανάλογο κόστος κατασκευής, και άλλος δε δίνει καμία σημασία. Ο πρώτος θα φτιάξει αυτοκίνητο χωρίς τριγμούς που θα το ευχαριστηθούν οι πελάτες του, ο δεύτερος όχι.

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σωστά, αλλα το θέμα ειναι πως το ξέρεις ωστε να επιλέψεις; Και οι τιμές στα σύγχρονα αμάξια δεν νομιζω οτι δικαιολογούν κακή ποιότητα. Όταν ενα "μεσαίο" αμάξι κανει πάνω απο 17.000 και ακουμπάει τις 25.000Ε με τον μέτριο εξοπλισμό, δεν μπορώ να δεχθώ οτι δεν μπορούν να διατηρήσουν την ποιότητα εκει που πρέπει.... Εκτος αν, εσφαλμένα κατα την γνώμη μου, οι τριγμοί στην καμπίνα είναι ελάσσονος σημασιας μιας και θα φανουν χρονια μετα.

Αλλα΄και πάλι δεν ξέρεις. Πχ το Focus το 2012 (ή 2002, δεν θυμαμαι) είχε βγει κατασκευαστικά το καλύτερο στην κατηγορία του. Το επόμενο υστερούσε αρκετά.

Οι μισές , αν όχι όλες, οι δημοσιεύσεις στα περιοδικά εξαγοράζονται με ενα "δοκιμαστικό" αμάξι και την βενζίνη του ΣΚ για τον δημοσιογράφο.

Δυστυχως το μαθαίνεις κατόπιν εορτής και τελικά παίρνεις "οτι κάτσει". Ούτε όλοι μπορουμε να παίρνουμε μόνο Mercedes για να μην τρίζει στα 4 χρονια.

Επεξ/σία από Dvs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, όταν κοιτάς να πάρεις νέο όχημα δεν κοιτάς ένα μόνο περιοδικό. Προσπαθείς να βρεις όσο περισσότερη πληροφορία μπορείς από νετ, φόρουμ, κλπ. Έχουν αναφερθεί παραδείγματα που εταιρίες / γενικός αντιπρόσωπος "λαδώνει"  περιοδικό για καλύτερη έκθεση συγκεκριμένου μοντέλου. Μερικά περιοδικά ανήκουν και στον ίδιο εκδοτικό όμιλο...

Παλιά τα αμάξια τα έφτιαχναν με την λογική ότι για να είναι γερό πρέπει να έχει "υλικό" και στηρίγματα για να αντέχει. Πλέον με την εξέλιξη της τεχνολογίας (επιστήμη υλικών και υπολογιστών) η λογική είναι να αφαιρείται όσο περισσότερο "υλικό" για οικονομία προσπαθώντας να είναι "καλό" το αποτέλεσμα. Επίσης σήμερα ο εξοπλισμός των αυτοκινήτων και οι απαιτήσεις των προδιαγραφών (πχ ασφάλεια, ρύποι) έχουν δημιουργήσει πρόβλημα στις εταιρίες που αναγκαστικά μειώνουν το βάρος γιατί τους έρχεται πρόσθετος εξοπλισμός από τρίτους κατασκευαστές (ABS, αερόσακοι, συστήματα start-stop, συστήματα ευστάθειας, συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος κλπ). Σήμερα το ταμπλό έχει λιγότερα μέρη σύνδεσης από ότι παλαιότερα γιατί το μελετούν σε προσομοίωση πως θα είναι. Τα υλικά πέραν του χάλυβα έχουν γίνει πιο εξωτικά (πχ αλουμίνιο, μαγνήσιο) αναγκαστικά λόγω ανάγκης για την μείωση βάρους. Δεν τίθεται θέμα, σήμερα τα αμάξια είναι πιο ασφαλή και έχουν ανώτερη τεχνολογία. Επίσης όταν πάρεις καινούργιο αμάξι pro facelift ενδέχεται να αντιμετωπίσεις προβλήματα που δεν πρόλαβαν στην μελέτη και την εκτενή εργοστασιακή δοκιμή να τα εντοπίσουν. Λένε οι περισσότεροι ότι προτιμούν τα μαλακά πλαστικά και εκεί προσανατολίζονται οι εταιρίες τελευταία, στην υφή και την απαλότητα. Τα μαλακά πλαστικά ωστόσο ραγίζουν και σπάνε πιο εύκολα από την θερμική διαστολή-συστολή. Αν βρείτε mercedes δεκαετίας +, που ήταν εκτεθειμένη στον ελληνικό ήλιο και ακάλυπτη το ταμπλό ενδέχεται να είναι ραγισμένο εκεί που είναι οι αερόσακοι (λιγότερο το πλαστικό εκεί, είναι κομμένο από μέσα για να βγούνε οι αερόσακοι όταν χρειαστεί). Στα σκληρά πλαστικά δεν θα συνέβαινε αυτό, λόγω των δεσμών τους είναι λιγότερο επιρρεπή στις θερμικές διαστολές. Αλλά αν η συνολική ποιότητα και η ηχομόνωση σε νοιάζουν δεν πας σε toyota, πας σε lexus και θα αντιμετωπίσεις τα ίδια θέματα στα μαλακά πλαστικά με την mercedes. Προφανώς αυτός που παίρνει lexus θα έχει και ιδιωτικό γκαράζ στην μεζονέτα του να την βάζει και δεν θα τον νοιάζει ο ήλιος τα καλοκαίρια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/8/2019 στις 12:27 ΠΜ, Dvs είπε

Σωστά, αλλα το θέμα ειναι πως το ξέρεις ωστε να επιλέψεις; Και οι τιμές στα σύγχρονα αμάξια δεν νομιζω οτι δικαιολογούν κακή ποιότητα. Όταν ενα "μεσαίο" αμάξι κανει πάνω απο 17.000 και ακουμπάει τις 25.000Ε με τον μέτριο εξοπλισμό, δεν μπορώ να δεχθώ οτι δεν μπορούν να διατηρήσουν την ποιότητα εκει που πρέπει.... Εκτος αν, εσφαλμένα κατα την γνώμη μου, οι τριγμοί στην καμπίνα είναι ελάσσονος σημασιας μιας και θα φανουν χρονια μετα.

Αλλα΄και πάλι δεν ξέρεις. Πχ το Focus το 2012 (ή 2002, δεν θυμαμαι) είχε βγει κατασκευαστικά το καλύτερο στην κατηγορία του. Το επόμενο υστερούσε αρκετά.

Οι μισές , αν όχι όλες, οι δημοσιεύσεις στα περιοδικά εξαγοράζονται με ενα "δοκιμαστικό" αμάξι και την βενζίνη του ΣΚ για τον δημοσιογράφο.

Δυστυχως το μαθαίνεις κατόπιν εορτής και τελικά παίρνεις "οτι κάτσει". Ούτε όλοι μπορουμε να παίρνουμε μόνο Mercedes για να μην τρίζει στα 4 χρονια.

Κατα τη γνωμη μου , οι τιμες δικαιολογουν τη κακη ποιοτητα αν συγκρινουμε με τις παλιες τιμες , που πχ. επαιρνες ford escort 40.000 ευρω(και ολα τα παρεμφερη) και δεν ειχε τιποτα παραπανω απο σασμαν μηχανη και ενα σασι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...