Προς το περιεχόμενο

Κινητό από γερμανό με κομμένη ταινία ασφαλείας SOS


Zenevaki21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που ανέβασες αγγελία για αγορά μεταχειρισμένου Galaxy S10+ στις 9/8 ,αφού,σύμφωνα με όσα λες,το κινητό το αγόρασε για σένα ο φίλος σου στις 31/7. Μπήκα με την λογική να σε βοηθήσω,αλλά η όλη παρατραβηγμένη ιστορία σε συνδυασμό με το γεγονός πως είναι σχεδόν απίθανο επίσημος μεταπωλητής να πουλήσει μεταχειρισμένο προϊόν με κάνει να πιστεύω πως κάτι μας κρύβεις. Στην τελική,και να ήθελαν να σε κοροϊδέψουν θεωρώ πως δεν θα έκαναν τόσο πρόχειρη δουλειά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ο φιλος μου το αγορασε στη λαρισα στις 31/7 αλλα μου το εδωσε την παρασκευη 16/8 ελειπε τις προηγουμενες μερες εκτος ελλαδας και παλι εφυγε την παρασκευη. Δεν κρυβω απολυτως τιποτα για οποιον ενδιαφερεται εχω και φωτογραφιες οπου φαινεται η διπλη ταινια ασφαλειας η επισημη απο κατω και η επομενη που εβαλαν απο πανω ειναι ελαφρως μεγαλυτερη. Το κινητο πρεπει να ηταν απο επιστροφη ομως εφοσον πληρωσε ο φιλος μου 740 περιπου ευρω με επαγγελματικο φιμολογιο απαιτουμε να ειναι ολοκαινουρια. Επισης το κουτι δεν ειχε ζελατινα γεγονος που μου φανηκε απο την αρχη περιεργο. Απλα μεσολαβησε το σαββατοκυριακο και δεν μπορεσα να ενεργησω κατευθειαν μολις το ανοιξα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνε μια καταγγελία, και το πιο πιθανό είναι να πετύχεις μια μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση...μου αρέσει που γράφεις και το όνομα της επιχείρησης χωρίς ουδεμία απόδειξη...

Άκου άνοιξε το δέμα 20 μέρες μετά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Zenevaki21 είπε

Ο φιλος μου το αγορασε στη λαρισα στις 31/7 αλλα μου το εδωσε την παρασκευη 16/8 ελειπε τις προηγουμενες μερες εκτος ελλαδας και παλι εφυγε την παρασκευη. Δεν κρυβω απολυτως τιποτα για οποιον ενδιαφερεται εχω και φωτογραφιες οπου φαινεται η διπλη ταινια ασφαλειας η επισημη απο κατω και η επομενη που εβαλαν απο πανω ειναι ελαφρως μεγαλυτερη. Το κινητο πρεπει να ηταν απο επιστροφη ομως εφοσον πληρωσε ο φιλος μου 740 περιπου ευρω με επαγγελματικο φιμολογιο απαιτουμε να ειναι ολοκαινουρια. Επισης το κουτι δεν ειχε ζελατινα γεγονος που μου φανηκε απο την αρχη περιεργο. Απλα μεσολαβησε το σαββατοκυριακο και δεν μπορεσα να ενεργησω κατευθειαν μολις το ανοιξα.


Οτάν εχεις απαιτηση να ειναι κατι ολοκαινουργιο τοτε πρεπει να κοιτας τα πραγματα την ωρα τους και αν δεν εισουν εσυ εκει επρεπε να εχεις καθοδηγησει τον αγοραστη στον ελεγχο της συσκευασιας/συσκευης. Υπάρχουν καποιες περιπτώσεις στις οποιες καλυπτεσαι για αντικατασταση στις 7 ημερες μετα την αγορα.Η περιπτωση σου θα μπορουσε να ειναι μια απο αυτες στις 7 ημερες που υπαρχει η αντικατασταση.
20 μερες μετα ολα τα υπολοιπα ειναι ιστοριες με φαντασματα!

edit: αυτο που λεει ο φιλος με την αγγελια ισχυει, γιατι αρχιζω και πιστευω οτι το πηρες απο αγγελια και μας λες οτι να ναι επειδη ο πωλητης σου σου ξηγηθηκε αλμυρα.

Επεξ/σία από TasosPk
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Zenevaki21 είπε

Φυσικα και το γνωριζω που βρισκονται τα χαρτια εχω δει απειρα unboxing στο youtube. Δυστυχως ο φιλος μου εχει φυγει στο εξωτερικο γι'αυτο αναγκαστικα θα παω εγω δεν ξερω αμα θα βγαλω ακρη. Αλλα αφου εχω την αποδειξη στα χερια μου και το κουτι δεν νομιζω να ζητησουν ταυτοτητα η κατι.

Γιατι να στο αντικαταστησουν ρε φιλε? Υποτιθεται οταν αγοραζεις κατι το ελεγχεις επιτοπου.. θα πας να το πεις και δεν θα σε πιστεψει κανεις.. δευτερον για να χει 2 ταινιες σημαινει οτι τις εβαλαν απο το εργοστασιο επειδη πιθανον χαλασε η πρωτη η κοπηκε και για να μην την ξεκολησουν βαλαν απο πανω αλλη! Εκεινη την στιγμη της αγορας τα ελεγχεις αυτα! Οχι ενα μηνα μετα! Το αγορασε ο φιλος σου αρα ειναι ευθυνη του φιλου σου και κακως το αγορασες απο αυτον γιατι μαλλον να το ξεφορτωθει εψαχνε.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πραγματικά θα συμφωνήσω με τους υπολοιπους. Κάθομαι και διαβάζω τόση ώρα όλα τα comments 2-3 φορές για να καταλάβω τι ακριβώς μας λες και απλά δεν βγάζουν κανένα νόημα. Το αγόρασε ένας φίλος σου πριν 1 μήνα από μεγάλη αλυσίδα, το άφησε στο κουτί του "σφραγισμένο" και το πήρες εσύ στα χέρια σου 16/8 κλειστό, όπου τότε διαπίστωσες διπλή ταινία της samsung και κάποιες γρατζουνιές στη συσκευή; Δεν παίζει απλά. Και αυτός λείπει τώρα στο εξωτερικό και εσύ προσπαθείς να βγάλεις άκρη. Δεν πρόκειται να δεχθούν τίποτα από αυτά που λες. Αν θες τη γνώμη μου, προσπάθησε να βρεις καλύτερο story, μπας και τους πείσεις. 

1 ώρα πριν, Zenevaki21 είπε

Ο φιλος μου το αγορασε στη λαρισα στις 31/7 αλλα μου το εδωσε την παρασκευη 16/8 ελειπε τις προηγουμενες μερες εκτος ελλαδας και παλι εφυγε την παρασκευη. Δεν κρυβω απολυτως τιποτα για οποιον ενδιαφερεται εχω και φωτογραφιες οπου φαινεται η διπλη ταινια ασφαλειας η επισημη απο κατω και η επομενη που εβαλαν απο πανω ειναι ελαφρως μεγαλυτερη. Το κινητο πρεπει να ηταν απο επιστροφη ομως εφοσον πληρωσε ο φιλος μου 740 περιπου ευρω με επαγγελματικο φιμολογιο απαιτουμε να ειναι ολοκαινουρια. Επισης το κουτι δεν ειχε ζελατινα γεγονος που μου φανηκε απο την αρχη περιεργο. Απλα μεσολαβησε το σαββατοκυριακο και δεν μπορεσα να ενεργησω κατευθειαν μολις το ανοιξα.

Btw, μιλάμε για αυτόν τον "φίλο" σου; 

 

Επεξ/σία από M A T R I X
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λείπουν τα manual σας λέει. Τι έβαλε η Samsung άλλη ταινία του λέτε... Τα καταστήματα Γερμανός είναι franchise με κεφαλαίο του εκάστοτε ιδιοκτήτη που έχει κέρδος και χασουρα σε ο,τι αφορά το μαγαζί. 

Ακόμα και να ξέρει ότι τα πράγματα είναι ακριβώς έτσι ο υπάλληλος δεν θα σου πει "α οκ επειδή γκρινιάζεις θα σου τα αλλάξω και μετά θα πω στο αφεντικό μου ότι αντάλλαξα μια συσκευή των 1000€ με μια ίδια ανοιγμένη". Απλά δεν θα το κάνει. Φυσικά όχι σε άλλο κατάστημα μιας και δεν ενδιαφέρονται το ένα για το άλλο αφού όπως είπα είναι franchise. Αν θες να δοκιμάσεις πρέπει να πας εκεί που αγοράστηκε. 

Αυτά να τα βλέπουν όσοι παραπέμπουν κόσμο να αγοράζει κόσμο από τους μεγάλους για "να έχουν επίσημη εγγύηση". Επίσημη εγγύηση my ass. Online με το αναφαιρετο δικαίωμα υπαναχώρησης για πάντα. 

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε

Λείπουν τα manual σας λέει. Τι έβαλε η Samsung άλλη ταινία του λέτε... Τα καταστήματα Γερμανός είναι franchise με κεφαλαίο του εκάστοτε ιδιοκτήτη που έχει κέρδος και χασουρα σε ο,τι αφορά το μαγαζί. 

Ακόμα και να ξέρει ότι τα πράγματα είναι ακριβώς έτσι ο υπάλληλος δεν θα σου πει "α οκ επειδή γκρινιάζεις θα σου τα αλλάξω και μετά θα πω στο αφεντικό μου ότι αντάλλαξα μια συσκευή των 1000€ με μια ίδια ανοιγμένη". Απλά δεν θα το κάνει. Φυσικά όχι σε άλλο κατάστημα μιας και δεν ενδιαφέρονται το ένα για το άλλο αφού όπως είπα είναι franchise. Αν θες να δοκιμάσεις πρέπει να πας εκεί που αγοράστηκε. 

Αυτά να τα βλέπουν όσοι παραπέμπουν κόσμο να αγοράζει κόσμο από τους μεγάλους για "να έχουν επίσημη εγγύηση". Επίσημη εγγύηση my ass. Online με το αναφαιρετο δικαίωμα υπαναχώρησης για πάντα. 

Μην λέμε χαζομάρες τώρα.Μέσα στις 14 μέρες μπορείς να επιστρέψεις ότι ηλεκτρονικό προϊόν θες πίσω από εκεί που το αγόρασες αρκεί να μην έχει χαλάσει η συσκευασία και να μην λείπουν παρελκόμενα. Και μπορείς να το επιστρέψεις ακόμα και αν δεν σου αρέσει το χρώμα. Για αυτό το πράγμα καλύπτεσαι νομικά ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΣ.
Για 14 ημερες. Τώρα αυτό θα το σεβαστεί, βάση νομου, και το μεγάλο και το μικρό μαγαζί / αλυσίδα.
Τώρα αν ο μαγαζάτορας του franchise είναι μαφιόζος της περιοχής του, είναι άλλο πράγμα.

Απλά εδώ μιλάμε για μετά από ένα μηνα και για ένα σενάριο από ότι φαίνεται επιστημονικής φαντασίας και κλασικής Ελληνικής παγαποντιας.

Επεξ/σία από omega
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον επειδη βλεπω πως πολλοι με ειρωνευονται και αμφισβητουν πως λεω αληθεια πολυ απλα δεν εχω κανενα λογο να πω ψεματα και επαναλαμβανω πως για οποιον θελει εχω φωτογραφιες οπου φαινεται η διπλη ταινια ασφαλειας και η αποδειξη αγορας με επαγγελματικο τιμολογιο στις 31/07. Δεν θα κατσω καν να απαντησω σε ατομα που ειναι μεσα στην ειρωνια , δεν ανεβασα ποστ για να με κραξει και να με αμφισβητησει ο καθε απελπισμενος , συμβουλη ζητησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, omega είπε

Μην λέμε χαζομάρες τώρα.Μέσα στις 14 μέρες μπορείς να επιστρέψεις ότι ηλεκτρονικό προϊόν θες πίσω από εκεί που το αγόρασες αρκεί να μην έχει χαλάσει η συσκευασία και να μην λείπουν παρελκόμενα. Και μπορείς να το επιστρέψεις ακόμα και αν δεν σου αρέσει το χρώμα. Για αυτό το πράγμα καλύπτεσαι νομικά ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΣ.
Για 14 ημερες. Τώρα αυτό θα το σεβαστεί, βάση νομου, και το μεγάλο και το μικρό μαγαζί / αλυσίδα.
Τώρα αν ο μαγαζάτορας του franchise είναι μαφιόζος της περιοχής του, είναι άλλο πράγμα.

Απλά εδώ μιλάμε για μετά από ένα μηνα και για ένα σενάριο από ότι φαίνεται επιστημονικής φαντασίας και κλασικής Ελληνικής παγαποντιας.

 

Τα έχεις μπερδέψει λιγο. Οι 14 ήμερες ισχύουν όταν και μόνο το προϊόν αγοράστηκε online.....

 

Παλια ο Γερμανός είχε υπηρεσία money back για 7 ημέρες αλλά καταργήθηκε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, omega είπε

Μην λέμε χαζομάρες τώρα.Μέσα στις 14 μέρες μπορείς να επιστρέψεις ότι ηλεκτρονικό προϊόν θες πίσω από εκεί που το αγόρασες αρκεί να μην έχει χαλάσει η συσκευασία και να μην λείπουν παρελκόμενα. Και μπορείς να το επιστρέψεις ακόμα και αν δεν σου αρέσει το χρώμα. Για αυτό το πράγμα καλύπτεσαι νομικά ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΣ.
Για 14 ημερες. Τώρα αυτό θα το σεβαστεί, βάση νομου, και το μεγάλο και το μικρό μαγαζί / αλυσίδα.
Τώρα αν ο μαγαζάτορας του franchise είναι μαφιόζος της περιοχής του, είναι άλλο πράγμα.

Απλά εδώ μιλάμε για μετά από ένα μηνα και για ένα σενάριο από ότι φαίνεται επιστημονικής φαντασίας και κλασικής Ελληνικής παγαποντιας.

Όπως σου λέει και ο φίλος από πάνω η υπαναχώρηση ισχύει μόνο για online αγορές, όχι για αγορές σε φυσικό κατάστημα. Αυτό ισχύει ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΣ. Αυτό που περιγράφεις εσύ δεν ισχύει. 

Όποιος δεν το σεβαστεί του τρίβεις στην μούρη τον νόμο μέσω email και με νύξη ότι αν συνεχίσει να μην σέβεται τα δικαιώματά σου θα προσφύγεις στον ΣτΚ. Έπειτα με επισυναπτόμενο το mail προβαίνεις στην καταγγελία στον ΣτΚ εφόσον δεν συμμορφώνεται ο πωλητής.

Λίγο προσοχή με το χαρακτηρισμό χαζομάρες γιατί είναι προσβλητικό, ενώ ταυτόχρονα ξέρεις τα μισά περί υπαναχώρησης και ενδέχεται να παραπληροφορεις κάποιον που ίσως και αυτός να μην ξέρει. 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι είχε διπλή ταινία δεν αποδεικνύει ότι η εσωτερική ταινία ήταν κομμένη(άσχετα αν αυτό είναι το πιο πιθανό). Επίσης δεν είναι κάτι σπάνιο, προσωπικά έχω συναντήσει διπλή ταινία σε αγορά samsung note 2 από vodafone και lg g2 από το Πλαίσιο.

Τώρα από την στιγμή που το τηλέφωνο δεν έχει τίποτα και απλά η ζελατίνα έχει κάποιες γρατζουνιές υπό γωνιά, κάτω από φως ή με μεγεθυντικό φακό μου μοιάζει αστείο και θεωρώ ότι τζάμπα ασχολείσαι. Όσο για τα βιβλιαράκια δεν θα τα χρειαστείς ποτέ και αν ασχοληθείς θεωρώ ότι το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να χαλαστείς χωρίς κανένα αποτέλεσμα. 

Επεξ/σία από George!
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχήν σε δημόσιο φόρουμ δεν πρέπει κανένας να αναφέρει επωνυμίες καταστημάτων (φυσικών ή online) καθώς μπορεί να γίνει αποδέκτης μήνυσης/αγωγής για συκοφαντική δυσφήμιση από την επιχείρηση που θίγεται άσχετα αν έχει αποδείξεις/ενδείξεις για το οτιδήποτε έχει συμβεί ανάμεσα σε αυτόν ως πελάτη/καταναλωτή και με το κατάστημα αρμόδιοι φορείς υπάρχουν για να επιλύσουν τις όποιες διαφορές είτε ο ΣτΚ είτε η γενική γραμματεία καταναλωτή (υπουργείο ανάπτυξης)

ότι αφορά το πρόβλημα του συνομιλητή μας οι λύσεις που έχει είναι δύο

Α) Η πρώτη πάει σε φυσικό κατάστημα γερμανός με την απόδειξη (τιμολόγιο) αγοράς εφόσον είναι ο νόμιμος κάτοχος του προιόντος τους λέει ότι του το έκαναν δώρο και πιο είναι το πρόβλημα αν ο διευθυντής συμφωνήσει με τον απαραίτητο τεχνικό έλεγχο του προιόντος ίσως του το αντικαταστήσουν

αναδημοσίευση από την ιστοσελίδα της ΓΕΡΜΑΝΟΣ https://www.germanos.gr/useful/epistrofes/

Μην ξεχνάς πως έχεις περιθώριο επιστροφής 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής τους προϊόντος.

Τρόπος Επιστροφής

Επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση πελατών στο 210 2508100, καθημερινά από τις 9:00 έως τις 17:00 ή μέσω e-mail στο 
[email protected] για να προγραμματιστεί το ραντεβού με την εταιρεία courier, που θα πραγματοποιήσει την επιστροφή της
παραγγελίας σου εντελώς ΔΩΡΕΑΝ!

Επιστροφή προϊόντων που έχουν αγοραστεί από το germanos.gr σε φυσικό κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, δεν είναι δυνατή. 

 Προϋποθέσεις Επιστροφής

Το προϊόν που θα επιστρέψεις πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση και συσκευασία του και να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς του.

Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ δύναται να αρνηθεί την παραλαβή επιστρεφόμενων ειδών που δεν πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις, καθώς και την πίστωση του ποσού της αξίας του προϊόντος, ενώ το προϊόν θα επιστρέφεται στον αποστολέα με δική του χρέωση. Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, το προϊόν θα καταστρέφεται.
Μάθε περισσότερα στους Όρους Χρήσης.

Β) Η δεύτερη είναι να απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές δηλαδή ή στον ΣτΚ (Συνήγορο του Καταναλωτή) ή στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του αρμόδιου υπουργείου.

Η ευρωπαική νομοθεσία σύμφωνα με εδώ https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης

Στην ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.

Η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για όλες τις αγορές. Μερικές από τις εξαιρέσεις είναι οι εξής:

αεροπορικά και σιδηροδρομικά εισιτήρια, εισιτήρια συναυλιών, κρατήσεις ξενοδοχείων, κρατήσεις για ενοικίαση αυτοκινήτου και υπηρεσίες εστίασης για συγκεκριμένες ημερομηνίες

τρόφιμα και ποτά που σας διανέμονται τακτικά - όπως διανομή γαλακτοκομικών προϊόντων από τον γαλατά

προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα - π.χ. κοστούμι ραμμένο στα μέτρα σας

σφραγισμένο λογισμικό ήχου, εικόνας ή υπολογιστή, όπως DVD, που αποσφραγίσατε μετά την παραλαβή τους

διαδικτυακό ψηφιακό περιεχόμενο, εάν έχετε ήδη ξεκινήσει την τηλεφόρτωσή του ή την αναπαραγωγή του σε συνεχή ροή και συμφωνήσατε ότι θα χάσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση που ξεκινήσετε τη σχετική διαδικασία

προϊόντα που αγοράστηκαν από ιδιώτη και όχι από επιχείρηση/έμπορο

συμβάσεις για επείγουσες επισκευές και συντήρηση - για παράδειγμα, εάν καλέσετε έναν υδραυλικό να επισκευάσει διαρροή σε λουτρό, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την ανάθεση της εργασίας εάν έχετε ήδη συμφωνήσει στην τιμή.

Επισημαίνεται ότι ο κατάλογος αυτός είναι ενδεικτικός.

Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Για συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Ωστόσο, αν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Αντίθετα, αν αγοράσετε προϊόντα σε κατάστημα, βάσει της ενωσιακής νομοθεσίας δεν έχετε νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. Ωστόσο, πολλά καταστήματα παρέχουν οικειοθελώς στους καταναλωτές το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, υπό την προϋπόθεσή ότι έχουν την απόδειξη. Δείτε την απόδειξη ή ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζει το κατάστημα όπου πραγματοποιήσατε τις αγορές σας.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...