Προς το περιεχόμενο

Κινητό από γερμανό με κομμένη ταινία ασφαλείας SOS


Zenevaki21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε

Όπως σου λέει και ο φίλος από πάνω η υπαναχώρηση ισχύει μόνο για online αγορές, όχι για αγορές σε φυσικό κατάστημα. Αυτό ισχύει ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΣ. Αυτό που περιγράφεις εσύ δεν ισχύει. 

Όποιος δεν το σεβαστεί του τρίβεις στην μούρη τον νόμο μέσω email και με νύξη ότι αν συνεχίσει να μην σέβεται τα δικαιώματά σου θα προσφύγεις στον ΣτΚ. Έπειτα με επισυναπτόμενο το mail προβαίνεις στην καταγγελία στον ΣτΚ εφόσον δεν συμμορφώνεται ο πωλητής.

Λίγο προσοχή με το χαρακτηρισμό χαζομάρες γιατί είναι προσβλητικό, ενώ ταυτόχρονα ξέρεις τα μισά περί υπαναχώρησης και ενδέχεται να παραπληροφορεις κάποιον που ίσως και αυτός να μην ξέρει. 

Πολύ καλά τα λέω. Εσύ μάλλον δεν τα ξέρεις καλά. Διάβασε το post του ikorolis

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

19 ώρες πριν, Zenevaki21 είπε

 

Αν εχεις σκοπο να διεκδικησεις κατι,μην περιμενεις να το κανεις σχολιαζοντας στο forum.

Η ξεκινας επικοινωνια με το ιδιο το καταστημα/αλυσιδα ή με τους αρμοδιους φορεις μπας και καταφερεις κατι,παρολο που δεν βλεπω να πετυχαινεις στην πραξη τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Zenevaki21 είπε

 επαναλαμβανω πως για οποιον θελει εχω φωτογραφιες οπου φαινεται η διπλη ταινια ασφαλειας και η αποδειξη αγορας με επαγγελματικο τιμολογιο στις 31/07. Δεν θα κατσω καν να απαντησω σε ατομα που ειναι μεσα στην ειρωνια , δεν ανεβασα ποστ για να με κραξει και να με αμφισβητησει ο καθε απελπισμενος , συμβουλη ζητησα.

Όταν σου ζήτησα φωτογραφίες ομως είπες ότι θες αριθμό viber για να τις στείλεις επειδή δεν ξερεις πως να στελνεις... παντως, σε κάθε μυνημα που στελνεις, απο κάτω γράφει αυτό:

B92AE8B2-F46B-4899-A447-6917C4073FE7.jpeg.d08056721d536794922d69f0dab53870.jpeg

Αν το πατήσεις, διαλέγεις τις φωτό και τις στελνεις. Btw, φωτό για την αγγελία πως τις ανέβασες; 

Θα ήθελα να δω τις γρατζουνιές που λες.

(Καμια διάθεση ειρωνίας, απλές απορίες)

 

Και σε κάθε περίπτωση, πως θα πείσεις τον κάθε μαγαζάτορα ότι δεν σου έκανε ο φιλος σου την «μπινιά»; 

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, omega είπε

Πολύ καλά τα λέω. Εσύ μάλλον δεν τα ξέρεις καλά. Διάβασε το post του ikorolis

 

11 ώρες πριν, ikorolis είπε

14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης

Στην ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.

Αντίθετα, αν αγοράσετε προϊόντα σε κατάστημα, βάσει της ενωσιακής νομοθεσίας δεν έχετε νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. Ωστόσο, πολλά καταστήματα παρέχουν οικειοθελώς στους καταναλωτές το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, υπό την προϋπόθεσή ότι έχουν την απόδειξη. Δείτε την απόδειξη ή ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζει το κατάστημα όπου πραγματοποιήσατε τις αγορές σας.

20 ώρες πριν, omega είπε

Μην λέμε χαζομάρες τώρα.Μέσα στις 14 μέρες μπορείς να επιστρέψεις ότι ηλεκτρονικό προϊόν θες πίσω από εκεί που το αγόρασες αρκεί να μην έχει χαλάσει η συσκευασία και να μην λείπουν παρελκόμενα. Και μπορείς να το επιστρέψεις ακόμα και αν δεν σου αρέσει το χρώμα. Για αυτό το πράγμα καλύπτεσαι νομικά ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΣ.
Για 14 ημερες. Τώρα αυτό θα το σεβαστεί, βάση νομου, και το μεγάλο και το μικρό μαγαζί / αλυσίδα.
Τώρα αν ο μαγαζάτορας του franchise είναι μαφιόζος της περιοχής του, είναι άλλο πράγμα.

Απλά εδώ μιλάμε για μετά από ένα μηνα και για ένα σενάριο από ότι φαίνεται επιστημονικής φαντασίας και κλασικής Ελληνικής παγαποντιας.

Η νομοθεσία και το τι ισχύει στην ΕΕ είναι σαφέστατο. Δεν έχει να σεβαστεί το φυσικό κατάστημα γιατί δεν υπόκειται σε αυτόν.

Εκτός από το ότι δεν ξέρεις τι είναι και παραπληροφορείς τον κόσμο, δεν έχεις όρεξη ούτε να διαβάσεις. Θα πάρεις κανέναν άνθρωπο στον λαιμό σου.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

11 ώρες πριν, ikorolis είπε

Η  14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για όλες τις αγορές. Μερικές από τις εξαιρέσεις είναι οι εξής:

...

προϊόντα που αγοράστηκαν από ιδιώτη και όχι από επιχείρηση/έμπορο

Ωραιος κ thanks, αλλά αυτό με μπέρδεψε... ιδιώτες δεν μπορούν να επιστρέψουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε

Η νομοθεσία και το τι ισχύει στην ΕΕ είναι σαφέστατο. Δεν έχει να σεβαστεί το φυσικό κατάστημα γιατί δεν υπόκειται σε αυτόν.

Εκτός από το ότι δεν ξέρεις τι είναι και παραπληροφορείς τον κόσμο, δεν έχεις όρεξη ούτε να διαβάσεις. Θα πάρεις κανέναν άνθρωπο στον λαιμό σου.

Είσαι υπερβολικός και πολύ drama queen. Πάρτο αλλιώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε

Ωραιος κ thanks, αλλά αυτό με μπέρδεψε... ιδιώτες δεν μπορούν να επιστρέψουν;

Εννοεί ότι αν εσύ αγόρασες από τον Μήτσο στο ebay, δεν μπορείς να επιστρέψεις το προιόν πίσω σε αυτό αν δεν σου αρέσει. Άλλο που το ebay έχει ασφαλιστική δικλείδα την πληρωμή με paypal. Κατά τον ίδιο τρόπο, αν αγοράσεις από αγγελία ιδιώτη στο insomnia, στο στείλει με ταχυδρομείο και εσύ πληρώσεις με έμβασμα κτλ πάλι δεν σε καλύπτει η περίοδος των 14 ημερών.

Το αντίθετο ισχύει αν αγοράσεις από επιχείρηση, εκεί σε καλύπτει.

* Να προσθέσω ότι η αγορά κινητού με τιμολόγιο είναι πρόσθετο πρόβλημα. Αν το εμπορικό ΑΦΜ ανήκει σε σένα, ΟΚ. Αν ανήκει στο φιλαράκι σου και πας και μιλάς για δώρα που σου έκανε κοκ θα μπλέξετε άσχημα. Τι καταγγελία να κάνεις, τι τσαμπουκά να πουλήσεις, τι επιχειρήματα να επικαλεστείς..

** Κλασικά ο TS εξαφανίστηκε , ειδικά μετά την προειδοποίηση για συκοφαντία/μήνυση

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, mourouzis2005 είπε

Εννοεί ότι αν εσύ αγόρασες από τον Μήτσο στο ebay, δεν μπορείς να επιστρέψεις το προιόν πίσω σε αυτό αν δεν σου αρέσει. Άλλο που το ebay έχει ασφαλιστική δικλείδα την πληρωμή με paypal. Κατά τον ίδιο τρόπο, αν αγοράσεις από αγγελία ιδιώτη στο insomnia, στο στείλει με ταχυδρομείο και εσύ πληρώσεις με έμβασμα κτλ πάλι δεν σε καλύπτει η περίοδος των 14 ημερών.

Το αντίθετο ισχύει αν αγοράσεις από επιχείρηση, εκεί σε καλύπτει.

* Να προσθέσω ότι η αγορά κινητού με τιμολόγιο είναι πρόσθετο πρόβλημα. Αν το εμπορικό ΑΦΜ ανήκει σε σένα, ΟΚ. Αν ανήκει στο φιλαράκι σου και πας και μιλάς για δώρα που σου έκανε κοκ θα μπλέξετε άσχημα. Τι καταγγελία να κάνεις, τι τσαμπουκά να πουλήσεις, τι επιχειρήματα να επικαλεστείς..

Α κατάλαβα, το αντιλήφθηκα «απο την ανάποδη» & δεν το σκεφτηκα αυτό...  thanks

(να προσθέσω απλά ότι δεν εκανα εγω το αρχικό ποστ... πολύ σωστά το επισημαινεις αυτό με το δώρο αν είναι αγορασμένο με τιμολόγιο αλλά φαίνεται σαν να απευθύνεται σε εμένα...👍)

Εγω ακόμα περιμένω να δω τις φωτος για να καταλάβω το μέγεθος του προβλήματος :) 

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, omega είπε

Είσαι υπερβολικός και πολύ drama queen. Πάρτο αλλιώς.

Οι τρόποι σου είναι ανάλογοι της ικανότητας ανάγνωσης σου μάλλον. Φιλάκια.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...