Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Hello. Δεν είμαι καλός στο γράψιμο, οπότε ας τελειώνω γρήγορα. Σε λίγο καιρό θα είμαι φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης (csd). Καθώς δεν είμαι κάτοικος Ηρακλείου και ο κοινωνικός κύκλος των μαθητικών μου χρόνων ήταν ΑΡΚΕΤΑ στενός, είμαι εντελώς 'ψαρωμένος' με την όλη φάση της μετακόμισης και του Πανεπιστημίου. Για να μην πολυλογώ, ψάχνω κάποιο παίδι το οποιό έχει περάσει και αυτό Ηράκλειο και πιθανώς νιώθει και αυτό 'ψαρωμένο, για να κάνουμε παρέα'. btw 5 Σεπτέμβριου θα είμαι Ηράκλειο οπότε όποιος θέλει να πάμε σε κανα νετ για λολακι η οτιδήποτε ΠΛΖΖΖΖ απαντήστε  

**NAI ME ALLA LOGIA EIMAI KATHISTERIMENOS KAI PSAXNW FILOUS 

• Sad 1
Δημοσ.

οταν με το καλο πας στη νεα σου σχολη οι περισσότεροι εκεί δε θα ξερουν κανεναν, και όλοι θα ψαχνουν παρεες. Να είσαι κοινωνικός και μια χαρά θα βρεις ατομα. Απλά να μιλάς και να μη ντραπείς εκείνη τη στιγμή. θα κάνεις καλές φιλίες στα φοιτητικά σου χρόνια και θα περάσεις ωραίες στιγμές. 

οπότε χαλάρωσε, και όταν πας να είσαι ανοιχτος για γνωριμίες. 

• Like 4
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, greengr21 είπε

Ζέστη πολύ φίλε ε; που να δεις και στη Κρήτη πόση έχει 

ναι για την ακρίβεια ok xd

Δημοσ.

Ναι ειδικά λιώνοντας σε νετ καφέ παίζοντας ΛοΛ θα φτιάξεις καταπληκτικό κύκλο και σε μέγεθος και σε ποιότητα. Επίσης πάρε πολλά προφυλακτικά δεν θα σου φτάνουν. 

• Sad 1
Δημοσ.

Μια χαρά φτιάχνει κύκλο μέσω του lol. Βρίσκει 2-3 ακόμα να φτιάξει ομάδα , με σκοπό να λένε στους αντιπάλους τους πόσο νουμπάδες είναι κάθε 5 δευτερόλεπτα. Όλο και κάποιος στο νετ καφέ θα τσιμπήσει και θα πάει να ζητήσει εξηγήσεις. Θα φάει δυο-τρεις - 53 φορές ξύλο, αλλά θα αποκτήσει σώμα που θα το ζηλεύουν όλοι , και όλα τα γκομενάκια θα τον θέλουν.

Όλα αυτά θα γίνουν με την προϋπόθεση ότι οι αντίπαλοι δεν είναι τίποτα ορεινοί Κρητικοί με μουστάκια, που έχουν πάντα μαζί τους ένα 'κομπουτεράκι' για να 'καθαρίζουν' τους 'λογιαριασμούς' τους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, theoritikos είπε