Προς το περιεχόμενο

1 μήνας και 10 μέρες σε αναμονή ενεργοποίησης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα
θα ήθελα την βοήθεια σας σε ενα πρόβλημα που αντιμετωπίζει ένας φίλος.

Στις 6/07 υπέγραψε το συμβόλαιο για καινούρια γραμμή στη forthnet.

Στις 11/07 του έστειλαν μήνυμα "H EKTIMΩMENH HMEPOMHNIA KATAΣKEYHΣ THΣ ΓPAMMHΣ ΣAΣ ΓIA TO 212******* EINAI 26/07/2019. ΠAPAKAΛOYME NA YΠAPXEI ΠPOΣBAΣH ΣTON KATANEMHTH TOY KTIPIOY ΣAΣ."

Στη συνέχεια του έστειλαν "NEA HM/NIA KATAΣKEYHΣ THΣ ΓPAMMHΣ ΣAΣ:07/08/2019"

Δεν τον κάλεσε κανείς τις συγκεκριμένες ημερομηνίες. Σε κάθε επικοινωνία με την forthnet ρίχνουν το φταίξιμο στον ΟΤΕ (εμείς το έχουμε στείλει σαν επείγον στο ΟΤΕ δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω)

Μπορεί να ακυρώσει τη σύμβαση λόγω της καθυστέρησης ενεργοποίησης ή είναι καταδικασμένος;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα 

ένας φίλος μου είχε το ίδιο το 2017 περίμενε ένα μήνα και τπτ ακύρωσε και πήγε έκανε φορητότητα σε άλλη εταιρία 

Απο τη nova εκτός ότι φταίει ο οτε τι λένε ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τους είπε ότι σκοπεύει να κάνει αίτηση σε άλλη εταιρεία και απο τη nova του απάντησαν πως δεν μπορεί να αποχωρήσει προτού να ενεργοποιηθεί η γραμμή. 🤔

Δεν γνωρίζω αν έχει κάποια βάση αυτό πάντως μου ακούγεται πολύ περίεργο. 

Ο φίλος είχε κάποιο penalty λόγω αποχώρησης;
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας κάνει λίγη υπομονή ο φίλος σου.Η Forthnet είναι εγγύηση όπως και να το κάνουμε...Αξίζει κι ένα χρόνο να περιμένεις για να έχεις τις υπηρεσίες της...Εγώ είμαι απόλυτα ευχαριστημένος κι από την Forthnet και από τα Lidl!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα προσωπικά τέτοια μηνύματα όταν έρχονταν αφορούσαν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το κομμάτι του ΟΤΕ,δηλαδή ΚΑΦΑΟ έως και το κουτί πολυκατοικίας/κτιρίου. Δεν σε παίρνει η 4ΝΕΤ να σε ειδοποιήσει γιατί αυτό το κομμάτι αφορά τον ΟΤΕ. Το μήνυμα που λαμβάνεις είναι ενημερωτικό. Όταν γίνει αυτό το στάδιο της δουλειάς, ξαναστέλνουν μήνυμα ή παίρνουν τηλ για να περάσεις ο τεχνικός της 4NET  με ΡΑΝΤΕΒΟΥ να ελέγξει ότι η γραμμή της εταιρείας δίνει τηλέφωνο και ίντερνετ στο σπίτι σου. 

Τον έχω φάει τον ΟΤΕ στη μάπα ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ σε μετακόμιση και βλάβες. Το δικό του κομμάτι το τραβάνε ως εκεί που δεν πάει, η Nova ειδικά με εξυπηρέτησε ΠΑΝΤΑ και άμεσα!

Επεξ/σία από mourouzis2005
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλα για να ανοίξει στο τεχνικό του ΟΤΕ για να κάνει τη δουλειά του θα πρέπει ο τεχνικός αρχικά να έρθει στο χώρο την ημέρα του ραντεβού και στη συνέχεια ή να χτυπήσει κουδούνι ή να καλέσει. 

Στην περίπτωση του φίλου δεν γνωρίζουμε καν αν ήρθε ο ΟΤΕ τις δυο συγκεκριμένες ημερομηνίες που του είχαν δώσει εκτίμηση. 

Το χειρότερο είναι οτι και τη νοβα δεν τη βλέπω να ενδιαφερεται ιδιαίτερα. 

Το θέμα είναι έχει δικαίωμα να αποχωρήσει ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, skunk_one είπε

Ναι αλλα για να ανοίξει στο τεχνικό του ΟΤΕ για να κάνει τη δουλειά του θα πρέπει ο τεχνικός αρχικά να έρθει στο χώρο την ημέρα του ραντεβού και στη συνέχεια ή να χτυπήσει κουδούνι ή να καλέσει. 

Στην περίπτωση του φίλου δεν γνωρίζουμε καν αν ήρθε ο ΟΤΕ τις δυο συγκεκριμένες ημερομηνίες που του είχαν δώσει εκτίμηση. 

Το χειρότερο είναι οτι και τη νοβα δεν τη βλέπω να ενδιαφερεται ιδιαίτερα. 

Το θέμα είναι έχει δικαίωμα να αποχωρήσει ; 

Στο δικό μου συμβόλαιο με την wind γράφει οτι μπορώ να αποχωρήσω μεσα στον πρώτο μήνα αζημίως και μετά απο τον πρώτο με ένα μικρό ποσό που κάθε μήνα αυξάνεται μέχρι τους 6 μήνες που γίνεται 160 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...