Προς το περιεχόμενο

SUV τρίλλημα


tutuyo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γιατί σου ξινίζει μου φαίνεται το «εύρημα»;

μα η ίδια ερευνητική εταιρεία (υποτίθεται η JD Power είναι από τις μεγαλύτερες) είναι που επί χρόνια στη μια χώρα εμφανίζει α αποτελέσματα και στην άλλη β, τη μια χρονιά χ και την άλλη ψ

στα αποτελέσματα της οποίας ερευνητικής εταιρείας έχτισαν τη διαβόητη φήμη αξιοπιστίας οι διάφορες μάρκες (Skoda), άρα δε μπορεί να την ακυρώνουμε μονομιάς

την περίπτωση τελικά οι «έρευνες» να μην μετρούν ακριβώς αξιοπιστία, και με αξιόπιστο τρόπο την προσπερνάμε;

να υπάρχουν συμφέροντα που επηρεάζουν τον ειδικό τύπο και τους «ερευνητές»;

τα εξαρτήματα που τοποθετουνται από τα ίδια χέρια στα ίδια εργοστάσια συναρμολόγησης και προέρχονται από τους ίδιους προμηθευτές, να αλλάζουν συμπεριφορά όταν στο καπώ έχει σήμα τάδε;

ένα vw up διαφοτερική αξιοπιστία από ένα skoda citigo, και άλλη αξιοπιστία από ένα seat mii

εντάξει από ένα σημείο και μετά δε χρειάζεται «έρευνα» αλλά κοινή λογική που τη διαθέτει ο καθένας

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι, κάθε έρευνα πρέπει να μελετηθεί με ποιόν τρόπο μετρά και τί σφάλμα έχει.

Η πρακτική έχει αποδείξει ωστόσο ότι και εντός του ίδιου γκρουπ υπάρχουν διαφορετικά rate βλαβών, κάτι που πρέπει να διερευνηθεί γιατί συμβαίνει.

Τώρα, μεταξύ διαφορετικών κατασκευαστών, υπάρχουν χαοτικές διαφορές.

Π.χ. δεν είναι τυχαίο ότι η BMW είναι στον πάτο, σχεδόν παντού. Κάτι που επιβεβαιώνεται και από προσωπικές εμπειρίες κατόχων, σε τεράστιο δείγμα.

Για να επανέρθουμε στο θέμα, πάνω στα παραπάνω μοντέλα, η Skoda είναι πιο αξιόπιστη από την Opel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ναι εντός του ίδιου γκρουπ μπορεί να υπάρχει διαφορετικό rate βλαβών, αλλά για λόγους που δεν έχουν να κάνουν απαραίτητα με διαφορετικό rate αξιοπιστίας

αλλά λχ να παίζει ρολο το διαφορετικό προφίλ αγοραστικού κοινού στην κάθε μάρκα

και αυτό άσχετα από το βαθμό αξιοπιστίας όπως αποτυπώνεται στις «έρευνες»

διότι τελικά μόνο αυτές μπορεί να μην είναι αξιόπιστες, γιατί όταν βλέπεις στατιστικά σημαντικά διαφορετικό δείκτη αξιοπιστίας σε ένα rebadged μοντέλο , δε θέλει πολλή σκέψη για να καταλάβεις τί παίζεται

κάποια στιγμή πρέπει να επεξεργαζόμαστε αυτά που μάς λανσάρουν βάζοντας κάτω την κοινή λογική και τα δεδομένα, και όχι να καταπίνουμε αμάσητα

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kia Sportage εξαιρετικό, για μένα ένα κλικ παραπάνω σε ποιότητα και από το αδερφό Tucson. Το σχέδιο είναι θέμα υποκειμενικό σε επίπεδο αισθητικής.

Εξαιρετικές λύσεις για το εξωτερικό, καθώς στην Ελλάδα σε βενζίνη με αυτά τα κυβικά και εκπομπές, παίζουν στα 400+ ευρώ τέλη! Περίπου 25.000-26.000 ευρώ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, sargus είπε

Εγώ έχω οδηγήσει τον κινητήρα αυτόν στο ομοσταυλο 3008 και έμεινα εντυυπωσιασμένος!

Οδήγησε τα!

Πράγματι, έχω τον 1.2Τ 130ΗΡ του PSA group στο Opel Crossland X και το πάει όνειρο... :)

2 ώρες πριν, sargus είπε

 

 

2 ώρες πριν, sargus είπε

 

 

Επεξ/σία από dtzgr
Μου έκανε 3 φορές το ίδιο ποστ και δεν ξέρω πώς να το διορθώσω
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Πράγματι, έχω τον 1.2Τ 130ΗΡ του PSA group στο Opel Crossland X και το πάει όνειρο... :)

Το οποίο θα έχω και εγώ την Τετάρτη που μας έρχεται, 120 edition 1.2 130hp με κάποια επιπλέον εξτρά που ζήτησα να μπουν στο αμάξι λίγο κάτω από τα 20.000 τελική με μεταλλικό χρώμα. :) 

Να επιβεβαιώσω ότι τα Kia είναι τέρατα αξιοπιστίας.

Είχα μέχρι πριν μερικές μέρες ένα Kia Sportage μοντέλο 2008.

Το αυτοκίνητο ήταν άψογο σε όλα και ο λόγος που το έδωσα είναι καθαρά το κόστος, 690 ευρώ τέλη, 11,5-12 λίτρα κατανάλωση στην πόλη. 

11 χρόνια δεν μου παρουσίασε κανένα απολύτως πρόβλημα, ούτε λάμπα δεν του άλλαξα. Βέβαια το πρόσεχα, το είχα σε υπόγειο πάρκινγκ και τις συντηρήσεις του στην ώρα τους.

Ήθελα αυτή τη φορά πάλι SUV, με compact διαστάσεις που όμως να έχει ανεκτούς χώρους για 4μελή οικογένεια, χαμηλή κατανάλωση, καλό κινητήρα που να το κινεί σβέλτα, καλό πακέτο εξοπλισμού και χαμηλά τέλη. 

Τα επισκέφτηκα όλα τα της κατηγορίας (Kona, Stonic, Arona, C3 aircross, Captur, 2008) και τελικά κατέληξα στο Crossland X, με τον καλό κινητήρα 1,2Τ 130Hp σε γκρι μεταλλικό με μαύρη οροφή και 17άρες ζάντες, το οποίο κατ εμέ ήταν και το καλύτερο σαν συνολικό πακέτο και εμφάνιση σε τιμή λίγο κάτω από 20k. Τέλη για το Crossland X 1.2T 116 ευρώ.

Aν ήθελα να πάω σε SUV με διαστάσεις αυτού που είχα, ανέβαινα σε τιμή 25k+ με τέλη 400 ευρώ θα πήγαινα με κλειστά μάτια στο νέο Sportage, το οποίο κατ εμέ πάντα, είναι καλύτερο και πιο όμορφο από το αδερφάκι του Tuscon.

Kλείνοντας ανάμεσα σε αυτά που αναφέρεις θα ψηφίσω Grandland X 1.2T. Το Karoq μου είναι αδιάφορο και το Nissan το έχει και η κ.... Μαρία πλέον στην Ελλάδα. 

Στην πολυκατοικία μου μόνο το έχουν 2 οικογένειες από τα 10 διαμερίσματα.

Γενικά όμως και εφόσον δεν έχεις θέμα με τα τέλη και το κόστος κτήσης θα πήγαινα γραμμή στο νέο Kia Sportage. :) 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλοταξιδο να είναι φιλαράκι το crossland. από ότι έχω καταλάβει αυτοί στην Όπελ ένα καλούπι ακολουθούν σε εσωτερικό και κινητήρες, μόνο οι διαστάσεις αλλάζουν

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, tutuyo είπε

καλοταξιδο να είναι φιλαράκι το crossland. από ότι έχω καταλάβει αυτοί στην Όπελ ένα καλούπι ακολουθούν σε εσωτερικό και κινητήρες, μόνο οι διαστάσεις αλλάζουν

Σε ευχαριστώ πολύ, εύχομαι και εγώ να επιλέξεις αυτό που πραγματικά σου ταιριάζει και χρειάζεσαι και να είναι καλοτάξιδο και να το χαρείς στο έπακρο. :) 

Δεν έχεις τελείως άδικο σε αυτό με την opel. Βέβαια το Mokka είναι opel και το Crossland - Grandland ουσιαστικά PSA group.  Όμως πιστεύω προσωπικά ότι το Crossland X είναι πιο φρέσκο και πιο τολμηρό κάπως σχεδιαστικά από τα άλλα 2 (Mokka X και Grandland X) και αυτός είναι ο λόγος που το επέλεξα έναντι του Mokka. Επίσης έχει καλύτερους χώρους στο εσωτερικό απο το Mokka, ειδικά για τους πίσω επιβάτες. Μου άρεσε πολύ το παιχνίδι που κάνει η νικελ λωρίδα που το διαπερνά κατά μήκος από την εμπρός κολόνα μέχρι τα πίσω φωτιστικά σώματα καθώς θυμίζει αρκετά το adam. Επίσης και από τεχνολογικής άποψης προσφέρει αρκετά σε πολύ καλή τιμή. Καλύτερη από το 2008 σε αντίστοιχη έκδοση, το οποίο είναι και ελαφρώς μικρότερο σε διαστάσεις και προσωπικά εμένα δεν με ενθουσίασε εμφανισιακά. Οι διαφορές άλλωστε σε μέγεθος δεν είναι καθόλου μεγάλες ανάμεσα στα 3 SUV της opel που να πεις ότι το Crossland είναι μικρό. 

P.s. H έκδοση και το χρώμα που θα παραλάβω τις επόμενες μέρες με επιπλέον εξτρά κάμερα οπισθοπορείας, υποβραχιόνιο οδηγού (δεν έχει η 120 edition) και λασπωτήρες μιας και θέλω το χρώμα και τα πλαστικά χαμηλά στις πόρτες να παραμείνει σε άριστη κατάσταση με τα χρόνια όπως και με το Sportage που είχα. Επιπλέον του παρήγγειλα και μια σκάφη πλαστική για τον χώρο αποσκευών (απαραίτητο αξεσουάρ κατ εμέ), από αλλού όμως καθώς στην αντιπροσωπεία η τιμή ήταν ιδιαίτερα υψηλή. :) 

 

IMG_0175 (1).JPG

Επεξ/σία από lionheart75
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

SUV χωρίς τετρακίνηση, χωρίς κιβώτιο με υπο-πολλαπλασιασμό ("κοντό"), χωρίς πολύ ροπή σε χαμηλές στροφές, με ανάρτηση και τροχούς σχεδιασμένους για άσφαλτο... Απορώ με σας που αγοράζετε τέτοια αυτοκίνητα, απορώ που "ψάχνετε να βρείτε και τις λεπτομέρειες" ανάμεσα στα διάφορα μοντέλα... Κάποιον λέει "τον προβληματίζουν οι τριγμοί του αμαξώματος"... Ρε φίλε, SUV παίρνεις για να το πας και εκεί που αναγκαστικά θα τρίζει από το κοπάνημα, άμα δεν τρίζει το SUV δεν είναι SUV, μπαλαρίνα είναι!!!

Ολα ίδια είναι, όλα άχρηστα σαν SUV. Δεν θα μπορέσουν να σε πάνε ούτε μισό μέτρο πιο πέρα από εκεί που θα σε πήγαινε ένα κανονικό σεντάν. Δεν υπάρχει κανένας λόγος πραγματικά να επωμιστείς το μεγαλύτερο βάρος, τη χειρότερη αεροδυναμική και άρα την αυξημένη κατανάλωση. Καλή τύχη σου εύχομαι...

(Για την αστυνομία των οφτοπικάδων, αν ο op έγραφε "αυτοκίνητο τρίλλημα", εννοείται πως θα απείχα, ευχαριστώ)

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

SUV δεν σημαίνει τετρακίνητο off-road.

SUV σημαίνει ύψος από το έδαφος, έστω και λίγο παραπάνω, για να μη βρίσκουν σε επικλινείς δρόμους στη χώρα που ζούμε, γιατί δεν μένουν όλοι σε ευθείες.
SUV σημαίνει ύψος μέσα στην καμπίνα, αναγκαστική επιλογή για ανθρώπους που δεν είναι απόγονοι των Χόμπιτ.
SUV σημαίνει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και ύψος χώρου αποσκευών σε δεδομένο μήκος αμαξώματος, μικρότερο από σεντάν που δεν στρίβει σε πολλές ελληνικές πόλεις λόγω μήκους (και φυσικά δεν παρκάρει κιόλας).
SUV σημαίνει, τέλος, αναγκαστική επιλογή για όσους λόγω οικογενειακής κατάστασης, έχουν πραγματική ανάγκη για χώρους και όχι απλά για άνεση.
 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά κι εγω είμαι 1.85 και μια χαρά κάθομαι πίσω ακόμα και στα περισσότερα μικρομεσαια hatchbacks. Κι ειδικα τα SUV τα παιρνουν οικογενειες που δεν εχουν τετοια ζητηματα. Αυτο που οντως προσφέρουν παραπάνω απο τα hatchbacks, γιατί σε αυτα βασίζονται, ειναι χώρο αποσκευών. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paslero είπε

Ολα ίδια είναι, όλα άχρηστα σαν SUV. Δεν θα μπορέσουν να σε πάνε ούτε μισό μέτρο πιο πέρα από εκεί που θα σε πήγαινε ένα κανονικό σεντάν. Δεν υπάρχει κανένας λόγος πραγματικά να επωμιστείς το μεγαλύτερο βάρος, τη χειρότερη αεροδυναμική και άρα την αυξημένη κατανάλωση.

Αναλύσαμε παραπάνω γιατί αγοράζουν SUV όλοι αυτοί που θέλουν καθημερινά αυτοκίνητα για μη εξειδικευμένες διαδρομές. Τους λόγους που δεν κατανοείς και χλευάζεις κάτι εκατομμύρια αγοραστές στον κόσμο. Οκ, δεν γίνεται να είναι όλα κατανοητά, αλλά μπαίνεις εδώ να χλευάσεις και όχι να προσφέρεις στη συζήτηση της επιλογής του topic starter.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Sport utility vehicle (SUV) is a category of motor vehicles that combine elements of road-going passenger cars with features from off-road vehicles, such as raised ground clearance and four-wheel drive.

 

There is no universally accepted definition of the sport utility vehicle.[1] Dictionaries, automotive experts, and journalists use varying wordings and defining characteristics, in addition to which there are regional variations of the use by both the media and the general public. The auto industry has not settled on one definition of the SUV either.[1]

The actual term "Sport Utility Vehicle" did not come into wide popular usage until the late 1980s — prior to then, such vehicles were marketed during their era as four-wheel drives, station wagons, or other monikers.

 

Άσχετο αλλά αυτό το Μazda CX3 τι μουν@ρ@ αμάξι είναι, πανέμορφο

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...