Προς το περιεχόμενο

SUV τρίλλημα


tutuyo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι, κάποιοι αγοράζουν για «μούρη» χωρίς τις παραπάνω πραγματικές ανάγκες που περιγράψαμε. Υπάρχει αρκετός κόσμος, όμως, που οι πραγματικές ανάγκες τους οδήγησαν εκεί, χωρίς απαραίτητα να είναι φανατικοί της κατηγορίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Αναλύσαμε παραπάνω γιατί αγοράζουν SUV όλοι αυτοί που θέλουν καθημερινά αυτοκίνητα για μη εξειδικευμένες διαδρομές. Τους λόγους που δεν κατανοείς και χλευάζεις κάτι εκατομμύρια αγοραστές στον κόσμο. Οκ, δεν γίνεται να είναι όλα κατανοητά, αλλά μπαίνεις εδώ να χλευάσεις και όχι να προσφέρεις στη συζήτηση της επιλογής του topic starter.

Ίσα ίσα, όχι μόνο δεν χλευάζω κανέναν (είπα απλά πως απορώ) αλλά συνεισφέρω στη συζήτηση λέγοντας ότι κοιτάτε τα λάθος αυτοκίνητα. Αν είστε εκατομμύρια εσείς που κοιτάτε τα λάθος αυτοκίνητα δεν είναι δικό μου πρόβλημα, δικό σας είναι. Και τον Τραμπ στην Αμερική και τον Τζόνσον στην Αγγλία, εκατομμύρια άνθρωποι τους ψήφισαν, δε σημαίνει ότι αυτό είναι κατά κάποιον τρόπο ΟΚ.

Εχω από το 2004 ένα KIA Sorento Diesel, με ξεχωριστό σασί τύπου σκάλας, επιλεγόμενη τετρακίνηση χωρίς συμπλέκτες και τέτοια "soft" πράγματα, ανάρτηση με άκαμπτο άξονα πίσω, κιβώτιο με υπο-πολλαπλασιασμό 2.5:1, δυνατό μεγάλο κινητήρα με ροπή 34 kgr m από τις 1800 στροφές, μεγάλο ύψος από το έδαφος κλπ κλπ. Ναι, είναι SUV, δεν είναι κανά τέρας για rock - crawling . Ναι, με πάει 20-30 μέτρα πιο πέρα από εκεί που θα σταματήσει το σεντάν, ενδεχομένως και λιγότερο. Ναι, καταναλώνει. Ναι, τρίζει γιατί δεν το πολυ-λυπάμαι, λέω στον εαυτό μου ότι του αρέσει να πονάει.

Ναι, έχει και το δικό μου χώρους για οικογένεια. Ναι, κάθεσαι πιο ψηλά και στο δικό μου. Ναι, δεν φοβάσαι τους κακούς ελληνικούς δρόμους. Ναι, δεν είναι τόσο μακρύ όσο ένα στέισιον. Αυτά δεν είναι χαρακτηριστικά που το κάνουν SUV όμως.

Αυτά που κοιτάτε δεν είναι SUV. Είναι μεγάλα, λίγο ψηλά σεντάν. Πέστε τα έτσι να συνεννοούμαστε.

Επεξ/σία από paslero
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, paslero είπε

Κάπου, κάπως, κάτι έχεις καταλάβει λάθος. Ευχαριστώ.

εχω την εντυπωση πως η κατηγορια λεγεται crossover.δηλ συνδιαζει χαρακτηριστικα και απο τισ 2 κατηγοριες.(hatchback, SUV).

αλλα επειδη πια τα καθαροαιμα SUV (μονιμη 4κινηση ή κατ' επιλογη) εχουν περιοριστει πολυ λογω κυβικων-καταναλωσης, αλλα και επειδη την λειτουργια της 4κινησης πια την παιρνει η ηλεκτρονικη υποβοηθηση σε διαφορετικα τερεν, οπως επισης οτι εχουν βγει πιο μικρα crossover  σε διαστασεις, για να διαχωριζονται απο τα μικρα crossover χρησιμοποιειται ο ορος SUV καταχρηστικα.

παντως τη λογικη το εχει και η κουτση Μαρια, δεν την καταλαβαινω. για να το εχει και η κουτση Μαρια κατι κανει καλα. Ψαχνουμε διαφοροποιηση αλλα θαυμαζουμε αυτο που εχουν ολοι.

θα επελεγα το Κaroq μονο αν ηταν αρκετα φθηνοτερο ωστε να αντισταθμισω το κομματι της συντηριτικης σχεδιασης.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/8/2019 στις 11:45 ΜΜ, chill είπε

Και το sportage ωραίο αλλά ακριβό. Δεν με νοιάζει αν Kia και Hyundai έκαναν στροφή 180 μοιρών και δεν είναι πια αυτοκίνητα του...."γύφτου" πρέπει να κρατήσουν την τιμή χαμηλά για να έχουν τύχη απέναντι στα άλλα ονόματα. 

Και το vitara έχει 7 χρόνια εγγύηση. Επειδή είναι το τελευταίο που είδα - μόλις την περασμένη Παρασκευή - δεν μου έκανε αρνητική εντύπωση η οθόνη του. 

Τα πλαστικά σε όσα αναφέραμε είναι σκληρά - εξαίρεση το C3 aircross το οποίο νομίζω έχει τα καλύτερα πλαστικά σε suv b (είδα την έκδοση shine δεν ξέρω αν υπάρχουν διάφορες με τα χαμηλότερα) - και ειλικρινά δεν με χαλάνε. Παντού διαβάζω τα σκληρά πλαστικά σαν αρνητικό, εγώ δεν το βλέπω καθόλου έτσι. 

Γενικά στα του interior μου άρεσαν πολύ τα c3a κ το tcross για την μινιμαλιστικη του προσέγγιση. Το kona θα το δω από βδομάδα... Σε φωτός φαντάζει τρομερό μια φορά. Το vitara δεν είναι άσχημο απλά... Αδιάφορο. Το δε ρολόι στη μέση του ταμπλό... Απλά lol. 

Ο δικός μου στόχος υπέρβασης για το budget μου είναι το C5 aircross. Το αυτοκίνητο είναι απίστευτο σε όλους τους τομείς. Αλλά είναι άλλη κατηγορία από αυτά που συζητάμε. 

Το πήρε ένας γνωστός το C5 aircross και μέχρι πριν το κουβεντιάσουμε πίστευε πως είναι 4x4. Αυτή η μαλακία που βάζουν ενα cross και κουμπάκια λάσπης και χιονιού είναι μεγάλη απάτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, kostasgr78 said:

SUV σημαίνει ύψος μέσα στην καμπίνα, αναγκαστική επιλογή για ανθρώπους που δεν είναι απόγονοι των Χόμπιτ.

 

Για το ύψος μιλάμε? Γιατί έχω 2 παραδείγματα ανθρώπων στα 2 μέτρα που κανείς τους δεν έχει SUV και κάθονται άνετα σε αυτά που έχουν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον πραγματικα (εαν εξαιρεσουμε λιγα ποστσ  στις σελιδες 7-8)  χαρηκα να διαβαζω ποστς με πληροφοριες για ακριβως οτι ζητησε ο νηματοθετης και με σωστο διαλογο !!

Το θεμα του νηματος μου ειναι αδιαφορο και ομως εκατσα και διαβαλα ολα τα ποστ γιατι ακριβως σπανιζει ενα καθαρο νημα στο ινσομνια!

Καλα χιλιομετρα σου ευχομαι οτι και να αποφασισεις .Συγνωμη για το οφφτοπικ .

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θέμα είναι σε τέτοια θρεντ να μην το βλέπεις εγωιστικά,ο σκοπός δεν είναι υπερασπιστεις την δική σου επιλογή αυτοκινήτου και να την επιβάλεις.

ο καθένας εξιταρεται με διαφορετικό αμάξι και δόξα τον θεό υπάρχει αρκετή ποικιλία. θεωρώ ότι στην αγορά ενός αγαθού, υπάρχει η έννοια της συνευθυνης δλδ έχεις και εσύ σαν καταναλωτης ευθύνη να ενημερωθείς σωστά και πολυπλευρως ώστε να κάνεις την καλύτερη επιλογή

επίσης τώρα στο διαταυτα και τα τρία αμάξια του ερωτήματος είναι εξαιρετικά για τους δικούς τους λόγους. απλά πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρεις μειονεκτήματα που και αυτά δεν είναι deal breakers ίσως, απλά μικρα ενοχλήσεις. δλδ μπορεί κάποιος την απουσία κλιματισμού στο Καροκ να την θεωρεί άνευ σημασίας, αφού έχει αιρ κοντισιον. 

στο θέμα SUV η μη SUV που ψιλοξεκινησε,προκαλώ τον οποιονδήποτε να βρει το κλασσικό Σεντάν λιμουζίνα σε αυτά τα λεφτά. λίγες οι επιλογές. όλες οι εταιρείες προς τα εκεί σε σπρώχνουν

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τους εξυπνάκηδες που αναλύουν την έννοια του SUV ότι την αναφέρουμε λάθος, ας διατυπώσουν τις ενστάσεις τους στους άπειρους αναλυτές της αγοράς μεγάλων consultancy εταιρειών, εξαιρετικά έμπειρων στον κλάδο, που όλα αυτά τα μοντέλα που αναφέρουμε τα εντάσσουν στην κατηγορία των SUV.

Αν πραγματικά διαφωνείτε, ξεκινήστε διαδικτυακό debate και χώστε τους αβέρτα. Αν έχετε τα κότσια. Εδώ εμείς θα τα λέμε όπως τα αναφέρουν οι έμπειροι αναλυτές της αγοράς.

Επίσης, δεν θα ασχοληθούμε με τα ψυχολογικά του καθενός που μπαίνει σε θέματα για να κράξει και να πει ότι το όχημά του είναι το καλύτερο και άλλες τέτοιες φανατίλες. Εδώ προσπαθούμε να βοηθήσουμε σε μια επιλογή αγοράς και μόνο.

Επεξ/σία από kostasgr78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Επίσης, δεν θα ασχοληθούμε με τα ψυχολογικά του καθενός που μπαίνει σε θέματα για να κράξει και να πει ότι το όχημά του είναι το καλύτερο και άλλες τέτοιες φανατίλες. Εδώ προσπαθούμε να βοηθήσουμε σε μια επιλογή αγοράς και μόνο.

Τη μια μου λες ότι δεν κατανοώ τα εκατομμύρια των αγοραστών, την άλλη - όταν σου δείχνω ότι κατανοώ, με δικό μου παράδειγμα, όχι από αυτά που διαβάζω από τα περιοδικά - με λες φανατίλα και επιδειξία, λες και σου είπα πως έχω κανά Land Cruiser των 60-70 χιλιάδων ξέρω γω!

Συνέχισε και καλή νύχτα, αλλά να ξέρεις πως δεν βοηθάς τον άνθρωπο να κάνει επιλογή αγοράς SUV !!! Σε πληροφορώ δε πως άλλη δουλειά δεν είχα, παρά να τσακώνομαι με τυχαίους τα βράδια στα φόρουμ. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν σε ευχαριστώ, έδωσες χρώμα και πνοή στο άχαρο βράδυ μου!

Ο εξυπνάκιας της βραδιάς

 

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

στο θέμα SUV η μη SUV που ψιλοξεκινησε,προκαλώ τον οποιονδήποτε να βρει το κλασσικό Σεντάν λιμουζίνα σε αυτά τα λεφτά. λίγες οι επιλογές. όλες οι εταιρείες προς τα εκεί σε σπρώχνουν

Αυτό είναι σωστό, θεωρώ όμως πως η σωστή ανάγνωση είναι ότι οι εταιρείες βγάζουν αυτοκίνητα που θέλουν να αγοράσουν οι υποψήφιοι πελάτες. Αν οι πελάτες θέλουν απλά ψηλά αυτοκίνητα που δεν βρίσκουν στις λακούβες και να μοιάζουν με SUV, τέτοια τους φτιάχνουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα είμαι οριακα   εκτός θέματος, αλλά επειδή ειχα αγοράσει προ 10ετιας βέβαια ενα mitsubishi  outlander... με μηδενικά πρόβλήματα όλα αυτά τα χρόνια ... η mitshubishi  δεν  παίζει πιά με κάποιο μοντέλλο στην κατηγορία? Ενταξει το  outlander  νομίζω δεν το φερνει πλέον.. έχει νομίζω ένα άλλο to asx..  αυτό δεν λέει.. και ρωτάω γιατι το outlander ήταν καταπληκτικο, αυτοματο κιβωτιο τετρακινηση, 7θεσιο και τεραστιοι χωροι πίσω ..ενω και σε 7θεσια  πεισσευει και χωρος πισω... με 0 προβληματα 10χρονια τωρα (περα απο τα ετησια service..)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, agamoi-thytai είπε

Το πήρε ένας γνωστός το C5 aircross και μέχρι πριν το κουβεντιάσουμε πίστευε πως είναι 4x4. Αυτή η μαλακία που βάζουν ενα cross και κουμπάκια λάσπης και χιονιού είναι μεγάλη απάτη.

Αν το πίστευε δεν είχε κάνει καλή έρευνα....ήταν γνωστό εξαρχής. Απλά έχει καλό grip control σε χιόνι /χώμα αποτι λέει ο κατασκευαστής κ τα περισσότερα reviews. 

 

Εντυπωσιακό το δίχως άλλο 

https://www.autoblog.gr/2019/08/31/to-citroen-c5-aircross-ston-pio-apotomo-dromo-tou-kosmou/

 

4 ώρες πριν, Que sera sera είπε

το Skoda, δεν τιθεται ζητημα συγκρισης

Κακάσχημο αλλά OK υποκειμενικό. 

Προσωπικά θα περιμένω να δω και το kamiq που φαίνεται αμαξάρα....με μόνο βραχνά τα 2 χρόνια εγγύηση αναμενόμενο για vag group. 

 

Το πρώτο μου αμάξι εκεί κοντά στο millennium ήταν ένα Skoda target 120l 😋, με τη μηχανή πίσω. Ακόμα θυμάμαι να ανοιγω το καπό και να βάζω ψώνια μέσα σαν να ταν καμία lambo. Το χα ξεσκίσει το αμαξάκι, Χριστό δεν καταλάβαινε... Αλλά γαμωτο δεν κλειδώνε κιόλας λολ. 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, heros said:

Θα είμαι οριακα   εκτός θέματος, αλλά επειδή ειχα αγοράσει προ 10ετιας βέβαια ενα mitsubishi  outlander... με μηδενικά πρόβλήματα όλα αυτά τα χρόνια ... η mitshubishi  δεν  παίζει πιά με κάποιο μοντέλλο στην κατηγορία? Ενταξει το  outlander  νομίζω δεν το φερνει πλέον.. έχει νομίζω ένα άλλο to asx..  αυτό δεν λέει.. και ρωτάω γιατι το outlander ήταν καταπληκτικο, αυτοματο κιβωτιο τετρακινηση, 7θεσιο και τεραστιοι χωροι πίσω ..ενω και σε 7θεσια  πεισσευει και χωρος πισω... με 0 προβληματα 10χρονια τωρα (περα απο τα ετησια service..)

Outlander πουλιέται κανονικά εξωτερικό, κυρίως το υβριδικό βενζίνη/ηλεκτροκινητηρας. Είναι όντως λίγο θηρίο, τανκ. Απ' ότι είδα στο σάιτ των 4Τ δεν υπάρχει στους ελληνικούς καταλόγους. Το ASX και το eclipse cross είναι τα μόνα SUV-crossover της Μιτσου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι κρίμα πάντως να μην υπάρχει επαρκής ιαπωνική εκπροσώπηση στην κατηγορία

εκτός από το HRV, δεν υπάρχει άλλη επιλογή ουσιαστικά.

εγώ προσωπικά πάντα αγαπούσα Τογιόταρα,3 αμάξια είχα αλλά πολύ με στεναχώρησε που δεν έχει μια ολοκληρωμένη πρόταση. θεωρώ την απουσία χώρων στο ChR deal-breaker,οπότε δεν το προκρινα καν για σύγκριση

εάν είχε ένα μοντέλο αντίστοιχο των 3 του ερωτήματος,θα πήγαινα κατευθείαν σε αυτό χωρίς δεύτερη σκέψη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...