Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία σχετικά με την παροχή service από τη Media Markt,


raikieva

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 30/8/2019 στις 8:12 ΜΜ, raikieva είπε

Η καταγγελία αφορά τη παροχή service από τη Media Markt, και συγκεκριμένα το κατάστημα της Αγίας Παρασκευής στην Αττική, για laptop ASUS αγορασμένο από την αλυσίδα. Το μηχάνημα είχε αγοραστεί στις 31/12/2017 μαζί με ασφαλιστήριο συμβόλαιο και επέκταση εγγύησης (Allianz Global Assistance). Η επέκταση εγγύησης κατασκευαστή καλύπτει ανταλλακτικά και εργασία και θα βρίσκεται σε ισχύ μέχρι τις 31/12/2021.

Στις 16/7/2019 το μηχάνημα παραδόθηκε στο κατάστημα της Αγίας Παρασκευής για έλεγχο και επισκευή με δικαιολόγηση “ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ-ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 100 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ”. Προφορικά μου ανακοινώθηκε πως θα ήταν έτοιμο για παραλαβή σε 10-15 εργάσιμες μέρες (5-6 Αυγούστου στο μέγιστο). Με τηλεφωνική επικοινωνία, με δική μου πρωτοβουλία, στις 5/8/2019, ενημερώθηκα (χωρίς να έχει υπάρξει καμία προηγούμενη ενημέρωση για την πορεία της επισκευής) ότι υπάρχει πρόβλημα με το συνεργαζόμενο πάροχο service, καθώς το κατάστημα δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με κάποιον υπάλληλο. Η συγκεκριμένη εταιρεία ονομάζεται “Westnet distribution” και την εποχή της επισκευής συνεργαζόταν με τη Media Markt  για την επισκευή όλων των συσκευών ASUS. 

Ωστόσο κατάφερα να μιλήσω με την εν λόγω εταιρεία η ίδια και μου διέψευσαν πως ισχύει αυτή η έλλειψη επικοινωνίας με την Media Markt. Μετά από πληροφορίες που πήρα και από τις δύο εταιρείες κατέληξα στο εξής συμπέρασμα για την πορεία του μηχανήματος:

16/7: Παραδόθηκε στο κατάστημα Media Markt Αγίας Παρασκευής

17/7: Μεταφέρθηκε στο κατάστημα Media Markt Καλλιθέας

30/7: Παραδόθηκε στο service (11 εργάσιμες μετά την αρχική παράδοσή του)

19/8: Μέχρι τότε δεν είχε γίνει έλεγχός του, αν και είχα ήδη επικοινωνήσει με τη Media Markt 

21/8: Επισκευάστηκε με καθαρισμό και αλλαγή σκληρού δίσκου

22/8: Αποστάλθηκε από τις εγκαταστάσεις του service στον Ασπρόπυργο μέσω ACS με αριθμό αποστολής 4443314212

28/8: Παραδόθηκε στο κατάστημα Media Markt Καλλιθέας

29/8: Μεταφέρθηκε στο κατάστημα Media Markt Αγίας Παρασκευής και παραλήφθηκε από εμένα (32 εργάσιμες μετά την αρχική παράδοσή του)

Στο διάστημα 19-28 Αυγούστου βρισκόμουν σε καθημερινή επικοινωνία και με τις δύο εταιρείες, με δική μου πρωτοβουλία όπως και πρώτα, χωρίς να μπορώ να συνεννοηθώ και να εξυπηρετηθώ με προτεραιότητα, όπως άρμοζε στην τόσο μεγάλη καθυστέρηση παραλαβής της συσκευής μου. 

Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας αυτής δεν μου προτάθηκε ποτέ από τους υπαλλήλους της Media Markt η χορήγηση προσωρινής συσκευής αντικατάστασης, και η ίδια δεν ζήτησα κάτι τέτοιο, καθώς δεν μου είχε γνωστοποιηθεί πως είχα αυτό το δικαίωμα. Να σημειωθεί πως είμαι φοιτήτρια και η συσκευή μού ήταν απολύτως απαραίτητη για προετοιμασία στις εξετάσεις μου, κάτι που είχα αναφέρει αρκετές φορές στους υπαλλήλους. Επίσης να σημειωθεί πως κάθε φορά μιλούσα με διαφορετικό υπάλληλο (στο ταμείο του καταστήματος και όχι σε κάποιο τηλεφωνικό κέντρο), κανένας από τους οποίους δεν μου είχε αναφέρει το όνομά του (βέβαια δεν το ζήτησα ούτε εγώ καθώς δεν περίμενα να πάρει τέτοιες διαστάσεις η ταλαιπωρία μου). 

Εν κατακλείδι, όταν άνοιξα τη συσκευή μετά την παραλαβή της διαπίστωσα ότι το πρόβλημα που είχα αναφέρει ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΠΙΛΥΘΕΙ, καθώς μετά από 1 ώρα λειτουργίας (απλώς πλοήγηση στο διαδίκτυο), με καινούργιο το υποτιθέμενο προβληματικό εξάρτημα, παρουσίαζε την ίδια αύξηση θερμοκρασίας. Ούτε το service, ούτε η Media Markt μου έδωσαν κάποιο πιστοποιητικό παραλαβής της συσκευής, στο οποίο να αναγράφεται το είδος και η δικαιολόγηση της επισκευής που έγινε. Συνεπώς δεν μπορώ να είμαι σίγουρη για το αν όντως πραγματοποιήθηκε επισκευή στο μηχάνημά μου, πόσο μάλλον για το αν η υποτιθέμενη επισκευή στόχευε όντως στην επίλυση του προβλήματός του ή έγινε απλά για κλείσει η εκκρεμότητα. 

Μπράβο κοπέλα μου πάρτους και τα σώβρακα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, stef157 είπε

Οσο θα φερει αυτη αποδειξεις τοσο θα φερει και η εταιρια. Και οταν χρησιμοποιεις την λεξη εφοσον τοτε και αυτο ειναι αποψη και οχι γεγονος. Το οτι εγραψε την μερια της δεν σημαινει οτι γινανε ετσι και οτι η εταιρια τα βλεπει ετσι. Οταν και αν πανε στα δικαστηρια εκει θα πρεπει ο καθενας να αποδειξει τονδικο του. Αλλα εννοειται η εταιρια μπορει να στειλει εξωδικο για συκοφαντικη δυσφημιση και να βρει και το ποιος ειναι πισω απο ενα username. Υπαρχουν πολλες τετοιες περιπτωσεις.

Οπότε τι ακριβώς προτείνεις; να μην μας ενημερώνει κάποιος μεσω insomnia ή άλλων σελίδων για τα θέματα που αντιμετωπίζει; δεν καταλαβαίνω που το πας. 

11 ώρες πριν, stef157 είπε

Οσο θα φερει αυτη αποδειξεις τοσο θα φερει και η εταιρια. Και οταν χρησιμοποιεις την λεξη εφοσον τοτε και αυτο ειναι αποψη και οχι γεγονος. Το οτι εγραψε την μερια της δεν σημαινει οτι γινανε ετσι και οτι η εταιρια τα βλεπει ετσι. Οταν και αν πανε στα δικαστηρια εκει θα πρεπει ο καθενας να αποδειξει τονδικο του. Αλλα εννοειται η εταιρια μπορει να στειλει εξωδικο για συκοφαντικη δυσφημιση και να βρει και το ποιος ειναι πισω απο ενα username. Υπαρχουν πολλες τετοιες περιπτωσεις.

Οπότε τι ακριβώς προτείνεις; να μην μας ενημερώνει κάποιος μεσω insomnia ή άλλων σελίδων για τα θέματα που αντιμετωπίζει; δεν καταλαβαίνω που το πας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, telis είπε

Οπότε τι ακριβώς προτείνεις; να μην μας ενημερώνει κάποιος μεσω insomnia ή άλλων σελίδων για τα θέματα που αντιμετωπίζει; δεν καταλαβαίνω που το πας. 

Δεν προτείνω τίποτα! Λέω την άποψη μου όπως ο καθένας εδώ μέσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, stef157 είπε

Δεν προτείνω τίποτα! Λέω την άποψη μου όπως ο καθένας εδώ μέσα.

Όχι δεν λες άποψη. Λες ξεκάθαρα ότι η κοπέλα μπορεί να κινδυνεύει από τυχόν αντίδραση του καταστήματος. Και σε ξαναρωτάω: προτείνεις να μην ανοίγουν τέτοια τοπικ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο καθένας φέρει ακέραια την ευθύνη των πράξεων του, ειναι κατι που μας μαθαινουν οι γονεις μας απο πολυ μικρούς και η ζωή μας το υπενθυμίζει συνεχώς.

Αρα κατα την δικη μου άποψή δεν χρειάζεται κανείς να φοβίζει τον κόσμο οταν προβαίνει πολύ περισσότερο σε τέτοιες δημοσιεύσεις και ακόμα περισσότερο οταν από φύση και θέση οφείλουμε να ανταποδώσουμε την ενημέρωση τουλάχιστον με κατανόηση ως προς το πρόβλημα που του δημιούργησαν και που σε κανέναν δεν θα άρεσε να είναι στην θέση του.

Ο συγκροτημένος λογος της κοπελιας εν προκειμένω εμενα δεν μου αφήνει περιθώριο αμφισβήτησης των όσων λέει αλλα δεν εχει σημασια καθόλου αυτο,σημασία εχει η πρωτη πρόταση μου..  

Τα να κινηθείς ενάντια σε καταναλωτή που σε εμπιστεύτηκε και δεν τον εξυπηρέτησες ως ο νόμος ορίζει δεν ειναι τοσο απλό, θα ελεγα οτι ειναι δίκοπο μαχαίρι εχει συμβεί μια φορα στο παρελθόν και η επιχείρηση έγινε δακτυλοδεικτούμενη και απομονώθηκε μονο για την πραξη της ασχέτως της διαμάχης. Επίσης το νήμα ειναι εδω και ανοιχτό μπορει καποιος εκπρόσωπος να διατυπώσει την δικη του άποψη οπως εχει συμβει στο παρελθόν σε αναλογα περιστατικά.. εμένα πάντα μου ηταν ακατανόητο κάποιος να κανει τον δικηγόρο του διαβόλου θα πω και όχι της επιχείρησης και να στέκεται απέναντι στον συμφορουμιτη του που τον ενημερώνει και εμμέσως τον προστατεύει μη έχοντας κάτι αλλο δε να πει ώστε να βοηθήσει στην λυση του προβλήματος.. 

Εγω θα προτείνω πριν γράψουμε οτιδηποτε να προσπαθούμε εστω για μερικά δευτερόλεπτα να μπούμε στην θεση του παθόντος και να αναλογιστούμε αν θα μας άρεσε,,

Άντε βρε και Καλό Μήνα.

Επεξ/σία από MoviemakerGr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθένας έχει την ευθύνη των πράξεων του, είτε έχει δίκιο είτε άδικο.
Και επειδή κάποιοι κάνουν σαν να μην καταλαβαίνουν, στραβή έχει παίξει και ήταν πολλά τα λεφτά (199.000€).
http://elawyer.blogspot.com/2010/12/200000-blogger.html
https://www.adslgr.com/forum/threads/462335-Πελάτης-της-Apple-μηνύεται-από-εξουσιοδοτημένο-ελληνικό-service

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, l337 είπε

Ο καθένας έχει την ευθύνη των πράξεων του, είτε έχει δίκιο είτε άδικο.
Και επειδή κάποιοι κάνουν σαν να μην καταλαβαίνουν, στραβή έχει παίξει και ήταν πολλά τα λεφτά (199.000€).
http://elawyer.blogspot.com/2010/12/200000-blogger.html
https://www.adslgr.com/forum/threads/462335-Πελάτης-της-Apple-μηνύεται-από-εξουσιοδοτημένο-ελληνικό-service

 

Θα γέλαγε ο δικαστής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, user2163 είπε

Θα γέλαγε ο δικαστής.

Επειδή μάλλον δεν μπήκες καν στον κόπο να διαβάσεις, ο χρήστης/πελάτης είχε άπειρα τραβήγματα και ταλαιπωρήθηκε όσο δεν φαντάζεσαι, όπως επίσης μέχρι να λήξει η υπόθεση (που πήρε πολύ καιρό), τον "γδύσανε" κανονικά οι δικηγόροι του κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, l337 είπε

Επειδή μάλλον δεν μπήκες καν στον κόπο να διαβάσεις, ο χρήστης/πελάτης είχε άπειρα τραβήγματα και ταλαιπωρήθηκε όσο δεν φαντάζεσαι, όπως επίσης μέχρι να λήξει η υπόθεση (που πήρε πολύ καιρό), τον "γδύσανε" κανονικά οι δικηγόροι του κλπ.

Όπως θελεις το παρουσιάζεις, η αγωγη αποσύρθηκε εναντι της γενικευμένης κατακραυγής και ηταν λόγος να γινει μέχρι ερώτηση στο Ευρωκοινοβούλιο για την Εγγύηση της Apple..

Τώρα αν έχεις τις αποδείξεις των Δικηγόρων του ανέβασε τις να τις δούμε και εμεις,γιατί μάλλον πιθανολογείς.

Σε κάθε περίπτωση δεν καταλαβαίνω το γιατί κάποιος να προσπαθεί να φοβίσει καποιον που αναδεικνύει την προσωπική του εμπειρία.. Φυσικά οπως αυτός την εχει βιώσει και την αντιλαμβάνεται.. Ο νόμος είναι σαφής περί εγγυήσεων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, MoviemakerGr είπε

Όπως θελεις το παρουσιάζεις, η αγωγη αποσύρθηκε εναντι της γενικευμένης κατακραυγής και ηταν λόγος να γινει μέχρι ερώτηση στο Ευρωκοινοβούλιο για την Εγγύηση της Apple..

Τώρα αν έχεις τις αποδείξεις των Δικηγόρων του ανέβασε τις να τις δούμε και εμεις,γιατί μάλλον πιθανολογείς.

Σε κάθε περίπτωση δεν καταλαβαίνω το γιατί κάποιος να προσπαθεί να φοβίσει καποιον που αναδεικνύει την προσωπική του εμπειρία.. Φυσικά οπως αυτός την εχει βιώσει και την αντιλαμβάνεται.. Ο νόμος είναι σαφής περί εγγυήσεων.

Τις αποδείξεις δυστυχώς δεν τις έχω και ναι κυρίως πιθανολογώ διότι δεν γνωρίζω κάποιον (δικηγόρο και μη) να δουλεύει αφιλοκερδώς και επίσης η ιστορία αυτή κράτησε καιρό. Όσο για το παρακάτω, δεν προσπαθώ να φοβίσω κανέναν, ο καθένας είναι ελέυθερος να γράφει ότι νομίζει (είτε έχει δίκιο είτε όχι) και έχει και την ανάλογη ευθύνη των γραφομένων του.  Δυστυχώς εκεί έξω υπάρχουν πολλοί μουρλοί δικομανείς (εταιρίες και μη) και χρειάζεται απλά λίγο προσοχή. Το πόση προσοχή, είναι κάτι που θα το κρίνει ο καθένας αναλόγως την περίσταση. Εάν με ρωτάς, καλά έκανε η TS και κοινοποίησε αυτό που της συνέβη.

Επεξ/σία από l337
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βγαινανε ετσι τεκμηριωμενα στο συνηγορο και αλλα θα μαζευοταν κοτσος / πλαισιο / eshop service με χιλια μυρια περιστατικα καθημερινα . Εχουμε δει τι γινεται και ποιοι ειναι για μηνυσεις που δυστηχως δε γινονται . Προσωπικα ειχαν κανει 4 μηνες να μου αντικαθαστησουν DoA τηλεφωνο απο μεγαλη και γνωστη αλυσιδα ελεεινη αντιμετωπιση και τεχνασματα μεχρι αηδιας . Ειχα πεσει σε περιοδο που ειχαν πνιγει στη δουλεια απο τις καταγγελιες και περνουσε καιρος να απαντησουν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως γενικότερα μιλώντας το service και η αντιμετώπιση των καταστημάτων σε θέματα εγγύησης είναι απλά για κλάματα στην Ελλάδα. Είναι τραγική η κατάσταση... Την αντιμετώπιση και τον παραλογισμό που έχω ζήσει στην Ελλάδα, δεν τα έχω ζήσει πουθενά στον κόσμο...

Να σας δώσω ένα παράδειγμα... Μένω μόνιμα Αγγλία, αλλά Δεκαπενταύγουστο είχα έρθει για διακοπές Ελλάδα. Κάποια στιγμή μου μπαίνει η φαεινή ιδέα να αλλάξω τα ανεμιστηράκια του PC που συντηρώ στην Ελλάδα σε πιο αθόρυβα και με rgb φωτισμό... Παω λοιπόν σε κατάστημα γνωστής αλυσίδας και αγοράζω ένα ανεμιστηράκι που μου έλειπε (16 ευρώ)... Με το που παω σπίτι, συνδέω το ανεμιστηράκι στο pc μου και γίνεται άμεσα προφανές ότι το μπλε χρώμα του rgb δεν δουλεύει... Πίσω στο μαγαζί... Το τι μπαρούφα άκουσα και ο βαθμός ταλαιπωρίας που με βάλανε δεν περιγράφεται... Αρχικά μου λέγανε ότι θέλουν μια εβδομάδα να εξετάσουν το ανεμιστηράκι. Δεν το πολυκατάλαβα καθώς για να εξετάσεις ένα ανεμιστηράκι αν παίζει θέλεις πεντε δευτερολεπτα, απλά το βάζεις στο ρεύμα, βλέπεις ότι δεν παίζει και τέλος. Δεν μου άρεσε ότι με έβαζαν στην διαδικασία να περιμένω μια εβδομάδα για κάτι τόσο απλό, αλλά δεν είχα άλλη επιλογή από το να περιμένω. Τα καλύτερα ήρθαν μετά . Προφανώς ισχυρίστηκαν ότι εξέτασαν το ανεμιστηράκι ενδελεχώς και απέδειξαν πως δεν έχει πρόβλημα και πως τσάμπα διαμαρτύρομαι. Τους λεω να το βάλουν μπροστά μου να παίξει. Φυσικά αρνήθηκαν με την αιτιολογία ότι δεν μπορούν να διακόπτουν κάθε λίγο τον τεχνικό τους και πως θα πρέπει να στήσουν έναν όλοκληρο setup υπολογιστή για να εξεταστεί το ανεμιστηράκι και πως δεν γίνεται να το κάνουν αυτό συνέχεια. Μιλάμε τώρα για γνωστό κατάστημα πληροφορικής με έδρα στα Εξάρχεια και παρουσία στον χώρο σχεδόν 30 χρόνια οπότε καταλαβαίνετε ότι όλα αυτά είναι απλά προφάσεις. Επιμένω ξανά να το βάλουν στο ρεύμα μπροστά μου για να μου αποδείξουν ότι δουλεύει όπως πρέπει. Αρνούνται ξανά. Τους ζητάω να μου δηλώσουν εγγράφως ότι το ανεμιστηράκι εξετάστηκε και δεν βρέθηκε κάποιο πρόβλημα. Αρνούνται και πάλι!

Στο σημείο αυτό μου είχε γίνει προφανές ότι δεν έχουν καμία διάθεση να συνεργαστούν, πως δεν πρόκειται να βγάλω άκρη μαζί τους και πως απλά συμπεριφέρονται με λογική νταβατζή "εγώ δεν στο αλλάζω, αν γουστάρεις πήγαινε στον συνήγορο του καταναλωτή". Και στο σημείο που τα έχω δει όλα και πιστεύω ότι έχω δει τον πάτο του βαρελιού, πετάγεται μια κυριά που κανονικά κόβει τα τιμολογια αλλά φαίνεται πως παίζει σημαντικότερο ρόλο εκεί και μου λέει το κορυφαίο: "δεν φταίμε εμείς που δεν σας αρέσουν τα χρώματα του ανεμιστήρα που επιλέξατε" και ξεκινάει να με κατηγορεί ότι επειδή δεν μου αρέσουν τα χρώματα του ανεμιστήρα προσπαθώ να βγάλω ελλατωματικό το προιόν... Το γεγονός ότι το μπλε χρώμα δεν έπαιζε καθόλου το θεωρούσε θέμα αισθητικής μου...

Φυσικά δεν είχε νόημα να κάτσω να τσακωθώ παραπάνω, πήρα πίσω το ανεμιστηράκι, απευθύνθηκα στο κατασκευαστή στην Ευρώπη με ένα βίντεο που να δειχνει το πρόβλημα που αντιμετώπιζα και σε λίγες ημέρες μου έστειλαν νεο ανεμιστηράκι που δούλευε άψογα. Δεν ασχολήθηκα παραπάνω με το συγκεκριμένο κατάστημα, παρά μόνο αφησα δυο αρνητικά reviews στο κατάστημα αυτό, ένα στο skroutz.gr και ένα στο google... 

Τέτοια περιστατικά έχω πολλά να σας διηγηθώ...  Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι δεν θα ξανα-αγοράσω ηλεκτρονικό σημαντικής αξίας από κατάστημα στην Ελλάδα αλλά κάπου κάπου την κάνω την μλκια...

Επεξ/σία από sotirisl
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...