Προς το περιεχόμενο

Η Nikon ανακοίνωσε ότι η τερατώδης D6, θα είναι η πιο προηγμένη dSLR που έχει κατασκευαστεί


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, spooker είπε

όλοι εσείς που κάνετε αυτά τα σχόλια με τo πλήθος των megapixels μάλλον δεν έχετε ιδέα.
Είναι δυνατόν να συγκρίνετε έναν full frame sensor με τον super mini sensor που έχουν τα κινητά σας? Μην μιλήσω για φακούς γιατί θα ξεφύγουμε. Η χειρότερη full frame dslr είναι καλύτερη από το καλύτερο κινητό. end of story
Αν η Nikon βγάλει την D6 με hybrid viewfinder θα γίνει μεγάλος χαμός πάντως

r/woooosh!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Πολύ βαρύς ο τίτλος και αλαφρώνει λιγάκι μόλις μπεις μέσα στο θέμα και συμπληρώνει "από την εταιρία". 

Κρατάω μικρό καλάθι και σίγουρα θα είναι ότι καλύτερο θα υπάρχει από την στιγμή που είναι Nikon αλλά επιτρέψτε μου να πω όχι και η καλύτερη. 

Και να μου το θυμηθείτε. Όταν ανακοινώσει χαρακτηριστικά πολύ φοβάμαι ότι ΚΑΙ αυτή θα έχει 6Κ 60fps βίντεο και 4Κ 120fps και πάει λέγοντας συν εξελιγμένο software κλπ κλπ... 

Κάποιος μοιράζει τσιπάκια και αισθητήρες και όλοι βγάζουν μια από τα ίδια. 

Ελπίζω να πέσω έξω και να κρατήσει το όνομα της εκεί ψηλά που είναι τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, fotoalexandros είπε

Βολεύει βέβαια αφάνταστα η κόντρα τους κατασκευαστές εφόσον η πόλωση αυτή κρατάει την κατανάλωση ψηλά. 

αμα δεν περισσευουν τα ρημαδια τα χρηματα, η πολωση οσο και να ανεβαινουν οι τονοι και οι ορκοι στη μια η στην αλλη εταιρια και το συστημα της, ζει μονο στα διαφορα φορουμ και στα σχολια του youtube. Δε νομιζω να φτανει στα ταμεια των καταστηματων...

:) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, spooker είπε

όλοι εσείς που κάνετε αυτά τα σχόλια με τo πλήθος των megapixels μάλλον δεν έχετε ιδέα.
Είναι δυνατόν να συγκρίνετε έναν full frame sensor με τον super mini sensor που έχουν τα κινητά σας? Μην μιλήσω για φακούς γιατί θα ξεφύγουμε. Η χειρότερη full frame dslr είναι καλύτερη από το καλύτερο κινητό. end of story
Αν η Nikon βγάλει την D6 με hybrid viewfinder θα γίνει μεγάλος χαμός πάντως

Πάντως έχω μια Kodak full frame θηρίο του τότε πανάρκιβα την είχα πάρει και κάθετε στο πατάρι (δεν θυμάμαι μοντέλο) αλλά πριν λίγο καιρό που την είχα βγάλει για δοκιμές να την θυμηθώ τραβάει χειρότερη φωτογραφία από το redmi note 7 του γιου μου.. :P

Εννοείται στο βάθος πεδίου όχι, έτσι μην παρεξηγηθούμε. Αλλά ευκρίνεια/λεπτομέρεια χρώματα και ΘΟΡΥΒΟ σε χαμηλό φωτισμό (ειδικά εκεί) χάνει παταγωδώς. Εκεί έχει να κάνει με το pixel bining με την τεχνολογία του αισθητήρα και την ποιότητα κατασκευής αυτού με το λογισμικό και πάει λέγοντας.

Με χρονική διαφορά τα κινητά κοντράρουν στα παραπάνω που έγραψα στα ίσια παλιές dslr ... όταν βέβαια μιλάμε για νεότερα μοντέλα όντως εκεί δεν υπάρχει σύγκριση αλλά όσο περνάνε τα χρόνια και υπάρχουν εξελίξεις θα στενεύουν και άλλο τα περιθώρια σύγκρισης οπότε μην απαξιώνεις τόσο πολύ τα καμεροκινητά. Ειδικά στον τομέα ευκολίας / χρηστικότητας / καθημερινότητας.

Και ο καθαρός επαγγελματίας αν θέλει να λέγετε επαγγελματίας ΠΑΝΤΑ έχει το τελευταίο μοντέλο για να συμβαδίζει με το ταλέντο του / εμπειρία του η έστω 2-3 ετών μοντέλο.

Αν τώρα συμπληρώνοντας και κλείνοντας έχεις καλές γνώσεις Photoshop με ένα ακριβό κινητό που τραβάει raw φωτογραφίες καθώς και αν γνωρίζεις τεχνικές και κόλπα και οι ανάγκες σου είναι έως και εκτύπωση Α4 η απλά web use τότε ναι δεν μπορείς να καταλάβεις καν την διαφορά.

Επεξ/σία από leonproniknidis
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, leonproniknidis είπε

Πάντως έχω μια Kodak full frame θηρίο του τότε πανάρκιβα την είχα πάρει και κάθετε στο πατάρι (δεν θυμάμαι μοντέλο) αλλά πριν λίγο καιρό που την είχα βγάλει για δοκιμές να την θυμηθώ τραβάει χειρότερη φωτογραφία από το redmi note 7 του γιου μου.. :P

Εννοείται στο βάθος πεδίου όχι, έτσι μην παρεξηγηθούμε. Αλλά ευκρίνεια/λεπτομέρεια χρώματα και ΘΟΡΥΒΟ σε χαμηλό φωτισμό (ειδικά εκεί) χάνει παταγωδώς. Εκεί έχει να κάνει με το pixel bining με την τεχνολογία του αισθητήρα και την ποιότητα κατασκευής αυτού με το λογισμικό και πάει λέγοντας.

Με χρονική διαφορά τα κινητά κοντράρουν στα παραπάνω που έγραψα στα ίσια παλιές dslr ... όταν βέβαια μιλάμε για νεότερα μοντέλα όντως εκεί δεν υπάρχει σύγκριση αλλά όσο περνάνε τα χρόνια και υπάρχουν εξελίξεις θα στενεύουν και άλλο τα περιθώρια σύγκρισης οπότε μην απαξιώνεις τόσο πολύ τα καμεροκινητά. Ειδικά στον τομέα ευκολίας / χρηστικότητας / καθημερινότητας.

Και ο καθαρός επαγγελματίας αν θέλει να λέγετε επαγγελματίας ΠΑΝΤΑ έχει το τελευταίο μοντέλο για να συμβαδίζει με το ταλέντο του / εμπειρία του η έστω 2-3 ετών μοντέλο.

Αν τώρα συμπληρώνοντας και κλείνοντας έχεις καλές γνώσεις Photoshop με ένα ακριβό κινητό που τραβάει raw φωτογραφίες καθώς και αν γνωρίζεις τεχνικές και κόλπα και οι ανάγκες σου είναι έως και εκτύπωση Α4 η απλά web use τότε ναι δεν μπορείς να καταλάβεις καν την διαφορά.

Ενας καλος φωτογραφος ανεξαρτητως του τι κραταει στα χερια του τραβαει καλες φωτο...τωρα ολα τα υπολοιπα απλα δινουν ευκολιες και παραπανω δυνατοτητες (που μπορει ομως να ειναι εντελως αχρειαστες) γλιτωνοντας ετσι πολυτιμο χρονο για τους επαγγελματιες...
Οποτε οχι δεν χρειαζεται να εχεις το τελευταιο μοντελο για να θεωρησε σωστος επαγγελματιας...απλα ενα που να "κολαει" καλα στη χρηση που το θες..(μπορει να ειναι και δεκαετιας..) 

Με χρονικη διαφορα ναι ολα σχετικα ειναι πριν απο 100 χρονια δεν υπηρχαν καν καμερες αρα τι ?
Συγκρινε το φετινο καλυτερο κινητο με τη φετινη καλυτερη καμερα της αγορας...καθε χρονο το κινητο θα ειναι ενα τιποτα μπροστα της...προφανως και εξελισονται δεν ειπε κανεις το αντιθετο..αλλα μη προσπαθεις να συγκρινεις ανομοια πραματα..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, leonproniknidis είπε

Πάντως έχω μια Kodak full frame θηρίο του τότε πανάρκιβα την είχα πάρει και κάθετε στο πατάρι (δεν θυμάμαι μοντέλο) αλλά πριν λίγο καιρό που την είχα βγάλει για δοκιμές να την θυμηθώ τραβάει χειρότερη φωτογραφία από το redmi note 7 του γιου μου.. :P

Εννοείται στο βάθος πεδίου όχι, έτσι μην παρεξηγηθούμε. Αλλά ευκρίνεια/λεπτομέρεια χρώματα και ΘΟΡΥΒΟ σε χαμηλό φωτισμό (ειδικά εκεί) χάνει παταγωδώς. Εκεί έχει να κάνει με το pixel bining με την τεχνολογία του αισθητήρα και την ποιότητα κατασκευής αυτού με το λογισμικό και πάει λέγοντας.

Με χρονική διαφορά τα κινητά κοντράρουν στα παραπάνω που έγραψα στα ίσια παλιές dslr ... όταν βέβαια μιλάμε για νεότερα μοντέλα όντως εκεί δεν υπάρχει σύγκριση αλλά όσο περνάνε τα χρόνια και υπάρχουν εξελίξεις θα στενεύουν και άλλο τα περιθώρια σύγκρισης οπότε μην απαξιώνεις τόσο πολύ τα καμεροκινητά. Ειδικά στον τομέα ευκολίας / χρηστικότητας / καθημερινότητας.

Και ο καθαρός επαγγελματίας αν θέλει να λέγετε επαγγελματίας ΠΑΝΤΑ έχει το τελευταίο μοντέλο για να συμβαδίζει με το ταλέντο του / εμπειρία του η έστω 2-3 ετών μοντέλο.

Αν τώρα συμπληρώνοντας και κλείνοντας έχεις καλές γνώσεις Photoshop με ένα ακριβό κινητό που τραβάει raw φωτογραφίες καθώς και αν γνωρίζεις τεχνικές και κόλπα και οι ανάγκες σου είναι έως και εκτύπωση Α4 η απλά web use τότε ναι δεν μπορείς να καταλάβεις καν την διαφορά.

Η Kodak είναι το full frame θηρίο;;; Μας τρολάρεις μου φαίνεται. Τα απόλυτα full frame σκουπίδια ήταν αυτές οι μηχανές που έβγαλε τότε η Kodak, ακόμα κ για τα δεδομένα της εποχής τους. Μόνο ανάλυση είχαν. Που ακόμα κ αυτό το σκουπίδι, με σωστή επεξεργασία του raw, στα πιο πολλά είναι απείρως καλύτερο από ένα τωρινό κινητό σε 100% κροπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο επιθανάτιος ρόγχος των μαστοδοντων.

Όπως ξεψυχησαν οι θηριώδεις φιλματες reflex του παρελθόντος (F6, EOS-1V, Dynax 9) μπροστά στην επέλαση των αισθητήρων (μονο χιπστεραδες και νοσταλγοί χρησιμοποιούν φιλμ πλέον, κανένας επαγγελματίας), έτσι και τώρα παρακολουθούμε το κύκνειο άσμα των DSLR. Δεν χαίρομαι-όπως δεν χάρηκα και τότε.

Θα είναι αδιαμφισβήτητα μια υπεροχη μηχανή, το απολυτο σώμα για να στηθεί γύρω του ένα σύστημα ικανό να αποτυπώσει εικόνες σε όλα τα μήκη και πλατη της Γης ανεξαρτήτως συνθηκών. Έχει όμως ήδη ξεπεραστεί από τις εξελίξεις στο χώρο του imaging και την αλλαγη στον τρόπο αποτύπωσης, διακίνησης και εμπορίας του τελικού προϊόντος στο χώρο της φωτοδημοσιογραφιας. Φυσικά η Nikon είναι υποχρεωμένη να λανσάρει την D6 στην αγορα (παραδοσιακά πριν τους Ολυμπιακους αγώνες) επιβεβαιώνοντας έτσι έμπρακτα τη διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτίσει με τους επαγγελματίες που έχουν επενδύσει ένα  διόλου ευκαταφρόνητο χρηματικό ποσο στο σύστημα της αλλα μη γελιέστε, D7 με καθρέπτη δεν πρόκειται να υπάρξει...αντίθετα ένα νέο pro-level mirrorless σύστημα θα βρίσκεται στα χερια των επαγγελματιών που θα καλύψουν τους Ολυμπιακούς του 2024...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικό να είναι η πιο προηγμένη ως σήμερα Nikon που θα έχει ποτέ παραχθεί, αφού θα είναι η top of the range, η ακριβότερη, η πιο ολοκληρωμένη μηχανή, εμπεριέχοντας εκτός την εξέλιξη της τεχνολογίας, την εμπλουτισμένη εμπειρία της Nikon (που είναι 100% μια εταιρία οπτικών και φωτογραφικών προϊόντων). Δε θα μπορούσε να είναι τίποτα λιγότερο, αφού είναι ξεκάθαρα επαγγελματική μηχανή. Ένα προϊόν δηλαδή από το οποίο κάποιες χιλιάδες φωτογράφοι θα βγάζουν το ψωμί τους, φωτογραφίζοντας για χρόνια από γάμους έως... ζώα σε κάποια ζούγκλα. Περί ανάλυσης ας μη θεωρήσουμε πως θα έχει την υψηλότερη, αφού όπως έχει δείξει το παρελθόν, τη ναυαρχίδα ακολούθησαν μηχανές prosumer με μεγαλύτερη ανάλυση.  Έτσι κι αλλιώς ένας επαγγελματίας, δεν επιλέγει το κύριο εργαλείο της δουλειάς του από την ανάλυση αλλά πολλά άλλα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά. Με τα σημερινά δεδομένα, οι Mirorless δεν μπορούν να αγγίξουν επαγγελματικά μια DSL. (Δείτε απλά μέσα από το σκόπευτρο σε συνθήκες δουλείας και χαμηλού φωτισμού και θα καταλάβετε). Τώρα, αν άρχισε το πάρτι ανάμεσα σε megapixel DSLR και... κινητών αυτά είναι μόνο για γέλια και δεν αξίζουν σχολιασμό και απαντήσεις.

Nikon D3 Mug.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην kodak πέρα από σεβασμό, δεν αξίζει να επιδείξουμε τίποτε άλλο. δεν είναι τυχαίο άλλωστε που δεν κατάφερε να εναρμονιστεί με τις εξελίξεις και από εταιρεία-κολοσσός μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα βρέθηκε στο κενό. αυτό το κενό εκμεταλλεύτηκε η nikon όπου βλέπουμε πλέον αξιόλογα μοντέλα που συνοδεύουν κάθε επαγγελματία. στις dslr απλά κορυφή, δεν ξέρω για την d6 αλλά θα την εμπιστευτώ τυφλά (αν καταφέρω να την αγοράσω.. :P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, toxotis70 είπε

για την ακριβεια , η πιο γρηγορη μηχανη αυτη τη στιγμη ειναι mirrorless...SONY A9 , και οχι DSLR !

νομίζω δεν ισχύει για off (ή από standby)  σε on και λήψη της πρώτης φωτογραφίας. Εκεί παραδοσιακά "νικούν" οι DSLR ακόμα και οι πιο μικρές (πχ d3100)

Ναι για έναν περιπατητή έχει σημασία.

Έστω όμως ότι είναι σε κατάσταση on και οι δύο έτοιμότατες να βγάλουν μία φωτογραφία... Έστω ότι είσαι φωτογράφος πουλιών (άγριας ζωής εννοώ :P ) και περιμένεις αυτήν την μία στιγμή (μεταξύ πολλών) που ο κορμοράνος με το ράμφος του θα αρπάξει το ψαράκι από την θάλασσα..

Και δεν θα σου μιλήσω για την μπαταρία και πόσες θέλεις μαζί σου με ML. Θα σου μιλήσω για την ίδια την διαδικασία παρακολούθησης και διόπτευσης. Πόσο εύκολο φαντάζεσαι είναι να βλέπεις και να παρατηρείς μέσα από το EVF; Είναι αρκετά κουραστικό για μεγάλα διαστηματα και εμφανώς πιο άνετη μέσω EVF όπου πρακτικά είσαι ελεύθερος σκοπευτής με την διόπτρα σου. 

 

Το ίδιο θα σου πει και ένας φωτογράφος αθλητισμού και ίσως το ίδιο θα σου πει και ένας με πολλές ωρες στο ματάκι πάνω ανεξαρτήτου θέματος φωτογράφισης. 

 

Ναι το EVF έχει και αυτό πλαιονεκτήματα (πχ προεπισκόπηση λήψης κτλ κτλ) αλλά δεν είναι τόσο σημαντικά σε έναν επαγγελματία. Σε πολλά θέματα (πχ αθλητισμό ή άγρια ζωή) η μηχανή είναι συχνά από πριν ρυθμισμένη (με μία δύο δοκιμές) στις συνθήκες που πρέπει να βγάλει και κάποια "πλαιονεκτήματα" του evf δεν έχουν πολύ σημασία. Βέβαια έχει και άλλα πλεονεκτήματα που έχουν σημασία πχ ότι κατά την ριπή δεν χάνεις επαφή (συνήθως) με τις ML αλλά δεν ξέρω αν αρκεί να αντισταθμίσει την κούραση που σου προκαλεί το evf. 

 

Στην τελική μία DSLR αν σηκώσει τον καθρέφτη (λειτουργία LV) είναι ML απλά μόνο με οθόνη (χωρίς EVF) και θεωρητικά μπορεί να κάνει ακριβώς ότι κάνει μία ML. Και το κάνουν, οι Canon για παράδειγμα με DP είναι πρακτικά και ML με σηκωμένο τον καθρέφτη και αν θέλουν τις φτάνουν και σε εστίαση (αρκεί ο αισθητήρας να είναι ίδιος). Αντίθετα η ML δεν μπορεί να έχει καθρέφτη εκτός αν το βάλεις χώρια σαν να ήταν διοπτική (ξεχωριστό). 

Υ.Γ. Τες πα.. να μην παρεξηγηθώ που κάνω τον συνήγορο του διαβόλου. Συμφωνώ ότι το παρόν και μέλλον στην γενική φωτογράφιση είναι η ML και τέτοια θα αγόραζα αν έπαιρνα καινούρια. Και είναι και πολλά πλεονεκτήματα που δεν ανέφερα (πχ silent shutter, απίθανα FPS κοκ). Απλά δε χάλασε και ο κόσμος αν έχεις σύγχρονη DSLR, δεν είσαι και τόσο πίσω (αν είσαι και καθόλου). 

 

 

Επεξ/σία από keysmith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμεις οι φτωχοί που έχουμε olympus om-d e-m1 mkii (γιατί είναι ποιο κοντά στην τσέπη μας) και έχουμε μόνο 15fps με απεριόριστο buffer αν τραβάς jpg η 60 fps / sec  με ηλεκτρονικό κλείστρο, 5.5 stop σταθεροποιηση και τηλεφακους τσέπης ώστε να μην δίνουμε και άλλα λεφτά στους γιατρούς για αυχενικα και τενοντίτιδες δεν ήμαστε φωτογράφοι γιατί έχουμε αισθητήρα 4/3 και τον έχουμε μικρό. 😋😋

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, MAFAKA είπε

Ο επιθανάτιος ρόγχος των μαστοδοντων.

Όπως ξεψυχησαν οι θηριώδεις φιλματες reflex του παρελθόντος (F6, EOS-1V, Dynax 9) μπροστά στην επέλαση των αισθητήρων (μονο χιπστεραδες και νοσταλγοί χρησιμοποιούν φιλμ πλέον, κανένας επαγγελματίας), έτσι και τώρα παρακολουθούμε το κύκνειο άσμα των DSLR. Δεν χαίρομαι-όπως δεν χάρηκα και τότε.

Θα είναι αδιαμφισβήτητα μια υπεροχη μηχανή, το απολυτο σώμα για να στηθεί γύρω του ένα σύστημα ικανό να αποτυπώσει εικόνες σε όλα τα μήκη και πλατη της Γης ανεξαρτήτως συνθηκών. Έχει όμως ήδη ξεπεραστεί από τις εξελίξεις στο χώρο του imaging και την αλλαγη στον τρόπο αποτύπωσης, διακίνησης και εμπορίας του τελικού προϊόντος στο χώρο της φωτοδημοσιογραφιας. Φυσικά η Nikon είναι υποχρεωμένη να λανσάρει την D6 στην αγορα (παραδοσιακά πριν τους Ολυμπιακους αγώνες) επιβεβαιώνοντας έτσι έμπρακτα τη διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτίσει με τους επαγγελματίες που έχουν επενδύσει ένα  διόλου ευκαταφρόνητο χρηματικό ποσο στο σύστημα της αλλα μη γελιέστε, D7 με καθρέπτη δεν πρόκειται να υπάρξει...αντίθετα ένα νέο pro-level mirrorless σύστημα θα βρίσκεται στα χερια των επαγγελματιών που θα καλύψουν τους Ολυμπιακούς του 2024...

To φιλμ δεν το συντηρουν οι hipsters και οι νοσταλγοι ... Διαβασε λιγο παραπανω και ψαξε λιγο παραπανω για να μην ισοπεδωνουμε τα παντα . Δεν ειμαι σε καμμια απο τις δυο κατηγοριες και χρησιμοποιω ακομα και την 1v και την F1N και λιγο λιγοτερο την AE1 που ηταν κ η πρωτη μου "σοβαρη" μετα απο την Ζenit που επιασα στα 11 μου . Ειμαι πλεον 38 και αν πληρωνομουν οπως θα επρεπε θα χρησιμοποιουσα φιλμ ακομα . Το κοστος χρησης και ψηφιοποιησης δεν το αναλαμβανει σχεδον κανενας πελατης . Πλεον εννοειται οτι με βολευουν οι 2 5iv που εχω γιατι μου μειωνουν τον χρονο ληψης .

Αλλα κανεις δεν υπολογιζει τον χρονο στο lightroom κλπ . Ειναι μια μεγαλη κουβεντα που παντα απολαμβανω να κανω ειδικα με νεα παιδια που βλεπω στα εργαστηρια που εκτυπωνουμε . Οταν βλεπω 18 και 20 χρονων παιδια να εχουν FM2 , lubitel κλπ δεν με απασχολει αν εχουν μακρυ μουστακι και γυρισμενο πατζακι με Vans . Χαιρομαι που μαθαινουν να χρησιμοποιουν το φως και να σκεφτονται πριν το κλικ αντι για τους "απεναντι" που εχουν σε μια οθονη ολες τις πληροφοριες και τραβανε 100 για να κρατησουν μια , την οποια μετα κιολας θα βανδαλισουν πολλες φορες με ετοιμα presets για να δειχνουν vintage και να ειναι ωραιο το hashtag . 

Χωρις να θελω να ερθω σε αντιπαραθεση εννοειται οτι ειναι απλα η γνωμη καποιου που οταν ηταν 11 "εκλεψε" απο την ντουλαπα μια zenit και απο τις 36 ποζες κατεληγε να παιρνει το πολυ 2 καρε σωστα . Και πλεον 27 χρονια μετα κατι που αγαπω με πληρωνουν καποιοι για να το κανω . 

 

Site που θα προτεινα να δεις 

https://carmencitafilmlab.com/ 

https://gagosian.com/artists/gregory-crewdson/

http://cassandraklos.com/

http://www.rosiematheson.com/

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, gkotzak είπε

Εμεις οι φτωχοί που έχουμε olympus om-d e-m1 mkii (γιατί είναι ποιο κοντά στην τσέπη μας) και έχουμε μόνο 15fps με απεριόριστο buffer αν τραβάς jpg η 60 fps / sec  με ηλεκτρονικό κλείστρο, 5.5 stop σταθεροποιηση και τηλεφακους τσέπης ώστε να μην δίνουμε και άλλα λεφτά στους γιατρούς για αυχενικα και τενοντίτιδες δεν ήμαστε φωτογράφοι γιατί έχουμε αισθητήρα 4/3 και τον έχουμε μικρό. 😋😋

Ήρθαν πάλι οι Olympάκηδες να μας πουν πόσο τον έχουν (τον αισθητήρα ντε!) σε θέμα που αφορά ένα full-frame υπερόπλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ήρθαν πάλι οι Olympάκηδες να μας πουν πόσο τον έχουν (τον αισθητήρα ντε!) σε θέμα που αφορά ένα full-frame υπερόπλο.

Γιατί μας το χαλάς άσε και εμάς να έχουμε να λέμε κάτι :-) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...