Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Aξιζει η αγορα ηλεκτρικου αυτοκινητου αν εχεις σαν παροχο την ΔΕΗ ?


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Άντε πάλι με τις μπαταρίες.

Ρε παιδιά ξεχαστείλ το αυτό το παραμύθι μην τα μπερδεύεται με τα σκούτερ. Στο σκούτερ ναι θα σου χαλάσει κάποια στιγμή λόγω τις χρήσης, δλδ τώρα που έχει 50 βαθμούς μπορεί κάποιος να βάλει το σκούτερ να φορτίσει στον ήλιο και θα προκαλέσει κάποια φθορά. Η μπορεί να το φορτίζει με υπό το μηδέν αντί να την πάρει εντός του σπιτιού του όπως λέει ο κατασκευαστής και γι'αυτό τον λόγο κάπου στα 5 χρόνια θα έχει πτώση τις αυτονομίας. Στα αυτοκίνητα εκτός του nissan leaf όλες οι επώνυμες εταιρείες έχουν σύστημα διαχείρισης θερμοκρασίας και οι μπαταρίες είναι πάντα σε σταθερή θερμοκρασία οπότε ούτε το 3% ετήσια απώλεια δεν υπάρχει. Έλεος ότι θέλει ο καθένας λέει.

Και εννοείται πως το audi είναι καλύτερο σε θέμα σαλονιού αλλά αυτό που λες σε θέμα γκαζιού δεν ισχύει δεν το φθάνει πουθενά το tesla.

Το οτι φορτίζεις την μπαταρία σε σταθερή θερμοκρασία δεν σημαίνει οτι θα εξαλείψεις το Capacity loss... To 3% τον χρονο είναι σε συνθήκες εργαστηρίου στην πραγματική ζωη εχεις μεγαλύτερο loss...

 

Επεξ/σία από dimos15
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 166
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ενα Nissan Leaf στην πιο φθηνή του έκδοση κοστίζει στη Μ. Βρετανία £28,000. Ένα Micra με 117 άλογα βενζινοκίνητο κοστίζει στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού περίπου £17,500. Με £1,3/lt μέση τιμή βενζίνης, πα

Οικονομολόγοι γίνατε εδώ περα.  Που είναι οι καλες εποχές επι ΠΑΣΟΚ που όλοι κόντραραμε ποιανού καίει πιο πολυ . Τωρα μιζέρια και κακομοιριά. Ποσό κάνει η κιλοβατώρα κλπ.

Οπότε, ο TS, έχει ήδη ένα αμάξι. Σκέφτεται να δώσει άλλα €18-20k περίπου (τόσο έχει το Zoe), για να πάρει ένα ηλεκτρικό, για να κάνει οικονομία (στο καύσιμο φαντάζομαι). και θα πετάει και μπ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Να πάρουμε όλοι ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εδώ κάνουν έκκληση να προσέχουμε την κατανάλωση ρεύματος λόγω καύσωνα, να μην βάζουμε πλυντήρια και με προσοχή τα κλιματιστικά, και κάποιοι έχουν ονείρωξη εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα στην πρίζα να φορτίζουν. Ρε συνέλθετε και δείτε τι γίνεται γύρω σας.  

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς ο καύσωνας έδειξε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τις σημαντικές, σχεδόν τραγικές ελλείψεις σε υποδομές της χώρας όπου μας έφερε η κρίση της τελευταίας δεκαετίας από την οποια δεν φαίνεται να βγαίνουμε. Και σε ενεργειακή επάρκεια, και ηλικία και τεχνολογία ηλεκτρικού δικτύου κλπ. Σε τι επίπεδο μας έχουν φέρει οι βίαιες ιδιωτικοποιήσεις της ΔΕΗ (εννοείται ότι κάποτε είμασταν στο άλλο άκρο του κρατισμού). Προσωπικά θεωρώ ότι το ηλεκτρικό δίκτυο αποτελεί στρατηγικό τομέα για την ανεξαρτησία και επιβίωση μιας χώρας και δεν μπορεί να είναι ιδιωτικοποιημένο. Να διοικείται μεν με ιδιωτικοοοικονομικά κριτήρια αλλά να ανήκει στο κράτος ως στρατηγικός τομέας. 

Φανταστείτε λοιπόν αυτό το ηλεκτρικό δίκτυο της Ελλάδας να φορτωθεί και την ηλεκτροκίνηση. Επίσης να μην υποθέτουν όλοι αυτοί που επενδύουν σε ηλεκτρικά οχήματα ότι όλο αυτό το χρήμα που μαζεύει το κράτος από φόρους σε καύσιμα (βενζίνες και πετρέλαια) δεν θα μετακυλιστεί και στα ηλεκτρικά, ώστε να ρεφάρει ο προϋπολογισμός. Όσο για την εικονική πραγματικότητα που μας πλασάρει η εκάστοτε κυβέρνηση, δεν μασάμε..

ΥΓ Για ένα χειροπιαστό παράδειγμα τι σημαίνει σκληρή ιδιωτικοποίηση (στην οποία οδεύουμε με γρήγορα βήματα) δείτε τι έγινε το χειμώνα στο Texas όπου στο μέσον μιας χιονόπτωσης με πολλά προβλήματα, οι καταναλωτές ήλθαν αντιμέτωποι με λογαριασμούς ηλεκτρικού πολλών χιλιάδων δολ. γιατί τόσο κοστολόγησε λόγω υπερβολικής ζήτησης μιας ηλεκτρική εταιρία -πάροχος το προϊόν της. Και όποιος ήθελε.... 

https://thehill.com/policy/energy-environment/539693-texas-households-face-massive-electricity-bills-some-as-high-as-17k

 

14 λεπτά πριν, telis είπε

Να πάρουμε όλοι ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εδώ κάνουν έκκληση να προσέχουμε την κατανάλωση ρεύματος λόγω καύσωνα, να μην βάζουμε πλυντήρια και με προσοχή τα κλιματιστικά, και κάποιοι έχουν ονείρωξη εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα στην πρίζα να φορτίζουν. Ρε συνέλθετε και δείτε τι γίνεται γύρω σας.  

Να κάνει έκκληση ο πρωθυπουργός να μην χρησιμοποιουνται και τα ηλεκτρικά, που του αρέσουν και τα προμοτάρει...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, kalmik είπε

Δυστυχώς ο καύσωνας έδειξε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τις σημαντικές, σχεδόν τραγικές ελλείψεις σε υποδομές της χώρας όπου μας έφερε η κρίση της τελευταίας δεκαετίας από την οποια δεν φαίνεται να βγαίνουμε. Και σε ενεργειακή επάρκεια, και ηλικία και τεχνολογία ηλεκτρικού δικτύου κλπ. Σε τι επίπεδο μας έχουν φέρει οι βίαιες ιδιωτικοποιήσεις της ΔΕΗ (εννοείται ότι κάποτε είμασταν στο άλλο άκρο του κρατισμού). Προσωπικά θεωρώ ότι το ηλεκτρικό δίκτυο αποτελεί στρατηγικό τομέα για την ανεξαρτησία και επιβίωση μιας χώρας και δεν μπορεί να είναι ιδιωτικοποιημένο. Να διοικείται μεν με ιδιωτικοοοικονομικά κριτήρια αλλά να ανήκει στο κράτος ως στρατηγικός τομέας. 

Φανταστείτε λοιπόν αυτό το ηλεκτρικό δίκτυο της Ελλάδας να φορτωθεί και την ηλεκτροκίνηση. Επίσης να μην υποθέτουν όλοι αυτοί που επενδύουν σε ηλεκτρικά οχήματα ότι όλο αυτό το χρήμα που μαζεύει το κράτος από φόρους σε καύσιμα (βενζίνες και πετρέλαια) δεν θα μετακυλιστεί και στα ηλεκτρικά, ώστε να ρεφάρει ο προϋπολογισμός. Όσο για την εικονική πραγματικότητα που μας πλασάρει η εκάστοτε κυβέρνηση, δεν μασάμε..

ΥΓ Για ένα χειροπιαστό παράδειγμα τι σημαίνει σκληρή ιδιωτικοποίηση (στην οποία οδεύουμε με γρήγορα βήματα) δείτε τι έγινε το χειμώνα στο Texas όπου στο μέσον μιας χιονόπτωσης με πολλά προβλήματα, οι καταναλωτές ήλθαν αντιμέτωποι με λογαριασμούς ηλεκτρικού πολλών χιλιάδων δολ. γιατί τόσο κοστολόγησε λόγω υπερβολικής ζήτησης μιας ηλεκτρική εταιρία -πάροχος το προϊόν της. Και όποιος ήθελε.... 

https://thehill.com/policy/energy-environment/539693-texas-households-face-massive-electricity-bills-some-as-high-as-17k

 

Να κάνει έκκληση ο πρωθυπουργός να μην χρησιμοποιουνται και τα ηλεκτρικά, που του αρέσουν και τα προμοτάρει...

Γίνονται εγκλήματα με τον λιγνίτη. Δωρεάν πρωτογενής ύλη, άφθονη και πάμε να την καταργήσουμε εντελώς αντί να την εντάξουμε σε νέες υποδομές πιο φιλικές στο περιβάλλον.

Ξέρω ότι θα πούνε αρκετοί να μείνω εγώ στην Μεγαλόπολη και την Πτολεμαΐδα. Δεν λέω να συνεχίσουν με τον ίδιο τρόπο.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

18 ώρες πριν, vaggooss είπε

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει ήδη πάρα πολύ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν βγήκαν πέρυσι έχουν πολλά χρόνια. Τα tesla μπορούν να φορτίσουν με 300 κιλοβάτ πλέον όπως και η porce taycan. Εννοείται ότι είναι ακριβά και δεν είναι ακόμη για τον μέσο Έλληνα όπως ξαναεγραψα. Η αυτονομία των 400 χιλιομέτρων που έχουν σήμερα είναι υπεραρκετή και πριν μια εβδομάδα ήρθε ένας Έλληνας του εξωτερικού από Αγγλία υπερανετα όπως δήλωσε.

Να ξεκινήσεις να πας Αγγλία με αυτά τα 45άρια , φουλ κλιματισμό και αντί για 400 κάθε 200 να θες φόρτιση. Και μέχρι να φορτίσει να είσαι σε κανένα λιοπύρι Εθνικής να κάνεις σάουνα. Απόλαυση λέμε.🤣

Για τέτοια ταξίδια φίλε μόνο συμβατικά καύσιμα. Φουλάρεις σε 1 λεπτό και συνεχίζεις.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, vaggooss είπε

Το ξέρω αλλά όπως πάντα μπαίνει ο κάθε παντογνώστης που ούτε καν έχει οδηγήσει αυτό το οποίο έχει μπει να σχολιάσει. 

Ε καλά από αυτά έχουμε μπόλικα insomnia είναι

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, telis είπε

Γίνονται εγκλήματα με τον λιγνίτη. Δωρεάν πρωτογενής ύλη, άφθονη και πάμε να την καταργήσουμε εντελώς αντί να την εντάξουμε σε νέες υποδομές πιο φιλικές στο περιβάλλον.

Ξέρω ότι θα πούνε αρκετοί να μείνω εγώ στην Μεγαλόπολη και την Πτολεμαΐδα. Δεν λέω να συνεχίσουν με τον ίδιο τρόπο.

Γιατί ο ήλιος που έχεις πάνω από το κεφάλι σου τίνος είναι?? 

1 ώρα πριν, kalmik είπε

Δυστυχώς ο καύσωνας έδειξε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τις σημαντικές, σχεδόν τραγικές ελλείψεις σε υποδομές της χώρας όπου μας έφερε η κρίση της τελευταίας δεκαετίας από την οποια δεν φαίνεται να βγαίνουμε. Και σε ενεργειακή επάρκεια, και ηλικία και τεχνολογία ηλεκτρικού δικτύου κλπ. Σε τι επίπεδο μας έχουν φέρει οι βίαιες ιδιωτικοποιήσεις της ΔΕΗ (εννοείται ότι κάποτε είμασταν στο άλλο άκρο του κρατισμού). Προσωπικά θεωρώ ότι το ηλεκτρικό δίκτυο αποτελεί στρατηγικό τομέα για την ανεξαρτησία και επιβίωση μιας χώρας και δεν μπορεί να είναι ιδιωτικοποιημένο. Να διοικείται μεν με ιδιωτικοοοικονομικά κριτήρια αλλά να ανήκει στο κράτος ως στρατηγικός τομέας. 

Φανταστείτε λοιπόν αυτό το ηλεκτρικό δίκτυο της Ελλάδας να φορτωθεί και την ηλεκτροκίνηση. Επίσης να μην υποθέτουν όλοι αυτοί που επενδύουν σε ηλεκτρικά οχήματα ότι όλο αυτό το χρήμα που μαζεύει το κράτος από φόρους σε καύσιμα (βενζίνες και πετρέλαια) δεν θα μετακυλιστεί και στα ηλεκτρικά, ώστε να ρεφάρει ο προϋπολογισμός. Όσο για την εικονική πραγματικότητα που μας πλασάρει η εκάστοτε κυβέρνηση, δεν μασάμε..

ΥΓ Για ένα χειροπιαστό παράδειγμα τι σημαίνει σκληρή ιδιωτικοποίηση (στην οποία οδεύουμε με γρήγορα βήματα) δείτε τι έγινε το χειμώνα στο Texas όπου στο μέσον μιας χιονόπτωσης με πολλά προβλήματα, οι καταναλωτές ήλθαν αντιμέτωποι με λογαριασμούς ηλεκτρικού πολλών χιλιάδων δολ. γιατί τόσο κοστολόγησε λόγω υπερβολικής ζήτησης μιας ηλεκτρική εταιρία -πάροχος το προϊόν της. Και όποιος ήθελε.... 

https://thehill.com/policy/energy-environment/539693-texas-households-face-massive-electricity-bills-some-as-high-as-17k

 

Να κάνει έκκληση ο πρωθυπουργός να μην χρησιμοποιουνται και τα ηλεκτρικά, που του αρέσουν και τα προμοτάρει...

Μελέτη τις ΔΕΗ σήμερα μπορεί να υποστηρίξει το δίκτυο 350.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αν θεωρείς ότι λένε ψέματα και τους μήνυση.

1 ώρα πριν, kalmik είπε

Δυστυχώς ο καύσωνας έδειξε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τις σημαντικές, σχεδόν τραγικές ελλείψεις σε υποδομές της χώρας όπου μας έφερε η κρίση της τελευταίας δεκαετίας από την οποια δεν φαίνεται να βγαίνουμε. Και σε ενεργειακή επάρκεια, και ηλικία και τεχνολογία ηλεκτρικού δικτύου κλπ. Σε τι επίπεδο μας έχουν φέρει οι βίαιες ιδιωτικοποιήσεις της ΔΕΗ (εννοείται ότι κάποτε είμασταν στο άλλο άκρο του κρατισμού). Προσωπικά θεωρώ ότι το ηλεκτρικό δίκτυο αποτελεί στρατηγικό τομέα για την ανεξαρτησία και επιβίωση μιας χώρας και δεν μπορεί να είναι ιδιωτικοποιημένο. Να διοικείται μεν με ιδιωτικοοοικονομικά κριτήρια αλλά να ανήκει στο κράτος ως στρατηγικός τομέας. 

Φανταστείτε λοιπόν αυτό το ηλεκτρικό δίκτυο της Ελλάδας να φορτωθεί και την ηλεκτροκίνηση. Επίσης να μην υποθέτουν όλοι αυτοί που επενδύουν σε ηλεκτρικά οχήματα ότι όλο αυτό το χρήμα που μαζεύει το κράτος από φόρους σε καύσιμα (βενζίνες και πετρέλαια) δεν θα μετακυλιστεί και στα ηλεκτρικά, ώστε να ρεφάρει ο προϋπολογισμός. Όσο για την εικονική πραγματικότητα που μας πλασάρει η εκάστοτε κυβέρνηση, δεν μασάμε..

ΥΓ Για ένα χειροπιαστό παράδειγμα τι σημαίνει σκληρή ιδιωτικοποίηση (στην οποία οδεύουμε με γρήγορα βήματα) δείτε τι έγινε το χειμώνα στο Texas όπου στο μέσον μιας χιονόπτωσης με πολλά προβλήματα, οι καταναλωτές ήλθαν αντιμέτωποι με λογαριασμούς ηλεκτρικού πολλών χιλιάδων δολ. γιατί τόσο κοστολόγησε λόγω υπερβολικής ζήτησης μιας ηλεκτρική εταιρία -πάροχος το προϊόν της. Και όποιος ήθελε.... 

https://thehill.com/policy/energy-environment/539693-texas-households-face-massive-electricity-bills-some-as-high-as-17k

 

Να κάνει έκκληση ο πρωθυπουργός να μην χρησιμοποιουνται και τα ηλεκτρικά, που του αρέσουν και τα προμοτάρει...

Γιατί όταν γίνεται πόλεμος για το πετρέλαιο δεν υπάρχει ανατίμηση?

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Γιατί ο ήλιος που έχεις πάνω από το κεφάλι σου τίνος είναι?? 

Μελέτη τις ΔΕΗ σήμερα μπορεί να υποστηρίξει το δίκτυο 350.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αν θεωρείς ότι λένε ψέματα και τους μήνυση.

Γιατί όταν γίνεται πόλεμος για το πετρέλαιο δεν υπάρχει ανατίμηση?

Ότι να ναι πραγματικά. Έχει και το βράδυ ήλιο. Α ναι. Πρέπει να φτιάξουμε και υποδομές να αποθηκεύεται η παραγωγή από τα φβ για τις νυχτερινές ώρες. Λεπτομέρεια.

Την δεν μελέτη της ΔΕΗ...γελάνε και τα κρι κρι στην Κρήτη. Μόλις χθες έκαναν έκκληση για μειωμένη χρήση συσκευών γιατί το ρεύμα δεν φτάνει, αλλά μάλλον δεν το έχεις πάρει χαμπάρι 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, telis είπε

Ότι να ναι πραγματικά. Έχει και το βράδυ ήλιο. Α ναι. Πρέπει να φτιάξουμε και υποδομές να αποθηκεύεται η παραγωγή από τα φβ για τις νυχτερινές ώρες. Λεπτομέρεια.

Την δεν μελέτη της ΔΕΗ...γελάνε και τα κρι κρι στην Κρήτη. Μόλις χθες έκαναν έκκληση για μειωμένη χρήση συσκευών γιατί το ρεύμα δεν φτάνει, αλλά μάλλον δεν το έχεις πάρει χαμπάρι 

Κάποιες χρονιές υπάρχουν ακραία καιρικά φαινόμενα. Κανένας δεν υπολογίζει αυτά γιατί είναι για κάποιες μέρες και εκεί θα πάρεις έκτακτα μετρα, όπως έγινε και με τον κορονοιο και οι πωλήσεις αυτοκινήτων για ένα έτος καταποντηστικαν. Εσείς γιατί μπαίνετε να σχολιάσετε εδώ εφόσον δεν σας ενδιαφέρει η ηλεκτροκίνηση? Κάκος σχολιάζω γιατί έχει ξεφύγει το θέμα από τον αρχικό του σκοπό?

 

14 λεπτά πριν, telis είπε

Ότι να ναι πραγματικά. Έχει και το βράδυ ήλιο. Α ναι. Πρέπει να φτιάξουμε και υποδομές να αποθηκεύεται η παραγωγή από τα φβ για τις νυχτερινές ώρες. Λεπτομέρεια.

Την δεν μελέτη της ΔΕΗ...γελάνε και τα κρι κρι στην Κρήτη. Μόλις χθες έκαναν έκκληση για μειωμένη χρήση συσκευών γιατί το ρεύμα δεν φτάνει, αλλά μάλλον δεν το έχεις πάρει χαμπάρι 

Το βράδυ έχει ανεμογεννήτριες υδροηλεκτρικά και σε ένα έτος μονάδες αποθήκευσης και εφεδρεία φυσικό αέριο με εισαγωγές. Σε κάλυψα?

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, telis είπε

Ότι να ναι πραγματικά. Έχει και το βράδυ ήλιο. Α ναι. Πρέπει να φτιάξουμε και υποδομές να αποθηκεύεται η παραγωγή από τα φβ για τις νυχτερινές ώρες. Λεπτομέρεια.

μάλλον ζει σε άλλη χώρα. Προς το παρών

https://www.skai.gr/news/greece/rekor-katanalosis-ilektrikis-energeias-me-11000-megavat-sta-oria-tou-to-systima

αλλά ξέχασα η ΔΕΗ δε λέει ψέματα (που φάγανε τα λεφτά για τις ΑΠΕ) , ούτε οι κατασκευαστές για τις μπαταρίες

0,185 έφτασε η κιλοβατώρα

Ας κλείσουμε τα κλιματιστικά και να φορτίσουμε 350000 αυτοκίνητα 🤣

αλλά "θα" υπάρχει τότε υποδομή 😂

Επεξ/σία από korakios
τιμή κιλοβατώρας
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 ώρες πριν, dimos15 είπε

Ότι οικονομία κάνεις στα καύσιμα θα την πληρώσεις στην αλλαγή της μπαταρίας.. Επίσης αν θες να πας ταξίδι είναι ταλαιπωρία.. Στα λεφτά του tesla long range μπορείς να πάρεις audi s3 που είναι καλύτερο και σε επιδόσεις και σε άνεση και σε ποιότητα κατασκευής. Αν θες να σώσεις το περιβάλλον πάρε αμάξι με υδρογόνο.

Γελάνε τα τσιμέντα!😂

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οποιος ...ισχυριζεται οτι οι μπαταριες ειναι το μελλον της κινησης μας.....απλα θα πω....οτι μαλλον εχει λεφτα για ξοδεμα ή θα πρεπει να περιμενει τον επομενο αιωνα!!!

 

Ερχομενος απο εργοστασιο μπαταριων ......μολις......ξερετε τι μου ειπε ο Τεχνικος και ΑρχιΔντης του εργοστασιου ελληνικης φιρμας μπαταριων????

 

Γελασε απλα γιατι οι μπαταριες αυτη τη στιγμη μου ειπε οτι φτιαχνονται με μεγιστο αριθμο χρονων χρησης που ποικιλει.....απο 4-5-6 κλπ αντε ποσα χρονια!! 

ΞΕρεις μου ειπε ποσο στοιχιζει το κοστος αλλαγης μιας μπαταριας ....????? 

Πανω απο 8000 ευρω μου ειπε.... Τωρα εσεις αν αγοραζετε ΙΧ με 20000 χιλιαδες και δινετε περα απο τα σερβις αλλα ασφαλειες ΚΤΕΟ και αλλα λειτουργικα εξοδα 8.000 καθε 5-6 χρονια ή καθε 100.000 χλμ......για να αλλαξετε μπαταρια στο Οχημα σας!!! αυτο ειναι δικο σας θεμα....

Εγω ΟΧΙ!!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
35 λεπτά πριν, amorealex είπε

Γελάνε τα τσιμέντα!😂

Ψάξε πρώτα πριν γελάσεις

Audi s3          0-100 4.8  100-200  11.8  τελική 260

Model 3 lr     0-100 4.6   100-200  12    τελική 230

Να μην μιλήσουμε για πίστα που το tesla ζυγίζει 2 τόνους... Επίσης το audi μπορείς να το αναβαθμίσεις...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 λεπτά πριν, PedroG είπε

Ερχομενος απο εργοστασιο μπαταριων ......μολις......ξερετε τι μου ειπε ο Τεχνικος και ΑρχιΔντης του εργοστασιου ελληνικης φιρμας μπαταριων????

 

Γελασε απλα γιατι οι μπαταριες αυτη τη στιγμη μου ειπε οτι φτιαχνονται με μεγιστο αριθμο χρονων χρησης που ποικιλει.....απο 4-5-6 κλπ αντε ποσα χρονια!! 

Δεν στα είπε καλά ο "Τεχνικος και ΑρχιΔντης", πως γίνεται οι μπαταρίες να φτιάχονται με "μεγιστο αριθμο χρονων χρησης" 4-6 χρόνια αλλά τα εργοστάσια να δίνουν 8 χρόνια εγγύηση?

  • Like 1
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.