Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, korakios είπε

Με 700€ έχεις ωραιότατο mountain με αναρτήσεις από κιτ μετατροπής με 30-40 χλμ αυτονομία ....

Το μόνο αρνητικό είναι ότι θες χώρο , πχ δεν μπαίνει ούτε σε ανσανσερ .

Πατίνι ανέβηκα μια φορά και τέλος , μόνο σε φρέσκια άσφαλτο 

για στείλε λινκ

κι όμως έχω δει αρκετά πατίνια να κυκλοφορούν στο δρόμο. Βεβαίως είναι υποψήφιοι για ατύχημα.

Επεξ/σία από vision
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, vision είπε

για στείλε λινκ

Δεν το έχω ψάξει για έτοιμα , Βόλο που είμαι έχει ποδηλατάδικο με κιτ μετατροπής .

Και με ποδήλατο των 100€ που είχα με 6500χλμ μέχρι τώρα δεν αντιμετώπισα πρόβλημα 

11 λεπτά πριν, vision είπε

κι όμως έχω δει αρκετά πατίνια να κυκλοφορούν στο δρόμο. Βεβαίως είναι υποψήφιοι για ατύχημα.

Δεν εννοώ μόνο  ότι θα πέσουν σε λακκούβα και θα γίνει ατύχημα , γενικά θα διαλυθούν τα γόνατα και ίσως και η μέση , οι κραδασμοί μου θύμισαν να κόβω ξύλα με βενζινοπρίονο (ένα Xiaomi ήταν)

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τον @korakios ότι ένα απλό mountain με κιτ μετατροπής παραμένει πιο συμφέρουσα λύση ακόμα και χωρίς επιδότηση.

Μόνο σε εμφάνιση ίσως κερδίζουν τα έτοιμα και τα σπαστά για όσους έχουν θέμα χώρου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, k_onstantinos είπε

@korakios @zio10 τώρα έχω ένα mountain bike των €150. Πόσο περίπου πάει το κιτ μετατροπής;

Ένα απλό κιτ μπροστά ή πίσω τροχού 1000w 48v έχει περίπου 200-250€.

Από εκεί και πέρα μια αξιόπιστη μπαταρία με φορτιστή ξεκινάει περίπου από άλλα τόσα και ανεβαίνει ανάλογα τη χωρητικότητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, zio10 είπε

Ένα απλό κιτ μπροστά ή πίσω τροχού 1000w 48v έχει περίπου 200-250€.

Από εκεί και πέρα μια αξιόπιστη μπαταρία με φορτιστή ξεκινάει περίπου από άλλα τόσα και ανεβαίνει ανάλογα τη χωρητικότητα.

Σε ευχαριστώ, άρα υπολογίζουμε περίπου 400-500.

Αν υπολογίσω και το κόστος του ποδηλάτου κινούμαστε γύρω στα 600 ευρώ. Τιμή που ξεκινάνε τα έτοιμα ηλεκτρικά.

Γιατί είναι προτιμότερη αυτή η επιλογή αντί του έτοιμου ηλεκτρικού;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, k_onstantinos είπε

Σε ευχαριστώ, άρα υπολογίζουμε περίπου 400-500.

Αν υπολογίσω και το κόστος του ποδηλάτου κινούμαστε γύρω στα 600 ευρώ. Τιμή που ξεκινάνε τα έτοιμα ηλεκτρικά.

Γιατί είναι προτιμότερη αυτή η επιλογή αντί του έτοιμου ηλεκτρικού;

Για μένα είναι προτιμότερη αν έχεις ήδη ποδήλατο οπότε βγαίνει πιο φτηνά.

Άλλο θετικό είναι ότι είναι πιο δυνατό και έχεις πολλές επιλογές σε μπαταρίες. 

Θέλε λίγο δουλίτσα η μετατροπή όμως, δεν ξέρω αν στο κάνει μαγαζί και πόσο χρεώνουν. Εγώ την έκανα μόνος μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, k_onstantinos είπε

Γιατί είναι προτιμότερη αυτή η επιλογή αντί του έτοιμου ηλεκτρικού;

Μεγαλύτερες ρόδες , αναρτήσεις , άνεση , γκάζι , ευκολία αντικατάστασης μπαταρίας κτλ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερώτηση , 

Θέλω να πάρω ένα ηλεκτρικό ποδήλατο απο τα public...

Η διαδικασία για την επιδότηση διάβασα ότι θέλει υπογεγραμμένη προσφορά του ποδηλάτου, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να περάσω απο τα public και να πάρω μια υπογεγραμένη προσφορά;

Δεν μπορώ να εκτυπώσω ας πουμε το καλάθι απο το site που το έχω επιλεγμένο; 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/8/2020 στις 6:51 ΜΜ, korakios είπε

Δεν το έχω ψάξει για έτοιμα , Βόλο που είμαι έχει ποδηλατάδικο με κιτ μετατροπής .

 

Ο πρόεδρος πάντως δε διαμαρτύρεται :D 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Ηθελα να ρωτήσω εαν κάποιος εχει κάνει αίτηση για το πρόγραμμα απο το kinoumeilektrika και εχει παρει απάντηση.

Το ζητημα με τις αιτήσεις θέλει λίγο ψάξιμο γιατι δεν σου λενε ξεκαθαρα για καθε κατηγορια τι δικαιοληγητικα χρειαζεσαι και δεν εχουμε μπει ακομα και στη δευτερη φαση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, blanka είπε

Μια ερώτηση , 

Θέλω να πάρω ένα ηλεκτρικό ποδήλατο απο τα public...

Η διαδικασία για την επιδότηση διάβασα ότι θέλει υπογεγραμμένη προσφορά του ποδηλάτου, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να περάσω απο τα public και να πάρω μια υπογεγραμένη προσφορά;

Δεν μπορώ να εκτυπώσω ας πουμε το καλάθι απο το site που το έχω επιλεγμένο; 

Δεν είναι καλύτερα να τους στείλεις μέιλ ή να επικοινωνήσεις με customer support να σου στείλουν προσφορά ηλεκτρονικά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Athens_resident είπε

Δεν είναι καλύτερα να τους στείλεις μέιλ ή να επικοινωνήσεις με customer support να σου στείλουν προσφορά ηλεκτρονικά?

Τους έχω στείλει mail  για να δούμε τι θα μου πουνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/8/2020 στις 2:42 ΜΜ, Athens_resident είπε

Σωστά γιατί η λιανική τιμή προ φόρων από το συγκεκριμένο μοντέλο της emw είναι 782€ και όταν συμπλήρωσα την αίτηση στην σελίδα του κινούμαι ηλεκτρικά βγαίνει 312€ επιδότηση. Μας κάνει δηλαδή 658€ κατ'ουσίαν. Το συγκεκριμένο το επέλεξα για 3 λόγους, σπαστό, ανάρτηση, πίσω σχάρα. 
Όσον αφορά λεπτομέρειες, και να διπλώσει δεν χωράει στο πορτ παγκάζ ενός μικρού αμαξιού ή σε ασανσέρ που χωράει 1,5 με 2 άτομα. Αν κάποιος δηλαδή θέλει να το μεταφέρει με αμάξι θα το βάλει στα πίσω καθίσματα. Επίσης δεν έχει κάποιο μηχανισμό που να το "κλειδώνει" όταν είναι διπλωμένο (όπως οι μαγνήτες που έχει το xiaomi qicycle στις ρόδες ώστε να μένουν σταθερά κολλημένες όντας διπλωμένο) οπότε μετακινώ όταν θέλω το TDN κρατώντας το από την κάτω λαβή και ταυτόχρονα κρατάω τον ένα διπλωμένο κορμό για να τα το έχω σταθερό. 

Προσωπικά πάντως θα σας έλεγα να σκεφτείτε σοβαρά τις ίντσες της ρόδας και την ανάρτηση που μπορεί να έχει ένα ποδήλατο ανάλογα τις αποστάσεις που θα κάνετε. Μια 16άρα ρόδα θα κάνει το ποδήλατο ποιο μικρό και εύκολο να χωρέσει παντού, αλλά για να διανύσει την ίδια απόσταση με ένα ποδήλατο 20 ιντσών ρόδας θα θέλει περισσότερη ενέργεια και προσπάθεια. Χώρια τις λακούβες κλπ στους δρόμους. Αν κάνετε δηλαδή κοντά στα 5 km απόσταση και ο δρόμος είναι σχετικά όκ, ένα ποδήλατο με 16 ίντσες είναι οκ. Αν όμως κάνετε τα διπλά και με πήγαινε έλα (10 + 10 = 20 την μέρα) θα βοηθήσουν οι μεγαλύτερες ρόδες.

edit: Μια ακόμα λεπτομέρεια για να γνωρίζετε. Το TDN είναι επί της ουσίας ένα βαπτισμένο RKS GT25. Οπότε η εταιρεία έκανε εισαγωγή και το δίνει στην αγορά απλά με άλλο όνομα. Θεμιτό για μένα, πιο πολύ προσδοκώ στο after sales service αν χρειαστεί στο μέλλον.

Φίλε μου επειδή ανέφερες ότι το tdn είναι ίδιο με το rks gt 25 μήπως ξέρεις τι παίζει με την τεράστια διαφορά αυτονομίας(γιατί ο μεν λέει 60km και ο άλλος 35) γιατί κατά τα άλλα είναι ολοιδια! Και η διαφορά τιμής μεγάλη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Vaselgods είπε

Φίλε μου επειδή ανέφερες ότι το tdn είναι ίδιο με το rks gt 25 μήπως ξέρεις τι παίζει με την τεράστια διαφορά αυτονομίας(γιατί ο μεν λέει 60km και ο άλλος 35) γιατί κατά τα άλλα είναι ολοιδια! Και η διαφορά τιμής μεγάλη!

Πιστεύω έχει να κάνει με το marketing. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει 5 επίπεδα υποβοήθησης. Αν κάποιος χρησιμοποιήσει το 1ο ή το 2ο θεωρώ πως υπάρχει η δυνατότητα να καλύψει μέχρι 60km. Η διαδρομή που κάνω είναι κοντά στα 10 χλμ. πήγαινε κι άλλα 10 έλα για Αγία Παρασκευή-Κεραμεικό. Πιο πολύ μπαταρία καταναλώνω στην επιστροφή επειδή είναι ανηφορικός ο δρόμος. Εγώ είμαι 85 κιλά και στον δρόμο το έχω συνήθως στο 5ο επίπεδο εκτός από φανάρι που το βάζω στο 4ο για να μην εκτοξευτώ κι έχω αμάξι μπροστά. Οπότε με αυτές τις συνθήκες, ξεκινώντας με φουλ μπαταρία η οποία στο καντράν έχει 6 μπάρες, φτάνω σπίτι με 3 μπάρες και έχοντας κάνει περίπου 20 χλμ. Ρεαλιστικά η αυτονομία είναι στα 35km περίπου. 
Όσον αφορά την διαφορά τιμής, πιστεύω έχουν να κάνουν με το ότι το μαγαζί εξειδικεύεται στα ηλεκτρικά  (όχι όπως public) και άλλαξαν την ονομασία για να το παρουσιάσουν δικό τους. Θα προτιμούσα κι εγώ να το πάρω πιο φθηνά αλλά βιάστηκα γιατί ήθελα να έχω περιθώριο να το κινήσω πριν μπουκώσει το κέντρο με κίνηση από αυτούς που επέστρεφαν από διακοπές. Θεωρητικά η ποσοστιαία έκπτωση θα το φέρει στα ίδια επίπεδα με άλλα μαγαζιά που το έχουν πιο φθηνά, αλλά δεν διαθέτουν όλοι το χρηματικό ποσό για να προβούν άμεσα σε αγορά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...