Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

41 λεπτά πριν, Captain_Hook είπε

Το ποδήλατο κυκλοφορεί σε δυο εκδόσεις, στη μια με μπαταρία 36V13AH (controller 36V15Α) και στην άλλη με 48V10AH (controller 48V15Α). Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά τους είναι πανομοιότυπα.

Η αυτονομία τους λογικά είναι ίδια, άρα σε τι διαφέρουν; Υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να επιλέξω το ένα έναντι του άλλου;

Μπορείς να μας δώσεις κάποιο link με τα ποδήλατα ή να μας πεις για την μάρκα των ποδηλάτων που έχεις δει ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

48v 250άρι δεν έχω πετύχει αλλά έστω για το ίδιο μοτέρ πας στα 36v για μικρότερες θερμοκρασίες. Το 48βολτο δε νομίζω να σου βγάλει τα ίδια χιλιόμετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Captain_Hook είπε

Το ποδήλατο κυκλοφορεί σε δυο εκδόσεις, στη μια με μπαταρία 36V13AH (controller 36V15Α) και στην άλλη με 48V10AH (controller 48V15Α). Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά τους είναι πανομοιότυπα.

Η αυτονομία τους λογικά είναι ίδια, άρα σε τι διαφέρουν; Υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να επιλέξω το ένα έναντι του άλλου;

Η χωρητικότητα (φορτίο) της μπαταρίας είναι αντίστοιχα 13ΑΗ και 10ΑΗ, οπότε υπερέχει το πρώτο σε αυτονομία. Το 2ο ίσως είναι πιο δυνατό, δεν αναγράφει ισχύ μοτέρ;

Επεξ/σία από Doubt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα!

Σόρρυ αν έχει γραφτεί και το έχασα στο thread μιας και το πέρασα λίγο γρήγορα.

Η επιδότηση ισχύει και για αγορά ηλ. ποδηλάτου από το εξωτερικό ή  μόνο από Ελλάδα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48V * 10Ah= 480 Wh

36V * 13Ah= 468 Wh

Εφόσον και στα 2 ποδήλατα το μοτέρ είναι 250watt δεν θα δεις ουσιαστική διαφορά ούτε στην αυτονομία, ούτε στις θερμοκρασίες.

3 λεπτά πριν, Deathmace είπε

Καλησπέρα!

Σόρρυ αν έχει γραφτεί και το έχασα στο thread μιας και το πέρασα λίγο γρήγορα.

Η επιδότηση ισχύει και για αγορά ηλ. ποδηλάτου από το εξωτερικό ή  μόνο από Ελλάδα?

Ναι ισχύει για αγορά από χώρες της ευρωπαϊκής Ένωσης, πρέπει όμως ο προμηθευτής να σου στείλει ενυπόγραφη προσφορά για να καταθέσεις στην αίτηση.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, g_kor06 είπε

Μπορείς να μας δώσεις κάποιο link με τα ποδήλατα ή να μας πεις για την μάρκα των ποδηλάτων που έχεις δει ??

Δεν έχω κάποιο link, οι πληροφορίες προέρχονται από το φυλλάδιο τεχνικών χαρακτηριστικών του κατασκευαστή όπως το είδα στο ποδηλατάδικο.

 

1 ώρα πριν, korakios είπε

48v 250άρι δεν έχω πετύχει αλλά έστω για το ίδιο μοτέρ πας στα 36v για μικρότερες θερμοκρασίες. Το 48βολτο δε νομίζω να σου βγάλει τα ίδια χιλιόμετρα.

23 λεπτά πριν, vali είπε

48V * 10Ah= 480 Wh

36V * 13Ah= 468 Wh

Εφόσον και στα 2 ποδήλατα το μοτέρ είναι 250watt δεν θα δεις ουσιαστική διαφορά ούτε στην αυτονομία, ούτε στις θερμοκρασίες.

Ναι ισχύει για αγορά από χώρες της ευρωπαϊκής Ένωσης, πρέπει όμως ο προμηθευτής να σου στείλει ενυπόγραφη προσφορά για να καταθέσεις στην αίτηση.

Αυτό υπέθεσα κι εγώ για την αυτονομία, οι WH άλλωστε είναι σχεδόν ίδιες

42 λεπτά πριν, Doubt είπε

Η χωρητικότητα (φορτίο) της μπαταρίας είναι αντίστοιχα 13ΑΗ και 10ΑΗ, οπότε υπερέχει το πρώτο σε αυτονομία. Το 2ο ίσως είναι πιο δυνατό, δεν αναγράφει ισχύ μοτέρ;

250W και τα δυο. Δεν έχω κάποια άλλη πληροφορία για τον κινητήρα.

 

Αξίζει να πάω στο μοντέλο με τα 48V λόγω μεγαλύτερης ισχύος ή δεν θα δω ιδιαίτερη διαφορά;

Επεξ/σία από Captain_Hook
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Captain_Hook είπε

250W και τα δυο. Δεν έχω κάποια άλλη πληροφορία για τον κινητήρα.

Αξίζει να πάω στο μοντέλο με τα 48V λόγω μεγαλύτερης ισχύος ή δεν θα δω ιδιαίτερη διαφορά;

Ίσως να ψάξεις ποιο έχει πιο φθηνό ανταλλακτικό battery pack, έχει κι αυτό τη σημασία του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/9/2020 στις 9:23 ΜΜ, Deathmace είπε

Η επιδότηση ισχύει και για αγορά ηλ. ποδηλάτου από το εξωτερικό ή  μόνο από Ελλάδα?

Από το επίσημο FAQ:
 

Αναφορά σε κείμενο

 

39. Είναι εφικτή η αγορά οχήματος (αυτοκινήτου, ποδηλάτου, δικύκλου/τρικύκλου) από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης;

Ναι, η αγορά είναι αποδεκτή ωστόσο παραμένει η δεσμευτική υποχρέωση προσκόμισης των δικαιολογητικών που αναφέρονται στο ΦΕΚ 3323/Β/7.8.2020. Για την υποβολή τους είναι αποδεκτή η αγγλική γλώσσα.

 

Και εγώ σήμερα άρχισα να ψάχνομαι για το εξωτερικό. To θέμα είναι ότι μάλλον θες όλα τα δικαιολογητικά στα Αγγλικά, όχι μόνο τη προσφορά. Απ'ότι έχω καταλάβει τα δικαιολογητικά είναι η προσφορά, υπεύθυνη δήλωση πωλητή, υπεύθυνη δήλωση αγοραστή και απόδειξη. Για τα πρώτα 3 έχουν ανεβάσει υποδείγματα στο site αλλα δεν ξέρω τι ακριβώς ισχύει με τη μετάφραση στα Αγγλικά καθώς δεν υπάρχουν τα αντίστοιχα πρότυπα στα Αγγλικά. Το μεταφράζουμε εμείς τσάτρα πάτρα; Πήρα τηλέφωνο το support, μου τα μάσαγε και μου είπε να στείλω email. Τους έστειλα και περιμένω.

Αν κάποιος γνωρίζει τίποτα άλλο ή αν έχει κάνει έρευνα αγοράς στο εξωτερικό(ΕΕ) για value for money επιλογές ή προσφορές, ας το μοιραστεί!

Επεξ/σία από batig0al
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα και απο μενα

 

Σημερα πληροφορηθηκα οτι με την ιδιοτητα του αμεα δικαιουσαι μεγαλυτερη εκπτωση..Υπαρχει καποιο αξιολογο ποδηλατο ειτε απο ελλαδα ειτε απο εξωτερικο?Ενδιαφερομαι και για πατινι αν υπαρχει κατι,ισως να βολευει και περισσοτερο,αλλα δεν ξερω αν συμπεριλαμβανονται στην επιδοτηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, barman_ είπε

Καλησπερα και απο μενα

Σημερα πληροφορηθηκα οτι με την ιδιοτητα του αμεα δικαιουσαι μεγαλυτερη εκπτωση..Υπαρχει καποιο αξιολογο ποδηλατο ειτε απο ελλαδα ειτε απο εξωτερικο?Ενδιαφερομαι και για πατινι αν υπαρχει κατι,ισως να βολευει και περισσοτερο,αλλα δεν ξερω αν συμπεριλαμβανονται στην επιδοτηση

Ναι, με πιστοποιηση απο το ΚΕΠΑ, υπαρχει ενα flat +500€ στην επιδότηση.

Ηλεκτρικα πατινια δεν επιδοτουνται, μονο καινουρια ηλεκτρικα ποδηλατα (χωρις χειρογκαζο, με 250W μοτερ, με κοφτη στα 25km/h).

Δεν εχω ιδιαιτερες γνωσεις αλλα απο τη δικη μου ερευνα αγορας εχω καταληξει στα εξης για εγχωρια:

~1300€ https://goride.bike/podilata/ilektriko-podilato-e-quick-cycle-moskito-black/

Στα €2200+ από τις γνωστές μάρκες με mid-drive (δηλαδή το μοτέρ είναι στο πετάλι, όχι στον τροχό) εγώ κατέληξα να προτιμώ τα Haibike με Yamaha μοτέρ, π.χ. το SDURO HardNine 3.0. Αλλά πλέον είναι δύσκολο να βρεις διαθέσιμα, θέλει ψάξιμο ή υπομονή (μήνες;) για τα 2021 μοντέλα.

Στα ~2000€ βρήκα κάτι σλοβάκικα CTM με Bafang μοτερ που τα φερνουν κανα 2 στην Αθηνα. https://www.ctm.sk/bicykle/ebike/pulze-pro-29/matna-cierna-zlta/ Δεν εχει μεινει τιποτα αλλα μου λενε οτι σε λιγες βδομαδες θα αρχισουν να ερχονται τα 2021 μοντελα.

Για το εξωτερικό τώρα άρχισα την έρευνα αγοράς, θέλει έξτρα γραφειοκρατία για να μεταφραστούν τα δικαιολογητικά αλλά πιθανώς να αξίζει γιατί βρίσκεις προσφορές ενώ στην Ελλάδα όλα είναι σε τιμή καταλόγου ή ακόμη πιο ακριβά.

Επεξ/σία από batig0al
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, batig0al said:

Ναι, με πιστοποιηση απο το ΚΕΠΑ, υπαρχει ενα flat +500€ στην επιδότηση.

Ηλεκτρικα πατινια δεν επιδοτουνται, μονο καινουρια ηλεκτρικα ποδηλατα (χωρις χειρογκαζο, με 250W μοτερ, με κοφτη στα 25km/h).

Δεν εχω ιδιαιτερες γνωσεις αλλα απο τη δικη μου ερευνα αγορας εχω καταληξει στα εξης για εγχωρια:

~1300€ https://goride.bike/podilata/ilektriko-podilato-e-quick-cycle-moskito-black/

Στα €2200+ από τις γνωστές μάρκες με mid-drive (δηλαδή το μοτέρ είναι στο πετάλι, όχι στον τροχό) εγώ κατέληξα να προτιμώ τα Haibike με Yamaha μοτέρ, π.χ. το SDURO HardNine 3.0. Αλλά πλέον είναι δύσκολο να βρεις διαθέσιμα, θέλει ψάξιμο ή υπομονή (μήνες;) για τα 2021 μοντέλα.

Στα ~2000€ βρήκα κάτι σλοβάκικα CTM με Bafang μοτερ που τα φερνουν κανα 2 στην Αθηνα. https://www.ctm.sk/bicykle/ebike/pulze-pro-29/matna-cierna-zlta/ Δεν εχει μεινει τιποτα αλλα μου λενε οτι σε λιγες βδομαδες θα αρχισουν να ερχονται τα 2021 μοντελα.

Για το εξωτερικό τώρα άρχισα την έρευνα αγοράς, θέλει έξτρα γραφειοκρατία για να μεταφραστούν τα δικαιολογητικά αλλά πιθανώς να αξίζει γιατί βρίσκεις προσφορές ενώ στην Ελλάδα όλα είναι σε τιμή καταλόγου ή ακόμη πιο ακριβά.

ευχαριστω πολυ για την απαντηση

 

Ειναι πανακριβα ρε γαμωτο..στα ιδια χρηματα παιρνεις εξαιρετικο κουρσακι

 

Δλδ με πιστοποιηση ποσο βγαινει το πρωτο που προτεινεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 28/08/2020 at 11:42, alex_grc said:

Καλησπέρα,

Ηθελα να ρωτήσω εαν κάποιος εχει κάνει αίτηση για το πρόγραμμα απο το kinoumeilektrika και εχει παρει απάντηση.

Το ζητημα με τις αιτήσεις θέλει λίγο ψάξιμο γιατι δεν σου λενε ξεκαθαρα για καθε κατηγορια τι δικαιοληγητικα χρειαζεσαι και δεν εχουμε μπει ακομα και στη δευτερη φαση!

Μιας και πέρασε λίγος καιρός να ρωτήσω και πάλι ενα μηνα μετα, ειναι καποιος που εχει λάβει εγκριση απο το πρώτο στάδιο της αίτησης?

Επεξ/σία από alex_grc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, batig0al είπε

Ναι, με πιστοποιηση απο το ΚΕΠΑ, υπαρχει ενα flat +500€ στην επιδότηση.

Ηλεκτρικα πατινια δεν επιδοτουνται, μονο καινουρια ηλεκτρικα ποδηλατα (χωρις χειρογκαζο, με 250W μοτερ, με κοφτη στα 25km/h).

Δεν εχω ιδιαιτερες γνωσεις αλλα απο τη δικη μου ερευνα αγορας εχω καταληξει στα εξης για εγχωρια:

~1300€ https://goride.bike/podilata/ilektriko-podilato-e-quick-cycle-moskito-black/

Στα €2200+ από τις γνωστές μάρκες με mid-drive (δηλαδή το μοτέρ είναι στο πετάλι, όχι στον τροχό) εγώ κατέληξα να προτιμώ τα Haibike με Yamaha μοτέρ, π.χ. το SDURO HardNine 3.0. Αλλά πλέον είναι δύσκολο να βρεις διαθέσιμα, θέλει ψάξιμο ή υπομονή (μήνες;) για τα 2021 μοντέλα.

Στα ~2000€ βρήκα κάτι σλοβάκικα CTM με Bafang μοτερ που τα φερνουν κανα 2 στην Αθηνα. https://www.ctm.sk/bicykle/ebike/pulze-pro-29/matna-cierna-zlta/ Δεν εχει μεινει τιποτα αλλα μου λενε οτι σε λιγες βδομαδες θα αρχισουν να ερχονται τα 2021 μοντελα.

Για το εξωτερικό τώρα άρχισα την έρευνα αγοράς, θέλει έξτρα γραφειοκρατία για να μεταφραστούν τα δικαιολογητικά αλλά πιθανώς να αξίζει γιατί βρίσκεις προσφορές ενώ στην Ελλάδα όλα είναι σε τιμή καταλόγου ή ακόμη πιο ακριβά.

Εν τέλει σου απάντησαν στο email γιατί κι εγώ δεν μπορώ να καταλάβω. Μέχρι στιγμής υποθέτω ό,τι χρειάζεται:

- Δική μας υπεύθυνη δήλωση, Ελληνικά

- Υπεύθυνη δήλωση  του πωλητή/κατασκευαστή ... την μεταφράζουμε στα Αγγλικά και αφού υπογραφεί την ξαναμεταφράζουμε; ( Μια ομορφιά )

- Εκτός κι αν τους κάνει μόνο το "Declaration of Comformity" για το μοντέλο το οποίο είναι υπογεγραμμένο; Αυτό αναφέρεται στο 2ε των Τεχνικών προδιαγραφών - Φαντάζομαι μεταφρασμένο "επίσημα" και αυτό.

- Την απόδειξη αγοράς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπα και πιο πάνω: Χαμένα λεφτά.

Το νέο σχέδιο νόμου προβλέπει:

Πιο συγκεκριμένα, με το σχέδιο νόμου ρυθμίζονται θέματα που αφορούν τους κανόνες κυκλοφορίας για τα οχήματα μικροκινητικότητας – ηλεκτρικά πατίνια, τροχοπέδιλα (rollers), τροχοσανίδες (skate boards), αυτοεξισορροπούμενα οχήματα (όπως Segway).

Στο νομοσχέδιο ομαδοποιούνται τα οχήματα σε μια κατηγορία οχημάτων και ονομάζονται Ε.Π.Η.Ο., δηλαδή Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτροκίνητα Οχήματα. Εισάγονται δε, ρυθμίσεις για τη κυκλοφορία τους, στη βάση αξιολόγησης και συγκριτικής μελέτης άλλων χωρών, με βάση την ταχύτητα που αναπτύσσουν:

  • Τα οχήματα που αναπτύσσουν μικρή ταχύτητα (έως 6 χλμ./ώρα), παραπλήσια δηλαδή με την ταχύτητα του πεζού, κυκλοφορούν όπου και όπως κυκλοφορούν οι πεζοί.
  • Τα ΕΠΗΟ που αναπτύσσουν ταχύτητα έως 25 χλμ./ώρα, λογίζονται ως ποδήλατα και κυκλοφορούν όπου επιτρέπονται τα ποδήλατα.
  • Απαγορεύεται για λόγους οδικής ασφάλειας, η κυκλοφορία αυτών των οχημάτων, σε οδούς όπου αναπτύσσονται υψηλές ταχύτητες (άνω των 50 χλμ./ώρα).
  • Ρυθμίζονται ζητήματα προδιαγραφών και ασφαλούς χρήσης αυτών των οχημάτων, με έμφαση στον υποχρεωτικό εξοπλισμό που πρέπει να φέρουν τα ΕΠΗΟ κατ’ αντιστοιχία με τα ποδήλατα (φρένα, φώτα, ηχητική προειδοποίηση).
  • Περιγράφονται οι υποχρεώσεις του χρήστη των οχημάτων. Ενδεικτικά, οι οδηγοί των ποδηλάτων και των ΕΠΗΟ πρέπει υποχρεωτικά να φορούν εγκεκριμένου τύπου προστατευτικό κράνος, κανονικά δεμένο. Κατά τη νύκτα, οι οδηγοί των ποδηλάτων και των ΕΠΗΟ υποχρεούνται να φορούν ορατό αντανακλαστικό εξοπλισμό ορατό. Επίσης, οι οδηγοί των ποδηλάτων που δεν έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 12 ετών και κινούνται σε οδικό δίκτυο που προορίζεται για την κυκλοφορία μηχανοκίνητων οχημάτων, θα πρέπει να συνοδεύονται από άτομα που έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 16 ετών.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

electricksheep δεν ξέρω τι σχέση έχει αυτό με τα ηλεκτρικά ποδήλατα.

Αναφέρεται ότι τα "Ε.Π.Η.Ο" ( Δηλαδή: ηλεκτρικά πατίνια, τροχοπέδιλα (rollers), τροχοσανίδες (skate boards), αυτοεξισορροπούμενα οχήματα (όπως Segway). ) λογίζονται ως ποδήλατα εφόσον αναπτύσσουν ταχύτητα πάνω από 6 χλμ και ως 25 χλμ/ώρα.

Αλλά απαγορεύονται, τα Ε.Π.Η.Ο, όχι τα ποδήλατα... σε οδούς με όριο άνω των 50 χιλιομέτρων. Λογικό είναι εκτός αν θέλεις να βγαίνεις Κύμης με το Segway

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...