Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 minutes ago, gianniscitycoco said:

Με το καλο να το παραλαβεις φιλε, αλλα γνωριζεις σχετικα με τους εκτελωνισμους και τους δασμους απο χωρες που δεν ανηκουν στην τελωνιακη ενωση;Γιατι bangood = Κινα.

Θα ειναι κριμα να σου βγει ακριβοτερο απ οτι στην Ελλαδα και να μην εχεις και εγγυηση.

Αν προλαβαινεις κανε υπαναχωρηση αγορας... Φιλικα

Η αποστολή έγινε από Ευρωπαϊκή αποθήκη όχι από Κίνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, snik είπε

Η αποστολή έγινε από Ευρωπαϊκή αποθήκη όχι από Κίνα.

οκ, ελπιζω να εχει η Ευρωπαικη αποθηκη και αφμ της χωρας αυτης για την αποδειξη αγορας που θα σου στειλουν, οπου  θα ειναι παραστατικο για το τελωνειο,. Και να μην ειναι η χωρα αυτη απλα διαμεσολαβητης απο Κινα. 

Απο bangood αγοασα καποτε smartphone με 110 eu και πληρωσα τελωνειακους δασμους αλλα 45... Κι ας ειχε παει πρωτα στην Ολλανδια και μετα Ελλαδα.

Οπως και να χει, με το καλο να σου ερθει παντως κι αν θες κανε μια ενημερωση.  

Επεξ/σία από gianniscitycoco
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, gianniscitycoco είπε

οκ, ελπιζω να εχει η Ευρωπαικη αποθηκη και αφμ της χωρας αυτης για την αποδειξη αγορας που θα σου στειλουν, οπου  θα ειναι παραστατικο για το τελωνειο,. Και να μην ειναι η χωρα αυτη απλα διαμεσολαβητης απο Κινα. 

Απο bangood αγοασα καποτε smartphone με 110 eu και πληρωσα τελωνειακους δασμους αλλα 45... Κι ας ειχε παει πρωτα στην Ολλανδια και μετα Ελλαδα.

Οπως και να χει, με το καλο να σου ερθει παντως κι αν θες κανε μια ενημερωση.  

Από ευρωπαϊκή αποθήκη του banggood δεν υφίσταται τελωνείο. Το προϊόν φεύγει κατευθείαν από Ευρώπη, δεν έρχεται από Κίνα.

Επεξ/σία από pareisaktos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, g_kor06 είπε

Καλορίζικο & καλές βόλτες εύχομαι..

Ωραία η επιλογή σου & με βάζει σε σκέψη & εμένα...

Μπορείς να μου πεις πόσο σου ήρθε μαζί με την επιδότηση ??

Επίσης έχει χειρόγκαζο ή μονο υποβοήθηση στο πεντάλ ??

Εγώ το πρόλαβα (κυριολεκτικά) στα 630€, μείον 500€ ειδικής κατηγορίας, μείον κάτι ψιλά από το υπόλοιπο της επιδότησης (καλύπτεται μόνο τη τιμή χωρίς ΦΠΑ και όχι όλο το ποσό), ουσιαστικά πλήρωσα μόνο 120€ ΦΠΑ. Έχει υποβοήθηση η οποία στις ευθείες είναι αρκετά βολική καθώς απλά κουνάς τα πόδια κι αυτό πάει μόνο του. Αν είχε χειρόγκαζο δεν θα ήταν ποδήλατο αλλά σκούτερ. Η διαφορά με την υποβοήθηση είναι πως αν σταματήσεις να κάνεις αυτό το ελαφρύ πετάλ μετά από 1-2 δευτερόλεπτα σταματάει το μοτέρ.

21 ώρες πριν, koulouri είπε

@Antonis_Kontogiannis
Ευχαριστουμε ΠΟΛΥ για τις συμβουλες σου, Τεταρτη θα αγορασω κι εγω το δικο μου, με ανάρτηση ΜΟΝΟ στη σελα και οχι στο πιρουνι!
Σημαντικο αυτο με την ασφαλεια και το πιστοποιητικο που ειπες!

Τις πρώτες εβδομάδες πήγαινέ το με το μαλακό για να "γνωριστείτε". Συνήθως οι κραδασμοί που αισθανόμαστε πιο πολύ είναι μπροστά στο πιρούνι, άρα θα το νιώσεις αρκετά. Τα ελατήρια της σέλας δεν κάνουν ιδιαίτερη δουλειά γιατί οι κραδασμοί του άξονα ρόδα-σέλα δεν απορροφούνται από τίποτα. Σε κάθε περίπτωση καλορίζικο και καλές βόλτες!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρέλαβα μόλις το d4s (απο bangood, μου ήρθε από Αγγλία μέσα σε 9 ημέρες).

Εντυπώσεις σε μια σύντομη βόλτα των 15 λεπτών περίπου
Τα προηγούμενα ποδήλατα που είχα τα τελευταία χρόνια ήταν μια κούρσα και ένα fitness. Σίγουρα πιο δύσκολο χωρίς υποβοήθηση μιας και τα άλλα κυλούσαν πολύ πιο εύκολα λόγω βάρους και τροχών.
Με υποβοήθηση τώρα ακόμα το συνηθίζω μιας και δε μου ήταν πλήρως κατανοητό πότε ξεκινούσε, θα το βρω στην πορεία λογικά. Το throttle στα δεξιά όμως όλα τα λεφτά, ανέβηκα ανηφόρες που κουραζόμουν εντελώς άνετα στα 30km/h και βοηθούσε πολύ το σταμάτα ξεκίνα στα φανάρια.

Από θορύβους η αλήθεια είναι πως δεν είδα κάτι το έντονο, μόνο στα λάστιχα λίγο επειδή είναι απάτητα και μάλλον έχουν λιγότερο αέρα μέσα (θα τα φουσκώσω παραπάνω πριν την επόμενη βόλτα). Ένα ακόμα πράγμα που θέλει συνήθεια εκτός από την υποβοήθηση είναι και το πίσω φρένο στα αριστερά αλλά καταλαβαίνω το σκεπτικό τους όταν χρησιμοποιείς το γκάζι με το δεξί χέρι είναι πιο βολικό να το έχεις εκεί.

Περιμένω τώρα τα xtech φρένα και τη 58t μεσαία τριβή που λογικά θα κάνουν ακόμα καλύτερη την όλη εμπειρία και είναι στις ψιλο-must αλλαγές που μπορεί να κάνει κάποιος με μικρό κόστος για να βελτιώσει κατά πολύ την εμπειρία του.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/11/2020 στις 9:32 ΜΜ, Antonis_Kontogiannis είπε

2. Επειδή η πλειοψηφία των ποδηλάτων της αγοράς δεν πωλείται με καθρέφτες φροντίστε να αγοράσετε τουλάχιστον τον δεξιά, ακόμα και το σχετικά φθηνό ζευγάρι από τα jumbo είναι αρκετά καλή αγορά.

Τουλάχιστον τον δεξιά κι όχι τον αριστερά; 🤔

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

καλησπέρα φιλε, ειδα την αναρτηση που εκανες για τα ctm ποδηλατα. έχεις αγορασει τετοιο ποδηλατο? έχεις αποψη για τη μαρκα?  ψαχνομαι να αγορασω το areon xpert full suspension αλλα προς το παρον δεν υπαρχει διαθεσιμο στην ελλαδα οσο εψαξα. 

Καλησπέρα, όχι δεν έχω αγοράσει CTM ebike και γενικά δεν είμαι γνώστης του αντικειμένου αλλά λόγω επιδότησης το έχω ψάξει κάπως και κατέληξα σε αυτό που έγραψα παραπάνω. Με άλλα λόγια, με αυτά που παίρνεις από CTM με ~2000€, θέλεις ~2500€ στις άλλες μάρκες ή αυτό που κάνει ~2600 θέλεις 3500 αλλού.

Και εγώ στο Areon xpert έχω καταλήξει, είναι πολύ value for money. Τώρα κυκλοφόρησαν στη Σλοβακία οπότε σιγά σιγά θα αρχίσουν να τα εξάγουν, Ελλάδα τα πρώτα μοντέλα ίσως τον Ιανουάριο. Συγκεκριμένα το Areon xpert ίσως Μάρτιο όπως μου είπε ο ένας εκ των δύο πωλητών που έχω βρει στην Αττική (Λαύριο https://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/33386443-ctm), ο άλλος το έχει ανεβάσει στο site (Αργυρούπολη, https://www.e-biker.gr/ctm/areon-xpert-21) αλλά τηλεφωνικά μου είπε να τον καλέσω Ιανουάριο.

Τα Bafang μοτέρ είναι στα συν στα δικά μου μάτια. Θεωρούνται πολύ καλά και πιο εύκολο να επισκευαστούν από τα Bosch/Yamaha.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα μετά από 2 μήνες ήρθε το mail και σε μένα για την έγκριση.. δεύτερο δεν έχω λάβει ακόμα με τους όρους υπαγωγής..

Πιο είναι το επόμενο βήμα; Αν ξέρει κάποιος που έχει προχωρήσει την διαδικασία..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, ziou_tzitsou είπε

Καλησπέρα μετά από 2 μήνες ήρθε το mail και σε μένα για την έγκριση.. δεύτερο δεν έχω λάβει ακόμα με τους όρους υπαγωγής..

Πιο είναι το επόμενο βήμα; Αν ξέρει κάποιος που έχει προχωρήσει την διαδικασία..

φίλε μου πριν 14 ημέρες ήρθε και σε εμένα η έγκριση.. 

το 2ο email με τους όρους δεν μου ήρθε

(ακόμα το περιμένω) ,

όμως επικοινώνησα με το κατάστημα και μου είπαν πως μπορούμε να συνεχίσουμε την διαδικασία.. 

έκανα την πληρωμή,

μου έστειλαν τα δικαιολογητικά μαζί με το ποδήλατο,

τα ανέβασα στην πλατφόρμα πριν 7 ημέρες

και περιμένω .. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια και χαρα στην ομαδα! Παραθετω μερικες απο τις εως τωρα παρατηρησεις & θετικες - αρνητικες εντυπωσεις απο το  rks-rk3 μου.

Θετικες:

-Πολυ καλη αποσβεση στους κραδασμους εμπρος και πισω, λογω μπροστα αναρτησεων αλλα κυριως λογω χοντρων ελαστικων. 

-Μπαταρια με μεγαλη διαρκεια ανω των 40 χλμ 

- Καλη αποκριση του 250w μοτερ, (Κυριως) στις ανηφορες οπου με 7η ταχ. και ελαχιστη προσπαθεια απο τον 80 κιλα αναβατη  φτανει τα 20 χλμ (Τελικη 25 χλμ).

Αρνητικες: 

- Το κοντερ προβληματικο αφου εχω κανει μεχρι τωρα περιπου 70 χλμ, αυτο να δειχνει μονο 28! Πραγμα που σημαινει πως η ακριβεια παει περιπατο στη συγκεκριμενη ενδειξη.

-Παρ` οτι χοντρα τρακτερωτα  ελαστικα, το πισω λεπτο-μαλακο(!) ελαστικο τρυπισε με ευκολια αφου το διαπερασε... Τριβολι! Ενω η ΚΕΝDΑ "μαμα" σαμπρελα του ειναι περιπου στο παχος σαν χοντρο τσιγαροχαρτο! 

Παρατηρησεις:

-Για να βρεθει καταλληλη σαμπρελα 20``/4-4.5 για τετοιο  ηλ. ποδηλατο ειναι δυσκολο, ακριβο (12ευ) και μονο με παραγγελια για επαρχεια. Μετα απο αναζητηση και διαφορα πειραματα βρεθηκε η καταλληλη σαμπρελα που ειναι καλυτερη σε παχος & εχει διαστασεις 16``/ 2-2.5 με κοστος μονο στα 3 ευρω. (Θεωρω πως η πληροφορια θα βοηθησει στη συνεχεια κι αλλους-ες κατοχους του συγκεκριμενου μοντελου).

-Αρκετα μεγαλο και ψηλο, ωστε αφου "σπασει" να χωρεσει με ευκολια σε ενα μικρο αυτοκινητο.

-Δεν γνωριζα πως απο τα 3 πληκτρα του lcd καντραν, αν πατηθει για 3 δευτερα το πληκτο  (- πλην) το μοτερ δουλευει μονο του χωρις τη χρηση πενταλ!!!

Οσο για την αιτηση μετα απο τηλεφωνημα, μου απαντησαν οτι το επομενο βημα, απο την αρχικη καταθεση εγγραφων που εχω καταθεσει εδω κι 1 σχεδον μηνα διαρκει 2-2,5 μηνες ή και παραπανω λογω και της καταστασης covid19 κλπ... Οποτε εχω δρομο ακομη!!!

ΑΥΤΑ!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, gianniscitycoco είπε

Γεια και χαρα στην ομαδα! Παραθετω μερικες απο τις εως τωρα παρατηρησεις & θετικες - αρνητικες εντυπωσεις απο το  rks-rk3 μου.

Θετικες:

-Πολυ καλη αποσβεση στους κραδασμους εμπρος και πισω, λογω μπροστα αναρτησεων αλλα κυριως λογω χοντρων ελαστικων. 

-Μπαταρια με μεγαλη διαρκεια ανω των 40 χλμ 

- Καλη αποκριση του 250w μοτερ, (Κυριως) στις ανηφορες οπου με 7η ταχ. και ελαχιστη προσπαθεια απο τον 80 κιλα αναβατη  φτανει τα 20 χλμ (Τελικη 25 χλμ).

Αρνητικες: 

- Το κοντερ προβληματικο αφου εχω κανει μεχρι τωρα περιπου 70 χλμ, αυτο να δειχνει μονο 28! Πραγμα που σημαινει πως η ακριβεια παει περιπατο στη συγκεκριμενη ενδειξη.

-Παρ` οτι χοντρα τρακτερωτα  ελαστικα, το πισω λεπτο-μαλακο(!) ελαστικο τρυπισε με ευκολια αφου το διαπερασε... Τριβολι! Ενω η ΚΕΝDΑ "μαμα" σαμπρελα του ειναι περιπου στο παχος σαν χοντρο τσιγαροχαρτο! 

Παρατηρησεις:

-Για να βρεθει καταλληλη σαμπρελα 20``/4-4.5 για τετοιο  ηλ. ποδηλατο ειναι δυσκολο, ακριβο (12ευ) και μονο με παραγγελια για επαρχεια. Μετα απο αναζητηση και διαφορα πειραματα βρεθηκε η καταλληλη σαμπρελα που ειναι καλυτερη σε παχος & εχει διαστασεις 16``/ 2-2.5 με κοστος μονο στα 3 ευρω. (Θεωρω πως η πληροφορια θα βοηθησει στη συνεχεια κι αλλους-ες κατοχους του συγκεκριμενου μοντελου).

-Αρκετα μεγαλο και ψηλο, ωστε αφου "σπασει" να χωρεσει με ευκολια σε ενα μικρο αυτοκινητο.

-Δεν γνωριζα πως απο τα 3 πληκτρα του lcd καντραν, αν πατηθει για 3 δευτερα το πληκτο  (- πλην) το μοτερ δουλευει μονο του χωρις τη χρηση πενταλ!!!

Οσο για την αιτηση μετα απο τηλεφωνημα, μου απαντησαν οτι το επομενο βημα, απο την αρχικη καταθεση εγγραφων που εχω καταθεσει εδω κι 1 σχεδον μηνα διαρκει 2-2,5 μηνες ή και παραπανω λογω και της καταστασης covid19 κλπ... Οποτε εχω δρομο ακομη!!!

ΑΥΤΑ!

 

κι εμένα έκανε 2,5 μήνες να έρθει η έγκριση... 

Ωστόσο αρκετά γενναίος που έκανες την αγορά πριν δεις ότι εγκρίθηκες 

:) 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά, ενδιαφερομαι kit να μετατρεψω το ποδηλατο μου.

Με ενδιαφερει καπως η αυτονομια και οι ανηφόρες. Το ποδηλατο μου (σας στελνω και φωτο) ειναι καπως βαρύ οποτε θα ηθελα μια πιο compact λυση..

Υπάρχει καποια προταση; Δεν θα ηθελα να ξεπερασει τα 200-300€.

 

 

pix.jpg

Επεξ/σία από Tablet
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτά τα λεφτά δεν έχεις επιλογές εκτός απο ebay και κίνα με ότι ρίσκο συνεπάγεται.

Πάρε απο χώρα ΕΕ το πιο φθηνό 36v kit που θα βρείς (~170Ε) και μια μπαταρία ξεχωριστά απο Ελλάδα (~170Ε)

Υπόψιν οτι είτε θα βάλεις στη σέλα μια ποιοτική σχάρα ή θα κάνεις οξυγονοκόλληση σε σιδερά να σου φτιάξει βάση.

Επίσης και μια αυτοσχέδια θήκη για την μπαταρία και τον μετασχηματιστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...