Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, korakios είπε

απλά να έχεις τα χαρτιά που να αναφέρουν τα χαρακτηριστικά του ,όριο watt , ταχύτητας και να μην έχει χειρόγκαζο τουλάχιστον συνδεδεμένο .

Επίσης όσο θυμάμαι ,στην ΕΕ επιτρέπεται το χειρόγκαζο με όριο τελικής

ΟΚ. Αλλά υποθέτω για να έχει ένα οποιοδήποτε έγγραφο νομική ισχύ θα πρέπει από κάπου να υφίσταται μια έγκριση του εγγράφου. Το να μου στείλει εμένα κάποιος ένα χαρτί σκέτο δε βλέπω τί ισχύ μπορεί να έχει, μπορεί να γράφει ό,τι θέλει.

Κακά τα ψέμματα, επειδή τα πάντα έρχονται από Κίνα, υπάρχει θέμα. Και κάποιοι έμποροι έχουν αντιδράσει διότι πολλοί τα έφερναν κινέζικα και τα πουλούσαν για μεταξωτά (όχι μόνο ηλεκτρικά, ακόμα και γουρούνα ολόκληρη αγόρασα κάποτε που κανονικά με τη κατασκευή που είχε δε θα έπρεπε να έχει πάρει έγκριση από πουθενά και όμως πωλούταν και κυκλοφορούσε - μόνο χάρτινη δεν ήταν χαχα).

Κι όχι μόνο στην Ελλάδα, και στην Ευρώπη ακόμα υφίστανται ηλεκτρικά πατίνια/ποδήλατα που πωλούνται ως «δικά μας» (στη Γερμανία ως γερμανικά πχ) κι άμα ψάξεις λίγο τα βρίσκεις χωρίς logo από κινέζους κατασκευαστές που πωλούν χονδρική μόνο με «το δικό σου logo» και φυσικά σε τιμές πολύ κατώτερες αυτών που φτάνουν εντός ΕΕ (έχω δει πχ πατίνι που κοστίζει 300€ χονδρική να πωλείται κοντά στα 1000€ εντός ΕΕ που σημαίνει όχι μόνο πως πληρώνεις μεγάλη υπεραξία αλλά και πως δεν παίρνεις ποιότητα των 1000€).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 889
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Πήρα το cms f 16 plus από banggood, δύο μήνες μετά παρέλαβα. Για 420€ είναι πολύ καλό με μπαταρία 13Ah. Τις 5 μέρες που το έχω, επισημαίνω: τελική ταχύτητα 30-32km/h, σε ανηφόρα "κόβει" λίγο. Φόρτιση

Έφτασε σήμερα το απόγευμα. Η πρώτη βόλτα έδειξε ότι άξιζε η αγορά του.

Η επιδότηση φτάνει το 15% της τιμής προ φόρων των ηλεκτρικών ΙΧ με ανώτατο όριο επιδότησης τα 5.500 ευρώ. Παράλληλα προβλέπεται επιδότηση 500 ευρώ και για την αγορά φορτιστή. Για τα ηλεκτρικά σκούτερ

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, PCharon είπε

ΟΚ. Αλλά υποθέτω για να έχει ένα οποιοδήποτε έγγραφο νομική ισχύ θα πρέπει από κάπου να υφίσταται μια έγκριση του εγγράφου.

αν το πάνε εκεί , τότε πάνε οι μετατροπές (θεωρητικά, πρακτικά στο Ελλαδιστάν ότι θες κάνεις) . Ελπίζω απλά με την απόδειξη αγοράς θα αναγράφεται και ο τύπος με τα χαρακτηριστικά του

Θα ψάξω να δω μήπως και γίνεται καμια δημόσια διαβούλευση να μπούμε

Δε γίνεται να αφήσουν κενά με μετατροπές και ποδήλατα που κυκλοφορούν πάνω απο 5ετία

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πιστευω οτι περισσοτερο σημασια θα εχει αν γινει καποιο ατυχημα,εκει θα ψαχτουν τι παιζει με το ποδηλατο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, korakios είπε

Θα ψάξω να δω μήπως και γίνεται καμια δημόσια διαβούλευση να μπούμε

Δε γίνεται να αφήσουν κενά με μετατροπές και ποδήλατα που κυκλοφορούν πάνω απο 5ετία

Κι εγώ θα ψάξω να δω και τί γράφεται, καλή ιδέα. (edit) διαβάζω έχει τελειώσει η διαβούλευση 4 Δεκ.

Πάντως αν αφήσουν κενά και με χάρη 3 μηνών που λέει το σχέδιο, προλαβαίνω να φέρω κιτάκι μετατροπής... 🤣

Επεξ/σία από PCharon
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έστειλα email στο υπουργείο να ξεκαθαρίσουν τι γίνεται σε περίπτωση που κάποιος έχει ήδη χρόνια ένα ηλεκτρικό ποδήλατο

Περισσότερο για περίπτωση στραβής και δικαστηρίου (είναι πολλά τα λεφτά)

[email protected]

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαι ενας απο τους πολλους που ψιλοεκραζα τα ηλεκτρικα μεχρι που καβαλησα ενα, σε γειτονικο ποδηλαταδικο.

Με το που επεστρεψα το ποδηλατο παρηγγειλα αυτο

Εχω αρρωστησει, πουλησα σημερα κιολας το δικο μου (ενα hardtail enduro) και απλα περιμενω. Η μ@λακια ειναι οτι μαλλον θα χρειαστει να περιμενω πολυ, εως και 3 μηνες...

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
20 ώρες πριν, asemnos είπε

Ειμαι ενας απο τους πολλους που ψιλοεκραζα τα ηλεκτρικα μεχρι που καβαλησα ενα, σε γειτονικο ποδηλαταδικο.

Με το που επεστρεψα το ποδηλατο παρηγγειλα αυτο

Εχω αρρωστησει, πουλησα σημερα κιολας το δικο μου (ενα hardtail enduro) και απλα περιμενω. Η μ@λακια ειναι οτι μαλλον θα χρειαστει να περιμενω πολυ, εως και 3 μηνες...

Απο την ερευνα που εχω κανει, Kellys και CTM ειναι οτι πιο vfm υπαρχει στην αγορα. Σε ποιο μογαζι το εκανες test ride? αν θες απαντησε μου pm για να μη θεωρηθει διαφημιση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, sot_pal είπε

Απο την ερευνα που εχω κανει, Kellys και CTM ειναι οτι πιο vfm υπαρχει στην αγορα. Σε ποιο μογαζι το εκανες test ride? αν θες απαντησε μου pm για να μη θεωρηθει διαφημιση.

Εκανα test ride αυτο σε καινουριο καταστημα, στα 200 μετρα απο το σπιτι μου, περιοχη Αγιος Κων/νος στο Λαυριο. Οι δυο αυτες μαρκες που προανεφερες ειναι ο ορισμος του vfm. Προφανως δεν τις ειχα ακουστα, τις εμαθα απο το μαγαζι. Μετα την ερευνα που εκανα προτιμησα το μοντελο που προανεφερα λογω καλυτερων περιφερειακων και κυριως λογω αναρτησης.

Αγορασα ηδη ενα -μη ηλεκτρικο- Kellys hardtail απο το καταστημα για τη γυναικα, με την αναρτησουλα του (απλη ελατηριου), shimano περιφερειακα, σε πολυ καλη τιμη και ειναι υπερευχαριστημενη. 

Ενας φιλος πηρε ενα CTM fs, με τοπ περιφερειακα (rockshox lyrik κλπ), επισης πολυ καλη τιμη.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 11/1/2021 στις 11:54 ΜΜ, snik είπε

Συνηθεία είναι νομίζω, έχω εδώ και ένα μήνα το D4S ξεκλειδωμένο και όντως ο συνδυασμός γκάζι+πετάλι σε κάνει να πηγαίνεις αρκετά γρήγορα αλλά τρώει και μπαταρία οπότε έχει να κάνει με την απόσταση που θες να κάνεις, πρόσφατα έκανα μερικές μεγάλες βόλτες συνολικά στα 45-50km η κάθε μια και αν το πήγαινα με γκάζι δε θα με έβγαζε καν στο γύρνα οπότε το mode 3 και πού και πού λίγο γκάζι νομίζω είναι το ιδανικό.

Καλησπέρα,

 Σκέφτομαι σοβαρά να πάρω & εγώ το D4S μέσω EU Banggood , πιστευώ ότι τα 550 περιπου που κοστίζει αποτελεί μια VFM πρόταση...

Μπορείς να δώσεις κάποιες update εντυπώσεις σου απο την μέχρι στιγμής χρήση του ??

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 minutes ago, g_kor06 said:

Καλησπέρα,

 Σκέφτομαι σοβαρά να πάρω & εγώ το D4S μέσω EU Banggood , πιστευώ ότι τα 550 περιπου που κοστίζει αποτελεί μια VFM πρόταση...

Μπορείς να δώσεις κάποιες update εντυπώσεις σου απο την μέχρι στιγμής χρήση του ??

 

Στα 550 δε νομιζω οτι μπορεις να βρεις κατι πιο vfm, απο οτι εχω δει ειναι η καλυτερη προταση σε σχεση με τον ανταγωνισμο γιατι ξεκλειδωνει ευκολα, εχει 20αρες ροδες και εχει σχετικα καλη αυτονομια. 

Πλεον το χρησιμοποιω 2-3 φορες την εβδομαδα για τη μετακινηση στη δουλεια (αποσταση 18km συνολικα πηγαινε-ελα) και την κανει μια χαρα τη δουλεια του. Η μπαταρια στα 85 κιλα που ειμαι και σε flat-ανηφορικο δρομο κραταει περιπου για 25 χιλιομετρα αν βεβαια κανεις και πεταλι με την υποβοηθηση σε βγαζει γυρω στα 45 χιλιομετρα.

Το ποδηλατο σε σχεση με ενα fitness που ειχα ειναι 10 κιλα παραπανω και οι μικρες του ροδες το κανουν δυσκολο να κινεισαι χωρις καθολου υποβοηθηση ακομα και σε flat δρομο. Προσωπικα το εχω χαρει γιατι πλεον θελω κατι να μετακινουμαι απο το ενα μερος στο αλλο και να εχω την επιλογη για το ποσο θελω να ιδρωσω. Επισης στην περιπτωση μου που πριν δυσκολευομουν να παω σε διαφορα ανηφορικα σημεια τωρα ανεβαινω σχετικα ανετα (πχ παρνηθα) απλα σε μεγαλες ανηφορες καταναλωνεις περισσοτερη μπαταρια που ειναι και λγοικο.

Απο αλλαγες που του εχω κανει και βελτιωνουν καπως το ποδηλατο ειναι οι εξης
- νεες δαγκανες στα φρενα του μιας και οι προηγουμενες δεν επιαναν καλα τον δισκο (κοστος 35 ευρώ)
- νεος δισκοβραχιονας με 58 δοντια γιατι αυτος που εχει τωρα οταν πατας το γκαζι δεν σου δινει πατημα (κοστος 45 ευρω με την τοποθετηση) 
- μπροστινο φως, δεν το εχω αλλαξει ακομα αλλα το περιμενω μιας και το μπροστινο του φως ειναι αθλιο και δεν μπορεις να δεις σωστα στον δρομο

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 4/3/2021 στις 2:18 ΜΜ, batig0al είπε

Προσωπικά απορώ γιατί τσιμπάτε σε τέτοια μικροζητήματα. Η πιθανότητα αστυνομικός να σταματήσει ποδηλάτη είναι πολύ μικρή, το να σε γράψει για λεπτομέρειες όπως αν έχει κόφτη στα 25χμ/αν έχει χειρόγκαζο κτλ. είναι ελάχιστη. Οι νόμοι έχουν αξία αλλά ακολουθώντας τους συνεχώς κατά γράμμα είναι παράλογο.

Για τις αιτήσεις που καθυστερούν πολύ, διάβασα αυτό (https://www.newsauto.gr/news/kinoume-ilektrika-zitite-elegktis-gia-6-000-etisis/) που όπως το καταλαβαίνω εγώ, έχουν μείνει πολύ πίσω οπότε θα χρειαστούν πολλοί μήνες για να πάρουν μπρος οι επιδοτήσεις στη πράξη.

 

Bασικα φιλε να σε καλα για την παραθεση ενημερωσης σχετικα με τις εξελιξεις των διαδικασιων για τις χιλιαδες αιτησεις που περιμενουν σε καποιο αρχειο. Οπως ειχα γραψει και παλιοτερα , οταν (Και αν) ερθει η ωρα να παρουμε τα χρηματα της επιδοτησης, το ηλ. ποδηλατο θα εχει ηδη παλιωσει...

Οσον αφορα ομως το "γιατι τσιμπατε?" που λες, αμα πεσεις σε "ντουγανι" αστυνομικο, κι εχει φαει κολλημα, αντε ξεμπλεξε τα.

-Θα παραθεσω συντομα μια ιστορια: Εκτος απο το ηλ. ποδηλατο RKS RKIII 20 Εχω κι 1 σκουτερ city coco και παω στη δουλεια μια με το 1, μια με το αλλο... Βλεπει το city coco μια κυρια 60+  και ρωτα (Ηλεκτρικο ειναι αυτο;) Ναι της απαντω! 

"Να προσεχεις" μου λεει, χθες με εγραψαν με το δικο μου σκουτερ (600 ευρω προστιμο)!!! γι αδεια ασφαλεια, κρανος κλπ. Ρωταω, ψηφιστηκε ο νομος που ελεγαν...μπηκε σε εφρμογη? Δεν ξερω κι εγω (Μου απαντα) Ο μπατσος με εγραψε και τρεχω σε δικηγορο και συνηγορο του πολιτη να βρω το δικιο μου..!!  Βεβαια εγω περνω καθε μερα διπλα απο τροχαια, διας κλπ, σα να μη τρεχει τιποτα.. Τωρα τι εγινε με την εν λογω κυρια, ισως να μη μαθω ποτε. 

Αν υπαρχει σχετικα με προστιμα ενηρωση, ας γραφει εδω στο φορουμ, για να ενημερωνεται και ο κοσμος γενικοτερα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σκουτερ να είχε η κυρία άραγε; Πιθανά το κλασσικό 250W χωρίς πινακίδα; Γιατι ο αλλος πηγε για φουλ πρόστιμο;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 8/3/2021 στις 10:11 ΜΜ, gianniscitycoco είπε

Οσον αφορα ομως το "γιατι τσιμπατε?" που λες, αμα πεσεις σε "ντουγανι" αστυνομικο, κι εχει φαει κολλημα, αντε ξεμπλεξε τα.

Το να γνωρίζεις τους κανονισμούς είναι χρήσιμο. Από εκεί και πέρα, επαφίεται στον καθένα να επιλέξει τι θα ακολουθήσει και σε τι βαθμό. Για παράδειγμα υπάρχει κανονισμός που στο πεζοδρόμιο δεν επιτρέπεται να κάνεις ποδήλατο, δηλαδή θα πρέπει να κατεβαίνεις και να το σπρώχνεις. Αν δεν το τηρήσεις, θεωρητικά ο αστυνομικός μπορεί να σε γράψει, πρακτικά δεν συμβαίνει ποτέ. Αν εσύ τώρα το κάνεις abuse και πηγαίνεις κομμάτια στο πεζοδρόμιο μπροστά σε αστυνομικό ή κάνεις σούζα κοιτώντας τον στα μάτια, θα σε γράψει.

Με τα ηλεκτρικά πατίνια δεν ξέρω τι ισχύει. Για το ποδήλατο πάντως, κάνω καθημερινά στο κέντρο εδώ και ~2 χρόνια παιρνώντας άπειρα μπλόκα λόγω covid, δεν με έχουν σταματήσει ποτέ. Κατ'εμέ είναι υπερβολή να ανησυχείς αν οδηγώντας ένα ποδήλατο μη προκλητικά, θα σε γράψει αστυνομικός για το ότι δεν έχει κόφτη στα 25 ή έχει χειρόγκαζο χωρίς ειδική άδεια. Αν αυτό συμβεί, είναι κάτι στο στυλ 1 στις 1000 και 1 φορά στα 5 χρόνια οπότε όλα τα ωφέλη της οδήγησης του ποδηλάτου υπερτερούν κατά πολύ ένα μικρό πρόστιμο.

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.