Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λογικό να έχανες ταχύτητα αν ήθελαν αέρα τα λάστιχα.

Γενικά πως το βλέπεις σε έχει βολέψει;

Εγώ αν και το φοβόμουν από τον Ιούνιο μετρημένες φορές έχω πάρει το αμάξι για μετακινήσεις που είμαι μόνος μου!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 887
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Πήρα το cms f 16 plus από banggood, δύο μήνες μετά παρέλαβα. Για 420€ είναι πολύ καλό με μπαταρία 13Ah. Τις 5 μέρες που το έχω, επισημαίνω: τελική ταχύτητα 30-32km/h, σε ανηφόρα "κόβει" λίγο. Φόρτιση

Έφτασε σήμερα το απόγευμα. Η πρώτη βόλτα έδειξε ότι άξιζε η αγορά του.

Η επιδότηση φτάνει το 15% της τιμής προ φόρων των ηλεκτρικών ΙΧ με ανώτατο όριο επιδότησης τα 5.500 ευρώ. Παράλληλα προβλέπεται επιδότηση 500 ευρώ και για την αγορά φορτιστή. Για τα ηλεκτρικά σκούτερ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Για μια βδομάδα που το έχω, μπορώ να πω ότι είναι καλύτερο απ' ότι περίμενα, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει αποκλειστικά με το ίδιο το ποδήλατο, όσο και το πώς προσαρμόστηκα με το δρόμο (είχα πολλά χρόνια να κάνω ποδήλατο και γενικά δεν έχω κάνει και πάρα πολύ στη ζωή μου) και πηγαινοέρχομαι στη δουλειά.

Θα ξαναπώ ότι με απασχολεί η αντοχή, γιατί αν είναι είτε να μην κρατήσουν οι μπαταρίες (μην ξεχνάμε, δεν είναι και πολύ καιρό στην αγορά τα συγκεκριμένα ώστε να έχει κάποιος πλήρη άποψη), είτε να αρχίσει να διαλύεται λόγω κραδασμών κ.λπ., θα αλλάξει το πράγμα.

Εξάλλου εγώ τουλάχιστον δεν το πήρα για να κάνω την πλάκα μου, δεν το αντιμετωπίζω τόσο σαν παιχνίδι/χόμπυ, πιο πολύ το βλέπω σαν εργαλείο με το οποίο πηγαινοέρχομαι στη δουλειά.

Εν τω μεταξύ χθες που το φόρτιζα, έβαλα μετρητή κατανάλωσης πάνω στην πρίζα, και είδα ότι ξεκίνησε κάπου στα 70W (πρέπει να είχε τουλάχιστον 50% μπαταρία), και έπεφτε σταδιακά μέχρι τα ~17W, όπου και φόρτισε πλήρως.

Δηλαδή αν πηγαίνουν έτσι οι φορτίσεις, ούτε 400W δε θα καίει στο 5ωρο, αλλά μπορεί και γύρω στα 200W.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού έχει επώνυμες μπαταρίας θα κρατήσουν χρόνια και αν χρειαστεί κάποια στιγμή θα αλλάζουν κιόλας, απόσβεση θα έχεις κάνει σίγουρα. 

Για το ίδιο το ποδήλατο δεν ξέρω, δεν το έχω δει από κοντά. Πιστεύω όμως ότι δεν θα πάθει κάτι πέρα από αναλώσιμα.

Λέω να παραγγείλω το φτηνό φλας που έβαλες νωρίτερα. Πάντα κοιτάω πριν στρίψω αλλά έτσι για ψυχολογικούς λόγους πιο πολύ ότι έχω βγάλει και φλας, αν το δει κανένας βέβαια...

Πήρα και ένα ζευγάρι φτερά - λασπωτήρες από jumbo. Μια χαρά, φτηνά και ελαφριά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη μέρα δε νομίζω ότι θα φαίνεται τόσο, ειδικά η κατεύθυνση, το βράδυ όμως νομίζω θα κάνει δουλειά. Αυτό καταλαβαίνω από διάφορα videos που έχω δει στο YouTube.

Οι λασπωτήρες του Fiido κάνουν πολύ καλή δουλειά, την Τρίτη που επέστρεψα απ' τη δουλειά και ήταν βρεγμένοι οι δρόμοι, δεν πέρασε ούτε σταγόνα πάνω μου.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάλι την Τρίτη βραχηκε ο ... ποπός μου γιατί δεν είχα βάλει ακόμα τον πίσω λασπωτηρα.

Καθαρά για την καθημερινή μου μετακίνηση το πήρα κι εγώ. Από τις 81 διαδρομές , 2 φορές έχω πάει βόλτα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου είχε βγει από τη μπροστινή βίδα και είχε μπλοκάρει τροχός όταν πήγαινα να ξεκινήσω.Το είχα περιγράψει και σε προηγούμενο μήνυμα.Για 2 βδομάδες δεν τον είχα βάλει, και τον έβαλα πάλι πρόσφατα. Κάνει καλή δουλειά πάντως, ισχύει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το φρενάρισμα τι κάνετε, για πείτε, γιατί έχω να κάνω ποδήλατο από τότε που ήμουν πιτσιρίκος, και τότε θυμάμαι λέγανε ότι πρέπει να πατάς μόνο το πίσω.

Πατάτε και τα δύο, πατάτε μόνο πίσω, μόνο μπροστά, τι;

Γιατί μόνο με το πίσω δε μπορώ να πω ότι σταματάω και πολύ γρήγορα, ίσα ίσα που η απόσταση φρεναρίσματος είναι μεγάλη.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα!

Με τα δυο φρένα και με την ίδια δύναμη επιβραδύνω και εγώ, εκτός αν είμαι σε μεγάλη κατηφόρα και χρησιμοποιώ πιο πολύ το πίσω.

Ένα ενδιαφέρον θέμα, αν και περιγράφουν πιο πολύ το φρενάρισμα πανικού:

https://www.podilates.gr/forum/metakinisi-stin-poli/pos-frenaroyme-pano-sto-podilato-otan-synantisoyme-kindyno

Επεξ/σία από johnykim
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ, απ' ότι καταλαβαίνω δεν υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και ο καθένας το βρίσκει μόνος του με τον καιρό.

Τι γνώμη έχετε για τις θήκες-σάκους κινητού που μπαίνουν στο σκελετό;

https://www.skroutz.gr/c/1310/bike_bags.html?keyphrase=θηκη+κινητου&o=θηκη+κινητου+ποδηλατου&order_by=pricevat&order_dir=asc

Γιατί το Fiido έχει ήδη επάνω στο τιμόνι στην αριστερή πλευρά το φως με την κόρνα και το power switch και στη δεξιά το speed regulator. Θέλω να του βάλω και το διακόπτη για τα φλας που απ' ότι καταλαβαίνω μπαίνει υποχρεωτικά δεξιά, ενδεχομένως και κοντέρ στην αριστερή πλευρά, και αναρωτιέμαι καταρχάς αν χωράνε όλα αυτά, και αν χωράνε αν θα χωρέσει και βάση για το κινητό.

Ξέχασα και έναν τουλάχιστον καθρέπτη που σκέφτομαι να βάλω.

Για κανένα λόγο δε χωράνε όλα πάνω στο τιμόνι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θελω να παρω το fiido 2ds με γκαζι στο μετριο και λιγο παραπανω (Οχι φουλ γυρισμενο) και νορμαλ πενταλ (οχι να κουραζεσε στα 9χλμ) σε απολυτο ισιαδη τι ταχυτητες πιανετε και τι αυτονομια εχετε τελικα; 20 χιλιομετρα πανε ελα με ταχυτητες 25-27χλμ/ω σε ισιαδη με πενταλ νορμαλ βγαινουν?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε απόλυτη ευθεία, το πετάλι με την υποβοήθηση είναι τόσο εύκολο, που απλά δεν κουράζεσαι.

25-27 km/h είναι η τελική του όμως, και νομίζω ότι με πετάλι και υποβοήθηση δε φτάνεις τόσα, ή για να τα φτάσεις πρέπει να κάνεις σχετικά δυνατό πετάλι.

Όπως και να 'χει, θεωρώ πως με υποβοήθηση και σε απόλυτη ευθεία, βγάζεις για πλάκα 20 χιλιόμετρα από τα 50-60 που υποτίθεται ότι βγάζει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, phanispal είπε

Σε απόλυτη ευθεία, το πετάλι με την υποβοήθηση είναι τόσο εύκολο, που απλά δεν κουράζεσαι.

25-27 km/h είναι η τελική του όμως, και νομίζω ότι με πετάλι και υποβοήθηση δε φτάνεις τόσα, ή για να τα φτάσεις πρέπει να κάνεις σχετικά δυνατό πετάλι.

Όπως και να 'χει, θεωρώ πως με υποβοήθηση και σε απόλυτη ευθεία, βγάζεις για πλάκα 20 χιλιόμετρα από τα 50-60 που υποτίθεται ότι βγάζει.

Με πεντάλ από πλευράς μου και μεσαία υποβοήθηση τι ταχύτητες έχω;

Αν πάω σε ευθεία με το γκαζακι φουλ τι απόσταση λες να βγάζει; 

 

Ευχαριστώ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, babble tribe είπε

Με πεντάλ από πλευράς μου και μεσαία υποβοήθηση τι ταχύτητες έχω;

Κάπου είχα δει να αναφέρεται ότι μικρή/μεσαία/μεγάλη υποβοήθηση έχουν ταχύτητες 10-15-20 km/h αντίστοιχα.

Δεν ξέρω πόσο μπορεί να βοηθήσει το πετάλι. Απ' ότι έχω καταλάβει, αν πιάσεις τη μέγιστη ταχύτητα της κάθε σκάλας, σταματάει να λειτουργεί το μοτέρ, αφού πας ήδη πιο γρήγορα.

Οπότε το ερώτημα μάλλον είναι πόσο γρήγορα μπορείς να πας με πετάλι σε ευθεία, κάτι που είναι σχετικό νομίζω, και εξαρτάται από παράγοντες όπως το βάρος του αναβάτη, η πίεση βστα ελαστικά, η ποιότητα του οδοστρώματος κ.ά..

5 λεπτά πριν, babble tribe είπε

Αν πάω σε ευθεία με το γκαζακι φουλ τι απόσταση λες να βγάζει;

Κι αυτό εξαρτάται από τους παραπάνω παράγοντες, αλλά και απ' το πόσο συχνά θα ξεκινάς-σταματάς.

Με τέρμα γκάζι και φουλ φορτισμένο νομίζω θα είσαι στο όριο των 20 χιλιομέτρων, που το βλέπω δύσκολο.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.