Προς το περιεχόμενο

Παραπονα για Booking.com (μονο για διαχειριστες καταλυμματων)


dancer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

6 ταξιδια εξωτερικο (Ιταλια 2 φορες, Γαλια, Γερμανια, Κυπρο και Αγγλια) και 2 εσωτερικο (Τρικαλα Κορυνθιας και Εδεσσα) τα εχω κανει μεσω Booking χωρις θεμα, εσυ τι επαθες;;;

 

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Salvation81 said:

6 ταξιδια εξωτερικο (Ιταλια 2 φορες, Γαλια, Γερμανια, Κυπρο και Αγγλια) και 2 εσωτερικο (Τρικαλα Κορυνθιας και Εδεσσα) τα εχω κανει μεσω Booking χωρις θεμα, εσυ τι επαθες;;;

Εάν κατάλαβα καλά ο φίλος ρωτάει απο την μεριά του ενοικιαστή, δηλαδή την εμπειρία όσων χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της booking.com για να νοικιάζουν το κατάλυμα τους, αλα Airbnb.

Πάντως μιας και το έφερε το θέμα, παλιά έκλεινα απευθείας απο booking.com τώρα πλέον ψάχνωστα αντίστοιχα site προσφορών που προσφέρουν cashback και τα κλείνω μέσω αυτών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Εάν κατάλαβα καλά ο φίλος ρωτάει απο την μεριά του ενοικιαστή, δηλαδή την εμπειρία όσων χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της booking.com για να νοικιάζουν το κατάλυμα τους, αλα Airbnb.

Πάντως μιας και το έφερε το θέμα, παλιά έκλεινα απευθείας απο booking.com τώρα πλέον ψάχνωστα αντίστοιχα site προσφορών που προσφέρουν cashback και τα κλείνω μέσω αυτών.

Αααα οκ λαθος μου τοτε (βεβαια με τοσα καταλυμματα που εχει το Booking δεν νομιζω πως κανει κατι λαθος).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Hapatingo είπε

Εάν κατάλαβα καλά ο φίλος ρωτάει απο την μεριά του ενοικιαστή, δηλαδή την εμπειρία όσων χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της booking.com για να νοικιάζουν το κατάλυμα τους, αλα Airbnb.

Πάντως μιας και το έφερε το θέμα, παλιά έκλεινα απευθείας απο booking.com τώρα πλέον ψάχνωστα αντίστοιχα site προσφορών που προσφέρουν cashback και τα κλείνω μέσω αυτών.

ακριβως αυτο εννοω, και ειναι η πρωτη φορα φετος που αντιμετωπιζω μια κατασταση και περιμενω να δω τι θα πει η booking.

Η κατασταση εχει να κανει παραπονο πελατων που ζητανε λεφτα πισω ενα και δυο μηνες μετα την επισκεψη τους χωρις να εχουν αναφερει καποια παραπονο ο ενας κατα τη διαμονη του και ο αλλος γτ πολυ απλα θελησε να φυγει χωρις να ενημερωσει κανεναν επειδη δεν του αρεσε. Και στις δυο περιπτωσεις δεν εχει γινει καποια παρατυπια οπως ισχυριζονται δηλαδη να μπηκανε σε κατωτερο τυπου δωματιου απο αυτο που κλεισανε και φαινεται στις φωτογραφιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Ξεθάβω για να μας πει ο ΤS τι έγινε...

Το σκέφτομαι κι εγώ μήπως βάλω δύο δωμάτια και το σκέφτομαι... Αν κάποιος μπορεί να πεςι την εμπειρία του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πλέον σπαστικό που γίνεται σε σταθερή βάση είναι πως το Booking πάντα κάνει πλάτες στους πελάτες για να πιστολιάζουν τα ακυρωτικά. Το μόνο θετικό είναι πως τα γλίτωσα κι εγώ μια φορά με δικαιολογία "συνεργάτες είμαστε και πάντα σας κάνουμε εξυπηρέτηση" :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...