Προς το περιεχόμενο
ghostrider5414

Pop-in Textures σε Dark Souls 3 και Horizon Zero Dawn [ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΕ]

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά.Πρόσφατα παρατήρησα ότι στο horizon zero dawn complete edition και στο dark souls 3 the fire fades edition(στο PS4 Pro) γίνεται συχνά texture pop-in.Αυτό οφείλεται στο ps4 pro που έχω ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα συγκεκριμένα παιχνίδια;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν αργουν αρκετα να εμφανιστουν,παιζει να ναι θεμα προβληματικου δισκου. Αν γινεται pop in αμεσα στο βαθος οταν προχωρας,ειναι σε εναν βαθμο λογικο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αλλάξω τον τωρινό δίσκο με έναν ssd υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί η κατάσταση;Για το dark souls 3 έχω βρει ένα video που δείχνει το συγκεκριμένο πρόβλημα https://youtu.be/bh7c9zk7MM8

Στο horizon zero dawn είναι λιγότερο αισθητό΄αλλά και πάλι είναι συχνό φαινόμενο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, ghostrider5414 είπε

Αν αλλάξω τον τωρινό δίσκο με έναν ssd υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί η κατάσταση;Για το dark souls 3 έχω βρει ένα video που δείχνει το συγκεκριμένο πρόβλημα https://youtu.be/bh7c9zk7MM8

Στο horizon zero dawn είναι λιγότερο αισθητό΄αλλά και πάλι είναι συχνό φαινόμενο.

Το video είναι από PC btw και όχι δεν είναι θέμα του PS, αλλα του game. Το popping είναι πολύ κλασσικό και με SSD δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Απλά παίξε και θα το ξεχάσεις τελείως κάποια στιγμή. ;)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κόβουν γεωμετρία τα παιχνίδια στα μακρινά για να κερδίζεις σε performance. Ελπίζουμε με την επόμενη γενιά να μειωθεί τουλάχιστον κατά 90% αυτό.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έκανε εντύπωση κι εμένα αυτό, είναι οφθαλμοφανέστατο φάουλ... 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

Μου έκανε εντύπωση κι εμένα αυτό, είναι οφθαλμοφανέστατο φάουλ... 

Το έχεις παρατηρήσει και εσύ αυτό ή το είδες από το βίντεο;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι και σε διάφορα παιχνίδια μάλιστα. Πχ Man of Medan, κάνανε pop in τα textures σε πολύ κοντινά πλάνα. Και είναι θεωρητικά απλό game...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, GeorgeMan είπε

Ναι και σε διάφορα παιχνίδια μάλιστα. Πχ Man of Medan, κάνανε pop in τα textures σε πολύ κοντινά πλάνα. Και είναι θεωρητικά απλό game...

Έχεις βρει κάποια λύση στο πρόβλημα ή έστω κάτι να μετριάσει το πρόβλημα;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω βάλει SSD και δεν άλλαξε τίποτα ως προς το συγκεκριμένο. Βέβαια δεν έχω PS4 Pro.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι συνδυασμός αδυναμίας της cpu και 5400rpm του δίσκου, και αν μια engine έχει σχετικά μεγάλο LOD ή/και πάρα πολλές επιφάνειες τρώει bottleneck από αυτά και είναι ακόμα πιο εμφανές. Πχ στο pubg στο xbone που δε φτιάχτηκε με γνώμονα τις κονσόλες και είχε σαν δεδομένο τον ssd ή τα 7200 rpm και πολύ δυνατότερα cpu, παρατηρείς τα marshmallow textures ακόμα και αφού τελικά πέσεις με το αλεξίπτωτο κοντά για 5-10 secs στο μικρό xbone!!! H έκδοση για pc πχ έχει ήδη προλάβει να φορτώσει τα σωστά textures κοντά στα μισά της πτώσης.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, ilos είπε

Είναι συνδυασμός αδυναμίας της cpu και 5400rpm του δίσκου, και αν μια engine έχει σχετικά μεγάλο LOD ή/και πάρα πολλές επιφάνειες τρώει bottleneck από αυτά και είναι ακόμα πιο εμφανές. Πχ στο pubg στο xbone που δε φτιάχτηκε με γνώμονα τις κονσόλες και είχε σαν δεδομένο τον ssd ή τα 7200 rpm και πολύ δυνατότερα cpu, παρατηρείς τα marshmallow textures ακόμα και αφού τελικά πέσεις με το αλεξίπτωτο κοντά για 5-10 secs στο μικρό xbone!!! H έκδοση για pc πχ έχει ήδη προλάβει να φορτώσει τα σωστά textures κοντά στα μισά της πτώσης.

Άρα με λίγα λόγια δεν υπάρχει κάτι που  μπορώ να κάνω για να διορθώσω το πρόβλημα,πάρα μόνο να πάρω έναν πιο γρήγορο δίσκο για να δω μία μικρή βελτίωση.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.