Προς το περιεχόμενο

Μετρητά ή Δάνειο;


Dimitris9292

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν ο ts δε τρολάρει και δεν άνοιξε το θέμα μόνο και μόνο για να σας βάζει να μαλώνετε, με τις βλακείες που γράφετε πολλοί δε νομίζω να μπει στον κόπο να απαντήσει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, mkp είπε

Δεν είναι καλή επενδύσει να δώσεις Χ1,5 του ετήσιου εισοδήματος σου σε κάτι που πέφτει τόσο γρήγορα η άξια του. Το σωστό είναι το αυτοκίνητο που οδηγούμε να μην έχει μεγαλύτερη άξια από τα έσοδα του τριμήνου, δηλαδή στην δικιά σου περίπτωση (1000€ το μήνα) πρέπει να πάρεις κάνα μεταχειρισμένο με 3000€.

Στην περίπτωση που επιμένεις να πάρεις αυτοκίνητο που κοστίζει 18000€ τότε θα πρέπει να κοιτάξεις πρώτα πως να βγάζεις 6Κ τον μήνα (δηλαδή 18Κ το τριμήνο).

Αυτον τον κανονα να υποθεσω οτι τον εβγαλες απο το κεφαλι σου τωρα ετσι ? Αμα ηταν ετσι δεν θα κυκλοφορουσε τιποτα πιο καινουργιο απο 15 χρονων σαπακια στους δρομους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, conkal είπε

Αυτον τον κανονα να υποθεσω οτι τον εβγαλες απο το κεφαλι σου τωρα ετσι ? Αμα ηταν ετσι δεν θα κυκλοφορουσε τιποτα πιο καινουργιο απο 15 χρονων σαπακια στους δρομους

Γνωστός κανόνας του μεγάλου οικονομολόγου Αυνάν Παπάροβιτς

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Στην 5ετια τη μεταπολιτικη αξία θα έχει;

Στη 10ετια

Τα χρήματα που θα έχεις δώσει σε σέρβις, φόρους κλπ;

Τα μισά θα έχει, εύκολα

Αν είσαι κάνας ψείρας και το έχεις πένα παραπάνω

Φιεστάκια π.χ. του 13/14 έχουν μέση τιμή στο car αυτή τη στιγμή που μιλάμε 8,500 χιλιάδες και έβαλα μέσα αμάξια 6 1/2 ετών

image.png.7486392b6d1d34bc0c6e964adaf92594.png

Στην πενταετία θα έχεις δώσει κάνα 3χιλιαρο για σέρβις, ασφάλειες και τέλη (σου βάζω μ.ο. ετησίως 200, 300 και 100, αντίστοιχα)

Δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος να κάνει leasing ένας ιδιώτης, είναι αστεία πράματα αυτά που λέτε  

Επεξ/σία από AristidisZ
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) το αυτοκίνητο που δείχνεις δεν έχει 3.000ευρώ έξοδα την πρώτη 4ετία (για 4 έτη τα δίνει η AVIS που μας έδειξες) , τα 1000άρια έχουν 450ευρώ ετησίως με το ζόρι έξοδα.

2) πάρε την AVIS και ρώτησε την πόσο θέλει η εξαγορά στο τέλος του LEASING και μετά κάνε μας μάθημα.

Φυσικά είναι πεταμένα λεφτά για ιδιώτη εκτός αν θέλει να έχει καινούριο καινούριο αυτοκίνητο μονίμως. (γνωρίζω τέτοιο άτομο και καλά κάνει αφού έτσι γουστάρει και διαθέτει την άνεση). Πρώτα μάθε πόσο κάνει η εξαγορά να το κάνεις δικό σου , μετά βγάλε συμπέρασμα. Εχουν τηλεφωνικό κέντρο και απαντούν αμέσως. Επίσης πάτησε στο car.gr την AVIS ως πωλητή μεταχειρισμένων (αυτά του leasing)  να πάρεις μια ιδέα γιατί σου λέω ότι θα σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι για την "ευκαρία" που περιγράφεις.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

1) το αυτοκίνητο που δείχνεις δεν έχει 3.000ευρώ έξοδα την πρώτη 4ετία (για 4 έτη τα δίνει η AVIS που μας έδειξες) , τα 1000άρια έχουν 450ευρώ ετησίως με το ζόρι έξοδα.

2) πάρε την AVIS και ρώτησε την πόσο θέλει η εξαγορά στο τέλος του LEASING και μετά κάνε μας μάθημα.

Φυσικά είναι πεταμένα λεφτά για ιδιώτη εκτός αν θέλει να έχει καινούριο καινούριο αυτοκίνητο μονίμως. (γνωρίζω τέτοιο άτομο και καλά κάνει αφού έτσι γουστάρει και διαθέτει την άνεση). Πρώτα μάθε πόσο κάνει η εξαγορά να το κάνεις δικό σου , μετά βγάλε συμπέρασμα. Εχουν τηλεφωνικό κέντρο και απαντούν αμέσως. Επίσης πάτησε στο car.gr την AVIS ως πωλητή μεταχειρισμένων (αυτά του leasing)  να πάρεις μια ιδέα γιατί σου λέω ότι θα σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι για την "ευκαρία" που περιγράφεις.

Σε εμένα απευθύνεσαι ; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Σε εμένα απευθύνεσαι ; 

Μάλλον κατάλαβα λάθος , συμφωνούμε ότι το leasing δεν αξίζει σε ιδιώτες.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, conkal είπε

Αυτον τον κανονα να υποθεσω οτι τον εβγαλες απο το κεφαλι σου τωρα ετσι ? Αμα ηταν ετσι δεν θα κυκλοφορουσε τιποτα πιο καινουργιο απο 15 χρονων σαπακια στους δρομους

Συμβουλή έδωσα δεν είπα ότι όλοι κάνουν έτσι, μονό εκκινεί οι ελάχιστοι που "ξέρουν" οδηγούν αυτοκίνητο που δεν ξεπέρνα τα έσοδα του τριμήνου.

  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mkp είπε

Συμβουλή έδωσα δεν είπα ότι όλοι κάνουν έτσι, μονό εκκινεί οι ελάχιστοι που "ξέρουν" οδηγούν αυτοκίνητο που δεν ξεπέρνα τα έσοδα του τριμήνου.

Καθαρά ή μικτά ; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Δεν σου ανήκει και η εξαγορά στο τέλος είναι πανάκριβη (δεν δεσμεύονται γιατί θέλουν να το μεταπωλήσουν ακριβά) , αν μπεις στο car.gr θα δεις τον AVIS user να το πουλάει στο 70% της αρχικής αξίας τα αυτοκίνητα 4ετίας λόγω "προσεκτικής συντήρησης". Το μόνο θετικό είναι ότι εσυ πληρώνεις μόνο βενζίνη - όλα τα άλλα τα αναλαμβάνει η AVIS.

Για ιδιώτη δεν έχει νόημα , για επιχείρηση αν γλυτώνει πολλά από φόρους το συζητάμε.

Το leasing καλύπτει τις ανάγκες "χρήσης" αυτοκινήτου χωρίς πολύ κόπο. Αν θες να "αποκτήσεις" αυτοκίνητο δεν πας ποτέ σε πλάνο "θα το πάρω leasing και μετά buyout", αυτό είναι προφανώς το μόνο που δεν συμφέρει πουθενά στο κόσμο. Για αυτό και όσοι έχουν leasing, όταν τελειώσει το συμβόλαιο τους, απλά κάνουν καινούργιο με καινούργιο αυτοκίνητο. Ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις του buyout. Για ποιούς είναι λοιπόν το leasing? Καταρχήν εταιρίες και κατα δεύτερον ανθρώπους που είναι της φιλοσοφίας ότι θέλουν παντα καινούργιο αυτοκίνητο χωρίς να ασχολούνται με ασφάλειες, συντήρηση κτλ (αφού όλα καλύπτονται από το lease plan). Και ναι στην Ελλάδα είναι ακριβό ειδικά για τους ελληνικούς μισθούς για ιδιώτες, αφού όπως σωστά ειπώθηκε δεν σου μένει και αυτοκινητο στο τέλος. Επίσης με το χαζό τεκμήριο που βάλανε στα εταιρικά leasing, κοντεύει να μην συμφέρει ούτε τις εταιρίες πια.

Όσον αφορά την αρχική ερώτηση ... με 1.25% επιτόκιο (που δεν το πιστεύω, ούτε στεγαστικά δεν έχουν τόσο!) προφανώς πας για δάνειο το 50% της αξίας του αυτοκινήτου χωρίς δευτερή σκέψη. Τώρα το τι αυτοκίνητο σηκώνει η τσέπη του καθενός ... μεγάλη κουβέντα

Επεξ/σία από gthe
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mkp είπε

Συμβουλή έδωσα δεν είπα ότι όλοι κάνουν έτσι, μονό εκκινεί οι ελάχιστοι που "ξέρουν" οδηγούν αυτοκίνητο που δεν ξεπέρνα τα έσοδα του τριμήνου.

Τα αυτοκινητα που δεν ξεπερνουν τα εσοδα τριμηνου των φυσιολογικων ανθρωπων ειναι επικινδυνοι κουβαδες που βγαζουν ενα ακομη μισθο τον χρονο σε εξοδα για σερβις λόγω παλαιοτητας. Με την λογικη αυτη για να παρεις ενα γκολφ θα πρεπει να εισαι τουλαχιστον CEO με 100.000 το χρονο.

Το αυτοκινητο θα πρεπει να υπολογιζεις την τιμή του ως εξης για μενα (αλλα και αυτο ειναι αυθαιρετο , λιγοτερο παραλογο απο το δικο σου αλλα και παλι αυθαιρετο.) Το αυτοκινητο να ειναι οσο αντεχεις να αγορασεις και να αγοραζεις μονο αν μπορει να ειναι απο ενα επιπεδο ασφαλειας κτλ και πανω.

Αν αλλαζεις καθε Χ χρονια αυτοκινητο, δεν πρεπει να ξεπερναει τα λεφτα που μπορεις να βαλεις στην ακρη ψιλοανετα σε αυτα τα χρονια στην ακρη συν το κοστος πωλησης του προηγουμενου. Αν με το νουμερο αυτο δεν μπορεις να αγορασεις αξιοπρεπες αμαξι , περιμενεις λιγο ακομη.

πχ αν Χ =10 και μπορεις ανετα να εχεις 1000 την ακρη τον χρονο τοτε .

πχ 10 *1000 + χρηματα απο παλιο αυτοκινητο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, conkal είπε

Τα αυτοκινητα που δεν ξεπερνουν τα εσοδα τριμηνου των φυσιολογικων ανθρωπων ειναι επικινδυνοι κουβαδες που βγαζουν ενα ακομη μισθο τον χρονο σε εξοδα για σερβις λόγω παλαιοτητας. Με την λογικη αυτη για να παρεις ενα γκολφ θα πρεπει να εισαι τουλαχιστον CEO με 100.000 το χρονο.

Το αυτοκινητο θα πρεπει να υπολογιζεις την τιμή του ως εξης για μενα (αλλα και αυτο ειναι αυθαιρετο , λιγοτερο παραλογο απο το δικο σου αλλα και παλι αυθαιρετο.) Το αυτοκινητο να ειναι οσο αντεχεις να αγορασεις και να αγοραζεις μονο αν μπορει να ειναι απο ενα επιπεδο ασφαλειας κτλ και πανω.

Αν αλλαζεις καθε Χ χρονια αυτοκινητο, δεν πρεπει να ξεπερναει τα λεφτα που μπορεις να βαλεις στην ακρη ψιλοανετα σε αυτα τα χρονια στην ακρη συν το κοστος πωλησης του προηγουμενου. Αν με το νουμερο αυτο δεν μπορεις να αγορασεις αξιοπρεπες αμαξι , περιμενεις λιγο ακομη.

πχ αν Χ =10 και μπορεις ανετα να εχεις 1000 την ακρη τον χρονο τοτε .

πχ 10 *1000 + χρηματα απο παλιο αυτοκινητο. 

Είναι μεγάλη κουβέντα , εξαρτάται ποιος είσαι , τι ηλικία , την δραστηριότητα , τι άλλες υποχρεώσεις έχεις.

Πάντως στην Ελλάδα είμαστε ανάμεσα στις τριτοκοσμικές που πολλοί έχουν όνειρο ζωής ένα αυτοκίνητο με "δυνατή" ταμπέλα ακόμη και αν είναι 3-4 χέρι και στην ευρωπαϊκή λογική ότι είναι ένα εργαλείο για να σε υπηρετεί και το ζυγίζεις πόσο σε συμφέρει. 

Προσωπικά το βλέπω σαν απαραίτητο εργαλείο και δεν χαλαλίζω πολλά λεφτά παρόλο που θα μπορούσα με άνεση. Καταλαβαίνω όμως και "πιτσιρικάδες" που το έχουν απωθημένο και γουστάρουν να πάρουν ποιο καλό από αυτό που αντέχουν. Εκεί θέλει μεγάλη προσοχή και περίσκεψη γιατί μια ζημιά μεγάλη μπορεί να είναι μοιραία. Είμαστε λίγο καθυστερημένοι σε σχέση με δυτικούς , τι να κάνουμε!

Επεξ/σία από jgeorgiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, conkal είπε

Τα αυτοκινητα που δεν ξεπερνουν τα εσοδα τριμηνου των φυσιολογικων ανθρωπων ειναι επικινδυνοι κουβαδες που βγαζουν ενα ακομη μισθο τον χρονο σε εξοδα για σερβις λόγω παλαιοτητας. Με την λογικη αυτη για να παρεις ενα γκολφ θα πρεπει να εισαι τουλαχιστον CEO με 100.000 το χρονο.

Το αυτοκινητο θα πρεπει να υπολογιζεις την τιμή του ως εξης για μενα (αλλα και αυτο ειναι αυθαιρετο , λιγοτερο παραλογο απο το δικο σου αλλα και παλι αυθαιρετο.) Το αυτοκινητο να ειναι οσο αντεχεις να αγορασεις και να αγοραζεις μονο αν μπορει να ειναι απο ενα επιπεδο ασφαλειας κτλ και πανω.

Αν αλλαζεις καθε Χ χρονια αυτοκινητο, δεν πρεπει να ξεπερναει τα λεφτα που μπορεις να βαλεις στην ακρη ψιλοανετα σε αυτα τα χρονια στην ακρη συν το κοστος πωλησης του προηγουμενου. Αν με το νουμερο αυτο δεν μπορεις να αγορασεις αξιοπρεπες αμαξι , περιμενεις λιγο ακομη.

πχ αν Χ =10 και μπορεις ανετα να εχεις 1000 την ακρη τον χρονο τοτε .

πχ 10 *1000 + χρηματα απο παλιο αυτοκινητο. 

Αυτό που είπες είναι η γνώμη σου φυσικά, άλλα από την άλλη αυτό που είπα εγώ δεν σημαίνει οτι είναι αυθαίρετο/παράλογο γιατί λίγα posts πριν εξήγησα για πιο λόγο το λέω.

Αναφορά σε κείμενο

Είναι απλό ότι να δώσεις το Χ1,5 του ετήσιου εισοδήματος σου σε αυτοκίνητο, να τα δώσεις σε κατή που θα σου αύξηση το εισόδημα σου (είτε τώρα είτε μακροχρόνια), ώστε να μπόρεσης μετά από κάποια χρόνια να είσαι πλούσιος, με την προϋποθέσει ότι θα το κάνεις συνεχεία αυτό, δηλαδή να επιδιώκεις να ζεις σαν φτωχός και το περίσσευμα του εισοδήματος σου να χρησιμοποιείς μονό για να αύξησης το εισόδημα σου, αλλιώς θα μείνεις στάσιμος στα 1000-2000€ το μήνα μια ζωή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Προσωπικά το βλέπω σαν απαραίτητο εργαλείο και δεν χαλαλίζω πολλά λεφτά παρόλο που θα μπορούσα με άνεση. Καταλαβαίνω όμως και "πιτσιρικάδες" που το έχουν απωθημένο και γουστάρουν να πάρουν ποιο καλό από αυτό που αντέχουν. Εκεί θέλει μεγάλη προσοχή και περίσκεψη γιατί μια ζημιά μεγάλη μπορεί να είναι μοιραία. Είμαστε λίγο καθυστερημένοι σε σχέση με δυτικούς , τι να κάνουμε!

Για αυτό με τους πιτσιρικάδες και τα ακριβά (ή γρήγορα αυτοκίνητα), έχει τεράστιο μερίδιο ευθύνης και τα κτέο και οι ασφαλιστικές εταιρίες. Όταν περνάει ΚΤΕΟ με διαλυμένα λάστιχα 10ετίας, ο άλλος δεν μπαίνει στο κόπο να τα αλλάξει και ας είναι επικίνδυνο. Αν κοβόταν στο κτέο και πήγαινε ο πιτσιρικάς να ρωτήσει για 17άρες ζάντες ή 18άρες λάστιχο πόσο εχει, μια χαρά θα ήθελε μετά ένα φτηνό αμαξάκι. Επίσης στο uk για παράδειγμα αν είσαι 20 χρονών και ρωτήσεις πόσο θες το χρόνο για ασφάλεια για ένα BMW ή ένα τσιμπιμένο SUV ... άστο καλύτερα παίρνεις corsa, δεν πλησιάζονται τα έξοδα!

Το αυτοκίνητό πρέπει να τηρεί κάποια στάνταρ κυρίως ασφαλείας στη σύγχρονή εποχή. Αυτό δεν σημαίνει ότι ένα 5-6 χρονών μεταχειρισμένο δεν τα τηρεί προφανώς. Αλλά ένα αυτοκίνητο 10+ ετών αρχίζει και μπαίνει ερωτηματικό αν τα καλύπτει.

Επεξ/σία από gthe
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, mkp είπε

Συμβουλή έδωσα δεν είπα ότι όλοι κάνουν έτσι, μονό εκκινεί οι ελάχιστοι που "ξέρουν" οδηγούν αυτοκίνητο που δεν ξεπέρνα τα έσοδα του τριμήνου.

Λίγοι οι μύστες σε αυτήν την χώρα. Και πιθανόν και στην Ευρώπη. :-(

33 λεπτά πριν, conkal είπε

...Με την λογικη αυτη για να παρεις ενα γκολφ θα πρεπει να εισαι τουλαχιστον CEO με 100.000 το χρονο.

..

Ε μην είσαι υπερβολικός, μόνο 7000€ τον μήνα (€85 k τον χρόνο) θες για να μπορείς να έχεις ένα golf.. 🤷‍♂️

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...