Προς το περιεχόμενο
MakeGreeceSexyAgain

Οδηγός Ταξί - Επιτρέπεται η προσωπική προώθηση μέσω Social;

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα guys,

Έχετε ιδέα αν επιτρέπεται ένας οδηγός ταξί να έχει δικό του website, Facebook page, Instagram, app whatever για να προωθεί συγκεκριμένα τον εαυτό του ως ταξιτζή;

Διευκρινίζω ότι μιλάμε για οδηγό και όχι ιδιοκτήτη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, MakeGreeceSexyAgain είπε

Καλησπέρα guys,

Έχετε ιδέα αν επιτρέπεται ένας οδηγός ταξί να έχει δικό του website, Facebook page, Instagram, app whatever για να προωθεί συγκεκριμένα τον εαυτό του ως ταξιτζή;

Διευκρινίζω ότι μιλάμε για οδηγό και όχι ιδιοκτήτη.

Για site δε το συζητάμε. Γιατί να απαγορεύεται ? Δικό του είναι το site - ό,τι θέλει το κάνει

Για τα social, αν και ποτέ κανείς ποτε δεν έχει διαβάσει τους όρους, πάλι γιατί να απογορευεται? Γι αυτό ακριβώς το λόγο φτιάχθηκαν τα site αυτά. Θα ήταν σαν να ακυρώναν όλο το business model τους.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελευθερία εχουμε οπου θέλει διαφημίζεται, το θεωρώ και έξυπνο για ταξιτζή

Μπράβο του

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, MakeGreeceSexyAgain είπε

Καλησπέρα guys,

Έχετε ιδέα αν επιτρέπεται ένας οδηγός ταξί να έχει δικό του website, Facebook page, Instagram, app whatever για να προωθεί συγκεκριμένα τον εαυτό του ως ταξιτζή;

Διευκρινίζω ότι μιλάμε για οδηγό και όχι ιδιοκτήτη.

Για ποιο λόγο να απαγορεύεται κάτι τέτοιο;

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπάρχουν πάρα πολλές σχετικές ιστοσελίδες, κυρίως για τους τουρίστες που ψάχνουν συγκεκριμένα δρομολόγια

πχ Κατάκολο - ολυμπία

τώρα αν είναι για αθηνα μέσα δεν ξέρω πόσο αποδοτικό μπορεί να είναι, αλλά  γιατί οχι;

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοειται μπορει να διαφημισει της υπηρεσιες του δεν υπαρχει κατι που να του το απαγορευει . Δεν νομιζω να του αποδοσει , καλυτερα να επενδυσει σε εφαρμογες ραδιο ταξι και exlusive υπηρεσιες οπως το beat hotel taxiplon hotel sevice κ μπιζνες. Ετσι θα κανει δουλεια απο τα social  δεν.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατ' αρχάς σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

Ξέρω γω... είναι περίεργη κλίκα το σύστημα των ταξιτζίδων και λέγαμε μην έχει κανά θέμα.

@christopher0016 το beat δε φτουράει (προς το παρόν) Θεσσαλονίκη. Τα υπόλοιπα θα τα κοιτάξω. Ράδιοταξι αν κατάλαβα καλά πρέπει να αποφασίσει να βάλει ο ιδιοκτήτης.

Υπάρχουν ορισμένοι πελάτες από ότι μου έχει πει που κάνουν αρκετά τακτικά συγκεκριμένες διαδρομές και θέλουν να έχουν "τον ταξιτζή τους". Οπότε λέγαμε αν έχει website, social (whatever)  και φαίνεται λίγο πιο μοντέρνος και οργανωμένος, ίσως χτυπάει πιο εύκολα τέτοιους πελάτες. Το να στήσεις ένα wordpress, fb, ig και κανα google my business είναι 1 μέρα δουλειά και χωρίς κόστος. Και ένας να έρθει που λέει ο λόγος, κέρδος είναι :)

Επεξ/σία από MakeGreeceSexyAgain
  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για θεσσαλονικη δεν εχω ιδεα τι γινεται εκει

Αθηνα δουλευει πολυ το beat . Μπες στο πιο γνωστο μεγαλυτερο ραδιο ταξι της πολης σου

Βγαλε καρτες να δινεις στους πελατες απο οτι καταλαβα τωρα ξεκινας   για αρχη  μαθε τους δρομους και το πως να κινησε και σιγα σιγα θα βρεις τον τροπο δουλειας σου . Δεν εχεις να χασεις κατι με το να ασχοληθεις με τα social media 

Εδω στην αθηνα πιστευω και εκει ετσι θα ειναι  οσα πιο πολλα χιλιομετρα κανεις τοσο μεγαλυτερη εισπραξη θα εχεις.

Επεξ/σία από christopher0016
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο εχει ξεκινησει ηδη. Παντως οσο και σοσιαλ μιντια και ινφλουενσερ ταξιτζης εισαι αν δεν παρεχεις τα παρακατω... αστο (τουλαχιστον για μενα):

 

πεντακαθαρο οχημα (χωρις οσμες και σαπιο εσωτερικο)

ησυχια

ομαλη οδηγηση

σεβασμος στις εντολες του πελατη για τη διαδρομη

ευγενεια

τροποι πληρωμης (και με καρτα)

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που το Taxibeat αφαίρεσε την δυνατότητα επιλογής οδηγού, προφανώς επειδή κάποιοι "επαγγελματίες" δεν θέλουν να βελτιωθούν και έκαναν παράπονα όταν μειώθηκαν οι κούρσες, πιστεύω πως η ατομική προβολή κάθε σωστού οδηγού είναι μονόδρομος για όσους δίνουν σημασία στις λεπτομέρειες που αναφέρθηκαν στο παραπάνω post.

Για το site, θα πρότεινα να γίνει και ένα υποτυπώδες SEO ώστε να βγαίνει στην πρώτη-δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων του Google. 

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
39 λεπτά πριν, Narayan είπε

Από τη στιγμή που το Taxibeat αφαίρεσε την δυνατότητα επιλογής οδηγού, προφανώς επειδή κάποιοι "επαγγελματίες" δεν θέλουν να βελτιωθούν και έκαναν παράπονα όταν μειώθηκαν οι κούρσες, πιστεύω πως η ατομική προβολή κάθε σωστού οδηγού είναι μονόδρομος για όσους δίνουν σημασία στις λεπτομέρειες που αναφέρθηκαν στο παραπάνω post.

Για το site, θα πρότεινα να γίνει και ένα υποτυπώδες SEO ώστε να βγαίνει στην πρώτη-δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων του Google. 

Η επιλογή οδηγού σε ένα σύστημα που είναι κορεσμένο από χρήστες, χωρίς ταυτόχρονη αύξηση των οδηγών, είναι αδύνατη. 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, christakos07 said:

Η επιλογή οδηγού σε ένα σύστημα που είναι κορεσμένο από χρήστες, χωρίς ταυτόχρονη αύξηση των οδηγών, είναι αδύνατη. 

Δε θα το έλεγα. Οσες φορές είχε χρειαστεί να χρησιμοποιήσω το taxibeat τα χρόνια (2010-2016) που ημουν στην Αθήνα, μου άρεσε πολύ η δυνατότητα επιλογής του οδηγού από συγκεκριμένη λίστα παρακείμενων (βάσει GPS) με ανάλυση των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλά και της βαθμολογίας τους από άλλους χρήστες. Η μόνη ομάδα που ενοχλούσε αυτή η δυνατότητα ήταν οι παλαίουρες ταρίφες με τα χρέπια και τις κακές υπηρεσίες - χωρίς καμία διάθεση αξιολόγησης.

Επεξ/σία από DrFreeman
typos
  • Like 11
  • Thanks 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, DrFreeman είπε

Δε θα το έλεγα. Οσες φορές είχε χρειαστεί να χρησιμοποιήσω το taxibeat τα χρόνια (2010-2016) που ημουν στην Αθήνα, μου άρεσε πολύ η δυνατότητα επιλογής του οδηγού από συγκεκριμένη λίστα παρακείμενων (βάσει GPS) με ανάλυση των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλά και της βαθμολογίας τους από άλλους χρήστες. Η μόνη ομάδα που ενοχλούσε αυτή η δυνατότητα ήταν οι παλαίουρες ταρίφες με τα χρέπια και τις κακές υπηρεσίες - χωρίς καμία διάθεση αξιολόγησης.

Εντάξει το ότι σου αρέσει εσένα, δε σημαίνει ότι είναι και εφικτό. 

Ο στόλος των διαθέσιμων ταξί από την beat έχει μειωθεί, γιατί τους συμφέρει περισσότερο να λειτουργούν αυτόνομα. 

Αντίστοιχα στην uber δεν υπήρχε τέτοια δυνατότητα. Είναι προτιμότερο το σύστημα να διαχειρίζεται την κατανομή, παρά ο εκάστοτε χρήστης.

Επεξ/σία από christakos07

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 minutes ago, christakos07 said:

Εντάξει το ότι σου αρέσει εσένα, δε σημαίνει ότι είναι και εφικτό. 

Ο στόλος των διαθέσιμων ταξί από την beat έχει μειωθεί, γιατί τους συμφέρει περισσότερο να λειτουργούν αυτόνομα. 

Αντίστοιχα στην uber δεν υπήρχε τέτοια δυνατότητα. Είναι προτιμότερο το σύστημα να διαχειρίζεται την κατανομή, παρά ο εκάστοτε χρήστης.

Τι πάει να πει "επειδή αρέσει σε σένα"; Υπάρχει πελάτης που δε θέλει επιλογές και πληροφόρηση για να επιλέξει την καλύτερη δυνατή υπηρεσία βάσει αξιολόγησης; Πως είναι καλύτερο το σημερινό χύμα μοντέλο;

  • Like 6
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.