Προς το περιεχόμενο

Οδηγός Ταξί - Επιτρέπεται η προσωπική προώθηση μέσω Social;


MakeGreeceSexyAgain

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, DrFreeman είπε

Τι πάει να πει "επειδή αρέσει σε σένα"; Υπάρχει πελάτης που δε θέλει επιλογές και πληροφόρηση για να επιλέξει την καλύτερη δυνατή υπηρεσία βάσει αξιολόγησης; Πως είναι καλύτερο το σημερινό χύμα μοντέλο;

Σε ένα σύστημα με υπεράριθμους οδηγούς, όντως το σενάριο είναι εφικτό και διαχειρίσιμο.

Ενα συστήμα που έχει ανεπάρκεια σε οδηγούς, για λόγους προφανείς, δεν είναι σε θέση να δίνει δικαίωμα επιλογής στον τελικό χρήστη. Η διαχείριση των πόρων(ταξί), πραγματοποιείται από τα υπολογιστικά συστήματα, αυτόματα. 

Μπορείτε αφού είστε τόσο απόλυτος, να μελετήσετε θεωρία αναμονής και να τους προτείνετε να βελτιώσουν τα συστήματα τους.

Επεξ/σία από christakos07
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 103
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, christakos07 said:

Σε ένα σύστημα με υπεράριθμους οδηγούς, όντως το σενάριο είναι εφικτό και διαχειρίσιμο.

Ενα συστήμα που έχει ανεπάρκεια σε οδηγούς, για λόγους προφανείς, δεν είναι σε θέση να δίνει δικαίωμα επιλογής στον τελικό χρήστη. Η διαχείριση των πόρων(ταξί), πραγματοποιείται από τα υπολογιστικά συστήματα, αυτόματα. 

Μπορείτε αφού είστε τόσο απόλυτος, να μελετήσετε θεωρία αναμονής και να τους προτείνετε να βελτιώσουν τα συστήματα τους.

Εχω τη βάσιμη εντύπωση πως το πρόβλημα παρουσιάζεται πολυπλοκότερο απ' ότι πραγματικά είναι. Οσοι οδηγοί συμμετείχαν την καλή εκείνη εποχή στο taxibeat, συμμετείχαν με τη θέληση τους και  αξιολογούνταν. Οι υπόλοιποι απλώς απείχαν διότι δεν ήθελαν να δώσουν την επιλογή στον τελικό χρήστη (πελάτης) - για προφανείς λόγους κατά τη γνώμη μου πάλι.

Επίσης στο σύνολο τους οι οδηγοί ταξί δεν είναι λίγοι. Ισως να είναι και περισσότεροι από όσους χρειάζονται αν κρίνω από τα συνεχή παράπονα για μειωμένες κούρσες. Απλώς δε σηκώνει τόσα ταξί η Αθήνα - αυτό όμως θα το ρυθμίσει η αγορά.

Ο καλός οδηγός που παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσία δεν έχει να φοβάται κανέναν ανταγωνισμό. Αυτοί που πρέπει να τον φοβούνται (και η αλήθεια είναι πως τον τρέμουν - παρατηρήστε αντιδράσεις σε οτιδήποτε βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη, αλλά ξεβολεύει τους ίδιους) είναι οι παλαιοί "ταρίφες" με το όνομα.

Επεξ/σία από DrFreeman
typos + προσθήκες
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι συνολικοί οδηγοί μπορεί να είναι και υπεράριθμοι. Δε με αφορά, αφού αποτελεί δικό τους πρόβλημα. 

Αυτοί που συμμετέχουν στο beat, είναι ελάχιστοι. Ο ίδιος ο Διευθύνων Σύμβουλος της beat, δήλωσε ότι οι ταρίφες προτιμούν να δουλεύουν μόνοι τους. Είναι βέβαια μια γενικευμένη αλήθεια, καθώς έχουν μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων στις κούρσες τους και μπορούν να τσιμπάνε διπλές διαδρομές, σε ώρες αιχμής. 

Οπότε, η αυτονόμηση πολλών ταξιτζήδων, οδήγησε στη μείωση του συνολικού αριθμού στους κόλπους της beat. Ένα σύστημα που λειτουργεί σε όρους ελάχιστης επάρκειας, το εξαναγκάζεις σε ισορροπία. Η μη δυνατότητα επιλογής οδηγων, ήρθε ως απάντηση σε προβλήματα όπως ο αυξημένος χρόνος αναμονής και η ανεπάρκεια οδηγών σε μια συγκεκριμένη περιοχή.

Επεξ/σία από christakos07
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, christakos07 είπε

Οι συνολικοί οδηγοί μπορεί να είναι και υπεράριθμοι. Δε με αφορά, αφού αποτελεί δικό τους πρόβλημα. 

Αυτοί που συμμετέχουν στο beat, είναι ελάχιστοι. Ο ίδιος ο Διευθύνων Σύμβουλος της beat, δήλωσε ότι οι ταρίφες προτιμούν να δουλεύουν μόνοι τους. Είναι βέβαια μια γενικευμένη αλήθεια, καθώς έχουν μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων στις κούρσες τους και μπορούν να τσιμπάνε διπλές διαδρομές, σε ώρες αιχμής. 

Οπότε, η αυτονόμηση πολλών ταξιτζήδων, οδήγησε στη μείωση του συνολικού αριθμού στους κόλπους της beat. Ένα σύστημα που λειτουργεί σε όρους ελάχιστης επάρκειας, το εξαναγκάζεις σε ισορροπία. Η μη δυνατότητα επιλογής οδηγων, ήρθε ως απάντηση σε προβλήματα όπως ο αυξημένος χρόνος αναμονής και η ανεπάρκεια οδηγών σε μια συγκεκριμένη περιοχή.

Εννοειται οταν εχει δουλεια στον δρομο δεν θα παρουν κουρσες απο το μπιτ   εαν ειχε μονιμα δουλεια στον δρομο τον μπιτ δεν θα δουλευε ποτε.

Νομιζεις εσυ και ο καθενας σας οτι αρεσει να πληρωνουν τα κερατα τους σε προμηθειες   στα 3.5€ 50λεπτα ειναι η προμηθεια του μπιτ  και 20 λεπτα προμηθεια τραπεζας. + φπα + σε καθε μεταφορα χρηματων εισαι μεειων 4 ευρω προμηθεια εμβασματος.

Γιαυτο μην αναρωτιεσται γιατι δεν βρισκεται ευκολα ταξι απο το μπίτ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, christopher0016 είπε

Εννοειται οταν εχει δουλεια στον δρομο δεν θα παρουν κουρσες απο το μπιτ   εαν ειχε μονιμα δουλεια στον δρομο τον μπιτ δεν θα δουλευε ποτε.

Νομιζεις εσυ και ο καθενας σας οτι αρεσει να πληρωνουν τα κερατα τους σε προμηθειες   στα 3.5€ 50λεπτα ειναι η προμηθεια του μπιτ  και 20 λεπτα προμηθεια τραπεζας. + φπα + σε καθε μεταφορα χρηματων εισαι μεειων 4 ευρω προμηθεια εμβασματος.

Γιαυτο μην αναρωτιεσται γιατι δεν βρισκεται ευκολα ταξι απο το μπίτ

Από πότε ο ΦΠΑ συνδέεται με μια ηλεκτρονική υπηρεσία παροχής υπηρεσιών;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, christakos07 είπε

Από πότε ο ΦΠΑ συνδέεται με μια ηλεκτρονική υπηρεσία παροχής υπηρεσιών;

Γιατι δεν πληρωνει φπα ;; στα συνολικα εξοδα ειναι και το φπα.  

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, christakos07 είπε

Δεν έχει σχέση με τo beat, ο ΦΠΑ. 

Ναι γιαυτο σου κοβουν τιμολογιο για φπα καθε τελος του μηνα. προφανως δεν εχεις καμια ιδεα .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, christopher0016 είπε

Ναι γιαυτο σου κοβουν τιμολογιο για φπα καθε τελος του μηνα. προφανως δεν εχεις καμια ιδεα .

Δηλαδή αν σε πληρώσω με μετρητά, απόδειξη δεν είσαι υποχρεωμένος να δώσεις; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, christakos07 είπε

Δηλαδή αν σε πληρώσω με μετρητά, απόδειξη δεν είσαι υποχρεωμένος να δώσεις; 

Που κολαει αυτο με το.τιμολογιο του μπιτ??

Ακυρη ερωτηση για αυτο που συζηταμε

Αλλα να σου απαντησω  φυσικα και εισαι υποχρεωμενος να δωσεις οπως και εσυ να μην πληρωσεις αμα δεν λαβεις αποδειξη.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τα τιμολόγια που λέτε φυσικά και έχουν φπα (έχω δει εκατοντάδες) , από την άλλη φιλε christopher ο φπα στα έξοδα δεν είναι έξοδο για όποιον κόβει αποδείξεις 

ο φπα στα έξοδα είναι επιθυμητός ώστε να σου μειώσει τον φπα που θα πληρώσεις από τα έσοδά του

 

υπό κανονικές συνθήκες έξοδο θεωρείς μόνο τη καθαρή αξία (και την προμήθεια της τράπεζας φυσικά), αλλά σε καμία περίπτωση τον φπα 

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Που κολαει αυτο με το.τιμολογιο του μπιτ??

Ακυρη ερωτηση για αυτο που συζηταμε

Αλλα να σου απαντησω  φυσικα και εισαι υποχρεωμενος να δωσεις οπως και εσυ να μην πληρωσεις αμα δεν λαβεις αποδειξη.  

Μιλάμε για άλλο ΦΠΑ. Κομπλέ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, logistoulis είπε

τα τιμολόγια που λέτε φυσικά και έχουν φπα (έχω δει εκατοντάδες) , από την άλλη φιλε christofer ο φπα στα έξοδα δεν είναι έξοδο για όποιον κόβει αποδείξεις 

ο φπα στα έξοδα είναι επιθυμητός ώστε να σου μειώσει τον φπα που θα πληρώσεις από τα έσοδά του

υπό κανονικές συνθήκες έξοδο θεωρείς μόνο τη καθαρή αξία (και την προμήθεια της τράπεζας φυσικά), αλλά σε καμία περίπτωση τον φπα 

Φιλε μου εν μερη εχεις δικιο γιατι στην ουσια εισπρατεις τον φπα . Αλλα  η εφορια στο τελος του χρονου θα σου ζηταει τα μαλιοκεφαλα της

Αρα θεωρητικα ειναι εξοδο οταν σου ανεβαζει την εφορια.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Φιλε μου εν μερη εχεις δικιο γιατι στην ουσια εισπρατεις τον φπα . Αλλα  η εφορια στο τελος του χρονου θα σου ζηταει τα μαλιοκεφαλα της

Αρα θεωρητικα ειναι εξοδο οταν σου ανεβαζει την εφορια.  

όχι, γιατί το έξοδο σου μειώνει και την εφόρια , θες έξοδα αλλά αυτό προϋποθέτει να δηλώνεις τα έσοδά σου

 

αν μιλάμε τώρα για ένα ταξί που θα κόψει μες στη μέρα ένα Ζ 40 ευρώ και θα φέρει και 40 ευρώ πετρέλαιο , τότε ναι για οποιοδήποτε έξοδο και αν μιλάμε επιπλέον είτε είναι μαστοριλίκι είτε είναι κάποια παροχή υπηρεσίας είναι έξοδο καθαρό (που δεν πάει ακριβώς έτσι και για τον φπα γιατί ένα ταξί ακόμα και αν βγει στο τέλος με ζημιές είναι πολύ δύσκολο να βγει πιστωτικό σε αυτό το κομμάτι) 

 

αλλά αν όλα είναι όπως πρέπει κανονικά ο φπα δεν σε αφορά, δεν έχει νόημα να μιλάς για φπα εξόδων σε μια επιχείρηση 

 

το τι θα κάνει κανείς στο τέλος με το κράτος που τον γδέρνει είναι άλλο θέμα

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα είσαι ξυρισμένος φοράς άρωμα καλοσιδερομενο πουκάμισο δεν πετάς χαζά στους πελάτες δεν έχεις το ράδιο σε αθλητικά  έχεις άκαπνο και καθαρό αυτοκίνητο σου αρκεί μια καλοτυπωμενη κάρτα με το κινητό σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...