Προς το περιεχόμενο

Απόσυρση 2020


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, korakios είπε

https://www.newsauto.gr/news/episimo-eos-5-500-evro-i-epidotisi-gia-tin-agora-ilektrikou-aftokinitou/

15% έκπτωση και 1000Ε απόσυρση για τα αυτοκίνητα με στόχο σε 10ετία το 1/3 να είναι ηλεκτρικά .... ????!

Τα plugin υβριδικά αναφέρονται μόνο για ταξι ,λες και θα αγοράσει ταξιτζής βενζίνη ,εκτός αν υπάρχουν diesel υβριδικά

20% για σκούτερ και 40% για ποδήλατα. Στα ποδήλατα ,δεν ξέρω αν θα ισχύουν έτοιμα ποδήλατα απο κιτ μετατροπής .

Για φυσικού αερίου , έστω λεωφορεία ή ταξί ,βαν διανομών που θα βοηθούσαν ρεαλιστικά τη μείωση των ρύπων ,ούτε κουβέντα.

Οι επιδοτήσεις είναι καθαρά για να ενισχυθεί και να αναπτυχθεί η ηλεκτροκίνηση...όχι για να μειωθεί γενικά το περιβαλοντικό αποτύπωμα...

Αλλιώς θα επιδοτούσαν και τα απλά ποδήλατα που είναι μια  χαρά οικολογικότατα.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Οι επιδοτήσεις είναι καθαρά για να ενισχυθεί και να αναπτυχθεί η ηλεκτροκίνηση...όχι για να μειωθεί γενικά το περιβαλοντικό αποτύπωμα...

Αλλιώς θα επιδοτούσαν και τα απλά ποδήλατα που είναι μια  χαρά οικολογικότατα.

Βασικά το βλέπω καθαρά απο άποψη φορολογούμενου πολίτη . Για να μειωθούν οι ρύποι και να μη τρώμε πρόστιμα απο ΕΕ αν δε φτάσουμε τους στόχους , (γιαυτό και γίνεται όλη η ιστορία) πρέπει να πάρουμε κάποια μέτρα . Δεν πιστεύω οτι  είναι σωστά . Λίγος κόσμος θα αγοράσει , ακόμα λιγότεροι επαγγελματίες και φυσικά τις επιδοτήσεις τις πληρώνουμε όλοι μέσω φόρων.

Καλύτερα να επιδοτούσε αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων (υβριδικά,αερίου) σε συνδυασμό απόσυρσης με προτεραιότητα στα ρυπογόνα .Να φεύγαν τα φουγάρα απο την κυκλοφορία δηλαδή σε μεγάλο ποσοστό. Αν έστω τα ηλεκτρικά φτάσουν και το 10% των οχημάτων , απο αυτό το 10% , πόσες περιπτώσεις θα είναι που θα αντικαθιστά ένα ρυπογόνο αμάξι?

Μακροπρόθεσμα ,απλά θα εκτινάξουν τους φόρους στα ρυπογόνα και παράλληλα τα ηλεκτρικά δε θα πέσουν ποτέ σε νορμάλ τιμές 10000-13000

 

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Κι όμως κύριοι...

Ένα αμιγώς ηλεκτρικό καταναλώνει στο σπίτι, με νυχτερινό ρεύμα, με όλα μέσα (χρέωση ενέργειας προμηθευτή + ρυθμιζόμενες + ΦΠΑ) το πολύ €2.5/100km:

Από τον Σεπτέμβριο που πήρα το μεταχειρισμένο NISSAN LEAF, έχω κάνει 10000χλμ με μέση κατανάλωση 19.10kWh/100km, και με τελική χρέωση ενέργειας (τα πάντα μέσα) €0.11/kWh, το μέσο κόστος μου είναι €2.10/100km. Στη βόρεια ελλάδα (Κοζάνη), με αρκετό κρύο φέτος, μωρά στο αυτοκίνητο, χωρίς γάντια και μπουφάν. Κάθε πρωί, η καμπίνα μας περίμενε στους 20C για την παράδοση των παιδιών στο σχολείο.

Εννοείται μηδέν service και μηδέν άλλα έξοδα. Σχετικοί πίνακες διαθέσιμοι σε κάθε ενδιαφερόμενο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς παίζει να είσαι ο πρώτος που δίνει στοιχεία και ευχαριστούμε! Καλοτάξιδο!

Περιγράφεις όμως τις ιδανικές συνθήκες (έχεις γκαράζ και την άνεση να φορτίζεις σπίτι σου και όχι έξω και μόνο με νυχτερινό ρεύμα).

Στις 6 ώρες (χειμερινό νυχτερινό 02:00-08:00) και 8 ώρες φόρτισης (καλοκαιρινό νυχτερινό 23:00-07:00) τι αυτονομία βγάζει ?

Εγγύηση μπαταρίας πόσο δίνει η Nissan και αν (χτύπα ξύλο) χρειαστεί αντικατάσταση πιο το κόστος?

Εννοείται όταν είμαι με ποδήλατο ή πεζός προτιμώ να είμαι πίσω απο ηλεκτρικό και να μη ντουμανιάζω ,απλά η γκρίνια μου με τα ηλεκτρικά είναι η τιμή που δεν κάνεις απόσβεση με φυσικού αερίου που κινούνται με 4-4.5Ε/100χλμ (τα μικρά με 3-3.5).

2 ώρες πριν, Thanar είπε

Σχετικοί πίνακες διαθέσιμοι σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Ζωγραφικής ? (κρύο χιούμορ!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι αλήθεια πως ο 1ος περιοριστικός παράγοντας σήμερα για τη κατοχή και χρήση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι η απαίτηση ύπαρξης σταθερού χώρου στάθμευσης. Η δική μου περίπτωση είναι η περισσότερο ευνοϊκή, αλλά για όλα υπάρχουν λύσεις.

Το LEAF το φορτίζω αποκλειστικά με το εξοπλισμό που ήρθε μαζί με το αυτοκίνητο. Φορτίζει με ισχύ μόλις 2.2kW. Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 14km ανά ώρα φόρτισης. Επομένως, στο 6ωρο παίρνει 84km, ενώ στο 8ωρο παίρνει 112km. Προ μικροβιολογίας έκανα περίπου 70km ημερησίως, τώρα δεν το φορτίζω καθημερινά.

Το θέμα της μπαταρίας είναι τόσο ανύπαρκτο όσο και πραγματικό. Εάν σήμερα πάρω τηλέφωνο τη NISSAN και τους ρωτήσω για κόστος αντικατάστασης μπαταρίας, απάντηση δεν θα πάρω. Επειδή είμαι χρόνια στο χώρο, έχω ακούσει τιμές, από €7000 έως €15000, για την ίδια δουλειά. Πάντα όμως με μεγάλη καθυστέρηση και φασαρία. Αυτό συμβαίνει επειδή η μπαταρία δεν θεωρείται "αναλώσιμο", ή "ανταλλακτικό", αλλά πολύ βασικό τμήμα του αυτοκινήτου, αντίστοιχης σημασίας με το σασί. Η μπαταρία, αν δεν χαλάσει εντός εγγύησης (συνήθως 8 χρόνια) από κάποιο πρόβλημα κατασκευής, θα φθίνει με εντελώς προβλεπόμενο τρόπο. Για τα LEAF η φθορά είναι περίπου 3% το χρόνο. Δεν πρόκειται κάποια στιγμή να χαλάσει απότομα, απλά όσο περνά ο καιρός μειώνεται η αυτονομία του οχήματος.
Αυτό είναι όμως κάτι που προσωπικά δεν με απασχολεί καθόλου. Γιατί; Επειδή υπάρχουν στην Ευρώπη ήδη εταιρείες που αντικαθιστούν την μπαταρία του οχήματός μου με μεγαλύτερη, και κόστος από €5000. Σήμερα. Τιμή που συνεχώς πέφτει και όταν χρειαστεί να την αλλάξω, θα είναι πολύ πιο κάτω.

Με τις αποστάσεις που έκανα προ μικροβιολογίας, είχα υπολογίσει πως σε 4 χρόνια θα έκανα απόσβεση της διαφοράς μεταξύ μεταχειρισμένου ηλεκτρικού και ενός αντίστοιχου βενζίνης για τις ανάγκες μου. Σε άλλα 4 χρόνια θα έκανα απόσβεση όλου του ποσού αγοράς. Δεν θα μπω σε σύγκριση με αέρια ή ντίζελ, καθώς είναι και θέμα στάσης η Ηλεκτροκίνηση. Ακριβώς όπως από το 1984 χρησιμοποιώ προϊόντα της Apple.

Πρόσφατα αναβαθμίστηκε ο "οικιακός" υπολογιστής σε MacBook Pro. Αυτό βοηθά στην παραγωγή ενημερωτικών βίντεο σχετικά με την Ηλεκτροκίνηση. Μπορείς να βρεις κάποια πρώιμα δείγματα στο κανάλι μου στο YouTube.
Εάν σε ενδιαφέρει το θέμα γενικά, πάρα πολλές πληροφορίες μπορείς να βρεις στην ομάδα της Ηλεκτροκίνησης στο facebook.

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Thanar είπε

Εάν σε ενδιαφέρει το θέμα γενικά, πάρα πολλές πληροφορίες μπορείς να βρεις στην ομάδα της Ηλεκτροκίνησης στο facebook.

Αν με δουν ότι είμαι στο CNG group θα με πάρουν με τις πέτρες ! (λες και υπάρχει κόντρα) ,αν και ηλεκτροκίνητος με ποδήλατο 6500χλμ !

 

30 λεπτά πριν, Thanar είπε

Η δική μου περίπτωση είναι η περισσότερο ευνοϊκή, αλλά για όλα υπάρχουν λύσεις.

Αν δεν υπάρχει parking δε μπορώ να σκεφτώ λύση (που να αντιστοιχεί σε οικονομία και απόσβεση)

Θα τσεκάρω και το κανάλι σου, μια ερώτηση ακόμα, με τα κρύα τι συμπεριφορά έχει η μπαταρία? Πόσο χάνει χοντρικά?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, korakios είπε

μια ερώτηση ακόμα, με τα κρύα τι συμπεριφορά έχει η μπαταρία? Πόσο χάνει χοντρικά?

Συνολικά γύρω στο 20%, μισά λόγω θέρμανσης (το LEAF έχει αντλία θερμότητας) και μισά λόγω χειρότερης απόδοσης της μπαταρίας (τα οποία σε ταξίδι όμως δεν υφίστανται, καθώς η μπαταρία είναι ζεστή από ένα σημείο και μετά).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/6/2020 στις 1:29 ΜΜ, Thanar είπε

Κι όμως κύριοι...

Ένα αμιγώς ηλεκτρικό καταναλώνει στο σπίτι, με νυχτερινό ρεύμα, με όλα μέσα (χρέωση ενέργειας προμηθευτή + ρυθμιζόμενες + ΦΠΑ) το πολύ €2.5/100km:

Από τον Σεπτέμβριο που πήρα το μεταχειρισμένο NISSAN LEAF, έχω κάνει 10000χλμ με μέση κατανάλωση 19.10kWh/100km, και με τελική χρέωση ενέργειας (τα πάντα μέσα) €0.11/kWh, το μέσο κόστος μου είναι €2.10/100km. Στη βόρεια ελλάδα (Κοζάνη), με αρκετό κρύο φέτος, μωρά στο αυτοκίνητο, χωρίς γάντια και μπουφάν. Κάθε πρωί, η καμπίνα μας περίμενε στους 20C για την παράδοση των παιδιών στο σχολείο.

Εννοείται μηδέν service και μηδέν άλλα έξοδα. Σχετικοί πίνακες διαθέσιμοι σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Σημαντικο θεμα ειναι και το που μενεις, αν θυμαμαι καλα αλλες οι χρεωσεις στην Επαρχια οσο αφορα το Ρευμα και αλλες πχ στην Αθηνα (καλα νησια δεν το συζηταω, οσοι μενουμε στερεα, κεντρικη Ελλαδα και πελοπονησσο τους πληρωνουμε το ρευμα πχ). Επισης εχει να κανει με ποση καταναλωση κανεις, οσο περισσοτερη τοσο ανεβαινει το κοστος ανα κιλοβατωρα (οποτε για καποιον αλλο σε ακριβως την ιδια φαση με εσενα αλλα με μεγαλυτερη καταναλωση στο σπιτι το κοστος θα ειναι μεγαλυτερο).

Δυστυχως το θεμα ρευμα στην Ελλαδα δεν ειναι κατι που προσωπικα εμπιστευομαι.

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...