Προς το περιεχόμενο

Τί από τα παρακάτω να πάρω;(IPTV)


algox

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γειά σας παιδιά
Παίζω IPTV καναλια μέσω της smart tv LG και χρησιμοποιώ την εφαρμογή smarters.Καλουτσικη είναι η εφαρμογή αλλά μερικές φορές αργεί να ανοίξει καθώς και δεν δείχνει το πρόγραμμα(κοινώς EPG).
Κοιτούσα στο διαδίκτυο για MAG,ENIGMA και DREAMBOX.Φανταζομαι ένα από αυτά θα μου κάνει καλύτερη δουλειά από ότι η εφαρμογή της tv.Θελω την βοήθεια σας στο τι να προσέξω στην αγορά,καθώς θέλω να παίζω μόνο IPTV(Cosmote,Nova)και όχι Netflix,YouTube κλπ κλπ . Έχω δει 2-3 στο skroutz κάποια λένε λειτουργικό Linux & άλλα Android.Τί από τα 2 πρέπει να επιλέξω; Επισης κάποια στα χαρακτηριστικά τους,γράφουν έξτρα λειτουργίες 3D IPTV ή IPTV σκέτο . Συμφέρει από Ελλάδα ή να κοιτάξω από Ebay,Amazon κλπ?
Σορρυ αλλά είμαι αρχάριος σε αυτό τον χώρο.
Το budget μου είναι γύρω στα 70-80€
Ευχαριστώ πολυ

Επεξ/σία από algox
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν θα σου δωσω ξεκαθαριση απαντηση γιατι δεν ξερω κατι συγκεκριμενο να προτεινω.

αλλα οταν λες για nova, cosmote απ οσο ξερω υπαρχουν περα απο τον δορυφορο δυο τροποι μεσω ιντερνετ. σε android και σε σε windows περιβαλλον.

οποτε θες μια συσκευη με android ή με windows. σιγουρα ενα tvbox με android δεν θα πρεπει να ειναι rootαρισμενο (σε κοσμοτε που εχω) .

εγω την cosmote tv την βλεπω στο κινητο (android) και στο λαπτοπ με win10 (και με καλωδιο hdmi στην 50αρα tv).

o dreambox απ οσο ξερω linux. για mag εχω ακουσει αλλα δεν ξερω πολλα.

δεν ξερω αν εχεις ηδη κωδικους για νοβα/κοσμοτε. μπορεις να δοκιμασεις σε ενα λαπτοπ να δεις. να ξερεις ομως  τουλαχιστον στο κοσμοτε αν δοκιμασεις τους κωδικους σε μια οποιαδηποτε συσκευη θα πρεπει να περασει ενας μηνας για να την βαλεις σε μια αλλη.

επισης για τα iptv καναλια τα βλεπεις μεσω browser (firefox, edge, chrome) ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, npapagri_xtra είπε