Προς το περιεχόμενο
thelos257

Σβηνει απο μονο του στιγμαια Huawei P30 Pro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα σε ολους ες σας και καλο σαββατο ευχομαι. Απο προχθες την πεμπτη παρατηρησα ενα παραξενο θα ελεγα προβλημα με το Huawei P30 Pro μου.
Το εχω αγορασει απο τον Stephanis καινουργιο στο κουτι του στις 16/7/2019 αν θυμαμαι καλα.
Το προβλημα ομως παρουσιαστικε προχθες και ειμαι σε απελπιστικη κατασταση δεν ξερω τι να κανω δεν ξερω γιατι γινεται αυτο το προβλημα δεν βρησκω λογικη εξηγηση μηπως σας το κανει και σε σας ; Με αλλα κινητα ;
Το προβλημα ειναι πως ενω καθεται το κινητο ειναι στην αναμονη δηλαδη σβηνει απο μονο του καποτε κανει και επαννεκινησεις τυχαιες μονο του.
Πρωτη φορα μου τυχαινει αυτο σε κινητο και ειναι εξωφρενικο πραγματικα για μενα τουχαλιστον.
Χθες το ξεκινησα 4 φορες που εσβησε μονο του. Για να σας προλαβω η μπαταρια του ειναι στο 100% το ειχα πανω στο ρευμα χθες και παλι εσβησε.
Δεν θελω να μπλεξω με εγγυησεις κλπ επειδη δυστοιχως θα μου βρουν χιλιδες δυο δικαιολογιες για να μην μου το φτιαξουν τους ξερω καλα ποσο ***** ειναι με το συμπαπιο.
Επισης ξεκολαει και η πογια του να το πω ετσι αυτο που το προστατευει απο την αδιαβροχηνη του. Το ειχα σε θηκη original Huawei και το εβγαλα.
Τι να κανω ; Να το κρατησω ή να το πουλησω και να βγαλω 400 ευρω παρα να τα δωσω στην Huawei Servies ;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν θέλεις να το πας στην εγγύηση;Τι φόβος είναι αυτός;Και θα το πουλήσεις με πρόβλημα χωρίς να το πεις στον αγοραστή;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Γιατί δεν θέλεις να το πας στην εγγύηση;Τι φόβος είναι αυτός;Και θα το πουλήσεις με πρόβλημα χωρίς να το πεις στον αγοραστή;

Φυσικα και θα ενημερωσω τον αγοραστη γι αυτο το θεμα.
Επειδη τους ξερω οτι βρισκουν δικαιολογιες φιλε μ γι αυτο δεν θελω να μπλεξω μαζι τους θα αρχισουν τα μα μου κλπ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι βριζεις το service πριν καν το πας και θέλεις και να βρεις κοροιδο να το παρει με 400 με ξεπερνα.. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, oceanborngr είπε

Το οτι βριζεις το service πριν καν το πας και θέλεις και να βρεις κοροιδο να το παρει με 400 με ξεπερνα.. 

Εγραψα παραπανω τον λογο. Διαβασα πολλες κακες αξιολογησεις για το σερβρησ της Huawei αντε να μαι στην αναμονη για πιο λογο ; Για να μου πουν οτι ειναι η πλακετα στα καλα καθουμενα και να δωσω 400 ευρω απο πανω ; Δεν φτανει που εδωσα 1000 για την αγορα του ;
Επισης τι στο καλο καλυπτουν αυτες οι εγγυησεις ;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, thelos257 είπε

Εγραψα παραπανω τον λογο. Διαβασα πολλες κακες αξιολογησεις για το σερβρησ της Huawei αντε να μαι στην αναμονη για πιο λογο ; Για να μου πουν οτι ειναι η πλακετα στα καλα καθουμενα και να δωσω 400 ευρω απο πανω ; Δεν φτανει που εδωσα 1000 για την αγορα του ;
Επισης τι στο καλο καλυπτουν αυτες οι εγγυησεις ;

Aκόμα δεν το έχεις παει και έχεις βγάλει και τι θα σου πούνε!!

 

......εσύ και ο γρύλος σου φάση!!!!!!!

  • Haha 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να το πας στο service.

Δεν υπάρχει δικαιολογία.

Έχεις επίσημη εγγύηση αντιπροσωπείας για δύο χρόνια και είναι υποχρεωμένοι να το δούνε και να το φτιάξουν.

Επεξ/σία από saruman123

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκάθαρα θα το πας στο service της Huawei φίλε. Αν η συσκευή έχει όντως εγγύηση και τα πράγματα είναι όπως τα λες, δεν καταλαβαίνω το λόγο να μην το κάνεις για κάτι που είναι καθαρά hardware issue. Δεν θα πληρώσεις τίποτα. και fyi δεν θα μπλέξεις με αποδεικτικά κλπ, αν φοβάσει κάτι τέτοιο. Θα ελέγξουν μέσω serial number αν δικαιούσαι την εγγύηση και μετά προχωράει το όλο πράγμα. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, thelos257 είπε

Καλημερα σε ολους ες σας και καλο σαββατο ευχομαι. Απο προχθες την πεμπτη παρατηρησα ενα παραξενο θα ελεγα προβλημα με το Huawei P30 Pro μου.
Το εχω αγορασει απο τον Stephanis καινουργιο στο κουτι του στις 16/7/2019 αν θυμαμαι καλα.
Το προβλημα ομως παρουσιαστικε προχθες και ειμαι σε απελπιστικη κατασταση δεν ξερω τι να κανω δεν ξερω γιατι γινεται αυτο το προβλημα δεν βρησκω λογικη εξηγηση μηπως σας το κανει και σε σας ; Με αλλα κινητα ;
Το προβλημα ειναι πως ενω καθεται το κινητο ειναι στην αναμονη δηλαδη σβηνει απο μονο του καποτε κανει και επαννεκινησεις τυχαιες μονο του.
Πρωτη φορα μου τυχαινει αυτο σε κινητο και ειναι εξωφρενικο πραγματικα για μενα τουχαλιστον.
Χθες το ξεκινησα 4 φορες που εσβησε μονο του. Για να σας προλαβω η μπαταρια του ειναι στο 100% το ειχα πανω στο ρευμα χθες και παλι εσβησε.
Δεν θελω να μπλεξω με εγγυησεις κλπ επειδη δυστοιχως θα μου βρουν χιλιδες δυο δικαιολογιες για να μην μου το φτιαξουν τους ξερω καλα ποσο ***** ειναι με το συμπαπιο.
Επισης ξεκολαει και η πογια του να το πω ετσι αυτο που το προστατευει απο την αδιαβροχηνη του. Το ειχα σε θηκη original Huawei και το εβγαλα.
Τι να κανω ; Να το κρατησω ή να το πουλησω και να βγαλω 400 ευρω παρα να τα δωσω στην Huawei Servies ;

Δηλαδη το κανει κατ επαναληψη η το εκανε 1-2 φορες και πανικοβληθηκες?

Εμενα ενα HUAWEI P8 LITE κι ενα HUAWEI Y550 παλιοτερα μου εχουν κανει απο οτι θυμαμαι καποιες επανεκκινησεις ασχετες στο παρελθον αλλα δεν ειχα δωσει σημασια και δεν μου ξαναπαρουσιαστηκε η να μου δημιουργησει προβλημα μετεπειτα. Και αλλες μαρκες μου εχουν παρουσιασει κατι παλαβα κατα καιρους σαν restart με παγωμα του logo ενω μιλας η το εχεις ηδη ανοιχτο νομιζω δεν ειναι τιποτα αυτα ισως καποια αναβαθμιση παντως ποτε δεν εξελιχτηκε σε προβλημα. Τωρα αν εσενα στο κανει πολλες φορες ισως εχει θεμα.

Επεξ/σία από christosx13

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, M A T R I X είπε

Ξεκάθαρα θα το πας στο service της Huawei φίλε. Αν η συσκευή έχει όντως εγγύηση και τα πράγματα είναι όπως τα λες, δεν καταλαβαίνω το λόγο να μην το κάνεις για κάτι που είναι καθαρά hardware issue. Δεν θα πληρώσεις τίποτα. και fyi δεν θα μπλέξεις με αποδεικτικά κλπ, αν φοβάσει κάτι τέτοιο. Θα ελέγξουν μέσω serial number αν δικαιούσαι την εγγύηση και μετά προχωράει το όλο πράγμα. 

Καλησπερα ουτε θα παιξει ρολο (οκ ανθρωποι ειμαστε) οτι μου επεσε χαμο σαν περπατουσα και δεν επαθε τιποτα το πισω πλευρο ουτε και το μπροστινο πλευρο παρα μονο οτι εχει γραουνια μικρη το πλευρο εκει που ναι το κουμπι το κοκκινο το power λιγο προς τα κατω και φαινεται και επειριαζει λιγο στην ακρη την οθονη οχι πολυ πολυ πανω αλλα λιγο. Αυτο με κανει να φοβαμαι οτι θα μ ζητησουν 350+. δεν φτανει που εδωσα 1000 να το αγορασω για δευτερη φορα.

1 ώρα πριν, christosx13 είπε

Δηλαδη το κανει κατ επαναληψη η το εκανε 1-2 φορες και πανικοβληθηκες?

Εμενα ενα HUAWEI P8 LITE κι ενα HUAWEI Y550 παλιοτερα μου εχουν κανει απο οτι θυμαμαι καποιες επανεκκινησεις ασχετες στο παρελθον αλλα δεν ειχα δωσει σημασια και δεν μου ξαναπαρουσιαστηκε η να μου δημιουργησει προβλημα μετεπειτα. Και αλλες μαρκες μου εχουν παρουσιασει κατι παλαβα κατα καιρους σαν restart με παγωμα του logo ενω μιλας η το εχεις ηδη ανοιχτο νομιζω δεν ειναι τιποτα αυτα ισως καποια αναβαθμιση παντως ποτε δεν εξελιχτηκε σε προβλημα. Τωρα αν εσενα στο κανει πολλες φορες ισως εχει θεμα.

Το κανει 4 φορες την μερα αν και περισσοτερες κλεινει σε ορισμενα λεπτα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν τα είπες αυτά απο την αρχή αλλά δεν αλλάζει τίποτα.Το πας και βλέπεις τι θα σου πούνε,που έχουν πάτημα να σου πουν αν σου έπεσε κατω γιατι εσύ το βλέπεις μόνο εξωτερικά.Αν έχει ξεκολλήσει κατι εσωτερικά δεν το ξερεις.Ασε που μπορεί να έχει πρόβλημα το on off οπως λες και για αυτό να αναβοσβήνει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, thelos257 είπε

Καλησπερα ουτε θα παιξει ρολο (οκ ανθρωποι ειμαστε) οτι μου επεσε χαμο σαν περπατουσα και δεν επαθε τιποτα το πισω πλευρο ουτε και το μπροστινο πλευρο παρα μονο οτι εχει γραουνια μικρη το πλευρο εκει που ναι το κουμπι το κοκκινο το power λιγο προς τα κατω και φαινεται και επειριαζει λιγο στην ακρη την οθονη οχι πολυ πολυ πανω αλλα λιγο. Αυτο με κανει να φοβαμαι οτι θα μ ζητησουν 350+. δεν φτανει που εδωσα 1000 να το αγορασω για δευτερη φορα.

Το κανει 4 φορες την μερα αν και περισσοτερες κλεινει σε ορισμενα λεπτα.

Στην αρχή είπες ότι το κινητό είναι πένα. Αλλά σε κάθε περίπτωση δεν παίζουν ρόλο όλα αυτά γιατί αυτό που σου κάνει, είναι σοβαρό θέμα hardware. Δεν πα να χεις σπασπένη οθόνη...πάλι θα στο δεχτούν και θα το διορθώσουν. Απλώς όταν το πας, θα σημειώσουν/φωτογραφίσουν τις εξωτερικές ζημιές που έχει η συσκευή για να είναι και αυτοί καλυμμένοι. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
49 λεπτά πριν, M A T R I X είπε

Στην αρχή είπες ότι το κινητό είναι πένα. Αλλά σε κάθε περίπτωση δεν παίζουν ρόλο όλα αυτά γιατί αυτό που σου κάνει, είναι σοβαρό θέμα hardware. Δεν πα να χεις σπασπένη οθόνη...πάλι θα στο δεχτούν και θα το διορθώσουν. Απλώς όταν το πας, θα σημειώσουν/φωτογραφίσουν τις εξωτερικές ζημιές που έχει η συσκευή για να είναι και αυτοί καλυμμένοι. 

Εισαι σιγουρος ; Επειδη εμενα καποιος που δουλευει στο Public-Cyprus (Το αγορασα απο Στεφανη εγω) μου τα εχει πει αλλιως.
Οτι θα με χρεωσουν και δεν θα μ το φτιαξουν free.  Οποτε αυτο με αναγκασε να μην το παρω στο σερβισ ομως αν ειναι ετσι τοτε θα το παρω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
30 λεπτά πριν, thelos257 είπε

Εισαι σιγουρος ; Επειδη εμενα καποιος που δουλευει στο Public-Cyprus (Το αγορασα απο Στεφανη εγω) μου τα εχει πει αλλιως.
Οτι θα με χρεωσουν και δεν θα μ το φτιαξουν free.  Οποτε αυτο με αναγκασε να μην το παρω στο σερβισ ομως αν ειναι ετσι τοτε θα το παρω.

Αν γίνει κάτι τέτοιο θα απευθυνθείς στον υπεύθυνο και θα του πεις ότι θα κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, saruman123 είπε

Αν γίνει κάτι τέτοιο θα απευθυνθείς στον υπεύθυνο και θα του πεις ότι θα κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.

Εδω ειναι Κυπρος φιλε μου δυστοιχως δεν πιστευω να περνανε αυτα.
Εδω παλια αγορασα ενα Motorola Nexus 6 απο electroline τελευταιο κομματι και ηταν γραουνισμενο πανω στην οθονη το πηγα πισω τους το ειπα εκαναν τους κινεζους μου λενε εσυ το εκανες ετσι το εβγαλα απο το κουτι. τελικα τηλεφωνησα στον συνδεσμο καταναλωτων τους ειπα την ιστορια και μου ειπαν δεν μπορουν να το παρουν πισω εφοσον το αγορασες ηδη. το ειπα αυτο για την ιστορια. ετσι δεν ξανα αγορασα τιποτε απο κοντα τους.

Επεξ/σία από thelos257

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.