Προς το περιεχόμενο

Μαθήματα ισπανικών


DemmieMrt

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. 

Ενδιαφέρομαι να ξεκινήσω μαθήματα ισπανικών στην Αθήνα αλλά δυσκολεύομαι στην επιλογή κάποιου φροντιστηρίου και έχω αρκεστεί μονάχα στις πληροφορίες μέσω του διαδικτύου. Έχετε να μου προτείνετε κάποιο φροντιστήριο ή να με κατατοπίσετε σχετικά με το θέμα; 

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψιλοχαοτικό... Στην Αθήνα που; Τι budget διαθέτεις; Τι δίπλωμα θες να πάρεις; Αν μένεις κοντά στο κέντρο, υπάρχει το Cervantes, απευθείας από την πηγή (Universidad de Salamanca). Λογικά, θα είναι λίγο πιο τσιμπημένο σε σχέση με συνοικιακά φροντιστήρια αλλά κάνε μιαν ερώτηση και σε αυτούς... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζωγράφου, οπότε έχω αρκετές επιλογές. Θέλω σε φροντιστήριο γιατί είναι αρκετά ελεγχόμενο το ποσό που θα δίνω μηνιαία. Είμαι αρχάρια, οπότε θα χρειαστώ χρόνο, αλλά θα ήθελα να τα φτάσω σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο (Β2).

Είδα το Cervantes αλλά γενικά διάβασα πως δεν έχει τόσο καλή οργάνωση και με προβλημάτισε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε δυο χρόνια τοχεις πάρει το Β2. Το πολύ σε 3. Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για το Cervantes πάντως... Δεν ξέρω κάποιο συγκεκριμένο "καλό" φροντιστήριο στην περιοχή σου για να σε κατευθύνω. Στην πραγματικότητα δεν έχει μεγάλη σημασία το μαγαζί όσο το πόσο προσηλωμένος είναι κανείς στον σκοπό του. Στη θέση σου θα διάλεγα ένα που θα αποτελεί συνάρτηση του χαμηλού κόστους και του αριθμού των μαθητών. Ιδανικά 2-4 μαθητές και τα χαμηλότερα δίδακτρα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Στις 29/9/2019 στις 12:24 ΜΜ, Lasombra είπε