Προς το περιεχόμενο

Τέλος εκτελωνισμού €15 για αποστολές από Κίνα με κόστος έως €22


Atropocc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, lancias είπε

δηλαδή αν με παρουν απο το τελωνειο τους λεω να το στειλουν πισω κ ζηταω μεσω μηνυματος απο τον πωλητη για refund?

Ναι, μόλις δεί ο κινέζος οτι το δέμα επιστρέφει πίσω θα σου κάνει refund

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, stelios18120 είπε

Ναι για κανένα επίδομα να πουν καλοί είναι. 

Για τίποτα άλλο μην περιμένεις. 

Τέτοια θέματα δεν τα λένε.... 😉😒

Αφου ουνα φατσα ουνα ρατσα ειναι ολοι τους, τι να πουνε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα να αρχισουν τα cancel και τα refund... Ευτυχως εχουν χριστουγεννα αυτοι και δεν στειλανε ακομα αυτα που παρειγειλα... Οποιος παραλαμβανει προιοντα ας γραφει εδω τι πεζεται...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, fernw_thn_souvla είπε

Ναι, μόλις δεί ο κινέζος οτι το δέμα επιστρέφει πίσω θα σου κάνει refund

Μολις το παραλαβει θα σου κανει refund, οχι πριν

Επεξ/σία από makhs5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, lancias είπε

δηλαδή αν με παρουν απο το τελωνειο τους λεω να το στειλουν πισω κ ζηταω μεσω μηνυματος απο τον πωλητη για refund?

Καλό θα ήταν να μιλήσεις και με τον εκάστοτε πωλητή βέβαια.

Μη τα χαίρονται άλλοι στο τέλος.

1 λεπτό πριν, shadowlike είπε

Priority Direct Mail  ? με αυτό τι παίζει , δεν πληρώνεις τελωνείο;

Όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Orestis_G είπε

Λοιπόν, παιδιά, γνώμες:

«Σχετ. 1) Ειδική εγκύκλιος Υπηρεσιακών Λειτουργιών ΕΛΤΑ

         Α.Π. 4.2.1./5, 21/01/2020
         Θέμα "Τιμολογιακή και εκπτωτική πολιτική
                  (Ειδικά Τέλη Εκτελωνισμού Ταχυδρομικών Αντικειμένων)"
 
           2) Τιμοκατάλογος Ειδικών Τελών Εκτελωνισμού ΕΛΤΑ Φεβρουαρίου 2020
 
 
Καλησπέρα σας,
 
Ως γνωστόν, στα αντικείμενα που εισάγονται από τρίτες χώρες γίνεται διαχωρισμός από τους τελωνειακούς υπαλλήλους, μεταξύ "τελωνειακώς ελευθέρων" αντικειμένων (αντικείμενα με αξία CIF μικρότερη των 22 ευρώ) και αντικειμένων τα οποία υπόκεινται σε τελωνειακό έλεγχο. Μεταξύ των υποκειμένων σε τελωνειακό έλεγχο δεμάτων, περιλαμβάνονται δειγματοληπτικά και αρκετά δέματα τα οποία δεν υπόκεινται σε επιβαρύνσεις (δασμούς/ΦΠΑ), καθώς έχουν αξία CIF μικρότερη των 22 ευρώ. Τα εν λόγω δέματα απελευθερώνονται χωρίς επιβολή δασμών ή φόρων.
 
Με την εγκύκλιο της 21/01/2020 (Σχετ. 1), τα ΕΛΤΑ αποφάσισαν την επιβολή  Ειδικού Τέλους Εκτελωνισμού ελαχίστου ύψους 15 ευρώ (με ΦΠΑ) με την πρόφαση του διαχειριστικού κόστους σε όλα τα δέματα που θα υποβληθούν σε έλεγχο, ανεξαρτήτως της αξίας του δέματος και του αν ο έλεγχος κατέληξε σε επιβολή ΦΠΑ ή δασμού.
 
Η συγκεκριμένη απόφαση των ΕΛΤΑ, δημιουργεί τα εξής σημαντικά προβλήματα:
 
1) Η επιβάρυνση που επβάλλεται, είναι δυσανάλογη με την πραγματική αξία των προϊόντων, και πολλές φορές πολλαπλάσιά του (ενδεικτικά για προϊόν αξίας 3 ευρώ, η επιβάρυνση ανέρχεται στο 500%)
 
2) Οι καταναλωτές διαχωρίζονται στους τυχερούς, που το δέμα τους προχώρησε ως "τελωνειακώς ελεύθερο" και τους άτυχους, των οποίων το δέμα επελέγη για έλεγχο. Στο παράδειγμα των 3 ευρώ παραπάνω, ο καταναλωτής της πρώτης κατηγορίας θα πληρώσει 3 ευρώ, ενώ αυτός της δεύτερης θα χρεωθεί επιπλέον 15 ευρώ, άρα συνολικά 18, για το ίδιο προϊόν.
 
Δεδομένου ότι οι καταναλωτές δεν έχουν σαφή ενημέρωση για τις συγκεκριμένες χρεώσεις, καθώς ο ίδιος ο τιμοκατάλογος των ΕΛΤΑ είναι ασαφής, εσκεμμένα ίσως, ενώ και η συγκεκριμένη εγκύκλιος δεν βρίσκεται αναρτημένη σε εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ, εύλογα δημιουργείται η υπόννοια ότι τα ΕΛΤΑ εκμεταλλεύονται την έλλειψη εναλλακτικής των καταναλωτών τους, προκειμένου να ενισχύσουν τα έσοδά τους.

Δεδομένου δε ότι οι αγορές αντικειμένων ευτελούς αξίας από την Κίνα γνωρίζουν μεγάλη άνθηση τα τελευταία χρόνια, και ότι εξ αιτίας αυτής της άνθησης οι χρόνοι παραλαβής αγγίζουν τον έναν με δύο μήνες, ένας πολύ μεγάλος αριθμός καταναλωτών θα βρεθεί μεταξύ της επιλογής της πληρωμής της επιβάρυνσης των ΕΛΤΑ ή της άρνησης παραλαβής του προϊόντος του - που συνεπάγεται και την απώλεια των χρημάτων που πλήρωσε για την αγορά του, καθώς η πολιτική αυτή των ΕΛΤΑ δεν είχε γνωστοποιηθεί και αφαρμόζεται πλέον σε ταχυδρομικά αντικείμενα που ήταν ήδη καθ' οδόν, μη αφήνοντας στους καταναλωτές εναλλακτική.
 
Για τους παραπάνω λόγους, θεωρώ τις συγκεκριμένες χρεώσεις εκ μέρους των ΕΛΤΑ απαράδεκτες, και παρακαλώ για τις ενέργειές σας.
 
Με εκτίμηση,»

 

Παιδιά, κάντε καταγγελία.

Με το να τα λέμε μόνο εδώ δεν θα γίνει κάτι.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, lancias είπε

δηλαδή αν με παρουν απο το τελωνειο τους λεω να το στειλουν πισω κ ζηταω μεσω μηνυματος απο τον πωλητη για refund?

Δεν θα σε παρουν απο το τελωνειο. Θα παρεις ειδοποιηση απο τα ΕΛΤΑ για παραλαβη με σημειωμα οτι υπαρχει διασάφηση/τελος. Τους λες οτι ειναι ανεπιθημητο και δεν παραλαμβανεις

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Aurumnus είπε

Παιδιά, κάντε καταγγελία.

Με το να τα λέμε μόνο εδώ δεν θα γίνει κάτι.

αν ειναι νομιμο ολοι αυτο πρεπει να κανουμε να μην περασει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, narta είπε

Δεν θα σε παρουν απο το τελωνειο. Θα παρεις ειδοποιηση απο τα ΕΛΤΑ για παραλαβη με σημειωμα οτι υπαρχει διασάφηση/τελος. Τους λες οτι ειναι ανεπιθημητο και δεν παραλαμβανεις

Το θεμα ειναι να γυρισει πισω και να μη το χαρει το καθε μαστορι τελωνειακος

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...