Προς το περιεχόμενο

Τέλος εκτελωνισμού €15 για αποστολές από Κίνα με κόστος έως €22


Atropocc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παιδια απο εδω και περα οποιος παραλαμβανει δεμα κατω απο 22 ευρω ας μας λεει αν του ηρθε μηνυμα για το 15αρι η αντ ου περασε τελωνειο και αν εχει το πρασινο αυτοκολλητο για να ξερουμε ολοι μας τι επικρατει τελικα σε χαμηλου κοστους πακετακια..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καηλησπέρα και από μένα, έχω παραγγείλει στις αρχές του Γενάρη, 2 πραγματάκια από Κίνα.Στις 30/01 έφτασε αεροδρόμιο.Αν την φάω και με χρεώσουν θα σας ενημερώσω.

 

30/1/2020, 07:50:44

 

ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)  

ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΤΑΧ/ΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ - ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ

 

 

   

 

Επεξ/σία από Andrew6
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και από εμένα. Φυσικά είναι τραγικό αυτό που γίνεται με τα ΕΛΤΑ καθώς υπάρχουν πολλοί και καλύτεροι τρόποι για να αυξήσουν τα κέρδη τους από μικρό δέματα τρίτων χωρών. 

Προσωπικά περιμένω αρκετά δέματα από aliexress και cafago. Ιδίως αυτά από το cafago είναι τέσσερα δέματα αξίας 21,85€ το καθένα (ακουστικά TWS) και ακόμα δεν έχουνε περάσει τελωνείο. Θα ενημερώσω μόλις τα παραλάβω για τυχόν χρεώσεις. 

Επεξ/σία από Nick64
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, paulks είπε

παιδια απο εδω και περα οποιος παραλαμβανει δεμα κατω απο 22 ευρω ας μας λεει αν του ηρθε μηνυμα για το 15αρι η αντ ου περασε τελωνειο και αν εχει το πρασινο αυτοκολλητο για να ξερουμε ολοι μας τι επικρατει τελικα σε χαμηλου κοστους πακετακια..

Εγώ για κάθε δέμα θα ενημερώνω εδώ.

Αλλά μην περιμένετε τη Ρουλέτα και τον Τροχό της Τύχης και να εύχεστε «ας μην κάτσει σε εμένα».

Κινητοποιηθείτε!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραλαβη με ΕΛΤΑ σημερα απο Αμερικη, καμια αλλαγη, οπως και προηγουμενες φορες για παρομοιο δεμα/πακετο, τελωνειακος ελευθερο.

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την ανάγνωση της εγκυκλίου εγώ εξήγαγα το συμπέρασμα ότι, σε όσα πακέτα επικολληθεί το κίτρινο αυτοκόλλητο -άσχετα αν δεν υπάρξουν δασμοί- θα πρέπει να εισπραχθούν τα 15€ και ασχέτως της πραγματικής τιμής του αντικειμένου, καθότι πραγματοποιήθηκε η διαδικασία εκτελωνισμού. Τα τέλη αυτά είναι διάφορα των δασμών και εισπράττονται μόνο από τα ΕΛΤΑ σύμφωνα με τον τιμοκατάλογό τους.

 Σε όσα επικολληθεί το πράσινο αυτοκόλλητο (τελωνειακώς ελεύθερα) θα πρέπει να εισπραχθεί το 3ευρο πάλι σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο.

Άρα εφόσον πάει για διαδικασία εκτελωνισμού και έχει μέσα μια καρφίτσα, θα πρέπει να μας χαρατσώσουν με 15€. Αν δεν περάσει την διαδικασία και επικολλήσουν το πράσινο, έστω και αν έχει ένα κινητό 200€ θα πληρώσουμε τα 3€.

Κατά πόσο αυτό στέκει ως λογικό εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά.

Εάν έχω κατανοήσει κάτι λάθος παιδιά εδώ είμαστε για να μιλάμε...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Niotis είπε

Από την ανάγνωση της εγκυκλίου εγώ εξήγαγα το συμπέρασμα ότι, σε όσα πακέτα επικολληθεί το κίτρινο αυτοκόλλητο -άσχετα αν δεν υπάρξουν δασμοί- θα πρέπει να εισπραχθούν τα 15€ και ασχέτως της πραγματικής τιμής του αντικειμένου, καθότι πραγματοποιήθηκε η διαδικασία εκτελωνισμού. Τα τέλη αυτά είναι διάφορα των δασμών και εισπράττονται μόνο από τα ΕΛΤΑ σύμφωνα με τον τιμοκατάλογό τους.

 Σε όσα επικολληθεί το πράσινο αυτοκόλλητο (τελωνειακώς ελεύθερα) θα πρέπει να εισπραχθεί το 3ευρο πάλι σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο.

Άρα εφόσον πάει για διαδικασία εκτελωνισμού και έχει μέσα μια καρφίτσα, θα πρέπει να μας χαρατσώσουν με 15€. Αν δεν περάσει την διαδικασία και επικολλήσουν το πράσινο, έστω και αν έχει ένα κινητό 200€ θα πληρώσουμε τα 3€.

Κατά πόσο αυτό στέκει ως λογικό εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά.

Εάν έχω κατανοήσει κάτι λάθος παιδιά εδώ είμαστε για να μιλάμε...

Αυτό για το 3€ δεν ισχύει. Είχε γίνει παλιά μία προσπάθεια να καθιερωθεί αλλά ακυρώθηκε... γιατί να ισχύει πάλι τώρα; Μήπως είναι παλιά αυτή η εγκύκλιος; 

Επεξ/σία από thanos75x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εγκύκλιος είναι καινούρια από οτι είδα.

Στην εγκυκλιο αναφέρουν την διαδικασία για το κίτρινο αυτοκόλλητο.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@thanos75x Το τέλος εκτελωνισμού δεν έχει μεταβληθεί, είναι τα 15. Αυτό που λέω είναι το εξής:

Προ εγκυκλίου:

Δέμα ---> Τελωνειακώς ελεύθερο --> Πελάτης  (χρέωση = αξία δέματος, ενδεχομένως +3 ευρώ)
Δέμα --> Έλεγχος --> Αξία > 22 ευρώ --> ΦΠΑ (και δασμοί, αναλόγως αξίας) + 15 ευρώ ΕΛΤΑ --> Πελάτης (χρέωση = αξία δέματος +ΦΠΑ + δασμοί (αν υπάρχουν) + ΕΛΤΑ)
                                --> Αξία < 22 ευρώ --> Πελάτης (χρέωση = αξία δέματος, ενδεχομένως +3 ευρώ)

Μετά εγκυκλίου:

Δέμα ---> Τελωνειακώς ελεύθερο --> Πελάτης  (χρέωση = αξία δέματος, ενδεχομένως +3 ευρώ)
Δέμα --> Έλεγχος --> Αξία > 22 ευρώ --> ΦΠΑ (και δασμοί, αναλόγως αξίας) + 15 ευρώ ΕΛΤΑ --> Πελάτης (χρέωση = αξία δέματος +ΦΠΑ + δασμοί (αν υπάρχουν) + ΕΛΤΑ)
                                --> Αξία < 22 ευρώ --> 15 ευρώ ΕΛΤΑ --> Πελάτης (χρέωση = αξία δέματος, +ΕΛΤΑ)

Τα 3 ευρώ αναγράφονται στον επίσημο τιμοκατάλογο των ΕΛΤΑ, για τα τελωνειακώς ελεύθερα. Τον έχω βάλει κάπου στις 3 πρώτες σελίδες

@Niotis Συμφωνούμε! Απλά το 3ευρο δεν το εισπράττουν συνήθως

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα δε μου το βγάζετε από το μυαλό ότι υπάρχει σύνδεση σε αυτό το νέο χαράτσι και την γενική διάλυση που επιχειρείτε τις τελευταίες μέρες στα ΕΛΤΑ. Και μιλάω για διάλυση διότι ενώ τα καταστήματα έχουν πάρα πολύ κόσμο και δουλειά λαμβάνονται περίεργες αποφάσεις για μη ανανεώσεις συμβάσεων και κλείσιμο καταστημάτων αφήνοντας τον κόσμο να τρέχει πιο μακρυά και να ταλαιπωρείται σε ακόμα μεγαλύτερες ουρές (καθότι λιγότερα καταστήματα). 

Στην Θεσσαλονίκη/ Αθήνα/Πειραιά πρόσφατα έκλεισαν κεντρικότατα κατάστημα που πήγαιναν όρθια από δουλειά. Αν και δεν θέλω η συζήτηση να γίνει πολιτική εδώ φαίνεται κάτι πάει στραβά (δρομολογούνται κλείσιμο 11 καταστημάτων και απολύσεις δλδ μη ανανεώσεις 300 ατόμων που εργάζονται εκεί). Και τώρα αυτό.. Γιατί γίνεται; Πιθανόν για να πάνε κατα διόλου και να ιδιωτικοποιηθούν (πλήρως) ώς μη λειτουργικά ή/και να προωθηθεί δλδ χαριστεί η δουλειά τους δε ιδιωτικά ταχυδρομεία (μεταφορικές). Με λίγο google θα δείτε τι γίνετε για να μην ανεβάζω (πολιτικά) links. 

Ασφαλώς τα ΕΛΤΑ παρά τα προβλήματά τους είναι ρυθμιστές της αγοράς στο θέμα ταχυδρομεία παρέχοντας τις χαμηλότερες τιμές (όχι φτηνές, ωστόσο χαμηλότερες αισθητά των άλλων). Πηγαίνετε για παράδειγμα να στείλετε οποιοδήποτε δέμα με courier και με ΕΛΤΑ. Τι θα πληρώσετε στο ένα και τι στο άλλο. Το ίδιο ισχύει και για τον εκτελωνισμό με κάτι ιδιωτικές να χρεώνουν όσα τους λείπουν σε περίπτωση που πέσεις στην ανάγκη τους. 

Κρίμα, πολύ κρίμα.. Δεν είναι καθόλου καλή εξέλιξη αυτή για μία χώρα που είναι ΤΟΣΟ ακριβή στα courier και ταχυδρομεία. Μια τέτοια εξέλιξη μόνο κακό μπορεί να κάνει στο εμπόριο και στην ανάπτυξη. 

 

 

  • Like 10
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Οrestis_G ναι αυτό έγραψα κι εγώ με τις παρενθέσεις κατάλαβα τι θέλεις να πεις ευχαριστώ για τον κόπο σου. 
Τώρα για το 3€ δεν τα παίρνουν πλέον είναι παλιά η αναφορά και δεν ξέρω γιατί δεν έχει διορθωθεί... ;)

Επεξ/σία από thanos75x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδες με λιγα λογια αν σας ερχεται email και σας ζητουν αποδεικτικα αγορας και βλακειες για κατι που κοστιζει 1-2-5-10ε να στελνετε και να τους λετε να το στειλουν πισω.

Κατεμε δεν αξιζει να δωσω 15ε για κατι που αγορασα μεχρι 10ε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, keysmith είπε

Εμένα δε μου το βγάζετε από το μυαλό ότι υπάρχει σύνδεση σε αυτό το νέο χαράτσι και την γενική διάλυση που επιχειρείτε τις τελευταίες μέρες στα ΕΛΤΑ. Και μιλάω για διάλυση διότι ενώ τα καταστήματα έχουν πάρα πολύ κόσμο και δουλειά λαμβάνονται περίεργες αποφάσεις για μη ανανεώσεις συμβάσεων και κλείσιμο καταστημάτων αφήνοντας τον κόσμο να τρέχει πιο μακρυά και να ταλαιπωρείται σε ακόμα μεγαλύτερες ουρές (καθότι λιγότερα καταστήματα). 

Στην Θεσσαλονίκη/ Αθήνα/Πειραιά πρόσφατα έκλεισαν κεντρικότατα κατάστημα που πήγαιναν όρθια από δουλειά. Αν και δεν θέλω η συζήτηση να γίνει πολιτική εδώ φαίνεται κάτι πάει στραβά (δρομολογούνται κλείσιμο 11 καταστημάτων και απολύσεις δλδ μη ανανεώσεις 300 ατόμων που εργάζονται εκεί). Και τώρα αυτό.. Γιατί γίνεται; Πιθανόν για να πάνε κατα διόλου και να ιδιωτικοποιηθούν (πλήρως) ώς μη λειτουργικά ή/και να προωθηθεί δλδ χαριστεί η δουλειά τους δε ιδιωτικά ταχυδρομεία (μεταφορικές). Με λίγο google θα δείτε τι γίνετε για να μην ανεβάζω (πολιτικά) links. 

Ασφαλώς τα ΕΛΤΑ παρά τα προβλήματά τους είναι ρυθμιστές της αγοράς στο θέμα ταχυδρομεία παρέχοντας τις χαμηλότερες τιμές (όχι φτηνές, ωστόσο χαμηλότερες αισθητά των άλλων). Πηγαίνετε για παράδειγμα να στείλετε οποιοδήποτε δέμα με courier και με ΕΛΤΑ. Τι θα πληρώσετε στο ένα και τι στο άλλο. Το ίδιο ισχύει και για τον εκτελωνισμό με κάτι ιδιωτικές να χρεώνουν όσα τους λείπουν σε περίπτωση που πέσεις στην ανάγκη τους. 

Κρίμα, πολύ κρίμα.. Δεν είναι καθόλου καλή εξέλιξη αυτή για μία χώρα που είναι ΤΟΣΟ ακριβή στα courier και ταχυδρομεία. Μια τέτοια εξέλιξη μόνο κακό μπορεί να κάνει στο εμπόριο και στην ανάπτυξη. 

+1 Το συζητούσα με έναν προϊστάμενο ενός παραρτήματος εδώ στο Βόλο και είναι ακριβώς όπως το περιγράφεις. Δεν έχει να κάνει με καμία πολιτική παράταξη. Όλοι τα ίδια κάνουν βλέπε ΟΤΕ... 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, keysmith είπε

Στην Θεσσαλονίκη/ Αθήνα/Πειραιά πρόσφατα έκλεισαν κεντρικότατα κατάστημα που πήγαιναν όρθια από δουλειά. Αν και δεν θέλω η συζήτηση να γίνει πολιτική εδώ φαίνεται κάτι πάει στραβά (δρομολογούνται κλείσιμο 11 καταστημάτων και απολύσεις δλδ μη ανανεώσεις 300 ατόμων που εργάζονται εκεί). Και τώρα αυτό.. Γιατί γίνεται; Πιθανόν για να πάνε κατα διόλου και να ιδιωτικοποιηθούν (πλήρως) ώς μη λειτουργικά ή/και να προωθηθεί δλδ χαριστεί η δουλειά τους δε ιδιωτικά ταχυδρομεία (μεταφορικές).

E ναι. Εννοείται. Πρώτα καταστρέφουν με χαριστικούς διορισμούς και διοικητές άσχετους και αποτυχημένους πρώην βουλευτές, και ύστερα ουρλιάζουν για ιδιωτικοποιήσεις.

Όπως το πάνε θα αρχίσουν και τις ιδιωτικοποιήσεις των Υπουργείων.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mic2mic είπε

E ναι. Εννοείται. Πρώτα καταστρέφουν με χαριστικούς διορισμούς και διοικητές άσχετους και αποτυχημένους πρώην βουλευτές, και ύστερα ουρλιάζουν για ιδιωτικοποιήσεις.

Όπως το πάνε θα αρχίσουν και τις ιδιωτικοποιήσεις των Υπουργείων.

Μάζευε λεφτά να πάρουμε το υπουργείο άμυνας :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...