Προς το περιεχόμενο

Τέλος εκτελωνισμού €15 για αποστολές από Κίνα με κόστος έως €22


Atropocc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Να πάρει! Περιμένω 20+ πακέτα από τέλη Νοεμβρίου. Και τα μισά είναι στο τελωνείο από μέσα Γενάρη!

Μελετημένη και προσχεδιασμένη η απάτη.

Μέσα στο μυαλό μου είσαι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Άρα πριν κάνω άρνηση, να μιλήσω πρώτα με τον πωλητή.

Να πάρει! Περιμένω 20+ πακέτα από τέλη Νοεμβρίου. Και τα μισά είναι στο τελωνείο από μέσα Γενάρη!

Μελετημένη και προσχεδιασμένη η απάτη.

Ακριβώς τώρα θα σε γελάσω κάνε μια συζήτηση για παν ενδεχόμενο μήπως σου πούνε κάτι κι εγώ έχω πακέτα 30 που πιθανόν να έχουν ερθει. Τώρα κι εγώ λογικά θα δω αν μου έρθει κανένα πρόστιμο σε κάποιο από αυτά και θα επικοινωνήσω αν δω μαζί τους μήπως βρούμε κάποια λύση. Άρνηση νομίζω κάνεις στο ταχυδρομείο της περιοχής σου δεν ξέρω αν γίνεται αλλιώς. 

 

Στο τέλος αυτό θα πιστέψουμε και ας λέγαμε είναι πολλά τα δέματα, ότι επίτηδες άργησαν τόσο για να προσπαθήσουν να βγάλουν κέρδος. 

Επεξ/σία από dinos234
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή τώρα αν δεν αλλάξει κάτι, αντι να μας φέρνει ο ταχυδρόμος στο σπιτι τα μικρά untracked πακέτα, θα αφήνει ειδοποίηση και θα πηγαίνουμε στο κατάστημα να παραλάβουμε με κόστος 15€?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, bbbb είπε

Δηλαδή τώρα αν δεν αλλάξει κάτι, αντι να μας φέρνει ο ταχυδρόμος στο σπιτι τα μικρά untracked πακέτα, θα αφήνει ειδοποίηση και θα πηγαίνουμε στο κατάστημα να παραλάβουμε με κόστος 15€?

ΑΝ σταματήσει για έλεγχο το δέμα σου, ακόμα και αν ειναι κάτω απο 22€ κόστος, θα σε κοπανάνε με το 15άρι ναι. Δεν είναι κανόνας. Είναι όμως πολύ πιθανό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε τους ξεφτιλισμενους, τωρα εξηγειται γιατι δεν εχει ερθει τιποτα τοσο καιρο. εγω περιμενω καμια 10ρια απο Νοεμβρη και αρχες Δεκεμβρη, "ευτυχως" μιλαμε για ζημια κανα 50ρι γιατι ειναι ψιλολοιδια. αγορες απο κινα τελος λοιπον.

να μη πω σε τι να τα φανε...

οποιος προχωρησει σε καταγγελια, ας μοιραστει το κειμενο να κανουμε και μεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, thalia_7 είπε

Κι εγώ το ίδιο! Έχουν καταντήσει αηδία!

Πάντως από προσωπική εμπειρία, εάν δεν έχουν tracking number μπορείς να πεις ότι δεν τα παρέλαβες ποτέ και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, το έχω κάνει και στο Aliexpress και στο Ebay.

ΑΝ δεν έχει tracking number όμως, να μην φαίνεται δηλαδή ότι έχει έρθει Ελλάδα και ειδικά στο τελωνείο-ταχυδρομείο.

Αν θέλεις να είσαι "νόμιμος" τότε μιλάς με τον πωλητή πριν κλπ....

Κι εγώ περιμένω δεκάδες πακέτα πάνω από 30 εδώ και 2 μήνες, και δυστυχώς έφυγαν χθες και κάτι άλλα...να δω τι θα δουν τα μάτια μου όταν έρθουν

Στην συγκεκριμένη περίπτωση, δυστηχώς όλα έχουν tracking number. Αν και απ'ότι είδα τώρα, σε όλες τις παραγγελίες γράφει "Seller accepts returns, buyer pays for return shipping".

Αν γίνει άρνηση παραλαβής και αποστολής πίσω,  χρεώνομαι έξοδα αποστολής;

Ήμουν τόσο χαρούμενος που από 1.2.2020 είδα ότι επιτέλους σαν να ξεκολλούσε το κόλλημα με τα δέματα και τώρα έσκασε αυτό!

Έχω τόσα νεύρα! :mad:

Επεξ/σία από Aurumnus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να τα χρεώνεται ο Κινέζος αλλά από ότι μου είχαν πει πριν καιρό κάποιοι ταχυδρόμοι οι Κινέζοι δεν έχουν μεταφορικά δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει τα πληρώνει το κράτος για να μπορούν να κάνουν πωλήσεις και να έχει το μαγαζί μεγαλύτερο κέρδος τονίζω ότι δεν ξέρω αν αληθεύει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Στην συγκεκριμένη περίπτωση, δυστηχώς όλα έχουν tracking number. Αν και απ'ότι είδα τώρα, σε όλες τις παραγγελίες γράφει "Seller accepts returns, buyer pays for return shipping".

Αν γίνει άρνηση παραλαβής και αποστολής πίσω,  χρεώνομαι έξοδα αποστολής;

Ήμουν τόσο χαρούμενος που από 1.2.2020 είδα ότι επιτέλους σαν να ξεκολλούσε το κόλλημα με τα δέματα και τώρα έσκασε αυτό!

Έχω τόσα νεύρα! :mad:

Ναι έχουν όλα tracking number αλλά δεν είναι όλα ανιχνεύσιμα εκτός Κίνας κλπ...

Κάποια έχουν ενημέρωση μέχρι να φύγουν από την χώρα, μετά απο αυτό αγνοούνται. Επομένως σε αυτά που δε μπορείς να αποδείξεις ότι έχουν έρθει Ελλάδα μπορείς να ζητήσεις refund.

Σε άλλα που είναι ανιχνεύσιμα πχ τελειώνουν σε CN-NL-GR-TR και βλέπεις ότι είναι στην Ελλάδα τότε δεν μπορείς να παραπλανήσεις τον άλλον.

Σωστή ή λάθος κίνηση, αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση προκειμένου να μη χάσεις τα λεφτά σου. Το έχω κάνει πολλές φορές και θα το κάνω ξανά αν ισχύσουν όλα αυτά τα εκτρώματα.

Επεξ/σία από thalia_7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, dinos234 είπε

Σιγά αν μείνει αυτό έτσι είναι μέχρι να τα πάρει ο λαός και να τους κυνηγάει. 

Δυστηχώς το conversion rate είναι μικρό, κάτω από 20%, ίσως και κοντά στο 5%.
Και το ξέρουν.
Οπότε στη χειρότερη για αυτούς, υπολογίζουν να τα μαζέψουν χοντρά για μερικούς μήνες,... στην καλύτερη ήρθε για να μείνει το 15ευρω.

Όπως και στην απάτη με τα 5ψήφια.

Εγώ πάντως σίγουρα θα προχωρήσε σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Και σε όποιον άλλον αρμόδιο (για την συγκεκριμένη περίπτωση) φορέα βρω ότι υπάρχει.

Είναι πάρα πολύ χοντρό αυτό που έκαναν!

Επεξ/σία από Aurumnus
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  1. Για πακέτα αξίας 0-22€ θα υπάρχουν τέλη εκτελωνισμού 15€
  2. Για πακέτα αξίας 22-150€ υπάρχουν τέλη εκτελωνισμού 15€ + ΦΠΑ 24%
  3. Για πακέτα αξίας άνω των 150€ υπάρχουν τέλη εκτελωνισμού 15€-50€
    ανάλογα το κόστος του πακέτου, + ΦΠΑ 24% + Τελωνειακούς δασμούς.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Aurumnus είπε

Δυστηχώς το conversion rate είναι μικρό, κάτω από 20%, ίσως και κοντά στο 5%.
Και το ξέρουν.
Οπότε στη χειρότερη για αυτούς, υπολογίζουν να τα μαζέψουν χοντρά για μερικούς μήνες,... στην καλύτερη ήρθε για να μείνει το 15ευρω.

Όπως και στην απάτη με τα 5ψήφια.

Εγώ πάντως σίγουρα θα προχωρήσε σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Και σε όποιον άλλον αρμόδιο (για την συγκεκριμένη περίπτωση) φορέα βρω ότι υπάρχει.

Είναι πάρα πολύ χοντρό αυτό που έκαναν!

Μα πόσα υπολογίσουν να μαζέψουν με αυτό δεν μπορείς να πεις ότι είναι μικρό ποσό τα 15€ πόσο μάλλον το δέμα που έχεις παραγγείλει με το ζόρι κάνει τόσο. Προσωπικά πιστεύω ότι μόνο κάποιος που θέλει κάτι τόσο πολύ θα πληρώσει αυτό το ποσό όλοι οι άλλοι θα κάνουν άρνηση. Επίσης βλέπω και τα τηλέφωνα θα σπάσουν ρεκόρ αν δεν τα κλείσουν με τόσα που θα ακούνε καθημερινά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, παιδιά, γνώμες:

 

Αναφορά σε κείμενο
Σχετ. 1) Ειδική εγκύκλιος Υπηρεσιακών Λειτουργιών ΕΛΤΑ
         Α.Π. 4.2.1./5, 21/01/2020
         Θέμα "Τιμολογιακή και εκπτωτική πολιτική
                  (Ειδικά Τέλη Εκτελωνισμού Ταχυδρομικών Αντικειμένων)"
 
           2) Τιμοκατάλογος Ειδικών Τελών Εκτελωνισμού ΕΛΤΑ Φεβρουαρίου 2020
 
 
Καλησπέρα σας,
 
Ως γνωστόν, στα αντικείμενα που εισάγονται από τρίτες χώρες γίνεται διαχωρισμός από τους τελωνειακούς υπαλλήλους, μεταξύ "τελωνειακώς ελευθέρων" αντικειμένων (αντικείμενα με αξία CIF μικρότερη των 22 ευρώ) και αντικειμένων τα οποία υπόκεινται σε τελωνειακό έλεγχο. Μεταξύ των υποκειμένων σε τελωνειακό έλεγχο δεμάτων, περιλαμβάνονται δειγματοληπτικά και αρκετά δέματα τα οποία δεν υπόκεινται σε επιβαρύνσεις (δασμούς/ΦΠΑ), καθώς έχουν αξία CIF μικρότερη των 22 ευρώ. Τα εν λόγω δέματα απελευθερώνονται χωρίς επιβολή δασμών ή φόρων.
 
Με την εγκύκλιο της 21/01/2020 (Σχετ. 1), τα ΕΛΤΑ αποφάσισαν την επιβολή  Ειδικού Τέλους Εκτελωνισμού ελαχίστου ύψους 15 ευρώ (με ΦΠΑ) με την πρόφαση του διαχειριστικού κόστους σε όλα τα δέματα που θα υποβληθούν σε έλεγχο, ανεξαρτήτως της αξίας του δέματος και του αν ο έλεγχος κατέληξε σε επιβολή ΦΠΑ ή δασμού.
 
Η συγκεκριμένη απόφαση των ΕΛΤΑ, δημιουργεί τα εξής σημαντικά προβλήματα:
 
1) Η επιβάρυνση που επβάλλεται, είναι δυσανάλογη με την πραγματική αξία των προϊόντων, και πολλές φορές πολλαπλάσιά του (ενδεικτικά για προϊόν αξίας 3 ευρώ, η επιβάρυνση ανέρχεται στο 500%)
 
2) Οι καταναλωτές διαχωρίζονται στους τυχερούς, που το δέμα τους προχώρησε ως "τελωνειακώς ελεύθερο" και τους άτυχους, των οποίων το δέμα επελέγη για έλεγχο. Στο παράδειγμα των 3 ευρώ παραπάνω, ο καταναλωτής της πρώτης κατηγορίας θα πληρώσει 3 ευρώ, ενώ αυτός της δεύτερης θα χρεωθεί επιπλέον 15 ευρώ, άρα συνολικά 18, για το ίδιο προϊόν.
 
Δεδομένου ότι οι καταναλωτές δεν έχουν σαφή ενημέρωση για τις συγκεκριμένες χρεώσεις, καθώς ο ίδιος ο τιμοκατάλογος των ΕΛΤΑ είναι ασαφής, εσκεμμένα ίσως, ενώ και η συγκεκριμένη εγκύκλιος δεν βρίσκεται αναρτημένη σε εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ, εύλογα δημιουργείται η υπόννοια ότι τα ΕΛΤΑ εκμεταλλεύονται την έλλειψη εναλλακτικής των καταναλωτών τους, προκειμένου να ενισχύσουν τα έσοδά τους.

Δεδομένου δε ότι οι αγορές αντικειμένων ευτελούς αξίας από την Κίνα γνωρίζουν μεγάλη άνθηση τα τελευταία χρόνια, και ότι εξ αιτίας αυτής της άνθησης οι χρόνοι παραλαβής αγγίζουν τον έναν με δύο μήνες, ένας πολύ μεγάλος αριθμός καταναλωτών θα βρεθεί μεταξύ της επιλογής της πληρωμής της επιβάρυνσης των ΕΛΤΑ ή της άρνησης παραλαβής του προϊόντος του - που συνεπάγεται και την απώλεια των χρημάτων που πλήρωσε για την αγορά του, καθώς η πολιτική αυτή των ΕΛΤΑ δεν είχε γνωστοποιηθεί και αφαρμόζεται πλέον σε ταχυδρομικά αντικείμενα που ήταν ήδη καθ' οδόν, μη αφήνοντας στους καταναλωτές εναλλακτική.
 
Για τους παραπάνω λόγους, θεωρώ τις συγκεκριμένες χρεώσεις εκ μέρους των ΕΛΤΑ απαράδεκτες, και παρακαλώ για τις ενέργειές σας.
 
Με εκτίμηση,

 

  • Like 22
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...