Προς το περιεχόμενο
HALF EVIL

BMW 118i Vs FORD FOCUS st-line ή .........!!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

https://www.bmw-sfakianakis.gr/bmw-series-1-event.html

https://www.ford.gr/shop/next-steps/build-and-price-gf3#/catalogID/WSEAG-CGE-2018-C519FocusGRC201975/summary/?code=PN3GZ:DGADE_DR--A_EN-YZ_TR-E7:ACMAA_VS-D3:AGGAF,AGLAB,AGEAB

 

Πάω για αντικατάσταση του  IBIZA 1,2 TSI  105 hp

Χρήση :   Κίνηση στην πόλη  των Ιωαννίνων, στα περίχωρα και γενικότερα στον νομό. Υπάρχει πάρκιγκ

5-6 ταξίδια το χρόνο σε Πάτρα και Αθήνα και  ταξιδάκια σε διάφορες περιοχές το καλοκαίρι. 

Τι θα λέγατε για τις δύο παραπάνω επιλογές;  Σε αυτές κατά 90% καταλήγω,     ή  στα ίδια χρήματα  χοντρικά  αλλάζουμε ρότα  :) και 

 https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-i30n/i30-n-275hp/     !!! 

Σημειωτέον ότι δεν έχω κανένα κόλλημα με  μάρκες. ;)

Ευχαριστώ. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο καινούργιος άσσος έχει φάει παρά πολύ κράξιμο από ιδιοκτήτες bmw και ταυτόχρονα παρά πολύ αποθέωση από τα περιοδικά. Προσωπικά παρόλο που με πήραν 7 (ναι επτά) τηλέφωνα να πάω να το δω/οδηγήσω και να μου κάνουν προσφορά με μπόνους ανταλλαγής για το δικό μου 1 δε πρόκειται να πάω καθώς είναι ντροπή το μπροστινοκινητο bmw και αισθητικά δε μου αρέσει η μάσκα του είναι σαν ψησταριά... πρακτικά είναι ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται στην ψεύτοεπιτυχημένη αμαμητη σαρανταρα και στο leasing...

μας το λουστούν αυτοί και η bmw να λουστεί τις επιλογές της με τη μπροστινή κίνηση

 

πηγαινε για το φοκούς με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση... ή δες Και την νέα a class

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου ευχαριστώ για την συμμετοχή σου, αλλά ειλικρινά δεν κατανόησα την επιχειρηματολογία σου. 

Περί εμφάνισης δεν τίθεται λόγος, τα γούστα είναι γούστα . Εμένα μου αρέσουν εμφανισιακά και τα τρία. 

Όλα τα υπόλοιπα που γράφεις όμως περί αμάμητων σαραντάρων  και προσθιοκίνησης κλπ. δεν νομίζω ότι διαφωτίζουν καθόλου , φιλικά πάντα. 

  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι σε πειράζει που είναι με μπροστινή κίνηση, ίσα ίσα που είναι πολύ πιο εύκολο στην οδήγηση από το πισωγλεντικο. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Φίλε μου ευχαριστώ για την συμμετοχή σου, αλλά ειλικρινά δεν κατανόησα την επιχειρηματολογία σου. 

Περί εμφάνισης δεν τίθεται λόγος, τα γούστα είναι γούστα . Εμένα μου αρέσουν εμφανισιακά και τα τρία. 

Όλα τα υπόλοιπα που γράφεις όμως περί αμάμητων σαραντάρων  και προσθιοκίνησης κλπ. δεν νομίζω ότι διαφωτίζουν καθόλου , φιλικά πάντα. 

Ανέκαθεν οι bmw θεωρούνταν ανδρικό αυτοκίνητο και για ψιλοτρελες λόγω πίσω κίνησης. Το συγκεκριμένο βγήκε μπροστινοκινητο και έχει ενοχλήσει τους παραδοσιακούς πελάτες που έδιναν το ένα bmw για να πάρουν το επόμενο με αποτέλεσμα πανευρωπαϊκά να είναι πεσμένο από αυτούς. Έτσι στράφηκαν σε άλλο κοινό (γυναικεσ), ακόμα και από τις διαφημίσεις θα το καταλάβεις εάν τις παρατηρήσεις...

για την εμφάνιση όντως είναι υποκειμενικό, η κοινή παραδοχή πάντως είναι με όποιον το συζήτησα καθώς κ σε φόρουμ κατόχων ότι από μπροστά είναι σαν σχάρα ψησταριάς-καμία σχέση με το κλασικό kidney της bmw. 
 

συμπερασματικά αν δε μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά εμπρός-πίσω κίνησης/υποστροφησ-υπέρστροφής και σου αρέσει η ψησταριά το παίρνεις. Προσωπικά μετά από 2 σερί bmw μεταξύ των 2 θα διάλεγα το φοκους, αν κ πιο πιθανό εάν έμπαινε κι άλλο στη σκακιέρα θα ήταν να πάω σε Mercedes (και πιθανώς αυτό να κάνω εντός του 2020 που πρέπει να αλλάξω Αμαξι)

8 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Τι σε πειράζει που είναι με μπροστινή κίνηση, ίσα ίσα που είναι πολύ πιο εύκολο στην οδήγηση από το πισωγλεντικο. 

Ε ναι είναι για κουλούς... ποτέ δεν ήταν αυτής της φιλοσοφίας η bmw για αυτό και θα χάσει το κοινό της και θα καταλήξει στις σαραντάρες ψευτοεπιτυχημενες...

 

υγ προσωπικά δε μπορώ να οδηγήσω άνετα μπροστινοκινητο. Ποτέ δεν είχα τα τελευταία 15 χρόνια που έχω Αμαξι και όποτε οδηγώ νομίζω ότι πάει άλλου για άλλου...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ανέκαθεν οι bmw θεωρούνταν ανδρικό αυτοκίνητο και για ψιλοτρελες λόγω πίσω κίνησης. Το συγκεκριμένο βγήκε μπροστινοκινητο και έχει ενοχλήσει τους παραδοσιακούς πελάτες που έδιναν το ένα bmw για να πάρουν το επόμενο με αποτέλεσμα πανευρωπαϊκά να είναι πεσμένο από αυτούς. Έτσι στράφηκαν σε άλλο κοινό (γυναικεσ), ακόμα και από τις διαφημίσεις θα το καταλάβεις εάν τις παρατηρήσεις...

για την εμφάνιση όντως είναι υποκειμενικό, η κοινή παραδοχή πάντως είναι με όποιον το συζήτησα καθώς κ σε φόρουμ κατόχων ότι από μπροστά είναι σαν σχάρα ψησταριάς-καμία σχέση με το κλασικό kidney της bmw. 
 

συμπερασματικά αν δε μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά εμπρός-πίσω κίνησης/υποστροφησ-υπέρστροφής και σου αρέσει η ψησταριά το παίρνεις. Προσωπικά μετά από 2 σερί bmw μεταξύ των 2 θα διάλεγα το φοκους, αν κ πιο πιθανό εάν έμπαινε κι άλλο στη σκακιέρα θα ήταν να πάω σε Mercedes (και πιθανώς αυτό να κάνω εντός του 2020 που πρέπει να αλλάξω Αμαξι)

Ε ναι είναι για κουλούς... ποτέ δεν ήταν αυτής της φιλοσοφίας η bmw για αυτό και θα χάσει το κοινό της και θα καταλήξει στις σαραντάρες ψευτοεπιτυχημενες...

υγ προσωπικά δε μπορώ να οδηγήσω άνετα μπροστινοκινητο. Ποτέ δεν είχα τα τελευταία 15 χρόνια που έχω Αμαξι και όποτε οδηγώ νομίζω ότι πάει άλλου για άλλου...

ΟΙ απόψεις σου που γράφεις είναι σεβαστές αν και  κάπως μπετόν αρμέ. 

Την διαφορά μεταξύ των δύο κινήσεων την ξέρω (οδηγώ από το 1990 επίσημα) , αλλά η άποψη (χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ την BMW έναντι των άλλων δύο επιλογών ) ότι όποιος παίρνει πισωκίνητο αμάξι πρέπει ντε και σώνει να κάνει ψιλοτρελίτσες μάλλον δεν στέκει , εκτός και αν μιλάμε για 20άχρονα. 

Επίσης το επιχείρημα  (πέραν της εμφάνισης) ότι εφόσον η BMW σε πρόδωσε , άρα πάμε στο FOCUS που επίσης είναι εμπροσθοκίνητο , μάλλον ούτε και αυτή στέκει. Φιλικά πάντα. 

 

Επεξ/σία από HALF EVIL
  • Like 6

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γνώμη σου κ γνώμη μου. Δε μιλάω ότι στα 35 μου κάνει αυτά που έκανα στα 20 αλλά κατά κανόνα όσοι θα πάρουν bmw κάποια στιγμή εντός της εβδομάδας/μήνα/έτους έστω και λίγο θα μαλακιστουν με την πίσω κίνηση... και την περνούν επειδή τη γουστάρουν..! (Με εξαίρεση και πάλι τις γυναίκες που παίρνουν ότι τους αρέσει)

Απο εκεί και πέρα το φοκους το θεωρώ μακράν προτιμότερο λόγω καλύτερης αξιοπιστίας εφόσον πλέον δε θεωρώ ότι υπάρχει κάποια ουσιαστική διαφορά υπέρ της bmw (ίσως μόνο το brand εάν μετράει για εσένα που από ότι κατάλαβα δε σε νοιάζει...)

Επεξ/σία από paylidis

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρίξε μια ματιά στο Mazda 3, μόλις κυκλοφόρησε στην Ελλάδα η έκδοση με τον Skyactiv X κινητήρα βενζίνης, με 180 άλογα και ροπή, κατανάλωση diesel(έτσι τουλάχιστον λέει η Mazda).

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, giorgos_di είπε

Ρίξε μια ματιά στο Mazda 3, μόλις κυκλοφόρησε στην Ελλάδα η έκδοση με τον Skyactiv X κινητήρα βενζίνης, με 180 άλογα και ροπή, κατανάλωση diesel(έτσι τουλάχιστον λέει η Mazda).

Έχω την αίσθηση οτι είναι δίλιτρο. Ξέρω κάτι λάθος;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Ανέκαθεν οι bmw θεωρούνταν ανδρικό αυτοκίνητο και για ψιλοτρελες λόγω πίσω κίνησης. Το συγκεκριμένο βγήκε μπροστινοκινητο και έχει ενοχλήσει τους παραδοσιακούς πελάτες που έδιναν το ένα bmw για να πάρουν το επόμενο με αποτέλεσμα πανευρωπαϊκά να είναι πεσμένο από αυτούς. Έτσι στράφηκαν σε άλλο κοινό (γυναικεσ), ακόμα και από τις διαφημίσεις θα το καταλάβεις εάν τις παρατηρήσεις...

για την εμφάνιση όντως είναι υποκειμενικό, η κοινή παραδοχή πάντως είναι με όποιον το συζήτησα καθώς κ σε φόρουμ κατόχων ότι από μπροστά είναι σαν σχάρα ψησταριάς-καμία σχέση με το κλασικό kidney της bmw. 
 

συμπερασματικά αν δε μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά εμπρός-πίσω κίνησης/υποστροφησ-υπέρστροφής και σου αρέσει η ψησταριά το παίρνεις. Προσωπικά μετά από 2 σερί bmw μεταξύ των 2 θα διάλεγα το φοκους, αν κ πιο πιθανό εάν έμπαινε κι άλλο στη σκακιέρα θα ήταν να πάω σε Mercedes (και πιθανώς αυτό να κάνω εντός του 2020 που πρέπει να αλλάξω Αμαξι)

Ε ναι είναι για κουλούς... ποτέ δεν ήταν αυτής της φιλοσοφίας η bmw για αυτό και θα χάσει το κοινό της και θα καταλήξει στις σαραντάρες ψευτοεπιτυχημενες...

υγ προσωπικά δε μπορώ να οδηγήσω άνετα μπροστινοκινητο. Ποτέ δεν είχα τα τελευταία 15 χρόνια που έχω Αμαξι και όποτε οδηγώ νομίζω ότι πάει άλλου για άλλου...

Με μια ψόφια 116 τι ψιλοτρελες μπορείς να κάνεις; κόντρα με λεωφορείο; 😁

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 21

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, paylidis είπε

Έχω την αίσθηση οτι είναι δίλιτρο. Ξέρω κάτι λάθος;

Ναι η έκδοση με τα 180 άλογα βγαίνει στα 2000cc, αλλά έχει και ένα υβριδικό σύστημα που με το φρενάρισμα φορτίζει μια 48v μπαταρία για τα ηλεκτρικά. Δεν ξέρω αν λογίζεται για υβριδικό και αν γλιτώνεις την καμπάνα λόγω των κυβικών.
Μετά το βγάζει και με κινητήρα 1500, 120 άλογα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, giorgos_di είπε

Ναι η έκδοση με τα 180 άλογα βγαίνει στα 2000cc, αλλά έχει και ένα υβριδικό σύστημα που με το φρενάρισμα φορτίζει μια 48v μπαταρία για τα ηλεκτρικά. Δεν ξέρω αν λογίζεται για υβριδικό και αν γλιτώνεις την καμπάνα λόγω των κυβικών.
Μετά το βγάζει και με κινητήρα 1500, 120 άλογα.

Δεν είναι μόνο τα τέλη είναι κ ο φόρος πολυτελείας. Κρίμα το κατακρεούργησαν το αμάξι με τα 2000 κυβικά. 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, giorgos_di είπε

Ναι η έκδοση με τα 180 άλογα βγαίνει στα 2000cc, αλλά έχει και ένα υβριδικό σύστημα που με το φρενάρισμα φορτίζει μια 48v μπαταρία για τα ηλεκτρικά. Δεν ξέρω αν λογίζεται για υβριδικό και αν γλιτώνεις την καμπάνα λόγω των κυβικών.
Μετά το βγάζει και με κινητήρα 1500, 120 άλογα.

Θα το είχα στα υπόψη διότι όντως είναι και πανέμορφο και τεχνολογικά άρτιο. Είναι όμως 2λιτρο με ό,τι αυτό σημαίνει.  Το κόστος πόσο είναι περιπου; Η έκδοση πάντως με τον 1500αρι και τους 120 ίππους είναι ψιλοαπαραδεκτη. 

2λιτρο είναι βέβαια και το Ν , αλλά έχει τρελή τιμή για οτι προσφερει. 

Επεξ/σία από HALF EVIL

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 λεπτά πριν, karaLRS είπε

Με μια ψόφια 116 τι ψιλοτρελες μπορείς να κάνεις; κόντρα με λεωφορείο; 😁

Αδιαβαστος

http://www.microchips-tuning.com/el/carellcars/bmw-f20-116i-stage1-remap-216ps-320nm/

έχουν κλάψει πολλά 20vt και κάτι αλλά τρίλιτρο από 114-116...

  • Like 1
  • Confused 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ είναι οι περισσότεροι αγοραστές της σειράς 1:

https://www.motor1.com/news/20762/80-percent-of-bmw-1-series-drivers-think-the-car-is-a-front-wheel-drive/

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.