Προς το περιεχόμενο

BMW 118i Vs FORD FOCUS st-line ή .........!!


HALF EVIL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

ακομα και αν κανει 10.000 χλμ τον χρονο?

Τα χιλιόμετρα δεν τα έχει διευκρινίσει ο φίλος. Εκτός από καμιά ακραία φάση όπως του παραδείγματός σου (λελ) σε βάθος χρόνου θα συμφέρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, cthulhucarbide είπε

Τα χιλιόμετρα δεν τα έχει διευκρινίσει ο φίλος. Εκτός από καμιά ακραία φάση όπως του παραδείγματός σου (λελ) σε βάθος χρόνου θα συμφέρει

Τα ειπα περιπου στο αρχικο ποστ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Φυσικά και παίζουν ρόλο τα λεφτά, αλλιώς θα έπαιρνα την Α35 ή την Μ135i με 60Κ .

Τότε και εφόσον είσαι ανάμεσα σε αυτά τα δυο αυτοκίνητα (γιατί ο καθένας σου λέει το μακρύ του και το κοντό του) πας σε Focus.

 Focus δεν είχα ποτέ μου . Όποτε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη . Όλα τα καινούργια αυτοκίνητα όμως λίγο πολύ είναι καλά . 
 
 θα μιλήσω όμως για τον ασσο του οποίου είμαι κάτοχος από το 2014 αγορά καινούργιο από Σπανό .

 Όσα σου είπαν οι προηγούμενοι για μπροστά κίνηση και λοιπά εσένα ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑΝΕ ΚΟΘΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ BMW LOVER .

 Όποτε τα οφέλη του νέου ασσου θα τα εκτιμήσεις δέοντος (ειδικά τους χορούς που αφήνει η μπροστά κίνηση σε καμπίνα-πορτ παγαζ).

 ΟΜΩΣ όπως σου είπα εφόσον τα λεφτά παίζουν ρόλο για εσένα η επιλογή είναι προφανής ανάμεσα στα δυο κ λέγετε Focus .

 Θα πάρεις ΠΟΛΥ περισσότερο εξοπλισμό στα ίδια χρήματα ..

 Το δικό μου BMW έφτασε τα 30.000 και αυτό απλά με πακέτο urban 2150€ ,αυτόματο κιβώτιο 2050€ , διευρυμένο πίνακα οργάνων 200€, φιμέ πίσω τζάμια 500€ και σύνδεση usb με ανοιχτή ακρόαση  δεν θυμάμαι ποσο ..

 Ούτε αναδιπλούμενους καθρέπτες ούτε m pack ούτε φώτα led ούτε την μεγάλη οθόνη ούτε ηλεκτρικά καθίσματα τίποτα από όλα αυτά . 
 Με όλα τα προαναφερθέντα το αυτοκίνητο ανέβαινε πάνω από 40.000€ ...

 Όσον αφορά τις ζημιές μου ζήτησε βαλβίδα vanos εισαγωγής στα 60.000 χλμ περίπου με κόστος επισκευής Σπανό στα 250€ περίπου .

 Επίσης σέρβις θα υπολογίζεις τιμές BMW .. σε όλα ..

 Με αυτά τα δεδομένα πας σε Focus . Ειδικά με το πακέτο s line η οδηγική συμπεριφορά θα είναι σίγουρα ανώτερη της απλής σειράς 1.

 

Επεξ/σία από Chris_BMW
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλάμε για ένα ποσό κοντά στα 30 χιλιάρικα για αυτοκίνητο,που είναι πολλά στην Ελλάδα του σήμερα.
Άρα ο άνθρωπος που άνοιξε το θέμα έχει μια καλή οικονομική άνεση.
Άρα αν σε 5-7 έτη π.χ. θελήσει να αλλάξει ξανά αυτοκίνητο,η BMW θα πιάσει αρκετά παραπάνω.Όσο πιο ''φθηνή'' σε σύγκριση με άλλες BMW και να φαίνεται και πάλι έχει πολύ ωραιότερο εσωτερικό όπου εκεί περνάμε και τον περισσότερο χρόνο μας οδηγώντας.Εξωτερικά πάλι και τα δύο περί ορέξεως...
Εφόσον έχει μια καλή εγγύηση ψηφίζω δαγκωτό σειρά 1.
Υ.γ. Τα πρώτα κομμάτια που έρχονται στην Ελλάδα έχουν κάτω από 29 χιλιάδες με αισθητήρες,κάμερα,ACC,ηλεκτρονικό πίνακα και αυτόματο κιβώτιο.Πιο μετά βέβαια δεν ξέρω αν πάει πολύ πιο πάνω σε τιμές.
 

Επεξ/σία από Cosmonaut21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Θα ηθελα να ανεβω σε επιπεδο.

δεν πιστευω το Leon Fr ή το Cupra να υστερουν σε καποιο τομεα εναντι του Focus.

για τη μπεμπα δεν εχω αποψη αλλα θα μπορουσες να σκεφτεις το cooper αντι αυτης.

Επεξ/σία από mclein²
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την νέα Corolla την έχεις δει?

Το Mazda πανέμορφο αλλά μόνο 2λιτρο οπότε δεν συμφέρει , απορώ αν θα μείνει ανοιχτή με τέτοιες τιμές..

Το Leon όπως και να δεν έχει είναι μοντέλο 13 

Εγώ θα πήγαινα στο focus

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, pW είπε

i30n , τρομερό deal το καλύτερο απο ολα σε ΟΛΑ. εαν δεις και top gear το GOlfakiτο ξεφτυλίζει

Τρομερό deal ναι. Αλλά πίσω από τάπερ ή γκολφο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, HALF EVIL είπε

Τα ειπα περιπου στο αρχικο ποστ.

Ενοοούσα το ζήτημα της οικονομίας, και πάλι δεν είπες χιλιόμετρα /χρόνο.

Τεσπα, με βάση τα δεδομένα του πρώτου ποστ:


1) Κίνηση στην πόλη  των Ιωαννίνων
2) στα περίχωρα και στον νομό
3) 5-6 ταξίδια το χρόνο σε Πάτρα και Αθήνα και
4)ταξιδάκια σε διάφορες περιοχές το καλοκαίρι

τα 2, 3 και 4 συνηγορούν ξεκάθαρα προς το πετρέλαιο, ενώ το 1 είναι 50/50 (τα Γιάννενα δεν είναι και σαν Αθήνα, έχει λιγότερη κίνηση)

Αυτά μαζί με το ότι απότι φαίνεται θες ένα αμάξι που θα σου αρέσει και θα το κρατήσεις χρόνια θα κάνεις καλή οικονομία σε βάθος χρόνου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, dimos15 είπε

το ειδες το βιντεο? Το μεγαλυτερο προβλημα που εχουν οι κινητηρες ειναι οτι δεν λειτουργουν στην επιθυμητη θερμοκρασια οταν διανυεις μικρες αποστασεις μεσα στην πολη

Την είδαμε την προπαγάνδα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

Ενοοούσα το ζήτημα της οικονομίας, και πάλι δεν είπες χιλιόμετρα /χρόνο.

Τεσπα, με βάση τα δεδομένα του πρώτου ποστ:


1) Κίνηση στην πόλη  των Ιωαννίνων
2) στα περίχωρα και στον νομό
3) 5-6 ταξίδια το χρόνο σε Πάτρα και Αθήνα και
4)ταξιδάκια σε διάφορες περιοχές το καλοκαίρι

τα 2, 3 και 4 συνηγορούν ξεκάθαρα προς το πετρέλαιο, ενώ το 1 είναι 50/50 (τα Γιάννενα δεν είναι και σαν Αθήνα, έχει λιγότερη κίνηση)

Αυτά μαζί με το ότι απότι φαίνεται θες ένα αμάξι που θα σου αρέσει και θα το κρατήσεις χρόνια θα κάνεις καλή οικονομία σε βάθος χρόνου

Κατ αρχας ευχαριστώ. 

Πες το κόλλημα ίσως, αλλά δεν θα ήθελα να μπλέξω με πετρέλαιο. 

Τα χιλιόμετρα χοντρικά θα είναι 6 - 7 χιλ. το χρόνο. 

5 ώρες πριν, Cosmonaut21 είπε

Μιλάμε για ένα ποσό κοντά στα 30 χιλιάρικα για αυτοκίνητο,που είναι πολλά στην Ελλάδα του σήμερα.
Άρα ο άνθρωπος που άνοιξε το θέμα έχει μια καλή οικονομική άνεση.
Άρα αν σε 5-7 έτη π.χ. θελήσει να αλλάξει ξανά αυτοκίνητο,η BMW θα πιάσει αρκετά παραπάνω.Όσο πιο ''φθηνή'' σε σύγκριση με άλλες BMW και να φαίνεται και πάλι έχει πολύ ωραιότερο εσωτερικό όπου εκεί περνάμε και τον περισσότερο χρόνο μας οδηγώντας.Εξωτερικά πάλι και τα δύο περί ορέξεως...
Εφόσον έχει μια καλή εγγύηση ψηφίζω δαγκωτό σειρά 1.
Υ.γ. Τα πρώτα κομμάτια που έρχονται στην Ελλάδα έχουν κάτω από 29 χιλιάδες με αισθητήρες,κάμερα,ACC,ηλεκτρονικό πίνακα και αυτόματο κιβώτιο.Πιο μετά βέβαια δεν ξέρω αν πάει πολύ πιο πάνω σε τιμές.
 

Το focus  και το Ν τα έχω δει. Την bmv όχι ακόμα.

Επεξ/σία από HALF EVIL
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε, το έχω ξαναγράψει σε αντίστοιχο thread και θα το γράφω και σε σένα:

Κάνε ένα test-drive (όχι απλά να τα δεις στην έκθεση) και τα 2 (ή 3) που κατέληξες και πάρε όποιο σου αρέσει περισσότερο (οδηγικά, εμφανισιακά, κτλ).

Ότι και να σου λένε εδώ μέσα, δεν πρόκειται να το οδηγούν αυτοί το αμάξι. Αντικειμενικές κρίσεις δεν θα βρεις σε ένα φόρουμ, είναι αποδεδειγμένο ότι στην Ελλάδα ο καθένας έχει πάρει το καλύτερο αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως του τι προβλήματα ή κόστη βγάζει στην πράξη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα τον Άσσο του 2006, πολύ απλή έκδοση, στα 1600κυβικά, πίσω κίνηση και ο αδελφός μου τον facelift άσσο του 2008.

Τον κράτησα 12 χρόνια και όλο αυτό το διάστημα ήταν αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο. Με τακτικά σέρβις στην αντιπροσωπεία, το μόνο αξιομνημόνευτο ήταν ότι πριν κλείσει τα 2 χρόνια έκαψε τον πίνακα οργάνων στο ταμπλό, με κόστος επισκευής 750€, το οποίο περάστηκε στην εγγύηση. Στιβαρό αυτοκίνητο, με πολύ ωραία ποιότητα κύλησης. Στα αρνητικά του, το μοτέρ στα 1600 κυβικά ήταν ψόφιο σε ανηφορικό δρόμο, κολλούσε το ταχύμετρο στα 130χλμ με 6η ταχύτητα.

Άλλαξα πέρσι σε Χ2, m sport έκδοση στα 2000 κυβικά, sdrive.

Δεν ξέρω τί λέτε οι ειδήμονες, αλλά παρότι είναι μπροστινοκίνητο, το αυτοκίνητο είναι απόλαυση. Μην κολλάτε σε πίσω κίνηση / εμπρός κίνηση κλπ, εκτός και αν είστε στη φάση 18-25 και θέλετε στροφές και παντιλίκια. Για τέτοιες δουλειές, πάρτε κανένα ελαφρύτερο αυτοκίνητο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/10/2019 στις 11:42 ΜΜ, paylidis είπε

Κρίμα το κατακρεούργησαν το αμάξι με τα 2000 κυβικά. 

Ναι γιατί αυτοί στη Mazda θα πέσουν έξω λόγω της ελληνικής βλακείας των πολιτικών. Δεν υπάρχουν άλλες αγορές για να πουλήσουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...