Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
2 ώρες πριν, k_w_t είπε

Eurobank εχω και εγω αλλα ειναι ψιλοαθλιοι στο καταστημα .. (Παλιο Ταχυδρομικο Ταμιευτήριο )

Ίσως παίζει ρόλο και το κατάστημα δεν ξέρω

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, theoilia είπε

Να τα πάρουμε από την αρχή γιατί μάλλον δεν το εξήγησα σωστά ή καλύτερα έδωσα λάθος πληροφορίες .Έχουμε το web banking Α που έχει μέσα τον προσωπικό μου λογαριασμό μαζί με έναν του πατέρα μου που είμαι συνδικαιούχος και το web banking Β που είναι ο κοινός μαζί με έναν επαγγελματικό για να πληρώνονται κάποια τιμολόγια και τον διαχειρίζομαι εγώ.Για τον Β έδωσα το κινητό μου και τώρα δεν μπορώ να κάνω πληρωμές από τον δικό μου,πχ μία αγορά ενός κινητού ή να πληρώσω μία ΔΕΚΟ.Αυτό μου δημιουργεί πρόβλημα γιατί δεν φαίνονται ότι προσωπικές δαπάνες κάνω ως δικές μου και κατά συνέπεια δεν μπορώ να μαζεύω το 10%(που από του χρόνου θα είναι 30%) για να "χτίσω" το αφορολόγητο μου.Το καταλαβαίνω πως θα χρειαστώ ένα καινούργιο νούμερο που θα "δεθεί" με το Α και η ερώτηση μου είναι πως μπορώ να αποφύγω το καρτέλ των ελληνικών εταιριών κινητής και να μην δίνω 12€ κάθε 4 μήνες μόνο και μόνο για να δέχομαι κάποια SMS με το έξτρα PIN που τώρα πια είναι απαραίτητο.Γίνετε να δηλώσω έναν αριθμό Ε.Ε ή από το ΗΒ παίρνοντάς απλά μία SIM με ρόαμιγκ;Κάποιοι φίλοι είπανε πως έχουν δηλώσει αριθμό από το ΗΒ

Αν κατάλαβα καλά ο επαγγελματικός λογαριασμός είναι του πατέρα σου, και στο όνομά του είναι και το web banking Β, σωστά?

Τότε πάρε ένα νούμερο στο όνομα του πατέρα σου, άλλαξε το e-banking του σε αυτό το νούμερο, βάλε το δικό σου νούμερο στο δικό σου e-banking, γίνε συνδικαιούχος στον επαγγελματικό, και άφησε το νούμερο που έβαλες στον πατέρα σου να λήξει (συνολικό κόστος δηλαδή 5-10 ευρώ, δεν ξέρω πόσο έχει μια καινούρια κάρτα).

Έτσι θα έχεις όλους τους λογαριασμούς στο δικό σου e-banking με το δικό σου νούμερο. Περιορισμός για συνδικαιούχους σε επαγγελματικό λογαριασμό δεν υπάρχει από το κρατος/εφορία (αρκεί να είναι ο επαγγελματίας ο κύριος δικαιούχος και να μη γίνονται προσωπικές συναλλαγές). Αν σου κάνουν μούτρα στην τράπεζα και ΔΕΝ χρειάζεσαι τις extra σουπερ ουάου υπηρεσίες που προσφέρουν οι τράπεζες στους επαγγελματικούς λογαριασμούς (/s) άνοιξε έναν απλό κοινό λογαριασμό, δήλωσέ τον επαγγελματικό και άστους να κουρεύονται.

Επεξ/σία από mezger
Δημοσ.

Σε Eurobank γίνεται κανονικά δύο λογαριασμοί να έχουν περασμένο το ίδιο κινητό για μηνύματα. Δεν γίνεται να είναι περασμένο το ίδιο νούμερο 2 φορές στα στοιχεία, αλλά στην Eurobank τους φτάνει ένας αριθμός τηλεφώνου, δεν θέλουν υποχρεωτικά κινητό. Οπότε μπορείς να αλλάξεις τον αριθμό που έρχονται οι κωδικοί από το e-banking και στην καρτέλα να μείνει αυτό που είχε ή ένα σταθερό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό το extra Pin των τραπεζών στο ebanking είναι πάρα πολυ προβληματικό στο μικρό ποσοστό των περιπτώσεων που ΔΕΝ ανήκουν στο γενικό κανόνα και οι τράπεζες δεν έχουν και άμεση λύση σε αυτο. Το δικό μου παράδειγμα:

1. Είμαι κάτοικος εξωτερικού και διατηρώ τραπεζικούς λογαριασμούς σε Εθνική, Πειραιώς και Alphabank. Φαντάζομαι εφόσον κάνω ακόμα φορολογική δήλωση στην Ελλάδα έχω κάθε δικαίωμα.
2. ΔΕΝ θέλω να έχω ελληνικό κινητό νούμερο. Νομίζω είναι δικαίωμα μου, ακόμα και αν έμενα εντός χώρας, δεν φαντάζομαι ότι όλοι πρέπει να έχουμε κινητό.
3. Θέλω να χρησιμοποιήσω το αγγλικό μου νούμερο για να λαμβάνω το extraPin. ΔΕΝ δουλεύει το API σε καμία από τις 3 τράπεζες. Δεν έρχεται ποτέ το sms. Στην Alphabank δουλεύει το viber, αρα εκει καλύπτομαι.
4. Επικοινωνία με την Πειραιώς για να το λύσω ... ευγενέστατοι και εξυπηρετικοί προτείνουν τα προφανή: δλδ να τσεκάρω ότι δέχομαι ελληνικά sms στο αγγλικό νούμερο κτλ. Σωστοί έλεγχοι και δουλεύουν. Μου δίνουν και τα νούμερα του SMS sender να τσεκάρω στον πάροχο μου εδώ ότι δεν τα κόβει, το τσεκάρω και αυτό, τίποτα. Ε λέώ ... οκ παιδιά το API σας έχει κάποιο θέμα, κανένα πρόβλημα .... να "πληρώσω" να πάρω μπρελόκ γεννήτρια δεν έχω θέμα .... Ε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, μόνο για επιχειρήσεις λοιπόν.

 

Επεξ/σία από gthe
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, gthe είπε

Αυτό το extra Pin των τραπεζών στο ebanking είναι πάρα πολυ προβληματικό στο μικρό ποσοστό των περιπτώσεων που ΔΕΝ ανήκουν στο γενικό κανόνα και οι τράπεζες δεν έχουν και άμεση λύση σε αυτο. Το δικό μου παράδειγμα:

1. Είμαι κάτοικος εξωτερικού και διατηρώ τραπεζικούς λογαριασμούς σε Εθνική, Πειραιώς και Alphabank. Φαντάζομαι εφόσον κάνω ακόμα φορολογική δήλωση στην Ελλάδα έχω κάθε δικαίωμα.
2. ΔΕΝ θέλω να έχω ελληνικό κινητό νούμερο. Νομίζω είναι δικαίωμα μου, ακόμα και αν έμενα εντός χώρας, δεν φαντάζομαι ότι όλοι πρέπει να έχουμε κινητό.
3. Θέλω να χρησιμοποιήσω το αγγλικό μου νούμερο για να λαμβάνω το extraPin. ΔΕΝ δουλεύει το API σε καμία από τις 3 τράπεζες. Δεν έρχεται ποτέ το sms. Στην Alphabank δουλεύει το viber, αρα εκει καλύπτομαι.
4. Επικοινωνία με την Πειραιώς για να το λύσω ... ευγενέστατοι και εξυπηρετικοί προτείνουν τα προφανή: δλδ να τσεκάρω ότι δέχομαι ελληνικά sms στο αγγλικό νούμερο κτλ. Σωστοί έλεγχοι και δουλεύουν. Μου δίνουν και τα νούμερα του SMS sender να τσεκάρω στον πάροχο μου εδώ ότι δεν τα κόβει, το τσεκάρω και αυτό, τίποτα. Ε λέώ ... οκ παιδιά το API σας έχει κάποιο θέμα, κανένα πρόβλημα .... να "πληρώσω" να πάρω μπρελόκ γεννήτρια δεν έχω θέμα .... Ε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, μόνο για επιχειρήσεις λοιπόν.

απο alpha μου έρχονται μια χαρά τα μνμ τα σε βρετανικό αριθμό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...