Προς το περιεχόμενο

Mazda Rx8 νέα τέλη κυκλοφορίας 2021 στα 1056 ευρώ!!!


nikangel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

κοίταξε απλα τους ρύπους και θα διαπιστώσεις ότι εως 1400 κυβικά θα εχεις μείωση πανω από €100 στα 1600, 1800, 2000 εως και €400!!!! τυχερά τα 2λιτρα μετα το 2007 / 2008 γιατί η μείωση θα είναι μεγάλη!!!! πχ BMW 320 e90 2009 Τελη με κυβικά €690, με ρυπους 274!!!!!!!!

Μοντέλα του 2007, 2008 κλπ. έχουν σχετικά χαμηλούς ρύπους (τα Ευρωπαικα), για τα υπόλοιπα θα κανει την κυκλοφορία τους πολύ ακριβή!!!!

Δεν έχω κοιτάξει για το σύνολο των οχημάτων . Το δικό μου πάντως που είναι 1.800 cc  με πρώτη άδεια το 2007  Έχει εκπομπή ρύπων 178g/km CO2 Με βάση λοιπόν τους παραπάνω πίνακες χρεώνεται με 2.45 ευρώ ανά γραμμάριο άρα θα πρέπει να πληρώσω 436 ευρώ περίπου. Μέχρι τώρα έδινα 320 ευρώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 157
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

18 λεπτά πριν, jimzak είπε

Την γνώμη μου την έγραψα παραπάνω, αυτό με τους ρυπους για μένα είναι άκυρο.

Παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι έχω το ίδιο όχημα με κάποιον ο οποίος κάνει 30.000/έτος και εγώ 10.000/ετος, πληρώνουμε και οι 2 280€, Γιατί; Τους ίδιους ρύπους εξαπολυουμε στο περιβάλλον; Ο ένας από τους 2 μας μολύνει περισσότερο. 

Με το 1€ σε κάθε λίτρο καυσίμου να είναι φόροι, το έχει πληρώσει περισσότερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας στην Ελλάδα είναι από τα πιο μπερδεμένα πράγματα ... όχι γιατί είναι η ίδια διαδικασία μπερδεμένη, ίσα ίσα είναι πάρα πολύ απλή, αλλά γιατί λόγω οικονομικών συνθηκών το υπουργείο κάθε χρόνο συσχετίζει τα έσοδα αυτά με τα γενικά έσοδα του κράτους. Υπάρχουν μερικά κύρια στοιχεία που μπερδεύουν πολύ το θέμα:

  • Κανονικά πρέπει να γυρίσουμε στους ρύπους σε όλα τα οχήματα, ανεξαρτήτως χρονολογίας. Είναι Ευρωπαική οδηγία και μας πιέζουν
  • Ο στόλος στην Ελλάδα παλιώνει χρόνο με το χρόνο λόγω οικονομικών συνθηκών
  • Αν γυρίσουμε, το υπουργείο φοβάται ότι με τις νέες τιμές τελών κυκλοφορίας θα έχουμε μπαράζ καταθέσεων πινακίδων, και τελικά θα εισπράξει τα γνωστά γενννητικά όργανα

Και κάπως έτσι κάθε χρόνο εδώ και μπόλικα χρόνια το τρενάρει και έχουμε μια από τα ίδια. Σίγουρα δεν υπάρχει εύκολη λύση. Μακάρι όλοι να μπορούσαν να αγοράσουν πιο σύγχρονα οχήματα προφανώς.

Και εγώ Ελλάδα όταν ήμουν οδηγούσα Corsa 1.4 και μετά Auris 1.33. Το πρώτο πλήρωνε διπλά τέλη από το δεύτερο για διαφορά 25κυβικά. Και όταν ήρθα uk είδα ότι τα ίδια ακριβώς αυτοκίνητα το auris έχει διπλούς ρύπους, άρα διπλά τέλη κυκλοφορίας.

Επεξ/σία από gthe
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, nikangel είπε

Δεν έχω κοιτάξει για το σύνολο των οχημάτων . Το δικό μου πάντως που είναι 1.800 cc  με πρώτη άδεια το 2007  Έχει εκπομπή ρύπων 178g/km CO2 Με βάση λοιπόν τους παραπάνω πίνακες χρεώνεται με 2.45 ευρώ ανά γραμμάριο άρα θα πρέπει να πληρώσω 436 ευρώ περίπου. Μέχρι τώρα έδινα 320 ευρώ. 

Δυστυχώς δεν είναι για απολυτο, εγω πάντως παρακαλώ να γίνει για να πληρώνω (πολύ) λιγότερα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, NT1G είπε

Με το 1€ σε κάθε λίτρο καυσίμου να είναι φόροι, το έχει πληρώσει περισσότερο.

Είναι πιο αντικειμενικό όμως από το να χρεώνουν τους ίδιους ρύπους σε έναν που μολύνει περισσότερο με έναν που μολύνει λιγότερο. Και ας έχουν όλα τα οχήματα 0 τέλη κυκλοφορίας, απλά τα τέλη να ενσωματωθούν καθαρά στα καύσιμα, όσο κινείσαι και μολύνεις, πληρώνεις. Αυτό δεν είναι η ιδέα και το ζητούμενο πίσω από τους ρύπους?

Επεξ/σία από jimzak
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nikangel είπε

Μου αρέσει το γεγονός πως σε πολλούς εδώ μέσα φαντάζει σενάριο επιστημονικής φαντασίας στην Ελλάδα να φορολογηθούν τα αυτοκίνητα στο σύνολο τους με βάση τους ρύπους. Όπως όλοι ξέρουμε τα αυτοκίνητα μετά τον Νοέμβριο του 2010 φορολογούνται ήδη με βάση τους ρύπους. Με βάση λοιπόν τα δημοσιεύματα που έχω παραθέσει και παραπάνω και έχουν αναρτήσει και πίνακες κλίμακας φορολογίας με βάση το ποσοστό co2 προκύπτει ξεκάθαρα πως από το 2021 που η Ελλάδα θα εναρμονιστεί με την οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης περί μείωσης ρύπων ΟΛΑ μα όλα τα αυτοκίνητα θα πληρώνουν τέλη ανάλογα το ποσοστό CO2 που εκπέμπουν. Αυτούς του πίνακες τους έχουν πάρει από το υπουργείο οικονομικών. Δεν ξύπνησε ο συντάκτης μια μέρα και είπε θα γράψω στην τύχη αριθμούς. Τώρα αν ο κάθε ένας ψάχνει να πιαστεί πίσω από λέξεις ας κάνει δική του ερμηνεία των γραφόμενων. Ευτυχώς έχω τελειώσει ένα πανεπιστήμιο και ξέρω πολύ καλά ελληνικά και το τι διαβάζω. Επίσης εμπιστεύομαι το τι διαβάζω γιατί προκύπτει από αξιόπιστα site που κάνουν οικονομικό ρεπορτάζ και από διαφορετικές πηγές.   Το οτι θα υπάρχουν στρεβλώσεις σαν το RX8 είναι προφανές αλλά στο σύνολό τους τα παλιά αυτοκίνητα θα υποστούν αυξήσεις με το νέο σύστημα. Από εκεί και πέρα όποιος έχει καημό ας μιλήσει με το υπουργείο οικονομικών για να δούμε αν ισχύουν όλα αυτά. Εδω θα είμαστε του χρόνου τέτοιο καιρό και θα ξεθάψουμε το νήμα για να δούμε αν τελικά ισχύουν τα γραφόμενα      

Εφόσον έχεις τελειώσει και ένα πανεπιστήμιο όπως λες θα έχεις μάθει οτι θα πρέπει να τεκμηριώνεις τις θέσεις σου για να θεωρείσαι αξιόπιστος.

Και ερωτώ και πάλι από που προκύπτει από τα τεκμήρια που παραθέτεις (το άρθρο, την όποια οδηγία της ΕΕ ή από όπου αλλού θες) οτι όλα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα θα πληρώνουν τέλη με βάση τους ρύπους από το 2021;

ΥΓ. Οι πίνακες που αναφέρεις είναι ακριβώς οι ίδιοι πίνακες με αυτούς που υπήρχαν μέχρι πέρσυ για τα οχήματα από 01/11/2010 και μετά...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Εφόσον έχεις τελειώσει και ένα πανεπιστήμιο όπως λες θα έχεις μάθει οτι θα πρέπει να τεκμηριώνεις τις θέσεις σου για να θεωρείσαι αξιόπστος.

Και ερωτώ και πάλι από που προκύπτει από τα τεκμήρια που παραθέτεις (το άρθρο, την όποια οδηγία της ΕΕ ή από όπου αλλού θες) οτι όλα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα θα πληρώνουν τέλη με βάση τους ρύπους από το 2021;

ΥΓ. Οι πίνακες που αναφέρεις είναι ακριβώς οι ίδιοι πίνακες με αυτούς που υπήρχαν μέχρι πέρσυ για τα οχήματα από 01/11/2010 και μετά...

Φίλε μου δεν εκπροσωπώ κανένα υπουργείο και δεν μπορώ να μπω στην διαδικασία λόγω χρόνου  να τεκμηριώνω στον καθένα ξεχωριστά ένα άρθρο που διάβασα. Θεωρώ εκ προοιμίου έγκυρο το site και βασίζομαι στα λεγόμενα (γραφόμενα) του συντάκτη. Με βάση αυτό το ρεπορτάζ έκανα μια συλλογιστική σκέψη μιας και κατάλαβα με τα λίγα ελληνικά που γνωρίζω οτι προκύπτει πως τα αυτοκίνητα από του χρόνου θα έχουν άλλο τρόπο υπολογισμού των τελών. Σύμφωνα λοιπόν με τους πίνακες που δημοσιεύει το ΕΘΝΟΣ θα υπάρχει κλιμακωτή φορολόγηση με βάση τους ρύπους. Ο λόγος που θα υπάρχει αυτή η αλλαγή είναι η από 2016  ευρωπαϊκή οδηγία στις χώρες μέλη της,  περί περιορισμού της ρύπανσης. Η Ελλάδα θα το εφαρμόσει από το 2021 μιας και πήρε ένα χρόνο παράταση και φυσικά θα το εφαρμόσει και στα προ του 2010 αυτοκίνητα που αποδεδειγμένα ρυπαίνουν Στα μετά του 2010 το εφαρμόζει εξάλλου ήδη. . Τώρα αν η κυβέρνηση δεν θέλει να πάρει το πολιτικό κόστος μιας τέτοιας απόφασης μπορεί να σκαρφιστεί κάποια τεχνάσματα και να μην τσακίσει οικονομικά τους κατόχους αυτοκινήτων προ του 2010 μιας και οι κάτοχοι αυτών των οχημάτων είναι η λαϊκή βάση των κομμάτων που ψηφίζουν και με βάση την τσέπη... Μακάρι λοιπόν να βρεθεί αυτό το παραθυράκι μιας και εγώ και εκατομμύρια άλλοι κάτοχοι οχημάτων έχουμε αυτοκίνητα πάνω από 10 ετη μιας και το κράτος μας με τις πολιτικές του και τα μνημόνια έχει καταφέρει να εξαφανίσει την μεσαία τάξη. Χωρίς λοιπόν προοπτική να αλλάξω όχημα τα επόμενα 10 χρόνια παρακαλάω για μείωση των τελών μιας και εγώ με την σειρά μου τα θεωρώ άδικα εφόσον αγγίζουν σε πολλές περιπτώσεις το 1/4 της άξιας του οχήματος ( αυτοκίνητα άνω των 2000cc με εμπορική αξία 3000 ευρώ)  Απο εκεί και πέρα αν θεωρείς το ΕΘΝΟΣ μη αξιόπιστο και οτι δημοσιεύει άρθρα για τα κλικς  μπορείς να συνεχίσεις την ζωή σου χωρίς ανησυχία και να εμπιστευτείς τυφλά το ελληνικό κράτος που προ 7 ετιας σου έδινε κίνητρα για αγορά ενός ασφαλούς τζιπ και μετά σε εξόντωνε με την φορολογία.         

Επεξ/σία από nikangel
ορθογραφικό λάθος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, nikangel είπε

Φίλε μου δεν εκπροσωπώ κανένα υπουργείο και δεν μπορώ να μπω στην διαδικασία λόγω χρόνου  να τεκμηριώνω στον καθένα ξεχωριστά ένα άρθρο που διάβασα. Θεωρώ εκ προοιμίου έγκυρο το site και βασίζομαι στα λεγόμενα (γραφόμενα) του συντάκτη. Με βάση αυτό το ρεπορτάζ έκανα μια συλλογιστική σκέψη μιας και κατάλαβα με τα λίγα ελληνικά που γνωρίζω οτι προκύπτει πως τα αυτοκίνητα από του χρόνου θα έχουν άλλο τρόπο υπολογισμού των τελών. Σύμφωνα λοιπόν με τους πίνακες που δημοσιεύει το ΕΘΝΟΣ θα υπάρχει κλιμακωτή φορολόγηση με βάση τους ρύπους. Ο λόγος που θα υπάρχει αυτή η αλλαγή είναι η από 2016  ευρωπαϊκή οδηγία στις χώρες μέλη της,  περί περιορισμού της ρύπανσης. Η Ελλάδα θα το εφαρμόσει από το 2021 μιας και πήρε ένα χρόνο παράταση και φυσικά θα το εφαρμόσει και στα προ του 2010 αυτοκίνητα που αποδεδειγμένα ρυπαίνουν Στα μετά του 2010 το εφαρμόζει εξάλλου ήδη. . Τώρα αν η κυβέρνηση δεν θέλει να πάρει το πολιτικό κόστος μιας τέτοιας απόφασης μπορεί να σκαρφιστεί κάποια τεχνάσματα και να μην τσακίσει οικονομικά τους κατόχους αυτοκινήτων προ του 2010 μιας και οι κάτοχοι αυτών των οχημάτων είναι η λαϊκή βάση των κομμάτων που ψηφίζουν και με βάση την τσέπη... Μακάρι λοιπόν να βρεθεί αυτό το παραθυράκι μιας και εγώ και εκατομμύρια άλλοι κάτοχοι οχημάτων έχουμε αυτοκίνητα πάνω από 10 ετη μιας και το κράτος μας με τις πολιτικές του και τα μνημόνια έχει καταφέρει να εξαφανίσει την μεσαία τάξη. Χωρίς λοιπόν προοπτική να αλλάξω όχημα τα επόμενα 10 χρόνια παρακαλάω για μείωση των τελών μιας και εγώ με την σειρά μου τα θεωρώ άδικα εφόσον αγγίζουν σε πολλές περιπτώσεις το 1/4 της άξιας του οχήματος ( αυτοκίνητα άνω των 2000cc με εμπορική αξία 3000 ευρώ)  Απο εκεί και πέρα αν θεωρείς το ΕΘΝΟΣ μη αξιόπιστο και οτι δημοσιεύει άρθρα για τα κλικς  μπορείς να συνεχίσεις την ζωή σου χωρίς ανησυχία και να εμπιστευτείς τυφλά το ελληνικό κράτος που προ 7 ετιας σου έδινε κίνητρα για αγορά ενός ασφαλούς τζιπ και μετά σε εξόντωνε με την φορολογία.         

Από δικό σου quote,

Αναφορά σε κείμενο

...Η οδηγία αφορά τους εξής ρύπους: Διοξείδιο του θείου (SO2), οξείδια του αζώτου (ΝΟΧ), πτητικές οργανικές ενώσεις (VOC), αμμωνία (ΝΗ3) και αιωρούμενα σωματίδια (PM’s). ...

Που λέει ακριβώς για διοξείδιο του άνθρακα (CO);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, NT1G said:

Από δικό σου quote,

Που λέει ακριβώς για διοξείδιο του άνθρακα (CO);

Εδώ ακόμα δεν μας έχει δείξει που λέει τα προηγούμενα και εσύ θες να σου πει και έξτρα πράγματα. :P

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, NT1G είπε

Από δικό σου quote,

Που λέει ακριβώς για διοξείδιο του άνθρακα (CO);

Για να μην ανεβάζω όλο το σεντόνι έχει ξεκάθαρα αναφορά για περιορισμό του Co2 καθώς και συγκεκριμένη αναφορά στα πεδία εφαρμογής που είναι και τα αυτοκίνητα..  https://eur-lex.europa.eu/legal-content/el/TXT/?uri=CELEX:32015L2193

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, nikangel είπε

Φίλε μου δεν εκπροσωπώ κανένα υπουργείο και δεν μπορώ να μπω στην διαδικασία λόγω χρόνου  να τεκμηριώνω στον καθένα ξεχωριστά ένα άρθρο που διάβασα. Θεωρώ εκ προοιμίου έγκυρο το site και βασίζομαι στα λεγόμενα του συντάκτη. Με βάση αυτό το ρεπορτάζ έκανα μια συλλογιστική σκέψη μιας και κατάλαβα με τα λίγα ελληνικά που γνωρίζω οτι προκύπτει πως τα αυτοκίνητα από του χρόνου θα έχουν άλλο τρόπο υπολογισμού των τελών. Σύμφωνα λοιπόν με τους πίνακες που δημοσιεύει το ΕΘΝΟΣ θα υπάρχει κλιμακωτή φορολόγηση με βάση τους ρύπους. Ο λόγος που θα υπάρχει αυτή η αλλαγή είναι η από 2016  ευρωπαϊκή οδηγία στις χώρες μέλη της,  περί περιορισμού της ρύπανσης. Η Ελλάδα θα το εφαρμόσει από το 2021 μιας και πήρε ένα χρόνο παράταση και φυσικά θα το εφαρμόσει και στα προ του 2010 αυτοκίνητα που αποδεδειγμένα ρυπαίνουν Στα μετά του 2010 το εφαρμόζει εξάλλου ήδη. . Τώρα αν η κυβέρνηση δεν θέλει να πάρει το πολιτικό κόστος μιας τέτοιας απόφασης μπορεί να σκαρφιστεί κάποια τεχνάσματα και να μην τσακίσει οικονομικά τους κατόχους αυτοκινήτων προ του 2010 μιας και οι κάτοχοι αυτών των οχημάτων είναι η λαϊκή βάση των κομμάτων που ψηφίζουν και με βάση την τσέπη... Μακάρι λοιπόν να βρεθεί αυτό το παραθυράκι μιας και εγώ και εκατομμύρια άλλοι κάτοχοι οχημάτων έχουμε αυτοκίνητα πάνω από 10 ετη μιας και το κράτος μας με τις πολιτικές του και τα μνημόνια έχει καταφέρει να εξαφανίσει την μεσαία τάξη. Χωρίς λοιπόν προοπτική να αλλάξω όχημα τα επόμενα 10 χρόνια παρακαλάω για μείωση τον τελών μιας και εγώ με την σειρά μου τα θεωρώ άδικα εφόσον αγγίζουν σε πολλές περιπτώσεις το 1/4 της άξιας του οχήματος ( αυτοκίνητα άνω των 2000cc με εμπορική αξία 3000 ευρώ)  Απο εκεί και πέρα αν θεωρείς το ΕΘΝΟΣ μη αξιόπιστο και οτι δημοσιεύει άρθρα για τα κλικς  μπορείς να συνεχίσεις την ζωή σου χωρίς ανησυχία και να εμπιστευτείς τυφλά το ελληνικό κράτος που προ 7 ετιας σου έδινε κίνητρα για αγορά ενός ασφαλούς τζιπ και μετά σε εξόντωνε με την φορολογία.         

Δεν ξέρω τι έχεις καταλάβει από αυτά που γράφει το άρθρο. Το θέμα είναι οτι αν κάτσεις και διαβάσεις την οδηγία της ΕΕ καθώς και το ΦΕΚ που παραπέμπει ο αρθρογράφος θα καταλάβεις οτι έχει μπερδέψει τα τέλη κυκλοφορίας με τα τέλη ταξινόμησης. Ο πίνακας δεν έχει καμία σχέση με τις αλλαγές λόγω οδηγίας και WLTP και γενικά τα έχει κάνει όλα ένα αχταρμά.

Αλλά αν τρώς αμάσητα αυτά που σου σερβίρουν αυτά παθαίνεις...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, nikangel said:

Θεωρώ εκ προοιμίου έγκυρο το site και βασίζομαι στα λεγόμενα (γραφόμενα) του συντάκτη

 

Θες να μας δείξεις που λέει ο συντάκτης ότι θα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού στα παλιότερα του 2010 οχήματα? 

Ή έστω που λέει ότι ο καινούριος τρόπος μετρήσεων θα επηρεάσει οχήματα που έχουν ταξινομηθεί πριν τεθεί σε ισχύ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδάκια είναι τεκμηριωμένο πια πως υπάρχουν 5-6 τρολάκια στο FORUM του insomnia που έχουν σκοπό τις ζωής τους να κάνουν σώβρακο κάθε νέο thread . Αυτούς λοιπόν τους ξεχωρίζεις από τον αριθμό μηνυμάτων που έχουν κάτω από το nickname τους. Όπου δεις μεγάλο αριθμό καταλαβαίνεις... Εντάξει πείτε και στους mod να σας το κλειδώσουν το παρόν γιατί δεν συμφωνούμε με τις ερωτήσεις σας. Παιδιά ζήστε και λίγο...    

  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, nikangel είπε

Για να μην ανεβάζω όλο το σεντόνι έχει ξεκάθαρα αναφορά για περιορισμό του Co2 καθώς και συγκεκριμένη αναφορά στα πεδία εφαρμογής που είναι και τα αυτοκίνητα..  https://eur-lex.europa.eu/legal-content/el/TXT/?uri=CELEX:32015L2193

Μην ανεβάσεις το σεντόνι, πες μου σε πιο άρθρο, παράγραφο, σελίδα γράφει για αυτό που λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, NickTG είπε

Θες να μας δείξεις που λέει ο συντάκτης ότι θα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού στα παλιότερα του 2010 οχήματα? 

Ή έστω που λέει ότι ο καινούριος τρόπος μετρήσεων θα επηρεάσει οχήματα που έχουν ταξινομηθεί πριν τεθεί σε ισχύ. 

"Ο υπουργός Υποδοµών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραµανλής, δήλωσε πρόσφατα πως για φέτος δεν θα υπάρξει καµία αλλαγή, όµως για τα τέλη που θα κληθούµε να πληρώσουµε του χρόνου για το 2021 υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία µε την οποία θα πρέπει να υπολογιστούν βάσει των εκπεµπόµενων ρύπων. Αυτό σαφέστατα σηµαίνει ότι θα αυξηθούν."  Τι καταλαβαίνεις απο αυτη την παραγραφο εφοσον τα μετα του 2010 ΗΔΗ υπολογιζονται  ετσι; 

Επεξ/σία από nikangel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...