Προς το περιεχόμενο

Mazda Rx8 νέα τέλη κυκλοφορίας 2021 στα 1056 ευρώ!!!


nikangel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
53 minutes ago, NT1G said:

Με το 1€ σε κάθε λίτρο καυσίμου να είναι φόροι, το έχει πληρώσει περισσότερο.

Συμφωνώ ότι οι φόροι στα καύσιμα είναι υπερτραγικοί, αλλά δεν το έχει πληρώσει, μιας και όλα μπαίνουν στον ίδιο κουμπαρά και καλύπτουν έξοδα. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 157
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, nikangel είπε

"Ο υπουργός Υποδοµών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραµανλής, δήλωσε πρόσφατα πως για φέτος δεν θα υπάρξει καµία αλλαγή, όµως για τα τέλη που θα κληθούµε να πληρώσουµε του χρόνου για το 2021 υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία µε την οποία θα πρέπει να υπολογιστούν βάσει των εκπεµπόµενων ρύπων. Αυτό σαφέστατα σηµαίνει ότι θα αυξηθούν."  Τι καταλαβαίνεις απο αυτη την παραγραφο εφοσον τα μετα του 2010 ΗΔΗ υπολογιζονται  ετσι; 

Διάβασε το ΦΕΚ σε παρακαλώ πριν συνεχίσεις να κάνεις copy-paste τα ίδια και τα ίδια...

Και αν μπορείς και την οδηγία (αν και δεν θα καταλάβεις κάτι ιδιαίτερο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, NT1G είπε

Μην ανεβάσεις το σεντόνι, πες μου σε πιο άρθρο, παράγραφο, σελίδα γράφει για αυτό που λες.

Άρθρο 1

Αντικείμενο

Με την παρούσα οδηγία ορίζονται κανόνες για τον έλεγχο των εκπομπών διοξειδίου του θείου (SO2), οξειδίων του αζώτου (NOx) και σκόνης στην ατμόσφαιρα από μεσαίου μεγέθους μονάδες καύσης και, κατά συνέπεια, για τη μείωση των ατμοσφαιρικών εκπομπών και των πιθανών κινδύνων που αυτές ενέχουν για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον.

Με την παρούσα οδηγία ορίζονται επίσης κανόνες για την παρακολούθηση εκπομπών μονοξειδίου του άνθρακα (CO).

 

Πεδίο εφαρμογής

σε κάθε τεχνική συσκευή που χρησιμοποιείται για την πρόωση οχήματος, πλοίου ή αεροσκάφους·

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Συμφωνώ ότι οι φόροι στα καύσιμα είναι υπερτραγικοί, αλλά δεν το έχει πληρώσει, μιας και όλα μπαίνουν στον ίδιο κουμπαρά και καλύπτουν έξοδα. 😛

Σίγουρα, αλλά και €3 το λίτρο να πάει και να σταματήσουν τα τέλη κυκλοφορίας, ώστε να πληρώνει όποιος μολύνει, πάλι για άλλο σκοπό θα πάνε οι φόροι.

3 λεπτά πριν, nikangel είπε

Άρθρο 1

Αντικείμενο

Με την παρούσα οδηγία ορίζονται κανόνες για τον έλεγχο των εκπομπών διοξειδίου του θείου (SO2), οξειδίων του αζώτου (NOx) και σκόνης στην ατμόσφαιρα από μεσαίου μεγέθους μονάδες καύσης και, κατά συνέπεια, για τη μείωση των ατμοσφαιρικών εκπομπών και των πιθανών κινδύνων που αυτές ενέχουν για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον.

Με την παρούσα οδηγία ορίζονται επίσης κανόνες για την παρακολούθηση εκπομπών μονοξειδίου του άνθρακα (CO).

Πεδίο εφαρμογής

σε κάθε τεχνική συσκευή που χρησιμοποιείται για την πρόωση οχήματος, πλοίου ή αεροσκάφους·

Ελπίζω να ξέρεις ότι το μονοξείδιο του άνθρακα (CO)

https://el.wikipedia.org/wiki/Μονοξείδιο_του_άνθρακα

και το διοξείδιο του άνθρακα (CO2)

https://el.wikipedia.org/wiki/Διοξείδιο_του_άνθρακα

είναι 2 διαφορετικές χημικές ενώσεις με εντελώς διαφορετικές επιδράσεις.

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 minute ago, NT1G said:

πάλι για άλλο σκοπό θα πάνε οι φόροι.

Σίγουρα, το θέμα έιναι ότι το κενό που δημιουργείται από τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να βρεθεί από κάπου αλλού, διότι κλασικά δεν πρόκειται να κοπούν έξοδα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, NT1G είπε

Σίγουρα, αλλά και €3 το λίτρο να πάει και να σταματήσουν τα τέλη κυκλοφορίας, ώστε να πληρώνει όποιος μολύνει, πάλι για άλλο σκοπό θα πάνε οι φόροι.

Ελπίζω να ξέρεις ότι το μονοξειδίου του άνθρακα (CO)

https://el.wikipedia.org/wiki/Μονοξείδιο_του_άνθρακα

και το διοξείδιο του άνθρακα (CO2)

https://el.wikipedia.org/wiki/Διοξείδιο_του_άνθρακα

είναι 2 διαφορετικές χημικές ενώσεις με εντελώς διαφορετικές επιδράσεις.

είναι οδηγία του 2015 αυτή κάτσε να σου στείλω και την οδηγία του 2016 που περιλαμβάνει και το co2  για να κοιμάσαι ήσυχος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, nikangel said:

"Ο υπουργός Υποδοµών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραµανλής, δήλωσε πρόσφατα πως για φέτος δεν θα υπάρξει καµία αλλαγή, όµως για τα τέλη που θα κληθούµε να πληρώσουµε του χρόνου για το 2021 υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία µε την οποία θα πρέπει να υπολογιστούν βάσει των εκπεµπόµενων ρύπων. Αυτό σαφέστατα σηµαίνει ότι θα αυξηθούν."  Τι καταλαβαίνεις απο αυτη την παραγραφο εφοσον τα μετα του 2010 ΗΔΗ υπολογιζονται  ετσι; 

Πέρα από το ότι δεν είναι ιδιαίτερα καλοί στο γράψιμο τίποτα άλλο αφού το άρθρο δεν έχει μόνο μια παράγραφο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, karaLRS είπε

 

Φτάνει ο Νοέμβριος και η κυβέρνηση βγάζει νομοσχέδιο τα αμάξια πριν τον Νοέμβριο του 2010 με κυβικά και μετά το Νοέμβριο με ρύπους. 

Αποτέλεσμα εγώ και άλλοι 5 με το ίδιο αμάξι (μόλις είχε βγει) με euro 6 κινητήρα το 2010 πληρώναμε 260€ τέλη ενώ όλοι οι υπόλοιποι που το πήραν δύο μήνες και μετά να δίνουν 110€...

Καθαρή έλλειψη τεχνογνωσίας και ωχαδερφισμού έλα τώρα ποιος κάθεται να μετράει ρύπους και μλκς. Βάλε μια ημερομηνία και χρέωνε.

14 ώρες πριν, nikangel είπε

Διαβάζοντας πως η Ελλάδα πρέπει να εναρμονιστεί το 2021 με την οδηγία της ευρωπαϊκής Ένωσης για υπολογισμό τελών με βάση τους εκπεμπομενους ρύπους διαπιστώνω οτι σε μερικούς ιδιοκτήτες θα πέσει μεγάλη κεραμίδα. Συγκεκριμένα οι κάτοχοι Mazda rx8 που μέχρι τώρα πλήρωναν τέλη κυκλοφορίας για αυτοκίνητο 1300cc μιας και το όχημα τους έχει κινητήρα βανκελ 2x 654cc  από το 2021 θα κληθούν να πληρώσουν τέλη σαν να είχαν 3λιτρη porsche!!! Πιο αναλυτικά οι πίνακες του υπουργείου ορίζουν πως αυτοκίνητα με ρύπους απο 251 γρ. CO2 και πάνω θα χρεώνονται με 3,72 ευρώ ανά γραμμάριο. Δηλαδή το Mazda rx8 που έχει εκπομπές ρύπων 284 γρ co2 θα πληρώνει από του χρόνου 1056.48 ευρώ!!! Οι άνθρωποι έχουν τρελαθεί εντελώς. Προφανώς και είναι καθαρά εκβιαστικό μέσω για την αλλαγή όλων των ρυπογόνων αυτοκινήτων αλλά πραγματικά ξεφεύγει από κάθε λογική αυτή η εκτίναξη στα τέλη. Όποιος λοιπόν έχει αυτοκίνητο πριν απο το 2010 με κυβισμό πάνω από 1800cc ας αρχίσει την αποταμίευση για να πληρώνει τα τέλη κυκλοφορίας. Δεν είμαι κάτοχος rx8 αλλά πραγματικά τους λυπάμαι. Βέβαια λυπάμαι και τον εαυτό μου καθώς στο δικό μου αυτοκίνητο του 2007 τα τέλη από 320 εκτοξεύονται στα 435 ευρώ. Πραγματικά χωρίς κίνητρα για απόσυρση δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει ο αρχαίος στόλος οχημάτων στην Ελλάδα και απλά κάθε φορά θα βρίσκουν κάτι να αρμεξουν τους κατόχους οχημάτων. 

Κυκλοφορούν ακόμη RX8; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

nikangel, τι ηλικία έχεις;

Ακόμα κι αν υπάρχει αυτή η πρόθεση, ακριβώς έτσι όπως την περιγράφεις, πώς μπορεί να είσαι τόσο σίγουρος ότι θα εφαρμοστεί όντως, μετά από τόσες και τόσες και τόσες κωλοτούμπες που έχουμε δει τόσα χρόνια;

Κράτα και μια πισινή ρε αδερφέ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο υπάρχουν αυτά αυτο τα γελοία συστηματα πάντα θα υπάρχουν αδικίες. 

Ένας με rx8 ή μια lotus που γυριζει μέρα νύχτα πλήρωνε 250€  τέλη και ένας παππούς που είχε ένα παλιό διλιτρο στο χωριό για να κινείται 10 μέρες το χρόνο πλήρωνε 600. 

Το μόνο δίκαιο σύστημα για όλους είναι ο φόρος στα καύσιμα. Όσο κυκλοφορώ πληρώνω. Δεν κυκλοφορώ δε δίνω τίποτα. 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, adi32 είπε

Το μόνο δίκαιο σύστημα για όλους είναι ο φόρος στα καύσιμα. Όσο κυκλοφορώ πληρώνω. Δεν κυκλοφορώ δε δίνω τίποτα. 

Αυτός υπάρχει ήδη...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Αυτός υπάρχει ήδη...

Να μπουν κι άλλα 10-20 λεπτά παραπάνω. Οπότε στο χρόνο αν κυκλοφορείς λίγο θα σου έρχεται 100-150 €σύνολο και δε θα σου φαίνεται κιόλας 

Επεξ/σία από adi32
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, phanispal είπε

nikangel, τι ηλικία έχεις;

Ακόμα κι αν υπάρχει αυτή η πρόθεση, ακριβώς έτσι όπως την περιγράφεις, πώς μπορεί να είσαι τόσο σίγουρος ότι θα εφαρμοστεί όντως, μετά από τόσες και τόσες και τόσες κωλοτούμπες που έχουμε δει τόσα χρόνια;

Κράτα και μια πισινή ρε αδερφέ.

Συμφωνώ μαζί σου σε αυτό. Διάβασε αυτό που έγραψα παραπάνω σε άλλο μέλος -------> Δεν εκπροσωπώ κανένα υπουργείο και δεν μπορώ να μπω στην διαδικασία λόγω χρόνου  να τεκμηριώνω στον καθένα ξεχωριστά ένα άρθρο που διάβασα. Θεωρώ εκ προοιμίου έγκυρο το site και βασίζομαι στα λεγόμενα (γραφόμενα) του συντάκτη. Με βάση αυτό το ρεπορτάζ έκανα μια συλλογιστική σκέψη μιας και κατάλαβα με τα λίγα ελληνικά που γνωρίζω οτι προκύπτει πως τα αυτοκίνητα από του χρόνου θα έχουν άλλο τρόπο υπολογισμού των τελών. Σύμφωνα λοιπόν με τους πίνακες που δημοσιεύει το ΕΘΝΟΣ θα υπάρχει κλιμακωτή φορολόγηση με βάση τους ρύπους. Ο λόγος που θα υπάρχει αυτή η αλλαγή είναι η από 2016  ευρωπαϊκή οδηγία στις χώρες μέλη της,  περί περιορισμού της ρύπανσης. Η Ελλάδα θα το εφαρμόσει από το 2021 μιας και πήρε ένα χρόνο παράταση και φυσικά θα το εφαρμόσει και στα προ του 2010 αυτοκίνητα που αποδεδειγμένα ρυπαίνουν Στα μετά του 2010 το εφαρμόζει εξάλλου ήδη. . Τώρα αν η κυβέρνηση δεν θέλει να πάρει το πολιτικό κόστος μιας τέτοιας απόφασης μπορεί να σκαρφιστεί κάποια τεχνάσματα και να μην τσακίσει οικονομικά τους κατόχους αυτοκινήτων προ του 2010 μιας και οι κάτοχοι αυτών των οχημάτων είναι η λαϊκή βάση των κομμάτων που ψηφίζουν και με βάση την τσέπη... Μακάρι λοιπόν να βρεθεί αυτό το παραθυράκι μιας και εγώ και εκατομμύρια άλλοι κάτοχοι οχημάτων έχουμε αυτοκίνητα πάνω από 10 ετη μιας και το κράτος μας με τις πολιτικές του και τα μνημόνια έχει καταφέρει να εξαφανίσει την μεσαία τάξη. Χωρίς λοιπόν προοπτική να αλλάξω όχημα τα επόμενα 10 χρόνια παρακαλάω για μείωση των τελών μιας και εγώ με την σειρά μου τα θεωρώ άδικα εφόσον αγγίζουν σε πολλές περιπτώσεις το 1/4 της άξιας του οχήματος ( αυτοκίνητα άνω των 2000cc με εμπορική αξία 3000 ευρώ)  Απο εκεί και πέρα αν θεωρείς το ΕΘΝΟΣ μη αξιόπιστο και οτι δημοσιεύει άρθρα για τα κλικς  μπορείς να συνεχίσεις την ζωή σου χωρίς ανησυχία και να εμπιστευτείς τυφλά το ελληνικό κράτος που προ 7 ετιας σου έδινε κίνητρα για αγορά ενός ασφαλούς τζιπ και μετά σε εξόντωνε με την φορολογία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο φόρος στα καύσιμα είναι άδικος γιατί πολλοί το αυτοκίνητο το έχουν για εργαλείο και ο επιπλέον φόρος στα καύσιμα θα ακριβύνει βασικά προϊόντα.

Επίσης τα τέλη είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ γιατί ακόμη και κάποιος που θα κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα πιάνει θέση στον δρόμο (πάρκινγκ) και χρησιμοποιεί πανάκριβες οδικές υποδομές οπότε πρέπει να πληρώσει και γι'αυτές.

Δεν είναι τυχαίο που όλες οι ευρωπαικές χώρες έχουν τέλη , επίσης δεν είμαστε όλοι κάγκουρες που χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητα αν  έχουμε λεφτά στην τσέπη να πάμε βόλτα την "γκόμενα".

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Ο φόρος στα καύσιμα είναι άδικος γιατί πολλοί το αυτοκίνητο το έχουν για εργαλείο και ο επιπλέον φόρος στα καύσιμα θα ακριβύνει βασικά προϊόντα.

Επίσης τα τέλη είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ γιατί ακόμη και κάποιος που θα κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα πιάνει θέση στον δρόμο (πάρκινγκ) και χρησιμοποιεί πανάκριβες οδικές υποδομές οπότε πρέπει να πληρώσει και γι'αυτές.

Δεν είναι τυχαίο που όλες οι ευρωπαικές χώρες έχουν τέλη , επίσης δεν είμαστε όλοι κάγκουρες που χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητα αν  έχουμε λεφτά στην τσέπη να πάμε βόλτα την "γκόμενα".

Έτερον εκάτερον, Πίος θα χρησιμοποιήσει περισσότερο τις πανάκριβες οδικές υποδομές και θα πιάσει περισσότερες φορές πάρκινγκ στον δρόμο, ένας που κάνει 1000 χιλιομετρα ή ένας που κάνει 20.000?

Σίγουρα δεν υπάρχει φορολόγηση η οποία θα είναι η χρήση τομή και θα βολεύει τους πάντες, αλλά εδώ μιλάμε για φορολόγηση με "ρύπους" το οποίο συνεπάγεται ότι φορολογεις κάποιον με βάση την επιβάρυνση που δημιουργεί στο περιβάλλον, οπότε γιατί να φορολογήσεις κάποιον που δεν ρυπαίνει? Λέμε φορολογία στα καύσιμα, γιατί είναι ένας ελεγχόμενος τρόπος να φορολογηθεί κάποιος για τους ρυπους που δημιουργεί. Όλα αυτά επειδή μιλάμε για φορολόγηση με οικολογική συνείδηση, αν είναι απλά γιατί χρησιμοποιείται το οδικό δίκτυο και πιάνουμε χώρο στον δρόμο, τότε ας γίνει φορολόγηση και με βάση κυβικών ή ακόμη καλύτερα με κατηγορίες αυτοκινήτου πχ μίνι:100€ μικρομεσαία:200€ μεσαία:300€ κ.ο.κ

Επεξ/σία από jimzak
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...