Προς το περιεχόμενο

Mazda Rx8 νέα τέλη κυκλοφορίας 2021 στα 1056 ευρώ!!!


nikangel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, nikangel είπε

Θεωρώ εκ προοιμίου έγκυρο το site και βασίζομαι στα λεγόμενα (γραφόμενα) του συντάκτη.

Το ίδιο έγκυρο site αναπαρήγαγε πριν 2 μήνες είδηση ότι το 2020 τα τέλη θα είναι αυξημένα και μάλιστα θα πληρώσουν για πρώτη φορά και κάτοχοι υβριδικών.

https://www.ethnos.gr/ellada/57110_teli-kykloforias-2020-ti-allazei-amesa-me-toys-rypoys

Φαντάζομαι ότι ειχε διασταυρώσει και τότε ως προς την εγκυρότητα την είδηση, και άρα μπορούμε να βασιστούμε χωρίς να σκεφτούμε τίποτα. Άλλο που τελικά τίποτα από αυτά που έλεγε το ρεπορτάζ για πουλι-τζερ δεν επιβεβαιώθηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 157
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, jimzak είπε

Έτερον εκάτερον, Πίος θα χρησιμοποιήσει περισσότερο τις πανάκριβες οδικές υποδομές και θα πιάσει περισσότερες φορές πάρκινγκ στον δρόμο, ένας που κάνει 1000 χιλιομετρα ή ένας που κάνει 20.000?

Σίγουρα δεν υπάρχει φορολόγηση η οποία θα είναι η χρήση τομή και θα βολεύει τους πάντες, αλλά εδώ μιλάμε για φορολόγηση με "ρύπους" το οποίο συνεπάγεται ότι φορολογεις κάποιον με βάση την επιβάρυνση που δημιουργεί στο περιβάλλον, οπότε γιατί να φορολογήσεις κάποιον που δεν ρυπαίνει? Λέμε φορολογία στα καύσιμα, γιατί είναι ένας ελεγχόμενος τρόπος να φορολογηθεί κάποιος για τους ρυπους που δημιουργεί. Όλα αυτά επειδή μιλάμε για φορολόγηση με οικολογική συνείδηση, αν είναι απλά γιατί χρησιμοποιείται το οδικό δίκτυο και πιάνουμε χώρο στον δρόμο, τότε ας γίνει φορολόγηση και με βάση κυβικών ή ακόμη καλύτερα με κατηγορίες αυτοκινήτου πχ μίνι:100€ μικρομεσαία:200€ μεσαία:300€ κ.ο.κ

Από την στιγμή που αγοράζεις αυτοκίνητο , πρέπει να πληρώνεις υποδομές γιατί δεν ξέρουμε προκαταβολικά πόσο θα τις χρησιμοποιήσεις , ούτε ο ίδιος δεν μπορείς να ξέρεις.

Επίσης 2 αυτοκίνητα μπορεί να καταναλώνουν ίδια λίτρα και το ένα να παράγει περισσότερα καυσαέρια άρα ούτε αυτή η καινοφανής θεωρία ισχύει. Να μην ξαναπώ ότι η υπερβολική επιβάρυνση στην τιμή καυσίμου έχει άλλες πολλές ανεπιθύμητες παρενέργιες.

Επιμένω , δεν είναι τυχαίο ότι αυτό το σύστημα δουλεύει σε όλη την ΕΕ. Αν πρέπει κάποιος να "αδικηθεί" να είναι οι φτωχοκάγκουρες που το αγοράζουν για το κέφι τους και όχι αυτοί που το χρησιμοποιούν ως εργαλείο.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 hour ago, jgeorgiou said:

Επίσης τα τέλη είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ γιατί ακόμη και κάποιος που θα κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα πιάνει θέση στον δρόμο (πάρκινγκ) και χρησιμοποιεί πανάκριβες οδικές υποδομές οπότε πρέπει να πληρώσει και γι'αυτές.

Αν τα λεφτά που δίναμε μέσω των τελών για τους δρόμους, πήγαιναν στην συντήρηση τους κάθε χρονιά, θα είχαμε και δρόμους της προκοπής στη χώρα...

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αυτοκίνητο είναι ένας εύκολος τρόπος για να βγάλουν τα κράτη χρήματα από τους πολίτες. Τέλη ταξινόμησης, τέλη κυκλοφορίας, τέλη στην βενζίνη και φυσικά ΦΠΑ σε κάθε επίσκεψη στο ταμείο. Οι χώρες, ανάλογα με το τι τους συμφέρει σύμφωνα με την βιομηχανία τους ή σύμφωνα με τις αντιδράσεις του κόσμου, προσπαθούν να φορολογήσουν βέλτιστα. Στην Ελλάδα απλά έχουμε από τα υψηλότερα τέλη ταξινόμησης, από τα υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας και φυσικά από τις ακριβότερες τιμές στην βενζίνη. Α, ξέχασα, έχουμε και από τα υψηλότερα ΦΠΑ.

Μην γελιόμαστε. Δεν πρόκειται για ορθολογική φορολογία σύμφωνα με την χρήση και την γενικότερη πρακτική σε όλες τις χώρες. Πρόκειται για χαρακτηριστικό παράδειγμα υπερφορολόγησης ενός λαού που έχει συνηθίσει να τον σκίζουν και να μην μιλάει. 

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Από την στιγμή που αγοράζεις αυτοκίνητο , πρέπει να πληρώνεις υποδομές γιατί δεν ξέρουμε προκαταβολικά πόσο θα τις χρησιμοποιήσεις , ούτε ο ίδιος δεν μπορείς να ξέρεις.

Μπορείς βάση της κατανάλωσης, κινήσε/καταναλώνεις καύσιμα/ρυπαίνεις

Επίσης 2 αυτοκίνητα μπορεί να καταναλώνουν ίδια λίτρα και το ένα να παράγει περισσότερα καυσαέρια άρα ούτε αυτή η καινοφανής θεωρία ισχύει. Να μην ξαναπώ ότι η υπερβολική επιβάρυνση στην τιμή καυσίμου έχει άλλες πολλές ανεπιθύμητες παρενέργιες.

Σίγουρα αλλά η απόκλιση θα είναι μικρότερη από 2 ίδια αυτοκίνητα τα οποία το ένα θα κάνει 10 χιλιόμετρα και το άλλο 20.

Επιμένω , δεν είναι τυχαίο ότι αυτό το σύστημα δουλεύει σε όλη την ΕΕ. Αν πρέπει κάποιος να "αδικηθεί" να είναι οι φτωχοκάγκουρες που το αγοράζουν για το κέφι τους και όχι αυτοί που το χρησιμοποιούν ως εργαλείο.

Οτιδήποτε θα δούλευε, και βάση κυβικών να το έκαναν και βάση αντικειμενικής αξίας να το έκαναν θα δούλευε. Αυτό που γράφω εδώ και τόση ώρα είναι πως είναι άλλο ένα εισπρακτικό μέτρο, δεν τους ενδιαφέρει ούτε για ρύπους ούτε για τίποτα.

 

Επεξ/σία από jimzak
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Το ίδιο έγκυρο site αναπαρήγαγε πριν 2 μήνες είδηση ότι το 2020 τα τέλη θα είναι αυξημένα και μάλιστα θα πληρώσουν για πρώτη φορά και κάτοχοι υβριδικών.

https://www.ethnos.gr/ellada/57110_teli-kykloforias-2020-ti-allazei-amesa-me-toys-rypoys

Φαντάζομαι ότι ειχε διασταυρώσει και τότε ως προς την εγκυρότητα την είδηση, και άρα μπορούμε να βασιστούμε χωρίς να σκεφτούμε τίποτα. Άλλο που τελικά τίποτα από αυτά που έλεγε το ρεπορτάζ για πουλι-τζερ δεν επιβεβαιώθηκε.

Θα σου πω ένα μυστικό γιατί είμαι και του χώρου. Κάθε χρόνο όσο πλησιάζει ο καιρός για την πληρωμή των τελών το υπουργείο οικονομικών αφήνει να διαρρεύσουν κάποια σενάρια για να βολιδοσκοπήσει τις αντιδράσεις του κόσμου. Πριν δυο μήνες λοιπόν το ethnos.gr έκανε αναπαραγωγή ενός ρεπορτάζ του δελτίου του OPEN που ανήκουν πια στον ίδιο όμιλο Σαββίδη. Τότε υπήρχαν οι σκέψεις ώστε να εφαρμοστεί ο υπολογισμός των τελών με βάση τους ρύπους  από φέτος.  Η παρούσα κυβέρνηση όμως αποφάσισε να αφήσει ανεπηρέαστα τα τέλη κυκλοφορίας για φέτος και να προχωρήσει σε αυξήσεις από του χρόνου. Αν δεν πιστεύεις το συγκεκριμένο site μπες σε διαδικασία να διαβάσεις τα υπόλοιπα site που αναπαράγουν το θέμα. Τα καλά νέα όμως είναι άλλα. Μίλησα με οικονομικό συντάκτη μεγάλου ομίλου ΜΜΕ και με ενημέρωσε πως επειδή η κυβέρνηση φοβάται τις αντιδράσεις από το κύμα αυξήσεων για του χρόνου, προσανατολίζεται στην ΜΕΙΩΣΗ των τελών για τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν πριν το 2000 σε ένα ποσό της τάξης των 20-50 ευρώ. Θα συνεχίσει να υπολογίζει τα αυτοκίνητα μετά του 2010 με βάση τους ρύπους και το μεγάλο της πρόβλημα είναι τι θα γίνει με τα οχήματα χρονολογίας 2000 με 2010. Αυτή η κατηγορία αντιπροσωπεύει μεγάλο μέρος του στόλου των ελληνικών οχημάτων και το υπουργείο προσανατολίζετε στον υπολογισμό των τελών με βάση πολλούς παραμέτρους. Ρύπους, αεροδυναμική οχήματος, μέγεθος τροχών, βάρος αυτοκίνητου. Αυτοί οι παράμετροι μεταξύ άλλων καθορίζουν και την κατανάλωση άρα μόλυνση που δημιουργεί ένα όχημα   Έτσι λοιπόν θα δημιουργηθούν πολλές κλίμακες υπολογισμού και το υπουργείο θεωρεί οτι θα υπάρξουν γενικά μικρές μειώσεις αλλά και κάποιες αυξήσεις. Στην περίπτωση του αρχικού μου παραδείγματος με το RX8 θα πρέπει να θεωρήσουμε πως θα υπάρξει  σίγουρα αύξηση και δεν θα περιοριστεί στην παράμετρο του κυβισμού των 1300cc. Αυτές λοιπόν είναι οι τωρινές σκέψεις του υπουργείου οικονομικών και φυσικά ο άνθρωπος που μου τα είπε, έχει απευθείας ενημέρωση από το υπουργείο οικονομικών λόγω θέσης. Αν θες κράτα το σαν πληροφορία, αν θες πέτα το... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, nikangel είπε

Τα καλά νέα όμως είναι άλλα.

Φίλε πριν 17 ώρες ξεκινούσες αυτό εδώ ακριβώς το θέμα γράφοντας ακριβώς τα αντίθετα. Επί 17 ώρες απαντάς σε οποιονδήποτε καλόπιστα σου επισημαίνει ότι όλα αυτά είναι ράδιο αρβύλα και ότι δεν θα έπρεπε να δίνεις βάση, προσπαθώντας να πείσεις ότι είχες δίκιο και όλοι οι άλλοι άδικο. Ακόμα και στον τίτλο του θέματος έχεις φέρει την καταστροφή, ενώ τελικά μας λες ότι "τα καλά νέα είναι άλλα", ακριβώς τα αντίθετα.

Καλό σου βράδυ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, dtzgr είπε

Φίλε πριν 17 ώρες ξεκινούσες αυτό εδώ ακριβώς το θέμα γράφοντας ακριβώς τα αντίθετα. Επί 17 ώρες απαντάς σε οποιονδήποτε καλόπιστα σου επισημαίνει ότι όλα αυτά είναι ράδιο αρβύλα και ότι δεν θα έπρεπε να δίνεις βάση, προσπαθώντας να πείσεις ότι είχες δίκιο και όλοι οι άλλοι άδικο. Ακόμα και στον τίτλο του θέματος έχεις φέρει την καταστροφή, ενώ τελικά μας λες ότι "τα καλά νέα είναι άλλα", ακριβώς τα αντίθετα.

Καλό σου βράδυ.

Φίλε μου δεδομένα παραθέτουμε και τα σχολιάζουμε. Μετα απο 17 ωρες που το έψαξα και δεν βασίστηκα μόνο σε ρεπορτάζ "πουλιτζερ" που λες διαπίστωσα κάποια πράγματα και τα παραθέτω Τα δεδομένα αλλάζουν συνεχώς. Φυσικά και όλα είχαν βάση με όσα διάβασες και εσύ σε παλιότερο ρεπορτάζ. Καληνύχτα 

24 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τροχούς και αεροδυναμική; Που στον κόσμο τα υπολογίζουν έτσι για να το κάνουμε και εδώ; 

Παρότι φέτος δεν έχουμε αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας, αρχής γενομένης από το 2020 τίποτα δεν θα είναι το ίδιο. Κατ΄ αρχάς, οι εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων δεν θα υπολογίζονται με βάση το πρότυπο NEDC που ίσχυε, αλλά με το νέο και πολύ πιο αυστηρό WLTP. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι εκπομπές CO2 που αναλογούσαν σε κάθε αυτοκίνητο θα αυξηθούν σημαντικά. Επίσης, το πρότυπο WLTP επιβάλλει δοκιμές κατανάλωσης στις οποίες λαμβάνεται υπόψη η διαφοροποίηση όχι μόνο στον κινητήρα, αλλά επίσης στο βάρος και στη διάσταση των ελαστικών μεταξύ άλλων. Έτσι ανάμεσα στα ίδια μοντέλα με τον ίδιο ακριβώς κινητήρα ενδέχεται να υπάρχουν σημαντικές διαφορές εκπομπής CO2, αν διαφοροποιούνται οι τροχοί, η αεροδυναμική αντίσταση και το βάρος –λόγω επιπρόσθετου εξοπλισμού.

Η Ελλάδα, σύμφωνα και με τα όσα δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, θα πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Αυτό σημαίνει ότι αν οι κλίμακες στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας βάσει ρύπων μείνουν ίδιες, την επόμενη χρονιά τα τέλη κυκλοφορίας θα αυξηθούν σημαντικά, καθώς θα υπολογίζονται βάσει του νέου ευρωπαϊκού προτύπου ρύπων WLTP –για το οποίο έχει δοθεί ήδη μια παράταση και δεν υπάρχει πιθανότητα για δεύτερη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης προσανατολίζεται σε μια λύση επανακαθορισμού των κλιμάκων υπολογισμού για το 2020. Ταυτόχρονα μελετά τρόπους μείωσης των τελών κυκλοφορίας στα παλιά και απαξιωμένα εμπορικά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, ώστε να σταματήσει το φαινόμενο του «παρκαρίσματος» εκατοντάδων χιλιάδων πινακίδων στις εφορίες. Ένα φαινόμενο που άλλωστε στερεί από το κράτος δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Από την άλλη πλευρά, μια τέτοια πρακτική δεν συνάδει με τις ευρωπαϊκές οδηγίες , καθώς θέτει σε κυκλοφορία εκατοντάδες χιλιάδες ρυπογόνα αυτοκίνητα.

 

πηγη https://www.insider.gr/epiheiriseis/aytokinito/121821/ta-montela-me-mideniki-i-poly-hamili-katanalosi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, nikangel είπε

Φίλε μου δεδομένα παραθέτουμε και τα σχολιάζουμε. Μετα απο 17 ωρες που το έψαξα και δεν βασίστηκα μόνο σε ρεπορτάζ "πουλιτζερ" που λες διαπίστωσα κάποια πράγματα και τα παραθέτω Τα δεδομένα αλλάζουν συνεχώς. Φυσικά και όλα είχαν βάση με όσα διάβασες και εσύ σε παλιότερο ρεπορτάζ. Καληνύχτα 

Παρότι φέτος δεν έχουμε αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας, αρχής γενομένης από το 2020 τίποτα δεν θα είναι το ίδιο. Κατ΄ αρχάς, οι εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων δεν θα υπολογίζονται με βάση το πρότυπο NEDC που ίσχυε, αλλά με το νέο και πολύ πιο αυστηρό WLTP. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι εκπομπές CO2 που αναλογούσαν σε κάθε αυτοκίνητο θα αυξηθούν σημαντικά. Επίσης, το πρότυπο WLTP επιβάλλει δοκιμές κατανάλωσης στις οποίες λαμβάνεται υπόψη η διαφοροποίηση όχι μόνο στον κινητήρα, αλλά επίσης στο βάρος και στη διάσταση των ελαστικών μεταξύ άλλων. Έτσι ανάμεσα στα ίδια μοντέλα με τον ίδιο ακριβώς κινητήρα ενδέχεται να υπάρχουν σημαντικές διαφορές εκπομπής CO2, αν διαφοροποιούνται οι τροχοί, η αεροδυναμική αντίσταση και το βάρος –λόγω επιπρόσθετου εξοπλισμού.

Η Ελλάδα, σύμφωνα και με τα όσα δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, θα πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Αυτό σημαίνει ότι αν οι κλίμακες στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας βάσει ρύπων μείνουν ίδιες, την επόμενη χρονιά τα τέλη κυκλοφορίας θα αυξηθούν σημαντικά, καθώς θα υπολογίζονται βάσει του νέου ευρωπαϊκού προτύπου ρύπων WLTP –για το οποίο έχει δοθεί ήδη μια παράταση και δεν υπάρχει πιθανότητα για δεύτερη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης προσανατολίζεται σε μια λύση επανακαθορισμού των κλιμάκων υπολογισμού για το 2020. Ταυτόχρονα μελετά τρόπους μείωσης των τελών κυκλοφορίας στα παλιά και απαξιωμένα εμπορικά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, ώστε να σταματήσει το φαινόμενο του «παρκαρίσματος» εκατοντάδων χιλιάδων πινακίδων στις εφορίες. Ένα φαινόμενο που άλλωστε στερεί από το κράτος δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Από την άλλη πλευρά, μια τέτοια πρακτική δεν συνάδει με τις ευρωπαϊκές οδηγίες , καθώς θέτει σε κυκλοφορία εκατοντάδες χιλιάδες ρυπογόνα αυτοκίνητα.

πηγη https://www.insider.gr/epiheiriseis/aytokinito/121821/ta-montela-me-mideniki-i-poly-hamili-katanalosi

Κλασικά-εικονογραφημένα , η οδηγία είναι απ'εξω και το χαράτσι θα είναι "ελληνικό".

Δεν είναι τυχαίο που χώρες ποιο πλουσιες από εμάς (π.χ. Τσεχία) με ανάλογο πληθυσμό έχουν πολύ μικρότερους φόρους σε όλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν ενα αυτοκίνητο εχει εκπομπες ρυπων απο 135 εως 146 κατα wltp πως υπολογιζονται τα τελη κυκλοφοριας? παντα με τους σημερινούς συντελεστές.Βγαινει ο μεσος ορος των 2 τιμών??   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά τα τέλη κυκλοφορίας για τις κυβερνήσεις είναι απλά ένας φόρος και δεν έχουν καμμια σχέση με δικαιοσύνη,  εκπομπές ρύπων ή ανταποδοτικότητα. 

Θέλουν 1.1 δις από ένα "φόρο" και μόνο αυτό τους ενδιαφέρει. Γιατί να κουράζονται να το αλλάξουν; 

ΒΜW e92 2009 με 151g/km ρύπους πληρώνει 690 ευρώ και ακριβώς το ίδιο αμάξι μετά το Νοέμβριο 2010 περίπου 280.

Επεξ/σία από CarbonFibre
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

insider bullshits

Ο Γκέκας...
O γιος του Γκέκα...
Tο παιδί του γιου του Γκέκα...
O ανιψιός του παιδιού του γιου του Γκέκα....
O ξάδελφος του ανιψιού του παιδιού του γιου του Γκέκα...
O θείος του ξαδέλφου του ανιψιού του παιδιού του γιου του Γκέκα...
Tο γαϊδούρι του θείου του ξαδέλφου του ανιψιού του παιδιού του γιου του Γκέκα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...