Προς το περιεχόμενο

Mazda Rx8 νέα τέλη κυκλοφορίας 2021 στα 1056 ευρώ!!!


nikangel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο τον Αύγουστο κ σε όλες τις αντιπροσωπείες υπολόγιζαν τα τελη κυκλοφορίας με βάση το παλιό σύστημα για τα αυτοκίνητα που εκτελωνιζονται μέχρι 31 Αυγούστου κ με το καινούριο σύστημα για αυτά από 01/09.Στο δικό μου αυτοκίνητο μάλιστα τα τελη με το καινούριο σύστημα είναι υπερδιπλάσια.Εν κατακλείδι τα νέα τελη θα επιβληθούν σε καινούρια αυτοκίνητα κ όχι σ παλιότερα.Διαβασα κ κάτι μπαρουφες εδώ μεσα ότι θα κοιτάζουν και το μέγεθος της ζάντας για να βγάζουν τέλη κυκλοφορίας,ότι του κατέβει του καθένα το λέει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 157
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, CarlitoGR είπε

...Διαβασα κ κάτι μπαρουφες εδώ μεσα ότι θα κοιτάζουν και το μέγεθος της ζάντας για να βγάζουν τέλη κυκλοφορίας,ότι του κατέβει του καθένα το λέει.

Οι κατασκευαστές πρέπει να βγάζουν CO2 ανάλογα με το τι μέγεθος ζάντας έχει το αμάξι.

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, CarlitoGR είπε

Αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο τον Αύγουστο κ σε όλες τις αντιπροσωπείες υπολόγιζαν τα τελη κυκλοφορίας με βάση το παλιό σύστημα για τα αυτοκίνητα που εκτελωνιζονται μέχρι 31 Αυγούστου κ με το καινούριο σύστημα για αυτά από 01/09.Στο δικό μου αυτοκίνητο μάλιστα τα τελη με το καινούριο σύστημα είναι υπερδιπλάσια.Εν κατακλείδι τα νέα τελη θα επιβληθούν σε καινούρια αυτοκίνητα κ όχι σ παλιότερα.Διαβασα κ κάτι μπαρουφες εδώ μεσα ότι θα κοιτάζουν και το μέγεθος της ζάντας για να βγάζουν τέλη κυκλοφορίας,ότι του κατέβει του καθένα το λέει.

Η τεχνικές προδιαγραφές ενός οχήματός είναι βασικός συντελεστής κατανάλωσης άρα και ρύπανσης. Το υπουργείο οικονομικών προσανατολίζεται στην κατηγοριοποίηση οχημάτων με βάση τον αεροδυναμικό συντελεστή του, το βάρος του και την διάσταση των τροχών του. Αυτοί οι παράμετροι θα είναι καθορισμένοι από τα στανταρ που θα θέτουν τα εργοστάσια κατασκευής και όχι από την καγκούρικη διάθεση μερικών που βάζουν 17αρες ζάντες σε Smart. Μπαρούφες λοιπόν μάλλον λες μόνο εσύ...    

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, CarlitoGR είπε

Αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο τον Αύγουστο κ σε όλες τις αντιπροσωπείες υπολόγιζαν τα τελη κυκλοφορίας με βάση το παλιό σύστημα για τα αυτοκίνητα που εκτελωνιζονται μέχρι 31 Αυγούστου κ με το καινούριο σύστημα για αυτά από 01/09.Στο δικό μου αυτοκίνητο μάλιστα τα τελη με το καινούριο σύστημα είναι υπερδιπλάσια.Εν κατακλείδι τα νέα τελη θα επιβληθούν σε καινούρια αυτοκίνητα κ όχι σ παλιότερα.Διαβασα κ κάτι μπαρουφες εδώ μεσα ότι θα κοιτάζουν και το μέγεθος της ζάντας για να βγάζουν τέλη κυκλοφορίας,ότι του κατέβει του καθένα το λέει.

Στον νέο τρόπο υπολογισμού δεν λαμβάνεται υπ' όψη το βάρος του μοντέλου πχ κατά την διάρκεια του ελέγχου; Αφού υποτίθεται η διαφορά πλέον είναι πως γνωρίζουμε με μεγάλη ακρίβεια τους ρύπους που εκπέμπει το κάθε αμάξι με τον νέο κανονισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θα είναι κοινός για όλα τα κράτη-μέλη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, NT1G είπε

Οι κατασκευαστές πρέπει να βγάζουν CO2 ανάλογα με το τι μέγεθος ζάντας έχει το αμάξι.

Ακριβως... καθως, το πρότυπο WLTP επιβάλλει δοκιμές κατανάλωσης στις οποίες λαμβάνεται υπόψη η διαφοροποίηση όχι μόνο στον κινητήρα, αλλά επίσης στο βάρος και στη διάσταση των ελαστικών μεταξύ άλλων. Έτσι ανάμεσα στα ίδια μοντέλα με τον ίδιο ακριβώς κινητήρα ενδέχεται να υπάρχουν σημαντικές διαφορές εκπομπής CO2, αν διαφοροποιούνται οι τροχοί, η αεροδυναμική αντίσταση και το βάρος –λόγω επιπρόσθετου εξοπλισμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, nikangel είπε

Η τεχνικές προδιαγραφές ενός οχήματός είναι βασικός συντελεστής κατανάλωσης άρα και ρύπανσης. Το υπουργείο οικονομικών προσανατολίζεται στην κατηγοριοποίηση οχημάτων με βάση τον αεροδυναμικό συντελεστή του, το βάρος του και την διάσταση των τροχών του. Αυτοί οι παράμετροι θα είναι καθορισμένοι από τα στανταρ που θα θέτουν τα εργοστάσια κατασκευής και όχι από την καγκούρικη διάθεση μερικών που βάζουν 17αρες ζάντες σε Smart. Μπαρούφες λοιπόν μάλλον λες μόνο εσύ...    

Φίλε μου αυτό ισχύει για καινούρια αυτοκίνητα,τα αγοράζεις με 17αρες κ πληρώνεις παραπάνω τέλη σε σχέση με τις 16αρες που ρυπαίνουν λιγότερο.Εσυ ανέφερες ότι θα αλλάξουν τα τέλη κυκλοφορίας για όλα τα αυτοκίνητα,όχι μόνο για τις καινούριες ταξινομησειςΓια πες μας πως θα ελεγχθούν τα εκατομμύρια των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν για να βρουν το μέγεθος της ζάντας η οποιαδήποτε άλλη καγκουρια έχει κάνει ο ιδιοκτήτης;Μην παραπληροφορεις και φοβιζεις τον κόσμο.Κανενα rx-8 δεν πρόκειται να πληρώσει 1000€ τέλη.Μαλλον θα υπολογίζονται με βάση 3 πίνακες αντί για 2 που είναι τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, CarlitoGR είπε

Φίλε μου αυτό ισχύει για καινούρια αυτοκίνητα,τα αγοράζεις με 17αρες κ πληρώνεις παραπάνω τέλη σε σχέση με τις 16αρες που ρυπαίνουν λιγότερο.Εσυ ανέφερες ότι θα αλλάξουν τα τέλη κυκλοφορίας για όλα τα αυτοκίνητα,όχι μόνο για τις καινούριες ταξινομησειςΓια πες μας πως θα ελεγχθούν τα εκατομμύρια των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν για να βρουν το μέγεθος της ζάντας η οποιαδήποτε άλλη καγκουρια έχει κάνει ο ιδιοκτήτης;Μην παραπληροφορεις και φοβιζεις τον κόσμο.Κανενα rx-8 δεν πρόκειται να πληρώσει 1000€ τέλη.Μαλλον θα υπολογίζονται με βάση 3 πίνακες αντί για 2 που είναι τώρα.

Οτι κανένα rx8 δεν πρόκειται να πληρώσει 1000 ευρώ το έχουμε αναλύσει εδώ και 10 ποστ. Η αναφορά για τους τροχούς  έγινε καθώς το νέο πρότυπο WLTP συνυπολογίζει και αυτόν τον παράγοντα. Εσύ το χαρακτήρισες σωρηδόν μπαρούφες χωρίς να διαβάσεις όλα τα ποστ. Δεν παραπληροφορούμε ούτε φοβίζουμε τον κόσμο,  βλέπουμε τα δεδομένα και τα αναλύουμε για να δούμε τι θα γίνει με τα νεα τελη κυκλοφορίας. Εσύ ο ίδιος έγραψες οτι αγόρασες αυτοκίνητο μέσα στον Αύγουστο και από πρώτη Σεπτεμβριου σε ενημέρωσαν πως ισχύουν άλλοι συντελεστές φορολόγησης. Εφόσον λοιπόν επικρατεί τόσο μπάχαλο στα αυτοκίνητα νέας ταξινόμησης, δεν θα επικρατεί μπάχαλο στα παλιά; Το σίγουρο είναι πως είτε με τον ένα, είτε με τον άλλον τρόπο ο συντελεστής υπολογισμού των τελών θα αλλάξει από το 2020  στα τέλη κυκλοφορίας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ουσία είναι απλή

Στα καινούρια αυτοκίνητα έχουμε αντιρυπαντική τεχνολογία και τα ετήσια τέλη θα είναι λογικά. Οποιος έχει πάρει "βαρύ" αυτοκίνητο με πολλούς ίππους θα πονέσει.

Στα παλιά αυτοκίνητα θα διατηρήσουν το παλιό καθεστώς , οπότε πάλι πάλι δεν θα έχουμε ιδιαίτερο θέμα. Προσωπικά νομίζω ότι πρέπει να δοθεί μια μακρά μεταβατική περίοδος στα παλιά (π.χ. 10 χρόνια) και να προιδοποιηθούν οι  ιδιοκτήτες ότι σε 10 χρόνια θα αλλάξει το καθεστώς ετήσιων τελών και θα γίνεται και σε αυτούς με το νέο σύστημα. Αλλά να δοθεί μια μεγάλη μεταβατική περίοδος ώστε ο κόσμος να κάνει τον προγραμματισμό του - όχι με το μαχαίρι στο λαιμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, nikangel είπε

Οτι κανένα rx8 δεν πρόκειται να πληρώσει 1000 ευρώ το έχουμε αναλύσει εδώ και 10 ποστ. Η αναφορά για τους τροχούς  έγινε καθώς το νέο πρότυπο WLTP συνυπολογίζει και αυτόν τον παράγοντα. Εσύ το χαρακτήρισες σωρηδόν μπαρούφες χωρίς να διαβάσεις όλα τα ποστ. Δεν παραπληροφορούμε ούτε φοβίζουμε τον κόσμο,  βλέπουμε τα δεδομένα και τα αναλύουμε για να δούμε τι θα γίνει με τα νεα τελη κυκλοφορίας. Εσύ ο ίδιος έγραψες οτι αγόρασες αυτοκίνητο μέσα στον Αύγουστο και από πρώτη Σεπτεμβριου σε ενημέρωσαν πως ισχύουν άλλοι συντελεστές φορολόγησης. Εφόσον λοιπόν επικρατεί τόσο μπάχαλο στα αυτοκίνητα νέας ταξινόμησης, δεν θα επικρατεί μπάχαλο στα παλιά; Το σίγουρο είναι πως είτε με τον ένα, είτε με τον άλλον τρόπο ο συντελεστής υπολογισμού των τελών θα αλλάξει από το 2020  στα τέλη κυκλοφορίας. 

Αυτο προσπαθω να σου εξηγησω.Κανενα μπαχαλο δεν επικρατει καθως δεν υπαρχουν στοιχεια - μετρησεις εργοστασιακες για τα παλαιοτερα αυτοκινητα κατα wltp προτυπο οποτε δεν μπορουν να  σου επιβαλουν και τελη κυκλοφοριας κατα wltp.Ασε που εαν γινοταν αυτο με τους συντελεστες που ισχυουν τωρα τοτε θα εβλεπες αυτοκινητα 1000cc απο 100ευρω να πληρωνουν 300ευρω και μιλαω για καινουρια σαν το δικο μου.Αυτο που θα γινει ειναι αλλα τελη κυκλοφοριας μεχρι το 2010 αλλα απο 2010 εως 2019 και αλλα απο 2019 και μετα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την πληρωμή 1000+€ από ιδιοκτήτες rx8, είναι απαράδεκτο, αν ισχύει (που δεν νομίζω!). Αρκετά τιμωρούν τους εαυτούς τους ήδη, και αρκετά τους αρμέγει το κράτος, μέσω της κατανάλωσης καυσίμων, εκ των οποίων άνω του 50% αντιστοιχεί σε φόρους και τέλη! Και για να το γενικεύσω, αν το πάμε είτε βάσει ρύπων είτε βάσει βαθμού μετακινήσεων, θα έπρεπε να ισχύει ο εξής κανόνας: Ένα βασικό ποσό τελών κυκλοφορίας ανά κατηγορία οχήματος (βάσει όγκου κατά την άποψή μου) 50 έως 150€max και από εκεί και πέρα, ενσωμάτωση των τελών στην αξία του καυσίμου. Όσο πιο πολύ κινείσαι και όσο πιο πολύ καις, τόσο περισσότερο θα πληρώνεις. Το βασικό θα αντιστοιχεί στις ανάγκες συντήρησης και χρήσης οδικού δικτύου το οποίο πρέπει να είναι καλό και το οποίο κάνει χρήση το όχημα, είτε κινείσαι πολύ είτε λίγο, ανά πάσα στιγμή.

Αλλά που μυαλό για τέτοια συστήματα εδώ...

Βασική αδυναμία ( πολύ μελλοντικά) είναι η εφαρμογή στους ηλεκτροκίνητους: μπορείς να τους επιβάλεις το βασικό, δίνεις έτσι κι αλλιώς απαλλαγή από τέλη σαν κίνητρο αρχικά, αλλά πώς στο καλό θα χρεώσεις αναλογική χρέωση βάσει κατανάλωσης ηλεκτρ. ενέργειας, όταν τα ηλεκτρικά γίνουν πλειοψηφία - καλά μέχρι τότε θα έχει επιλυθεί και αυτός ο γρίφος :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nikangel είπε

Οτι κανένα rx8 δεν πρόκειται να πληρώσει 1000 ευρώ το έχουμε αναλύσει εδώ και 10 ποστ. Η αναφορά για τους τροχούς  έγινε καθώς το νέο πρότυπο WLTP συνυπολογίζει και αυτόν τον παράγοντα. Εσύ το χαρακτήρισες σωρηδόν μπαρούφες χωρίς να διαβάσεις όλα τα ποστ. Δεν παραπληροφορούμε ούτε φοβίζουμε τον κόσμο,  βλέπουμε τα δεδομένα και τα αναλύουμε για να δούμε τι θα γίνει με τα νεα τελη κυκλοφορίας. Εσύ ο ίδιος έγραψες οτι αγόρασες αυτοκίνητο μέσα στον Αύγουστο και από πρώτη Σεπτεμβριου σε ενημέρωσαν πως ισχύουν άλλοι συντελεστές φορολόγησης. Εφόσον λοιπόν επικρατεί τόσο μπάχαλο στα αυτοκίνητα νέας ταξινόμησης, δεν θα επικρατεί μπάχαλο στα παλιά; Το σίγουρο είναι πως είτε με τον ένα, είτε με τον άλλον τρόπο ο συντελεστής υπολογισμού των τελών θα αλλάξει από το 2020  στα τέλη κυκλοφορίας. 

Μας κοροϊδεύεις ; Το πρώτο πρώτο ποστ που έχεις κανει ξεκίνησε όλη την ιστορία και τώρα το γυρίζεις;

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκατσα και διάβασα και τις 8 σελίδες από ανθρωπολογικό ενδιαφέρον .

ρε συ ts, τι ακριβώς παίζει με εσένα;

(και με κάποιους από τους υπόλοιπους που μετά τη δεύτερη σελίδα συνέχιζαν να μιλάνε σοβαρά)

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, NT1G είπε

Οι κατασκευαστές πρέπει να βγάζουν CO2 ανάλογα με το τι μέγεθος ζάντας έχει το αμάξι.

Εκεί που ήταν μόδα οι μεγαλύτερες ζάντες τώρα θα το γυρίσουμε στις μικρότερες για να γλυτώσουμε τα τέλη (για τις ελαφρού κράματος τι έχουν να πουν);

Τι άλλο θα σκεφτούν;

Μήπως και τα 7 θέσια να πληρώνουν και περισσότερο από τα roadster επειδή μπορούν να φορτωθούν περισσότερο (για να μην πω για τα pick-up);

Παράνοια!

2 ώρες πριν, jgeorgiou είπε

Η ουσία είναι απλή

Στα καινούρια αυτοκίνητα έχουμε αντιρυπαντική τεχνολογία και τα ετήσια τέλη θα είναι λογικά. Οποιος έχει πάρει "βαρύ" αυτοκίνητο με πολλούς ίππους θα πονέσει.

Στα παλιά αυτοκίνητα θα διατηρήσουν το παλιό καθεστώς , οπότε πάλι πάλι δεν θα έχουμε ιδιαίτερο θέμα. Προσωπικά νομίζω ότι πρέπει να δοθεί μια μακρά μεταβατική περίοδος στα παλιά (π.χ. 10 χρόνια) και να προιδοποιηθούν οι  ιδιοκτήτες ότι σε 10 χρόνια θα αλλάξει το καθεστώς ετήσιων τελών και θα γίνεται και σε αυτούς με το νέο σύστημα. Αλλά να δοθεί μια μεγάλη μεταβατική περίοδος ώστε ο κόσμος να κάνει τον προγραμματισμό του - όχι με το μαχαίρι στο λαιμό.

Δεν υπάρχει κανένας τρόπος μέτρησης των παλιών αυτοκινήτων...τέλος! Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται...

Το πιθανότερο είναι οτι εκεί που έχουμε τους τέσσερις (σύντομα πέντε με τα wltp) πίνακες:

- <2000 (cc)

-2001-2005 (cc)

-2006-2010 (cc)

-2011 (ndec)

-2020 (wltp)

θα προστεθούν περισσότεροι ανάλογως euro και εκεί θα γίνεται μια χρέωση αναλογικά των cc με μια λογική οτι όσο πιο παλαιάς τεχνολογίας είναι το όχημα τόσο περισσότερο θα ρυπαίνει στα ίδια cc οπότε θα πληρώνει και περισσότερο από ένα αντίστοιχο νεότερο...

Φυσικά κάτι τέτοιο θα οδηγήσει σε ακινησία πάρα πολλά παλαιά αυτοκίνητα και αντιδράσεις από τους ιδιοκτήτες που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να τα αντικαταστήσουν.

Γι αυτό και δεν αλλάζει τίποτα στα τέλη τόσα χρόνια παρά τις όποιες οδηγίες.

Για αρχή πάντως βλέπω τους 5 πίνακες και έχει ο θεός...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sargus είπε

Έκατσα και διάβασα και τις 8 σελίδες από ανθρωπολογικό ενδιαφέρον .

ρε συ ts, τι ακριβώς παίζει με εσένα;

(και με κάποιους από τους υπόλοιπους που μετά τη δεύτερη σελίδα συνέχιζαν να μιλάνε σοβαρά)

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Μας κοροϊδεύεις ; Το πρώτο πρώτο ποστ που έχεις κανει ξεκίνησε όλη την ιστορία και τώρα το γυρίζεις;

Ελάτε παιδιά  πείτε στους mod να το κλειδώσουν γιατί πλάκωσαν οι ανθρωπολόγοι και οι ψυχαναλυτές  

 

Επεξ/σία από nikangel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...