Προς το περιεχόμενο

Mazda Rx8 νέα τέλη κυκλοφορίας 2021 στα 1056 ευρώ!!!


nikangel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ε αν δεν μπορείς να πεις οτι εκανες ένα λάθος και λες σε post σου πως το έγραψες πριν 17 ώρες και τα δεδομένα αλλάζουν συνέχεια....

τι θες να σου γράψουν και οι άλλοι;;;

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 157
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε σεις τι το ψάχνετε;;;

Η κλιματική αλλαγή είναι η μεγαλύτερη μπίζνα....

Στο όνομα της θα βάζουν μεγάλους φόρους για να προωθούν πιο γρήγορα πχ τα νέα "οικολογικά" αυτοκίνητα τους...

Τώρα αν φορτίζουν με λιγνίτη ή πυρηνική ενέργεια... χέστηκαν...

Αν οι μπαταρίες με τα βαρέα τους μέταλλα μολύνουν περισσότερο δεν έχει σημασία...

Επεξ/σία από bromiaris
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nikangel είπε

Ελάτε παιδιά  πείτε στους mod να το κλειδώσουν γιατί πλάκωσαν οι ανθρωπολόγοι και οι ψυχαναλυτές  

Δουλευομαστε τώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ πάρα πολύ με το τρόπο που σκέφτονται να φορολογήσουν τα οχήματα.επισης διαφωνώ κάθετα με το ν ανεβάσουν τη βενζίνη κ να καταργηθούν τα τέλη όπως ισχυρίζονται ορισμενοι.πιστευω πως είναι πιο δίκαιο( κ θα συμφωνήσουν πολλοί μαζί μου) το οχήματα να φορολογηθουν βάσει της εργοστασιακής τους τιμής λαμβάνοντας υπ όψιν συντελεστές παλαιότητας αν πενταετία...δε μπορεί εγώ Μ ένα astra του 2001 1400κεκ να πληρώνω τα ίδια η κ περισσότεραΜ έναν που έχει passat του 2019 1.400κεκ με 180 άλογα αξίας 40.000.ειναι τέρμα άδικο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, cerberus1983 είπε

Διαφωνώ πάρα πολύ με το τρόπο που σκέφτονται να φορολογήσουν τα οχήματα.επισης διαφωνώ κάθετα με το ν ανεβάσουν τη βενζίνη κ να καταργηθούν τα τέλη όπως ισχυρίζονται ορισμενοι.πιστευω πως είναι πιο δίκαιο( κ θα συμφωνήσουν πολλοί μαζί μου) το οχήματα να φορολογηθουν βάσει της εργοστασιακής τους τιμής λαμβάνοντας υπ όψιν συντελεστές παλαιότητας αν πενταετία...δε μπορεί εγώ Μ ένα astra του 2001 1400κεκ να πληρώνω τα ίδια η κ περισσότεραΜ έναν που έχει passat του 2019 1.400κεκ με 180 άλογα αξίας 40.000.ειναι τέρμα άδικο...

Άρα το πρόβλημα σου είναι ο τύπος με τα φραγκα; Να σκισουμε τους λεφτάδες και να κατεβάσουν τη βενζίνη να πας βόλτα με το άστρα 18ετιας .....Μπορείς να ζητήσεις απλά να σου φέρονται σαν Ινδό με παπάκι ή Πακιστανό...τα τέλη δεν είναι φόρος σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες.  Είναι για τη χρήση του δρόμου και για τη μόλυνση. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, giotis1982 είπε

Άρα το πρόβλημα σου είναι ο τύπος με τα φραγκα; Να σκισουμε τους λεφτάδες και να κατεβάσουν τη βενζίνη να πας βόλτα με το άστρα 18ετιας .....Μπορείς να ζητήσεις απλά να σου φέρονται σαν Ινδό με παπάκι ή Πακιστανό...

Κατά αρχην.Το παράδειγμα μου ήταν τελείως πλασματικο.φυσικα κ δεν έχω άστρα 20ετιας.για να σ'ενοχλησε προφανώς είσαι "λεφτας".δηλαδή το θεωρείς φυσιολογικό κάποιος που έχει ένα αμάξι εικοσαετίας να πληρώνει περισσότερα τέλη από κάποιον που έχει ένα παλιότερο αυτοκίνητο πατώντας στο ότι είναι "ρυπογόνο".ενοειται ότι πρέπει να πληρώσουν κ οι δύο αλλά αυτό που τους αναλογεί με βάση τα οχήματα τους.το συμπέρασμα δικό σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, cerberus1983 είπε

Κατά αρχην.Το παράδειγμα μου ήταν τελείως πλασματικο.φυσικα κ δεν έχω άστρα 20ετιας.για να σ'ενοχλησε προφανώς είσαι "λεφτας".δηλαδή το θεωρείς φυσιολογικό κάποιος που έχει ένα αμάξι εικοσαετίας να πληρώνει περισσότερα τέλη από κάποιον που έχει ένα παλιότερο αυτοκίνητο πατώντας στο ότι είναι "ρυπογόνο".ενοειται ότι πρέπει να πληρώσουν κ οι δύο αλλά αυτό που τους αναλογεί με βάση τα οχήματα τους.το συμπέρασμα δικό σου.

τύπε sorry αλλά αυτά που γράφεις είναι... πως να το πω τώρα ευγενικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, cerberus1983 είπε

Κατά αρχην.Το παράδειγμα μου ήταν τελείως πλασματικο.φυσικα κ δεν έχω άστρα 20ετιας.για να σ'ενοχλησε προφανώς είσαι "λεφτας".δηλαδή το θεωρείς φυσιολογικό κάποιος που έχει ένα αμάξι εικοσαετίας να πληρώνει περισσότερα τέλη από κάποιον που έχει ένα παλιότερο αυτοκίνητο πατώντας στο ότι είναι "ρυπογόνο".ενοειται ότι πρέπει να πληρώσουν κ οι δύο αλλά αυτό που τους αναλογεί με βάση τα οχήματα τους.το συμπέρασμα δικό σου.

Ναι ειναι παράλογο,  γιατί ο λεφτας πληρωσε ηδη περισσότερα οταν το αγορασε. Οχι δεν είμαι λεφτας,  ενα SEAT Leon εχω, το έχω γράψει και σε άλλα θέματα.  Τα τέλη είναι διαφορετικό πράγμα,  πληρώνεις για τη χρήση και για τους ρύπους.  

Αν κάνεις εισαγωγή τώρα ένα άστρα 20ετιας θα πληρώσεις ΛΙΓΌΤΕΡΑ από το Passat και πολύ σωστά.  Τώρα αν εσύ μαυριζεις τον ορίζοντα πρέπει να πληρώσεις περισσότερα,  πως να το κάνουμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα νέα αυτοκίνητα αν είναι μέχρι 10 ετών νομίζω τους επιβάλουν πέρα από τα τέλη και φόρο πολυτελείας. Αρα ένας με ένα παλιότερο αμάξι έχει ως φόρο μονο τα τελη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Γιαούρτι είπε

τύπε sorry αλλά αυτά που γράφεις είναι... πως να το πω τώρα ευγενικά;

Κλασσικός Έλληνας....εχω λεφτά για καινούριο αμάξι αλλά όχι για τέλη κυκλοφορίας...σεβαστή η άποψη σου αλλά όχι δεκτή 

8 λεπτά πριν, giotis1982 είπε

Ναι ειναι παράλογο,  γιατί ο λεφτας πληρωσε ηδη περισσότερα οταν το αγορασε. Οχι δεν είμαι λεφτας,  ενα SEAT Leon εχω, το έχω γράψει και σε άλλα θέματα.  Τα τέλη είναι διαφορετικό πράγμα,  πληρώνεις για τη χρήση και για τους ρύπους.  

Αν κάνεις εισαγωγή τώρα ένα άστρα 20ετιας θα πληρώσεις ΛΙΓΌΤΕΡΑ από το Passat και πολύ σωστά.  Τώρα αν εσύ μαυριζεις τον ορίζοντα πρέπει να πληρώσεις περισσότερα,  πως να το κάνουμε. 

Θα στο πω αλλιώς μήπως κ το καταλάβεις.το αν εγώ (η ο κάθε εγώ) έχω αμάξι 25 εστίας κ πληρώνω ένα 500αρι τέλη κυκλοφορίας το κάνει λιγότερο ρυπογόνο;

Φυσικά εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι το κράτος θέλει απλά να τ αρπάζει από μένα, εσενα τον άλλον.δεν ενδιαφέρεται ούτε για τους ρυπους ,ούτε για το αν είναι ασφαλές για τη μεταφορά σου...

Και για να ξέρεις έχω ένα νοlvo του '09

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άλλο πράγμα ο φόρος για την αγορά και άλλο τα τέλη.  Πόσες φορές να το πούμε; Το ακριβό αμάξι πχ 40 χιλιάρικα μπορεί να έχει 15 χιλιάρικα φόρους.  Μετά αν είναι πάνω από Χ κυβικά πληρώνει ΦΟΡΟ πολυτελείας,  γιατί είναι ΛΕΦΤΑΣ. Μετά πληρώνει περισσότερα σέρβις,  λάστιχα , ασφάλειες κτλ γιατί είναι ΛΕΦΤΑΣ.

Από εκεί και πέρα πληρώνουμε ΤΕΛΗ για το περιβάλλον και για το δρόμο,  εκεί αν το αμάξι του πεταει αιθέρια έλαια και το δικό σου σκέτο διοξείδιο σκέψου ποιος θα πληρώσει περισσότερα. 

Επίσης υπάρχουν και αυτοί οι λίγοι που καταλαβαίνουν ότι το αμάξι θα είναι πάντα κόστος για την κάλυψη μιας ανάγκης. Αγοράζοντας ένα νέο πληρώνεις λιγότερα τέλη,  καις λιγότερη βενζίνη έχεις λιγότερες βλάβες και είσαι πιο ασφαλής.  Ενδεχομένως να είσαι μια η άλλη με το να συντηρείς το χρεπι. Αυτό βέβαια προϋποθέτει να έχεις iQ κοντά στο 90 και όχι κάτω από αυτό. 

Προχτές είδα ένα Swift 15ετιας που πάτησε φρένο για να μη στουκαρει στον μπροστά και κόντεψε να βρεθεί στις μπάρες.  

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, giotis1982 είπε

Άλλο πράγμα ο φόρος για την αγορά και άλλο τα τέλη.  Πόσες φορές να το πούμε; Το ακριβό αμάξι πχ 40 χιλιάρικα μπορεί να έχει 15 χιλιάρικα φόρους.  Μετά αν είναι πάνω από Χ κυβικά πληρώνει ΦΟΡΟ πολυτελείας,  γιατί είναι ΛΕΦΤΑΣ. Μετά πληρώνει περισσότερα σέρβις,  λάστιχα , ασφάλειες κτλ γιατί είναι ΛΕΦΤΑΣ.

Από εκεί και πέρα πληρώνουμε ΤΕΛΗ για το περιβάλλον και για το δρόμο,  εκεί αν το αμάξι του πεταει αιθέρια έλαια και το δικό σου σκέτο διοξείδιο σκέψου ποιος θα πληρώσει περισσότερα. 

Επίσης υπάρχουν και αυτοί οι λίγοι που καταλαβαίνουν ότι το αμάξι θα είναι πάντα κόστος για την κάλυψη μιας ανάγκης. Αγοράζοντας ένα νέο πληρώνεις λιγότερα τέλη,  καις λιγότερη βενζίνη έχεις λιγότερες βλάβες και είσαι πιο ασφαλής.  Ενδεχομένως να είσαι μια η άλλη με το να συντηρείς το χρεπι. Αυτό βέβαια προϋποθέτει να έχεις iQ κοντά στο 90 και όχι κάτω από αυτό. 

Προχτές είδα ένα Swift 15ετιας που πάτησε φρένο για να μη στουκαρει στον μπροστά και κόντεψε να βρεθεί στις μπάρες.  

Δεν διαφωνώ αλλά το αυτοκίνητο αντιμετωπίζεται συνολικά από το κράτος ως φορεισπρακτική μηχανή. Στα παίρνουν από παντού, από τέλη κυκλοφορίας, από τέλη ταξινόμησης,  από βενζίνη, από φόρους στα ασφάλιστρα, από φόρους στα ΚΤΕΟ, από φορόυς στα ανταλλακτικά, από πρόστιμα κτλ. Φυσικά και δεν τους απασχολεί το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα αλλα πως θα μαζέψουν τους στόχους που θα κλείσουν τις τρύπες του προυπολογισμου. Ενας κάτοχος παλιού αυτοκινήτου συνεχίζει να το χρησιμόποιεί γιατί αφενος μπορει να μην εχει χρήματα να πληρώσει για νεα αγορα και αφετέρου γιατί ισως δεν εχει χρήματα να πληρώνει φόρους πολυτελείας. Στο μυαλό κάποιων είναι και μιας μορφής κοινωνική δικαιοσύνη το να πληρώνει ο "λεφτας" και εναν επιπλεον φόρο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, nikangel είπε

Δεν διαφωνώ αλλά το αυτοκίνητο αντιμετωπίζεται συνολικά από το κράτος ως φορεισπρακτική μηχανή. Στα παίρνουν από παντού, από τέλη κυκλοφορίας, από τέλη ταξινόμησης,  από βενζίνη, από φόρους στα ασφάλιστρα, από φόρους στα ΚΤΕΟ, από φορόυς στα ανταλλακτικά, από πρόστιμα κτλ. Φυσικά και δεν τους απασχολεί το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα αλλα πως θα μαζέψουν τους στόχους που θα κλείσουν τις τρύπες του προυπολογισμου. Ενας κάτοχος παλιού αυτοκινήτου συνεχίζει να το χρησιμόποιεί γιατί αφενος μπορει να μην εχει χρήματα να πληρώσει για νεα αγορα και αφετέρου γιατί ισως δεν εχει χρήματα να πληρώνει φόρους πολυτελείας. Στο μυαλό κάποιων είναι και μιας μορφής κοινωνική δικαιοσύνη το να πληρώνει ο "λεφτας" και εναν επιπλεον φόρο 

Μα η δικαιοσύνη αυτή συμβαίνει ήδη,  δε διαφωνώ ούτε είπα ο λεφτας να μην πληρώσει φόρο.  Το εξήγησα ήδη.  Ένα αμάξι έως 20000 εργοστασιακή αξία φτάνει τις 26500 ευρώ με το φόρο.  Στα 20001 εργοστασιακή πάει στις 30000. Άρα το κράτος του τα παίρνει του λεφτά. 

Για τα τέλη κυκλοφορίας όμως δε μπορούμε να είμαστε δίκαιοι.  Για εμένα έπρεπε να έχει πάγιο τέλος χρήσης του δρόμου συν τους ρύπους μετά.  Ο νέος τρόπος μέτρησης προσπαθεί να είναι πιο δίκαιος. 

Και στην τελική ποιος είναι ο λεφτας; Εγώ με το SEAT ή ο άλλος με το Volvo ; Άσχετα με το αν βγαζω 3 φορές παραπανω απο αυτόν και πηρα ενα αμαξι για να κυκλοφορώ. Καλύτερα να τα πάρουν από εκείνον ε;

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, giotis1982 είπε

ενα SEAT Leon εχω

 

7 ώρες πριν, cerberus1983 είπε

έχω ένα νοlvo του '09

Φαντάζομαι ότι ξέρετε ότι τα αυτοκίνητα κ των δύο σας ρυπαίνουν το ίδιο;

Φαντάζομαι είναι euro 4 ή euro 5 στην καλύτερη οπότε μολύνετε σχεδόν το ίδιο.

Τα μόνα αυτοκίνητά που έχουν αρκετή διαφορά στην εκπομπή ρύπων σε σχέση με τις συγκεκριμένες κατηγορίες είναι τα euro 6.

Οπότε τα τέλη κυκλοφορίας είναι μια άδικη, άνευ νοήματος εισπρακτική διαδικασία.

Και όχι δεν είναι οικολογικό να αλλάζουμε αυτοκίνητά ανα 3 χρόνια.

Ούτε είναι οικολογικό να επιτρέπονται τα σάπιο ντίζελ στον αστικό ιστό που μολύνουν περισσότερο κ από υψικάμινο στην Ελευσίνα.

Στο όνομα της οικολογίας πολλά γίνονται κ θα γίνουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...