Προς το περιεχόμενο

Ζητείται τηλεφωνική γραμμή στα άνω ιλισια


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι φοιτητής στην πληροφορική στο ΕΚΠΑ ,νοίκιασα πρόσφατα διαμέρισμα στα άνω ιλισια και σε όλες τις εταιρίες σταθερής που πήγα με ενημέρωσαν πως είναι πολύ δύσκολο ,δεν υπάρχει διαθέσιμη πόρτα για σύνδεση σταθερής και ίντερνετ στην περιοχή μου και θα πάρει πολύ καιρό και αν βρω.τα προγράμματα για ασύρματο δεν μου αρκουν.μηπως υπάρχει κάποιος φοιτητής η οτιδήποτε άλλο στην περιοχή που αποχωρεί και δεν χρειάζεται την σύνδεση του,και με το αζημιωτο .ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κάθε καμπίνα υποστηρίζει πολλές πολυκατοικίες. Έλλειψη ακραίου δικτύου σημαίνει ότι δεν υπάρχει ελεύθερο ζεύγος, είτε (σπανιότερα) από το αστικό κέντρο ως την καμπίνα είτε (συνήθως) από την καμπίνα μέχρι την οικοδομή μας.

Αν σου δώσω εγώ την δικιά μου σύνδεση που είναι σε άλλη καμπίνα, πως θα συνδεθείς εσύ από την στιγμή που δεν υπάρχει ελεύθερο ζεύγος;

Ακόμη και στην περίπτωση που οι πολυκατοικίες μας ανήκουν στην ίδια καμπίνα, αυτό θεωρείται μεταφορά και από την στιγμή που υπάρχει έλλειψη ζεύγους, θα το πάρει ο πρώτος στην υπάρχουσα λίστα αναμονής και όχι εσύ. Το ίδιο θα συμβεί και στην περίπτωση που εγώ κάνω μεταφορά της γραμμής, π.χ. να νοικιάσω και να έρθω στην δική σου πολυκατοικία.

Μόνη περίπτωση να γίνει αυτό που ζητάς, είναι με σύνδεση στην ίδια την οικοδομή, οπότε ουσιαστικά πρόκειται για μία απλή αλλαγή στον κεντρικό κατανεμητή αυτής, μεταξύ των καλωδίων υων 2 διαμερισμάτων και στην συνέχεια μεταβίβαση της γραμμής σε σένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, axilleas65 said: