Προς το περιεχόμενο

Εγκατάσταση - fiber to the home


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 370
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

💥

απλα το λεω μηπως χτυπηθει απο τιποτα ακυρο. με καθε σεβασμο. το να βαλεις ενα κουτακι σε καθε οροφο και ενα σωληνα γιατι ολα περνανε απο ενα σωληνα δεν ειναι πολεοδοκιμο εγκλημα. β.τ

Ναι. Έτσι ακριβώς έγινε και στη δική μου πολυκατοικία.

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα και από εμένα, έχω ξεκινήσει αίτηση για αναβάθμιση σε FTTH με τον ΟΤΕ από της 23/10/2020, με την πωλήτρια κατά την διαδικασία της αίτησης να με διαβεβαιώνει ότι ο μέγιστος χρόνος υλοποίησης θα είναι 2 μήνες από την αρχική αίτηση, χρόνος που ειπώθηκε και από άλλους υπαλλήλους σε μεταγενέστερες ημερομηνίες επικοινωνίας.

Φτάνουμε σήμερα αισίως σχεδόν τους 3 μήνες, όπου μετά από πολλά, πολλά τηλεφωνήματα και στο 13888 αλλά και στον τοπικό συνεργάτη-εργολάβο του ΟΤΕ, βρίσκομαι στο σημείο να έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση στην πολυκατοικία σε τελικό στάδιο, γίνανε και οι κολλήσεις και έχουν μπει τα κίτρινα αυτοκολλητάκια στους κατανεμητές μαζί με το εσωτερικό πριζάκι του σπιτιού, εργασίες που ολοκληρώθηκαν στης 04/01/2021. 

Περιμένω για το τελικό στάδιο πλέον, αυτό της σύνδεσης, το ραντεβού με τον τεχνικό του ΟΤΕ, για να φέρει το ONT και να γίνει η τελική σύνδεση. Τηλεφώνησα στο 13888 στις 05/01/2021 ώστε να δω, σύμφωνα με το σύστημα τους, που βρίσκεται η πορεία του αιτήματος μου, μου απάντησαν ότι βλέπουν πως έχουν γίνει οι αρχικές εξωτερικές χωματουργικές εργασίες. Με την σειρά μου τους ενημέρωσα πως έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση και περιμένω την τελική σύνδεση. Μου απάντησαν πως θα ενημερωθεί άμεσα το σύστημα και να αναμένω το ραντεβού εώς το τέλος της επόμενης εβδομάδας, κάτι που φυσικά δεν έγινε ποτέ. Σε εκ νέου επικοινωνία με το 13888 στης 13/01/2021 για την πορεία του αιτήματος, η απάντηση ήταν ολόιδια με την προηγούμενη, στάδιο χωματουργικών κλπ. Ο υπάλληλος μου είπε μετά και την αφήγηση του ιστορικού μου, ότι η καθυστέρηση είναι εσωτερική, γραφειοκρατική καθαρά από πλευράς του ΟΤΕ και μόλις το λύσουνε θα προχωρήσουμε.

Είχα συμφιλιωθεί με την καθυστέρηση που ήξερα ότι θα υπάρξει λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της πραγματικότητας, επικοινωνώντας συχνά με την εξυπηρέτηση, πάντα ευγενικά, προσπαθούσα να σπρώξω την διαδικασία όσο γινόταν. Σε αυτό το σημείο και μετά τις δύο τελευταίες επικοινωνίες με την εξυπηρέτηση, εξαντλήθηκε και η υπομονή μου, άρχισα να νιώθω πλέον ότι με κοροϊδεύουν.

Επειδή κουράστηκα να πηγαίνω βδομάδα βδομάδα με παρακαλειτά και  ψεύτικες υποσχέσεις, έψαξα και βρήκα το συγκεκριμένο έγγραφο της ΕΕΤΤ, oπου στην σελίδα 162 υπάρχει προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης ενώ στην σελίδα 164 αναγράφονται οι ρήτρες σε περίπτωση μη προβλεπόμενου χρόνου παράδοσης. Βέβαια στην σελίδα 154 υπάρχει πρόβλεψη μη υπαιτιότητας παρόχου λόγω "Ανωτέρας βίας" για τις καθυστερήσεις, που πιστεύω μεταφράζεται αυτόματα σε Covid-19.

Ρίξτε μια ματιά εάν έχετε τον χρόνο σας παρακαλώ και πείτε μου την γνώμη σας, σχετικά με το αν στέκεται το σκεπτικό μου γιατί σκέφτομαι πολύ σοβαρά να προχωρήσω σε καταγγελία στον ΕΕΤΤ.

Υ.Γ: Βρήκα και αυτό το έγγραφο, το οποίο είναι λίγο πιο παλιό αλλά επίσης συμπεριλαμβάνει τα παραπάνω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, SkiLopSaRo είπε

Καλησπέρα και από εμένα, έχω ξεκινήσει αίτηση για αναβάθμιση σε FTTH με τον ΟΤΕ από της 23/10/2020, με την πωλήτρια κατά την διαδικασία της αίτησης να με διαβεβαιώνει ότι ο μέγιστος χρόνος υλοποίησης θα είναι 2 μήνες από την αρχική αίτηση, χρόνος που ειπώθηκε και από άλλους υπαλλήλους σε μεταγενέστερες ημερομηνίες επικοινωνίας.

Φτάνουμε σήμερα αισίως σχεδόν τους 3 μήνες, όπου μετά από πολλά, πολλά τηλεφωνήματα και στο 13888 αλλά και στον τοπικό συνεργάτη-εργολάβο του ΟΤΕ, βρίσκομαι στο σημείο να έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση στην πολυκατοικία σε τελικό στάδιο, γίνανε και οι κολλήσεις και έχουν μπει τα κίτρινα αυτοκολλητάκια στους κατανεμητές μαζί με το εσωτερικό πριζάκι του σπιτιού, εργασίες που ολοκληρώθηκαν στης 04/01/2021. 

Περιμένω για το τελικό στάδιο πλέον, αυτό της σύνδεσης, το ραντεβού με τον τεχνικό του ΟΤΕ, για να φέρει το ONT και να γίνει η τελική σύνδεση. Τηλεφώνησα στο 13888 στις 05/01/2021 ώστε να δω, σύμφωνα με το σύστημα τους, που βρίσκεται η πορεία του αιτήματος μου, μου απάντησαν ότι βλέπουν πως έχουν γίνει οι αρχικές εξωτερικές χωματουργικές εργασίες. Με την σειρά μου τους ενημέρωσα πως έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση και περιμένω την τελική σύνδεση. Μου απάντησαν πως θα ενημερωθεί άμεσα το σύστημα και να αναμένω το ραντεβού εώς το τέλος της επόμενης εβδομάδας, κάτι που φυσικά δεν έγινε ποτέ. Σε εκ νέου επικοινωνία με το 13888 στης 13/01/2021 για την πορεία του αιτήματος, η απάντηση ήταν ολόιδια με την προηγούμενη, στάδιο χωματουργικών κλπ. Ο υπάλληλος μου είπε μετά και την αφήγηση του ιστορικού μου, ότι η καθυστέρηση είναι εσωτερική, γραφειοκρατική καθαρά από πλευράς του ΟΤΕ και μόλις το λύσουνε θα προχωρήσουμε.

Είχα συμφιλιωθεί με την καθυστέρηση που ήξερα ότι θα υπάρξει λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της πραγματικότητας, επικοινωνώντας συχνά με την εξυπηρέτηση, πάντα ευγενικά, προσπαθούσα να σπρώξω την διαδικασία όσο γινόταν. Σε αυτό το σημείο και μετά τις δύο τελευταίες επικοινωνίες με την εξυπηρέτηση, εξαντλήθηκε και η υπομονή μου, άρχισα να νιώθω πλέον ότι με κοροϊδεύουν.

Επειδή κουράστηκα να πηγαίνω βδομάδα βδομάδα με παρακαλειτά και  ψεύτικες υποσχέσεις, έψαξα και βρήκα το συγκεκριμένο έγγραφο της ΕΕΤΤ, oπου στην σελίδα 162 υπάρχει προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης ενώ στην σελίδα 164 αναγράφονται οι ρήτρες σε περίπτωση μη προβλεπόμενου χρόνου παράδοσης. Βέβαια στην σελίδα 154 υπάρχει πρόβλεψη μη υπαιτιότητας παρόχου λόγω "Ανωτέρας βίας" για τις καθυστερήσεις, που πιστεύω μεταφράζεται αυτόματα σε Covid-19.

Ρίξτε μια ματιά εάν έχετε τον χρόνο σας παρακαλώ και πείτε μου την γνώμη σας, σχετικά με το αν στέκεται το σκεπτικό μου γιατί σκέφτομαι πολύ σοβαρά να προχωρήσω σε καταγγελία στον ΕΕΤΤ.

Υ.Γ: Βρήκα και αυτό το έγγραφο, το οποίο είναι λίγο πιο παλιό αλλά επίσης συμπεριλαμβάνει τα παραπάνω.

Είχα και εγώ παρόμοιο θέμα. Στην ουσία ο εργολάβος στέλνει τις φωτογραφίες και τις μετρήσεις. Μετά το τεχνικό τμήμα κάνει τον έλεγχο και το προωθεί για να βγει το ραντεβού. Εγώ πήρα τηλέφωνο ένα σταθερό που είχε αφήσει ο τεχνικός του ΟΤΕ που είχε κάνει την επιθεώρηση. Τους είπα ότι έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση και έχουν σταλεί οι μετρήσεις. (Το έβλεπα κιόλας). Και μου λέει ένας θα ενημερώσω τον αρμόδιο τεχνικό να το ολοκληρώσει. Την επόμενη μέρα έκλεισα ραντεβού!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
32 λεπτά πριν, kallonos είπε

Είχα και εγώ παρόμοιο θέμα. Στην ουσία ο εργολάβος στέλνει τις φωτογραφίες και τις μετρήσεις. Μετά το τεχνικό τμήμα κάνει τον έλεγχο και το προωθεί για να βγει το ραντεβού. Εγώ πήρα τηλέφωνο ένα σταθερό που είχε αφήσει ο τεχνικός του ΟΤΕ που είχε κάνει την επιθεώρηση. Τους είπα ότι έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση και έχουν σταλεί οι μετρήσεις. (Το έβλεπα κιόλας). Και μου λέει ένας θα ενημερώσω τον αρμόδιο τεχνικό να το ολοκληρώσει. Την επόμενη μέρα έκλεισα ραντεβού!

Συγκεκριμένα μου είπε η εξυπηρέτηση πελατών πως πρεπει να έρθει ο μηχανικός του ΟΤΕ να κάνει επιθεώρηση της εγκατάστασης, να δωσει ΟΚ και μετα να προωθηθεί σε αίτημα για ορισμό ραντεβού.

1) Πώς έβλεπες οτι σταλθηκαν οι μετρήσεις;

2)Κατα τη γνώμη σου, στέκει το σκεπτικό μου για να προχωρήσω μέσω ΕΕΤΤ;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, SkiLopSaRo είπε

Συγκεκριμένα μου είπε η εξυπηρέτηση πελατών πως πρεπει να έρθει ο μηχανικός του ΟΤΕ να κάνει επιθεώρηση της εγκατάστασης, να δωσει ΟΚ και μετα να προωθηθεί σε αίτημα για ορισμό ραντεβού.

1) Πώς έβλεπες οτι σταλθηκαν οι μετρήσεις;

2)Κατα τη γνώμη σου, στέκει το σκεπτικό μου για να προχωρήσω μέσω ΕΕΤΤ;

1.Είχα γνωστό στον ΟΤΕ.

2. Μπορείς να κάνεις αν θες, εγώ προσωπικά δεν θα το έκανα γτ βαριέμαι τις διαδικασίες αυτές. 

Αν με Ρωτάς τι θα έκανα θα καλούσα στο 13888 και θα ζητούσα υπεύθυνο βάρδιας, εκεί θα του εξηγούσα τι θέλω και να το προωθήσει άμεσα και ότι αν δεν υπάρξει ενημέρωση θα προβώ σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Επίσης δεν χρειάζεται να έρθει τεχνικός ΟΤΕ για τελική επιθεώρηση. Τουλάχιστον σε εμένα δεν ήρθε κανένας. Τις μετρήσεις τις έκανε η συνεργαζόμενη εταιρια. Και έστειλε και φωτο για την εγκατάσταση.

Επεξ/σία από kallonos
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα και απο εμενα..αφου εγιναν ολα τα κουτια και οι καλωδιοσεις σημερα περασαν και την οπτικη ινα μεσα στο σπιτι..

οποτε τωρα μενει μονο η τελικη εγκατασατση?γνωριζει κανεις?απο εξοπλισμο θα μου φερουν καινουργιο?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουτε σε εμενα ειχε ερθει καποιος τεχνικος για επιθεωρηση. Ο εργολαβος στελνει φωτογραφιες και μετρησεις. Βεβαια σε μενα αργησε το ΟΝΤ να ρθει καθως ειχαν μπουκωσει οι κουριερ. Αλλα ο τεχνικος οταν ηρθε εφερε και αυτος ενα ΟΝΤ, αλλα βαλαμε αυτο που μου ειχαν ηδη στειλει.

 

Χρειαζεται τηλεφωνα. Εγω με την 3η καταφερα να κλεισω ραντεβου.  Την 1η κου λενε θα με καλεσουν απο το τοπικο συνεργειο. Την 2η οτι ειναι εξωτερικος συνεργατης. Και την 3η να ναι καλα ο υπαλληλος μεσα σε 2 λεπτα εκλεισε το ραντεβου (Σαββατο πηρα και το ραντεβου κλειστηκε για Τριτη). 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, TSELIOSTHEBEST said:

Ουτε σε εμενα ειχε ερθει καποιος τεχνικος για επιθεωρηση. Ο εργολαβος στελνει φωτογραφιες και μετρησεις. Βεβαια σε μενα αργησε το ΟΝΤ να ρθει καθως ειχαν μπουκωσει οι κουριερ. Αλλα ο τεχνικος οταν ηρθε εφερε και αυτος ενα ΟΝΤ, αλλα βαλαμε αυτο που μου ειχαν ηδη στειλει.

 

Χρειαζεται τηλεφωνα. Εγω με την 3η καταφερα να κλεισω ραντεβου.  Την 1η κου λενε θα με καλεσουν απο το τοπικο συνεργειο. Την 2η οτι ειναι εξωτερικος συνεργατης. Και την 3η να ναι καλα ο υπαλληλος μεσα σε 2 λεπτα εκλεισε το ραντεβου (Σαββατο πηρα και το ραντεβου κλειστηκε για Τριτη). 

εγω τωρα ειμαι στο σταδιο που περιμενω τον τεχνικο για την τελικη εγκατασταση και την μετρηση πρεπει να τους παρω τηλεφωνο για ραντεβου?δεν θα με παρουν οι ιδιοι?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 hours ago, mike0402 said:

εγω τωρα ειμαι στο σταδιο που περιμενω τον τεχνικο για την τελικη εγκατασταση και την μετρηση πρεπει να τους παρω τηλεφωνο για ραντεβου?δεν θα με παρουν οι ιδιοι?

Αμα θες να ξεμπερδεψεις παρε εσυ. Εγω αν περιμενα να με καλεσουν ακομα τιποτα δεν θα ειχε γινει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, TSELIOSTHEBEST είπε

Αμα θες να ξεμπερδεψεις παρε εσυ. Εγω αν περιμενα να με καλεσουν ακομα τιποτα δεν θα ειχε γινει.

Έχω πάρει 3 φορές ζητώντας ραντεβού για να γίνει η τελική σύνδεση και εχω πάρει 3 ίδιες απαντήσεις, δεν μπορουμε να σας κλείσουμε ραντεβού εμεις απο εδώ, θα πρεπει να σας καλέσουμε εμείς.

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 hours ago, SkiLopSaRo said:

Έχω πάρει 3 φορές ζητώντας ραντεβού για να γίνει η τελική σύνδεση και εχω πάρει 3 ίδιες απαντήσεις, δεν μπορουμε να σας κλείσουμε ραντεβού εμεις απο εδώ, θα πρεπει να σας καλέσουμε εμείς.

Ειναι σε ποιον υπαλληλο θα πεσεις μαλλον. Αυτοι κλεινουν τα ραντεβου παντως και ο 3ος υπαλληλος αυτο μου χε πει και ο τεχνικος που ηρθε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 19/1/2021 στις 3:14 ΜΜ, TSELIOSTHEBEST είπε

Ειναι σε ποιον υπαλληλο θα πεσεις μαλλον. Αυτοι κλεινουν τα ραντεβου παντως και ο 3ος υπαλληλος αυτο μου χε πει και ο τεχνικος που ηρθε.

Το θέμα δεν είναι ποιος θα κλείσει το ραντεβού. Στο σύστημα αν δεν ολοκληρώσεις τις εργασίες δεν ανοίγει η δυνατότητα να κλείσεις ραντεβού. Μόλις τακτοποιήσουν αυτό το θέμα θα μπορούν να κλείσουν ραντεβού.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχαν ολοκληρωθει και φαινοντουσαν ολα απο την 1η στιγμη που πηρα τηλεφωνο. Απλα εχασα τοσο καιρο επειδη δεν εβγαζαν ακρη μεταξυ τους. Οποτε δεν στεκει αυτο που λες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, TSELIOSTHEBEST είπε

Ειχαν ολοκληρωθει και φαινοντουσαν ολα απο την 1η στιγμη που πηρα τηλεφωνο. Απλα εχασα τοσο καιρο επειδη δεν εβγαζαν ακρη μεταξυ τους. Οποτε δεν στεκει αυτο που λες.

Ε για να στο λέω κάτι ξέρω παραπάνω. Anyway, να ξέρεις ότι από την εξυπηρέτηση αν είναι ανοιχτό στο σύστημα και έχει πέσει το ραντεβού μπορούν όλοι να σου κλείσουν. Αν δεν έχει πέσει το ραντεβού δεν μπορεί κανένας. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

So still no fibre yet, we got a 4g router from cosmote for 7 euros a month which is actually pretty decent, to tide us over.

No contact from Cosmote but I keep getting ads on instagram, so I forwarded to my wife on Friday, we said our situation and they asked for a DM, we replied with ID and address etc.  

As if by magic we just had a phonecall confirming our final appointment tommorrow.

So if they are taking ages, let them know on instagram!

Google translate:
Έτσι, ακόμα δεν έχουμε ίνες, πήραμε έναν δρομολογητή 4g από το cosmote για 7 ευρώ το μήνα που είναι πραγματικά αρκετά αξιοπρεπής, για να μας παρασύρει.

Δεν υπάρχει επαφή από την Cosmote, αλλά συνεχίζω να λαμβάνω διαφημίσεις στο instagram, οπότε προωθήσαμε τη γυναίκα μου την Παρασκευή, είπαμε την κατάστασή μας και ζήτησαν DM, απαντήσαμε με ταυτότητα και διεύθυνση κ.λπ.

Λες και με μαγεία είχαμε ένα τηλεφώνημα επιβεβαιώνοντας το τελικό ραντεβού μας αύριο.

Αν λοιπόν μεγαλώνουν, ενημερώστε τους στο instagram!

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.