Προς το περιεχόμενο

Εγκατάσταση - fiber to the home


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 370
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

💥

απλα το λεω μηπως χτυπηθει απο τιποτα ακυρο. με καθε σεβασμο. το να βαλεις ενα κουτακι σε καθε οροφο και ενα σωληνα γιατι ολα περνανε απο ενα σωληνα δεν ειναι πολεοδοκιμο εγκλημα. β.τ

Ναι. Έτσι ακριβώς έγινε και στη δική μου πολυκατοικία.

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, Thresh είπε

Αν ολοκληρώθηκαν πρόσφατα τα έργα, λογικά αργά ή γρήγορα θα δώσει FTTH κι η Vodafone.

Όχι πάντα, σε εμένα εδώ, δίνει μόνο wind και ΟΤΕ. σχεδόν 18 μηνες τωρα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολοκληρώθηκε σήμερα η σύνδεση. Για τον φίλο από πάνω που ρώτησε, πλέον απαιτούνται 2 παροχές ρεύματος, μία για το Nokia ONT και μία για το modem της Cosmote. Αν στο browsing η διαφορά είναι απλά ευδιάκριτη, στο κατέβασμα αρχείων είναι εξωπραγματική! 

IMG_20210208_154230.jpg

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Greektrooper είπε

Ολοκληρώθηκε σήμερα η σύνδεση. Για τον φίλο από πάνω που ρώτησε, πλέον απαιτούνται 2 παροχές ρεύματος, μία για το Nokia ONT και μία για το modem της Cosmote. Αν στο browsing η διαφορά είναι απλά ευδιάκριτη, στο κατέβασμα αρχείων είναι εξωπραγματική! 

 

Πάντα και τα 2 ήθελαν ρεύμα ;) Μια χαρά είσαι,  που να δεις στο upload πόσο μεγάλη ειναι η διαφορά αν στέλνεις μεγάλα αρχεία!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ήρθε σήμερα το συνεργείο, έκανε την εγκατάσταση σε όλη την οικοδομή, έβαλαν καναλάκι και πέρασαν την ίνα μέσα στο σπίτι όπου φτάνει στο μπριζάκι....

τώρα ποιός έχει σειρά;

κάτι μου είπαν ότι θα έρθει κάποιος να κάνει τις κολλήσεις της ίνας. Αυτός είναι απο τον ΟΤΕ ή πάλι απο κάποιο εξωτερικό συνεργείο; φαντάζομαι ότι τον ενημερώνουν αυτοί που τελείωσαν σήμερα.

μετά απο αυτόν με τις κολλήσεις ποιός θα έχει σειρά;

Επεξ/σία από tempo
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, tempo είπε

ήρθε σήμερα το συνεργείο, έκανε την εγκατάσταση σε όλη την οικοδομή, έβαλαν καναλάκι και πέρασαν την ίνα μέσα στο σπίτι όπου φτάνει στο μπριζάκι....

τώρα ποιός έχει σειρά;

κάτι μου είπαν ότι θα έρθει κάποιος να κάνει τις κολλήσεις της ίνας. Αυτός είναι απο τον ΟΤΕ ή πάλι απο κάποιο εξωτερικό συνεργείο; φαντάζομαι ότι τον ενημερώνουν αυτοί που τελείωσαν σήμερα.

μετά απο αυτόν με τις κολλήσεις ποιός θα έχει σειρά;

Εμένα το εξωτερικό συνεργείο που πέρασε την ίνα μέσα στο σπίτι με τα κανάλια κλπ, έκανε και την κόλληση. Μετά από μέρες ήρθε απλώς ο τεχνικός με τα ρούτερ ανά χείρας. 

Μήπως έκαναν ήδη την κόλληση και ίσως δεν το παρατήρησες?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια μια ερωτηση ποσο καιρο κανουν για την τελικη συνδεση?

ειμαι ετοιμος απο τις 21/1 και ακομα περιμενω τηλεφωνο να ερθει τεχνικος για την ενεργοποιηση και ολο μου λενε θα σας καλεσουμε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 minute ago, Greektrooper said:

Προσωπικά την αίτηση την κατέθεσα 10/12. Το συνεργείο ήρθε στα μέσα Γενάρη και σήμερα έγινε η ενεργοποίηση. 

εγω την αιτηση την εκανα 16/12 και 21/1 τελειωσαν τις εργασιες το συνεργειο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 7/2/2021 στις 6:34 ΜΜ, markon είπε

Ερώτηση εκ μέρους γείτονα στην πολυκατοικία που μένω παρέχουν υπηρεσίες ftth 100 και 200 μονο η wind και ο ΟΤΕ  γειτονας μου έχει vodafone στα 24 και θέλει να φύγει και να πάει στην wind στα 100 το συμβόλαιο που έχει με τη vodafone ληγει σε 15 περίπου μήνες θα μπορεσει να σπάσει το συμβόλαιο χωρίς να πληρωση κάποια ποινή μιας και η vodafone δεν μπορεί να του παρέχει ταχύτητα πάνω από τα 24 ευχαριστώ και συγνώμη αν το έβαλα σε λάθος μέρος 

Θα περιμενει max 2 μηνες , θα βρει ενα δελτιο τυπου που να ανεβαζει τις χρεωσεις για κλησεις στο ουζμπεκισταν και να φυγει αζημίως.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σημερα μετα απο αρκετες μερες ηρθαν για την τελικη συνδεση!

αφου εγκατεστησαν τον εξοπλισμο ειδα οτι το ρουτερακι το καινουργιο με το ρουτερ το παλιο δεν συνγχρονιζονταν και μου ειπαν οτι καποιο προβλημα υπαρχει απο το καφαο μεχρι εδω και θα ερθει αλλος τεχνικος σε λιγο να κανει μετρησεις..ακομα δεν εχει φανει!

τι μπορει να φταιει?εχει συμβει σε καποιον?

επισης μου ειπαν οτι ειμαι ο πρωτος στην περιοχη που βαζει fiber δεν ξερω αν παιζει ρολο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σε ολους, εκανα και εγω τα χαρτια μου για FTTH με την Cosmote και περιοχη ναυπλιο στις 6/2... Στην πολυκατοικια ειμαστε 6 διαμερισματα, τα 2 ειναι της ιδιας ιδιοκτητριας η οποιο και μου εδωσε το πρασινο φως ωστε να προχωρησω την αιτηση... Εαν οι υπολοιποι 4 δεν θελουν τι γινεται? Μιλησα με την διαχειριστρια στις 4 του μηνος και μου ειπε χαρακτηριστικα οτι θα μιλησει με τους υπολοιπους... Απο τοτε καμια επικοινωνια... Στο ενδεχομενο καποιος να αρνηθει τι κανουμε?  

Σημειωση, οτι σε επικοινωνια με γνωστο μου στον οτε ειπωθηκε η φραση οτι ο Οτε θα ερθει σε επικοινωνια με αυτους και οτι εγω δεν πρεπει να κανω κατι παραπανω...

Ο  Οτε τι δικαιωματα εχει? Μπορει να κανει το εργο αυθαιρετα μιας και ειναι δικο του και το υπαρχων δικτυο?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους. Αίτηση cosmote 17/2 με κάλεσαν χθες 2/3 για ραντεβού στις 20/4 με τον μηχανικό για επιθεώρηση του κτιρίου. Περιοχή: Αμπελόκηποι πάνω απο Λουκάρεως. 

Επεξ/σία από dilatedjunkie
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 18/1/2021 στις 7:49 ΜΜ, SkiLopSaRo είπε

Καλησπέρα και από εμένα, έχω ξεκινήσει αίτηση για αναβάθμιση σε FTTH με τον ΟΤΕ από της 23/10/2020, με την πωλήτρια κατά την διαδικασία της αίτησης να με διαβεβαιώνει ότι ο μέγιστος χρόνος υλοποίησης θα είναι 2 μήνες από την αρχική αίτηση, χρόνος που ειπώθηκε και από άλλους υπαλλήλους σε μεταγενέστερες ημερομηνίες επικοινωνίας.

Φτάνουμε σήμερα αισίως σχεδόν τους 3 μήνες, όπου μετά από πολλά, πολλά τηλεφωνήματα και στο 13888 αλλά και στον τοπικό συνεργάτη-εργολάβο του ΟΤΕ, βρίσκομαι στο σημείο να έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση στην πολυκατοικία σε τελικό στάδιο, γίνανε και οι κολλήσεις και έχουν μπει τα κίτρινα αυτοκολλητάκια στους κατανεμητές μαζί με το εσωτερικό πριζάκι του σπιτιού, εργασίες που ολοκληρώθηκαν στης 04/01/2021. 

Περιμένω για το τελικό στάδιο πλέον, αυτό της σύνδεσης, το ραντεβού με τον τεχνικό του ΟΤΕ, για να φέρει το ONT και να γίνει η τελική σύνδεση. Τηλεφώνησα στο 13888 στις 05/01/2021 ώστε να δω, σύμφωνα με το σύστημα τους, που βρίσκεται η πορεία του αιτήματος μου, μου απάντησαν ότι βλέπουν πως έχουν γίνει οι αρχικές εξωτερικές χωματουργικές εργασίες. Με την σειρά μου τους ενημέρωσα πως έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση και περιμένω την τελική σύνδεση. Μου απάντησαν πως θα ενημερωθεί άμεσα το σύστημα και να αναμένω το ραντεβού εώς το τέλος της επόμενης εβδομάδας, κάτι που φυσικά δεν έγινε ποτέ. Σε εκ νέου επικοινωνία με το 13888 στης 13/01/2021 για την πορεία του αιτήματος, η απάντηση ήταν ολόιδια με την προηγούμενη, στάδιο χωματουργικών κλπ. Ο υπάλληλος μου είπε μετά και την αφήγηση του ιστορικού μου, ότι η καθυστέρηση είναι εσωτερική, γραφειοκρατική καθαρά από πλευράς του ΟΤΕ και μόλις το λύσουνε θα προχωρήσουμε.

Είχα συμφιλιωθεί με την καθυστέρηση που ήξερα ότι θα υπάρξει λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της πραγματικότητας, επικοινωνώντας συχνά με την εξυπηρέτηση, πάντα ευγενικά, προσπαθούσα να σπρώξω την διαδικασία όσο γινόταν. Σε αυτό το σημείο και μετά τις δύο τελευταίες επικοινωνίες με την εξυπηρέτηση, εξαντλήθηκε και η υπομονή μου, άρχισα να νιώθω πλέον ότι με κοροϊδεύουν.

Επειδή κουράστηκα να πηγαίνω βδομάδα βδομάδα με παρακαλειτά και  ψεύτικες υποσχέσεις, έψαξα και βρήκα το συγκεκριμένο έγγραφο της ΕΕΤΤ, oπου στην σελίδα 162 υπάρχει προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης ενώ στην σελίδα 164 αναγράφονται οι ρήτρες σε περίπτωση μη προβλεπόμενου χρόνου παράδοσης. Βέβαια στην σελίδα 154 υπάρχει πρόβλεψη μη υπαιτιότητας παρόχου λόγω "Ανωτέρας βίας" για τις καθυστερήσεις, που πιστεύω μεταφράζεται αυτόματα σε Covid-19.

Ρίξτε μια ματιά εάν έχετε τον χρόνο σας παρακαλώ και πείτε μου την γνώμη σας, σχετικά με το αν στέκεται το σκεπτικό μου γιατί σκέφτομαι πολύ σοβαρά να προχωρήσω σε καταγγελία στον ΕΕΤΤ.

Υ.Γ: Βρήκα και αυτό το έγγραφο, το οποίο είναι λίγο πιο παλιό αλλά επίσης συμπεριλαμβάνει τα παραπάνω.

Αισίως μετά από 5 μήνες (παρά 6 ημέρες) από την αρχική αίτηση, σήμερα το πρωί έγινε επιτέλους η σύνδεση από τον ΟΤΕ.

Μια διαδικασία που για εμένα προσωπικά ήταν μια τεράστια ταλαιπωρία, με πάρα πολλές επικοινωνίες οι οποίες δεν οδηγούσαν πουθενά. Θα αναφέρω μερικώς την ιστορία για να κατανοήσετε τι συνέβη.

Αρχές Μαρτίου περίπου, σε μία κλασσική συνομιλία με το εμπορικό τμήμα του 13888 για το που βρισκόμαστε, μαθαίνω ότι η αίτηση μου έχει μπει σε καθεστώς ακύρωσης από τις 14 Ιανουαρίου! Βλέπετε πάνω και το αρχικό μήνυμα μου, στις 18/01. Όλες οι εργασίες τελειωμένες μέσα Γενάρη εν των μεταξύ, μόνο τελική σύνδεση έμενε. Από τότε, μέχρι και τις αρχές Μάρτη, παρόλο που είχα επικοινωνήσει πολλές φορές, κανένας δεν μου είχε αναφέρει τίποτα, παρά μόνο ότι υπάρχει ένα εσωτερικό συστημικό πρόβλημα στο σύστημα της εταιρείας. Από αρχές Μάρτη ο ΟΤΕ ισχυρίζεται ότι υπήρξε μια τηλεφωνική επικοινωνία στο σταθερό τηλέφωνο και πως ζητήθηκε ακύρωση του αιτήματος (14 Ιανουαρίου). Οι μόνοι που θα μπορούσαν να έχουν κάνει κάτι τέτοιο είναι οι γονείς μου από πιθανή παρεξήγηση του να πέρασαν το τηλεφώνημα για προσφορά, πάντως δεν θυμούνται να υπήρξε τέτοιο τηλεφώνημα. Εγώ πάντως, που έχω διαχειριστεί αποκλειστικά την διαδικασία και τις επικοινωνίες αυτής της αίτησης, μιλάω πάντα μαζί τους από το κινητό και ουδέποτε έκανα αίτημα για ακύρωση.

Όλο αυτό στην ουσία πάγωσε την αίτηση η οποία δεν μπορούσε να επανέλθει σαν εκκρεμής, οπότε ο μόνος τρόπος σύμφωνα την εξυπηρέτηση ήταν να ακυρωθεί τελείως η αρχική, να καταχωρηθεί εκ νέου καινούργια, μπας και επιτέλους συνδεθώ.

Τις τελευταίες 3 εβδομάδες λοιπόν πηγαινοερχόμουν στο τοπικό κατάστημα Κοσμοτέ, όπου ένας υπάλληλος έκανε ότι ήταν δυνατό από πλευράς του μήπως και βγει άκρη παρόλο που η αίτηση έγινε σε Call Center και όχι τοπικά από εκεί. Ήταν τραγικά αστείο, ο άνθρωπος αυτός προσπαθούσε να βγάλει άκρη για το αίτημα μου και τον έστελναν από το ένα τμήμα στο άλλο σε ένα φαύλο κύκλο.

Την προηγούμενη Τετάρτη, αφού ανέβασα αρκετά αλλά όσο πιο ευγενικά μπορούσα τους τόνους, μίλησα με μία υπεύθυνη βάρδιας. Ίσως οι ενέργειες της, μαζί με αυτές του υπαλλήλου εδώ τοπικά να έδωσαν και την λύση.

Είχα κάνει μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ μέσω της ιστοσελίδας της, στις 8 Φλεβάρη, η οποία δεν πήρε ποτέ αριθμό πρωτοκόλλου. Ήμουν αποφασισμένος να το πάω μέχρι όπου γινόταν με την επιτροπή, σήμερα ένιωσα βέβαια μεγάλη χαρά και ανακούφιση που τελείωσε ο Γολγοθάς και δεν ξέρω πώς θα κινηθώ από εδώ και πέρα.

Επισυνάπτω μερικές φωτογραφίες για κλείσιμο.

 

Spoiler

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.