Προς το περιεχόμενο

Ελαττωματική παρτίδα zenbook + ερώτηση


Verxus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγόρασα πριν 2 βδομάδες ένα asus zenbook flip 14'' από public. Το παίρνω μέρα Παρασκευή, γυρνάω σπίτι το settarw και μετά απο 5 λεπτά το touchpad αρχίζει να κάνει ότι να'ναι, να το κουνάς και να πηγαίνει αλλού κλπ.

Κάνω update touchpad drivers κλπ αλλά συνεχίζει οπότε το πηγαίνω τρίτη DOA στο ίδιο κατάστημα. Τους το εξηγώ δεν βλέπουν το πρόβλημα μου λένε θα το ελέγξουν και θα μου πουν. Σημείωση: ο υπεύθυνος σέρβις μου λέει ότι θα κοιτάξουν το hardware αν έχει πρόβλημα αλλά αν είναι θέμα software θα κάνει reinstall windows και ενώ κανονικά κοστίζει 20ευρώ μου κάνει χάρη που το κάνει τσάμπα επειδή είναι λίγες μέρες η αγορά. Με παίρνουν Παρασκευή (μετά απο 1 βδομάδα) και μου λένε ότι δεν έχει πρόβλημα hardware και κάναν reinstall και δεν έχει κανένα θέμα το λαπτοπ. Πάω να το πάρω, όσο μου φτιάχνει τα χαρτιά της παραλαβής το ανοίγω μπροστά τους και κατευθείαν το touchpad κανει οτι να'ναι. "Σαστισμένοι" δεν έχουν τι να μου πουν μου δίνουν πιστωτικό να αγοράσω άλλο.

Παίρνω το ίδιο λαπτοπ, 2η Παρασκευή. Το σετάρω ΣΚ, όταν το ανοίγω πάλι τα ίδια. Κάνω μόνος μου clean install W10 και update τους drivers. Παίζει σχετικά καλά αλλά σε άκυρες φάσεις έκανε τα δικά του πάλι. Το ξαναγυρνάω public μου λένε θα το δουν κλπ και ανοίξαν ενα case με την asus. Με παίρνουν Παρασκευή μου λένε δεν μποροόυν να το φτιάξουν να περάσω να πάρω πιστωτικό. Πηγαίνω εκεί μου δίνουν το πιστωτικό και μου προτείνουν να μην πάρω το ίδιο λαπτοπ γιατί μάλλον έχει πρόβλημα η παρτίδα. Τους λέω ότι δεν θέλω πιστωτικό αλλά τα χρήματά μου πίσω και μου τονίζουν ότι δεν γίνεται και οι του σερβις και του ταμείου.

Το thread το κάνω για ενημέρωση πιθανών αγοραστών (το προιόν παραμένει στο site του καταστήματος παρά την "ελλατωματική παρτίδα") καθώς και για να ρωτήσω αν υπάρχει τρόπος να πάρω τα χρήματά μου πίσω βασιζόμενος στο γεγονός ότι έχει ήδη γίνει 2 φορές επιστροφή αλλά δεν βγαίνει άκρη. Κοιτάζω και τον οδηγό του καταναλωτή στο φόρουμ αλλά δεν βρίσκω κάτι για αγορά ελαττωματικού προιόντος από φυσικό κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εαν δε προκειται να πάρεις τίποτε άλλο απο εκεί 1) μιλα με τον προιστάμενο για επιστροφή χρημάτων, εαν δε δεχτεί 2) μιλά με τα κεντρικά και εαν δε δεχτούν 3) κανε καταγγελία στη ΓΓΚ. Με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο θα τα παρεις. Προσωπικά θεωρώ οτι στο 1 ή 2 θα λυθει το θέμα σου. Χρησιμοποίησε το 3 σαν μεσο πιεσης

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειλικρινα λυπαμαι και ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ γιατι ημουν σχεδον ετοιμη να το αγορασω....εν τω μεταξυ μαλλον διαβαζουν insomnia..."Προσωρινα Εξαντλημενο" το δειχνει...!!!

Επεξ/σία από spinemm
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμσφωνα με νομοθεσία της ΕΕ η υποχρέωση για πιστωτικό είναι παράνομη. Όπως νομοθετικά αν δεν κάνω λάθος, υποχρεώνονται να σου δώσουν τα χρήματα πίσω αν το ίδιο προιόν παρουσιάσει ίδια βλάβη τρεις φορές.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, paylidis είπε

Εαν δε προκειται να πάρεις τίποτε άλλο απο εκεί 1) μιλα με τον προιστάμενο για επιστροφή χρημάτων, εαν δε δεχτεί 2) μιλά με τα κεντρικά και εαν δε δεχτούν 3) κανε καταγγελία στη ΓΓΚ. Με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο θα τα παρεις. Προσωπικά θεωρώ οτι στο 1 ή 2 θα λυθει το θέμα σου. Χρησιμοποίησε το 3 σαν μεσο πιεσης

Ευχαριστώ για την συμβουλή! Θα το δοκιμάσω. Πιστεύεις οτι παίζει ρόλο το οτι ήδη έχω πάρει πιστωτικό;

 

4 ώρες πριν, spinemm είπε

Ειλικρινα λυπαμαι και ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ γιατι ημουν σχεδον ετοιμη να το αγορασω....εν τω μεταξυ μαλλον διαβαζουν insomnia..."Προσωρινα Εξαντλημενο" το δειχνει...!!!

Ένας από τους βασικούς λόγους που έκανα την δημοσίευση, για να αποφύγει ο κόσμος την ταλαιπωρία γιατί ενώ μου το ειπαν προφορικά δεν είχα δει καμια αλλαγή στο site.

1 ώρα πριν, Sheogorath είπε

Σύμσφωνα με νομοθεσία της ΕΕ η υποχρέωση για πιστωτικό είναι παράνομη. Όπως νομοθετικά αν δεν κάνω λάθος, υποχρεώνονται να σου δώσουν τα χρήματα πίσω αν το ίδιο προιόν παρουσιάσει ίδια βλάβη τρεις φορές.

Σε ευχαριστώ πολύ για το feedback. Υπάρχει περίπτωση να έχεις κάποιο σχετικό λινκ ή κάτι αντίστοιχο για να πάω καλύτερα προετοιμασμένος;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Verxus είπε

Ευχαριστώ για την συμβουλή! Θα το δοκιμάσω. Πιστεύεις οτι παίζει ρόλο το οτι ήδη έχω πάρει πιστωτικό;

Ένας από τους βασικούς λόγους που έκανα την δημοσίευση, για να αποφύγει ο κόσμος την ταλαιπωρία γιατί ενώ μου το ειπαν προφορικά δεν είχα δει καμια αλλαγή στο site.

Σε ευχαριστώ πολύ για το feedback. Υπάρχει περίπτωση να έχεις κάποιο σχετικό λινκ ή κάτι αντίστοιχο για να πάω καλύτερα προετοιμασμένος;

Ρίξε μια ματιά εδώ https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm#shortcut-1

Και γενικά "ευρωπαικη νομοθεσια εγγύηση ηλεκτρονικών". Αυριο δουλεύω 11ωρο, οπότε δύσκολα να ψαξω τωρα να το βρω ακριβώς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Sheogorath είπε

Ρίξε μια ματιά εδώ https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm#shortcut-1

Και γενικά "ευρωπαικη νομοθεσια εγγύηση ηλεκτρονικών". Αυριο δουλεύω 11ωρο, οπότε δύσκολα να ψαξω τωρα να το βρω ακριβώς.

Καλώς, σε ευχαριστώ και πάλι :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...