Προς το περιεχόμενο

ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΦΘΗΝΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ. ΕΜΠΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ?


dzervas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣ ΟΣΟΥΣ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΙ ΜΠΕΣΤ ΠΡΑΙΣ. Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΜΟΥ (ΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ) ΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΤΑΝ ΩΣ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΙΤ. (ΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΕΣΤ ΠΡΑΙΣ ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΤΙ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΟΥΝ ΚΙ ΑΣ ΠΡΑΞΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ).
ΣΑΣ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ MXSTORE ΜΕ ΕΔΡΑ (ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ) ΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ ΑΤΤΙΚΗΣ.
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΛΛΑ.

ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟ:
ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 2 ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ 8/8/2019. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 777ΧΧ. ΕΧΕΙ ΕΓΚΡΙΘΕΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ 39Α ΑΠΟ 4/9/2019. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗΜΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ SAMSUNG. ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΠΑΡ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ, ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΤΕ. ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ 14/10 ΕΙΣΤΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΕΩΣ 4/11, ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΕΝΑ. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ? ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ? ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ 9/10 ΠΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΚΟΜΗΣΗΣ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ? ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΠΡΙΝ 4 ΗΜΕΡΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΤΑΚΟΜΗΣΕΤΕ? ΕΧΕΤΕ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΟΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΑΝ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ, ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΕ ΣΤΟ 6936ΧΧΧΧΧΧ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ. ΑΝ ΟΧΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ "ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ" ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ Σ ΕΣΑΣ, ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΗΛ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ, ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ, ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ? ΑΛΛΑΞΤΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ:
καλησπερα σας,

το καταστημα βρισκεται σε διαδικασια μετακομισης και θα
επαναλειτουργησει σε κανονικους ρυθμους τη Δευτερα 4/11/2019.Δυστυχως η
παραγγελια σας δεν θα μπορεσει να εκτελεστει ως την ανωτερα ημερομηνια,
θα επικοινωνησουμε μαζι σας οταν επαναλειτουργησει το καταστημα για να
μας ενημερωσετε για το πως θα θελατε να συνεχισουμε. Το τηλεφωνικο μας
κεντρο δεν θα λειτουργει εως τη Δευτερα 4/11/2019 λογω μεταφορας.Σας
ζητουμε ενα μεγαλο συγγνωμη για την οποια ταλαιπωρια, ευελπιστωντας στην
κατανοηση σας.

η ομαδα του mxstore

ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑ:
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ?
ΕΝΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΛΙΓΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΕΩΣ 4/11 ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗΣ?
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΑΠ ΟΛΑ ΖΗΤΑΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ?
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΟΜΩΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ 8/8/2019 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΣΥΓΧΩΡΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΥΤΕ ΔΕΙΧΝΩ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΔΙΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΦΟΡΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ.

ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ.
ΟΛΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΑΦΝΙΚΟ BLACKOUT ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.
ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ, ΟΠΟΥ ΣΤΑΘΩ ΚΙ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΩ, ΚΑΘ'ΟΤΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΚΛΟ ΓΝΩΡΙΜΙΩΝ, ΘΑ ΛΕΩ ΤΑ "ΚΑΛΥΤΕΡΑ" ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ...... ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.
"ΝΕΟ ΚΑΝΟΝΙ" ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ. ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΟΜΩΣ, ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΔΩ, ΣΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΕΣΤ ΠΡΑΙΣ.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ.

Επεξ/σία από dzervas
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, HateMe είπε

Αρχικά, γιατί φωνάζεις; 

Εχει αγανακτήσει προφανώς με όσα του έχουν συμβεί και ένα δίκιο το έχει

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν μπορείτε νομικά να πιέσετε ακόμη και για διαφυγόντα κέρδη μιας και αυτά τα λεφτά τοκίζονται σε τράπεζα.Θα μου πεις τωρα ποιος μπλέκει αλλα ένα εξώδικο από όσους περιμένουν απο αυτούς συσκευές ισως βοηθήσει 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, afragorn είπε

Ποιό κατάστημα είναι αυτό; Υπάρχει στο σκρουτζ;

Ελπίζω να ξεμπλέξετε γρήγορα!

Το γραφει στο κειμενο του.

Ζαλιστηκες απ τα κεφαλαια ;😛

MXStore

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, dzervas είπε

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣ ΟΣΟΥΣ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΙ ΜΠΕΣΤ ΠΡΑΙΣ. Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΜΟΥ (ΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ) ΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΤΑΝ ΩΣ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΙΤ. (ΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΕΣΤ ΠΡΑΙΣ ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΤΙ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΟΥΝ ΚΙ ΑΣ ΠΡΑΞΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ).
ΣΑΣ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ MXSTORE ΜΕ ΕΔΡΑ (ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ) ΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ ΑΤΤΙΚΗΣ.
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΛΛΑ.

ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟ:
ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 2 ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ 8/8/2019. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 777ΧΧ. ΕΧΕΙ ΕΓΚΡΙΘΕΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ 39Α ΑΠΟ 4/9/2019. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗΜΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ SAMSUNG. ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΠΑΡ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ, ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΤΕ. ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ 14/10 ΕΙΣΤΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΕΩΣ 4/11, ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΕΝΑ. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ? ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ? ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ 9/10 ΠΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΚΟΜΗΣΗΣ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ? ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΠΡΙΝ 4 ΗΜΕΡΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΤΑΚΟΜΗΣΕΤΕ? ΕΧΕΤΕ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΟΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΑΝ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ, ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΕ ΣΤΟ 6936ΧΧΧΧΧΧ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ. ΑΝ ΟΧΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ "ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ" ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ Σ ΕΣΑΣ, ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΗΛ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ, ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ, ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ? ΑΛΛΑΞΤΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ:
καλησπερα σας,

το καταστημα βρισκεται σε διαδικασια μετακομισης και θα
επαναλειτουργησει σε κανονικους ρυθμους τη Δευτερα 4/11/2019.Δυστυχως η
παραγγελια σας δεν θα μπορεσει να εκτελεστει ως την ανωτερα ημερομηνια,
θα επικοινωνησουμε μαζι σας οταν επαναλειτουργησει το καταστημα για να
μας ενημερωσετε για το πως θα θελατε να συνεχισουμε. Το τηλεφωνικο μας
κεντρο δεν θα λειτουργει εως τη Δευτερα 4/11/2019 λογω μεταφορας.Σας
ζητουμε ενα μεγαλο συγγνωμη για την οποια ταλαιπωρια, ευελπιστωντας στην
κατανοηση σας.

η ομαδα του mxstore

ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑ:
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ?
ΕΝΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΛΙΓΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΕΩΣ 4/11 ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗΣ?
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΑΠ ΟΛΑ ΖΗΤΑΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ?
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΟΜΩΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ 8/8/2019 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΣΥΓΧΩΡΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΥΤΕ ΔΕΙΧΝΩ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΔΙΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΦΟΡΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ.

ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ.
ΟΛΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΑΦΝΙΚΟ BLACKOUT ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.
ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ, ΟΠΟΥ ΣΤΑΘΩ ΚΙ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΩ, ΚΑΘ'ΟΤΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΚΛΟ ΓΝΩΡΙΜΙΩΝ, ΘΑ ΛΕΩ ΤΑ "ΚΑΛΥΤΕΡΑ" ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ...... ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.
"ΝΕΟ ΚΑΝΟΝΙ" ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ. ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.
ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΟΜΩΣ, ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΔΩ, ΣΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΕΣΤ ΠΡΑΙΣ.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ.

Ζηταω συγνωμη απ ολους για τα κεφαλαια αλλα αγανακτησα και θελω να ΦΩΝΑΞΩ.

 

 

5 ώρες πριν, afragorn είπε

To είδα πως το γράφει αλλά έψαξα και δε το βρήκα. ¨Ηθελα να δω κριτικές.

Κριτικες πια δεν υπαρχουν διοτι επαψε απο εχθες την συνεργασια του με σκρουτζ και μπεστ. Μονο στο γουγλε υπαρχουν κυριωσ αρνητικες χθεσινες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"ΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΤΑΝ ΩΣ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΙΤ."
Eγω μονο και μονο απο αυτο δε θα εμπιστευομουν τυφλα ενα τυχαιο μαγαζι σε οποιοδηποτε σκρουτζ.. ψαξτε το λιγο δε κανει κακο..παντα υπαρχει περιπτωση απατεωνιας η κακης αντιμετωπισης, το χ ψ σκρουτζ δεν ειναι αστυνομια και εφορια να ελεγχει ποιος συνεργαζεται μαζι τους..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, dzervas είπε

ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 2 ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ 8/8/2019. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 777ΧΧ. ΕΧΕΙ ΕΓΚΡΙΘΕΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ 39Α ΑΠΟ 4/9/2019. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗΜΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ SAMSUNG. ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΠΑΡ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ, ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΤΕ. ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ 14/10 ΕΙΣΤΕ ΚΛΕΙΣΤΑ

Κυριοι,εσεις τους δινετε πατημα και κανουν οτι κανουν.

Εχεις κανει παραγγελια για 2 κινητα τα οποια οπως λες τα θες για την δουλεια σου(αρα υποθετικα μιλωντας τα βιαζεσαι).

Για ποιο  λογο δεν εχεις ηδη ακυρωσει την παραγγελια αφου βλεπεις οτι εδω και 2μηνες,σου εχουν ριξει τουφεκι και οχι μονο δεν εχουν φερει τα εν λογω κινητα αλλα δεν επικοινωνουν κιολας?

Δηλαδη εστω οτι τα κινητα τα εφερναν Νοεμβριο πανω στο ανοιγμα,ποιος σοβαρος ανθρωπος περιμενει 3 μηνες για να παρει κινητα για την δουλεια του?

Τοσα αλλα καταστηματα δεν υπαρχουν?

Αλλα ειπαμε ποιο ειναι το σκεπτικο του Ελληνα.Παμε απο το φθηνοτερο καταστημα μεχρι να μας τυχει η στραβη και να ξενερωσουμε τελειως. Καθε μα καθε φορα αυτο το πραγμα γινεται.

 

 

 

1 ώρα πριν, cpgr είπε

"ΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΤΑΝ ΩΣ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΙΤ."
Eγω μονο και μονο απο αυτο δε θα εμπιστευομουν τυφλα ενα τυχαιο μαγαζι σε οποιοδηποτε σκρουτζ.. ψαξτε το λιγο δε κανει κακο..παντα υπαρχει περιπτωση απατεωνιας η κακης αντιμετωπισης, το χ ψ σκρουτζ δεν ειναι αστυνομια και εφορια να ελεγχει ποιος συνεργαζεται μαζι τους..

Βρε οχι αφου ειπαμε το skroutz και το bestprice φταινε.

Δεν φτανει που εχουν βγαλει μια σοβαρη(για ελληνικα δεδομενα)μηχανη αναζητησης για ποσα προιοντα για να μας γλυτωσει χρονο και χρημα(που δεν πληρωνουμε κιολας,εστω αμεσα),αλλα να τα κραξουμε και απο πανω επειδη δεν παρακολουθουν την καθε παραγγελια που γινεται στο καθε καταστημα......

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cpgr είπε

"ΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΤΑΝ ΩΣ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΙΤ."
Eγω μονο και μονο απο αυτο δε θα εμπιστευομουν τυφλα ενα τυχαιο μαγαζι σε οποιοδηποτε σκρουτζ.. ψαξτε το λιγο δε κανει κακο..παντα υπαρχει περιπτωση απατεωνιας η κακης αντιμετωπισης, το χ ψ σκρουτζ δεν ειναι αστυνομια και εφορια να ελεγχει ποιος συνεργαζεται μαζι τους..

Ναι ρε γαμώτο και εγώ αυτό σκέφτηκα. Φαντάζομαι οι κριτικές στο skroutz δε θα ήταν καλές, γιατί σχεδόν αποκλείεται ένα κατάστημα με βαθμολογία κοντά στο 5 να βαράει τέτοιο κανόνι και να αφήνει ξεκρέμαστους τους πελάτες. Ποτέ δε θα εμπιστευόμουν ένα τέτοιο μαγαζί για παραγγελία. Εδώ προχθές για ένα απλό Mi Band 4 των 30€ καθόμουν και έψαχνα 1 ώρα τα μαγαζιά για να δω από που με συμφέρει να το αγοράσω.

 

Ελπίζω ο φίλος που έχει την παραγγελία να μην έχει πληρώσει κιόλας γιατί περιπλέκεται το πράγμα. Θα πρέπει να ρωτήσει έναν νομικό για καθοδήγηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, afragorn είπε

Ναι ρε γαμώτο και εγώ αυτό σκέφτηκα. Φαντάζομαι οι κριτικές στο skroutz δε θα ήταν καλές, γιατί σχεδόν αποκλείεται ένα κατάστημα με βαθμολογία κοντά στο 5 να βαράει τέτοιο κανόνι και να αφήνει ξεκρέμαστους τους πελάτες. Ποτέ δε θα εμπιστευόμουν ένα τέτοιο μαγαζί για παραγγελία. Εδώ προχθές για ένα απλό Mi Band 4 των 30€ καθόμουν και έψαχνα 1 ώρα τα μαγαζιά για να δω από που με συμφέρει να το αγοράσω.

Ελπίζω ο φίλος που έχει την παραγγελία να μην έχει πληρώσει κιόλας γιατί περιπλέκεται το πράγμα. Θα πρέπει να ρωτήσει έναν νομικό για καθοδήγηση.

Δε θελω να πιστευω οτι υπαρχει πιθανοτητα να βγεις χαμενος , αλλα τη ταλαιπωρια υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να τη φας απο τετοια μαγαζια.. στη τελικη ισχυει το οτι πληρωνεις περνεις..ειδικα οταν βλεπεις μεγαλες διαφορες στη τιμη απο 1-2 μαγαζια και οχι απο τη πλειοψηφια κανει μπαμ ..δεν ειναι ολοι χαζοι και 1-2 εξυπνοι να πουλανε τοσο φθηνα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...