Προς το περιεχόμενο

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΑΚΥΡΩΣΗ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας.

 

Την 1/10 κάνουμε αίτημα φορητότητας από το NOVA στη WIND.

Πριν 4 ημέρες καλέσαμε τη WIND να επισπεύσει τη διαδικασία.

Σήμερα 16/10 παίρνουν τηλέφωνο από τη NOVA για αντιπροσφορά, την οποία και δέχεται ο πατέρας μου, δίνει το email μου και βλέπω στα email μου ότι υπέβαλα αίτημα ακύρωσης φορητότητας στη WIND μέσω της ιστοσελίδας της (σ.σ. το εκάνε η NOVA) στις 2.30μμ

Ο πατέρας μου έλαβε sms στις 5 παρά ότι το αίτημα φορητότητας σε μεταγενέστερη ημερομηνία έχει παραληφθεί και θα εξεταστεί από τους αρμόδιους υπαλλήλους και ότι θα έχουμε νεότερη ενημέρωσή τους.

Γνωρίζω όμως εγώ ότι δικαίωμα ακύρωσης της φορητότητας έχεις εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την αίτηση σου και όλως τυχαιως έχουν περάσει 15.

Κάλεσα τη WIND και μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν κάτι και ότι φαίνεται στο σύστημα τους ότι θα γίνει η φορητότητα 30/10.

Τι μπορώ να κάνω? Φαίνεται ότι μετά από 15 ημέρες λεχουμε κάνει ακύρωση φορητότητας ενώ δεν επιτρέπεται. Θα χρεωθούμε κάποιο πέναλτυ από την WIND και ας είναι να ενεργοποιηθεί στις 30/10 η WIND 

Αν τους ζητήσω να συνεχιστεί η διαδικασία της φορητότητας τι θα γίνει? Θα είμαστε οκ ή θα έχουμε πέναλτυ από τη NOVA γιατί φτιάξαμε τηλεφωνικά νέο συμβόλαιο;

 

Επεξ/σία από panagiotis1988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...