Προς το περιεχόμενο
voltmod

Η Qantas ολοκλήρωσε πτήση ρεκόρ διάρκειας 19 ωρών

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η αεροπορική εταιρεία Qantas έσπασε ένα ρεκόρ διάρκειας πτήσης, και κατά τη διάρκεια ενδέχεται να βοήθησε και την επιστήμη σε ορισμένους τομείς.

Η Αυστραλιανή εταιρεία ολοκλήρωση την πρώτη «non-stop» εμπορική πτήση από τη Νέα Υόρκη στο Σίδνεϋ στο πλαίσιο ενός εγχειρήματος για την αναζήτηση των επιδράσεων που έχουν οι πολύωρες πτήσεις στους επιβάτες. Το εγχείρημα είχε την ονομασία «Project Sunshine» και η πτήση που έσπασε το ρεκόρ είχε διάρκεια 19 ώρες και 26 λεπτά.

Στην μελέτη έγιναν μετρήσεις στην εγκεφαλική δραστηριότητα των πιλότων, των επιπέδων μελατονίνης καθώς και της εγρήγορσης τους ενώ από την πλευρά των επιβατών αξιολογήθηκε η αποτελεσματικότητα μέτρων anti-jetlag, όπως ο φωτισμός της καμπίνας επιβατών ή τα γεύματα. Οι επιβάτες μάλιστα έλαβαν μέρος ακόμα και σε ασκήσεις για να διατηρήσουν την ευκαμψία του σώματος τους.  

Υπάρχουν δύο ακόμα πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο του «Project Sunrise». Μια πτήση από το Λονδίνο στο Σίδνεϋ θα πραγματοποιηθεί τον Νοέμβριο, ενώ μια επαναληπτική πτήση της Νέας Υόρκης προς το Σίδνεϋ θα πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο ενώ η τελική απόφαση σχετικά με την πρωτοβουλία αναμένεται να παρθεί πριν από το τέλος του 2019. Πάντως, κάποια από τα πιθανά κέρδη είναι ήδη σαφή. Ενώ η συγκεκριμένη πτήση ξεκίνησε τρεις ώρες αργότερα από τη συνηθισμένη πτήση της Qantas που περιλαμβάνει μία στάση, έφτασε νωρίτερα. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να εξοικονομηθεί αρκετός χρόνος. Επίσης, η απόφαση της Qantas να αφήσει τα φώτα αναμμένα για τις πρώτες έξι ώρες της πτήσης (για να «εξομοιώσεις» τις συνθήκες στο Σίδνεϋ) βοήθησε άμεσα στην καταπολέμηση του jetlag.

Ωστόσο, υπάρχει τουλάχιστον ένα εμπόδιο που θα μπορούσε να αποτρέψει την πραγματοποίηση πτήσεων σαν αυτή σε τακτική βάση. Ο Qantas έπρεπε να επιβάλει αυστηρά όρια στον αριθμό των επιβατών για να εξοικονομήσει καύσιμα, και έτσι ο αριθμός των επιβατών ήταν μόλις 49 πέρα από το πλήρωμα, όταν συνήθως ένα Boeing 787-9 μπορεί να δεχτεί έως και 280 επιβάτες. Οι ταξιδιώτες λοιπόν θα πρέπει πιθανότατα να πληρώσουν ένα αρκετά υψηλότερο αντίτιμο για ένα εισιτήριο που είναι ήδη ακριβό για να αντισταθμιστεί ο μικρός αριθμός επιβατών. Αν αυτό πάντως δεν αποτελέσει εμπόδιο, ενδέχεται τέτοιες πτήσεις χωρίς στάση θα μπορούσαν να αποτελέσουν μία βιώσιμη επιλογή στην περίπτωση που η εξοικονόμηση χρόνου είναι κρίσιμης σημασίας για κάποιους.

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Αναφορά σε κείμενο

. Ο Qantas έπρεπε να επιβάλει αυστηρά όρια στον αριθμό των επιβατών για να εξοικονομήσει καύσιμα, και έτσι ο αριθμός των επιβατών ήταν μόλις 49 πέρα από το πλήρωμα, όταν συνήθως ένα Boeing 787-9 μπορεί να δεχτεί έως και 280 επιβάτες

Κοινώς αν είσαι χοντρός, την ξεχνάς αυτή την πτήση :P :P :P

  • Like 2
  • Haha 12

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά γιατί δεν την μεγαλώνετε κι’ άλλο; Στην τελική ας βάζετε μέσα μόνο τους πιλότους...

  • Haha 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πέρα απ'την πλάκα, τέτοιες πτήσεις ενδέχεται να έχουν κι άλλες προεκτάσεις που υποθέτω ότι ήδη τσεκάρουν στην Qantas και την Boeing, όπως τι γίνεται με τη συνεχή λειτουργία των κινητήρων για 19 ώρες σερί... Αλλάζει κάτι στη συντήρησή τους; 

H Qantas έχει πάντως παράδοση σε long flights, αφού αν το ψάξετε θα δείτε παλιότερα projects της όπως το "Double sunrise" το οποίο είχε διάρκεια ταξιδιού μ.ο. 28 ώρες!!! Ενώ το ρεκόρ ήταν 32 ώρες! Αυτό το 1943-45 με αεροπλάνα Catalyna! Ο θεός κι η ψυχή τους!

 

Επεξ/σία από lelisjr
  • Like 7

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι πήγε στραβά μετά το 72;  Ενώ θα έπρεπε να είμαστε ηδη σε άλλους πλανήτες κυνηγάμε φαντάσματα στη γη.

 

Επεξ/σία από kostipoos
  • Like 3
  • Haha 1
  • Confused 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, lelisjr είπε

Πέρα απ'την πλάκα, τέτοιες πτήσεις ενδέχεται να έχουν κι άλλες προεκτάσεις που υποθέτω ότι ήδη τσεκάρουν στην Qantas και την Boeing, όπως τι γίνεται με τη συνεχή λειτουργία των κινητήρων για 19 ώρες σερί... Αλλάζει κάτι στη συντήρησή τους; 

H Qantas έχει πάντως παράδοση σε long flights, αφού αν το ψάξετε θα δείτε παλιότερα projects της όπως το "Double sunrise" το οποίο είχε διάρκεια ταξιδιού μ.ο. 28 ώρες!!! Ενώ το ρεκόρ ήταν 32 ώρες! Αυτό το 1943-45 με αεροπλάνα Catalyna! Ο θεός κι η ψυχή τους!

δεν παθαίνουν τίποτα οι κινητήρες. είναι φτιαγμένοι για πολλές ώρες λειτουργίας. πχ 2000 ώρες. Αν έχει μαζέψει 1995 ώρες τότε δεν θα πετάξει αυτή την πτήση αφού θα "λήξει" εν ώρα πτήσης.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά είναι εδώ φαντάρος έκανα από Κόρινθο για Ορεστιάδα 14 ώρες στο ΚΤΕΛ, εντάξει είχαμε και 2 στάσεις αλλά και πάλι!

  • Like 2
  • Haha 16
  • Sad 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, kostipoos είπε

Τι πήγε στραβά μετά το 72;  Ενώ θα έπρεπε να είμαστε είδη σε άλλους πλανήτες κυνηγάμε φαντάσματα στη γη.

Αν ξαναδιαβάσεις τι έγραψες ίσως να βρεις την απάντηση στην ερώτηση σου...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πολύ ανθυγιεινό και για το πλήρωμα που κανονικά θα έπρεπε να αλλάξει με άλλο πλήρωμα σε ενδιάμεση στάση και για τους επιβάτες περαν της κούρασης και της βαρεμάρας , όσα γεύματα να φάς και όσες ταινίες να δεις η ώρα δεν περνά με τίποτα και είσαι σε μια πολυθρόνα για τοσες ώρες , έχω κάνει το Αθήνα - Μελβούρνη με δύο στάσεις μία Μπανγκονγκ και μία Σύδνευ , το χρειάζεσαι θες να βγείς λίγο σε ένα αεροδρόμιο να περπατήσεις να χαζέψεις τα μαγαζιά πριν ξαναμπείς ξανα μέσα στο αεροπλάνο , επίσης η ραδιενέργεια σε αυτο τα υψόμετρα είναι υψηλοτερη και τα πληρώματα δεν πρέπει να εκτίθενται πολύ σε διάρκεια για αυτο και θεωρείται ανθυγιεινή η εργασία τους

Επεξ/σία από ethereum
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή όταν θα ταξιδεύουμε για τον Άρη τί θα κάνουμε;

Επεξ/σία από lexotamilf

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
30 λεπτά πριν, Alex_gr είπε

Αν ξαναδιαβάσεις τι έγραψες ίσως να βρεις την απάντηση στην ερώτηση σου...

Τι εννοεί ο ποιητής; Να το αναλύσουμε.

  • Like 2
  • Haha 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

43 λεπτά πριν, kostipoos είπε

Τι εννοεί ο ποιητής; Να το αναλύσουμε.

Εισαι ανορθογραφος,εισαι και τυφλος..."θα επρεπε να ειμαστε ειδη σε αλλους πλανητες" ή "θα επρεπε να ημαστε ηδη σε αλλους πλανητες";;;;. Καταλαβες τωρα τι εννοει ο ποιητης ή δεν στο ανελυσα αρκετα;;;😂

Επεξ/σία από tsilitheo1
  • Haha 3
  • Sad 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, tsilitheo1 είπε

Εισαι ανορθογραφος,εισαι και τυφλος..."θα επρεπε να ειμαστε ειδη σε αλλους πλανητες" ή "θα επρεπε να ημαστε ηδη σε αλλους πλανητες";;;;. Καταλαβες τωρα τι εννοει ο ποιητης ή δεν στο ανελυσα αρκετα;;;😂

Τούτες την;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.