Προς το περιεχόμενο

Death Stranding [PC]


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω τελειώσει Dark Souls 3 και παίζω online Street Fighter IV και Tekken 7 με πληκτρολόγιο. Άρα και το Death Stranding με πληκτρολόγιο θα το παίξω και βλέπουμε αν το implementation του θα είναι καλό :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 692
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, john2gr είπε

Έχω τελειώσει Dark Souls 3 και παίζω online Street Fighter IV και Tekken 7 με πληκτρολόγιο. Άρα και το Death Stranding με πληκτρολόγιο θα το παίξω και βλέπουμε αν το implementation του θα είναι καλό :P

giphy.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/11/2019 στις 9:37 ΜΜ, Linux_ticket είπε

to gameplay με τι εχει να κανει? με stealth?  μαχες υπαρχουν στο παιχνιδι?

Επειδή πρόκειται να υπάρξουν ανάλογα ερωτήματα όπως αυτό του φίλου Linux, και επειδή προβλέπω πάλι χρήστες που θα κρίνουν το παιχνίδι βλέποντας μονο review και youtube playthroughs :

To DS θεωρώ πως είναι απο τους πιο παρεξηγημένους τίτλους των τελευταίων 10 ετών και σ'αυτό συνέβαλλαν 2 πράματα (ευτυχώς ή δυστυχώς) :  1) Το οτι ηταν Playstation αποκλειστικότητα (βλέπε: o όποιος χλευασμός προήλθε κυρίως απο "fanboy/console wars") και 2) Η ίδια ανικανότητα του Kojima να το πλασάρει σωστά.
To παιχνίδι - πέρα απο το αρχικό μπέρδεμα που προκαλεί λόγω του κάκιστου promotion (απο τον ιδιο τον Kojima) - είναι ενα κλασσικό, open-world action adventure και όλοι μας έχουμε παίξει τέτοια, και boom-boom εχει, και 32434554765 διαφορετικά όπλα έχει, και stealth εχει , και boss battles έχει , και inventory management έχει, ακόμα και ελαφρύ platforming εχει σε κάποια σημεία, επίσης, το παιχνίδι σου δίνει full ελευθερία για να τελειώσεις το κάθε σενάριο/αποστολή με όποιον τρόπο θέλεις, οι κουλαμάρες που έχετε δει σε βίντεο MGS V ισχύουν σε εναν μεγάλο βαθμό και σ'αυτο, κοινώς, το παιχνίδι στην καμία των περιπτώσεων δεν είναι "walking sim" -  θέλετε να παίξετε παιχνίδι που δεν ειναι walking sim αλλά πλησιάζει επικίνδυνα ? Βάλτε το Hellblade : Senua's sacrifice, το DS σίγουρα δεν είναι όμως.

Μου έκανε εντύπωση που πολλοί κριτικάρανε το γεγονός οτι "το μονο που κανεις είναι side-missions/fetch-quest στο παιχνίδι ! "-  γιατί σε ολα τα RPG η άλλους open world τίτλους δεν μας χαλάει η επανάληψη των side-quest/fetch-quest απο το σημείο Α στο σημείο Β, στο DS μας ενόχλησε :D 

Nαι, ώρες-ώρες ο kojima κάνει αυτο-πεολειξία  λόγω της ματαιοδοξίας του ολου project (βλέπε : "κοιτάξτε τι cast μάζεψα, είναι φιλαράκια μου όλοι !"/ "το παιχνίδι θα είναι καινούργιο είδος" κτλπ) και ναι, το γράψιμο ειναι...οχι περίεργο (καθώς δεν σε αφήνει με την απορία) αλλά...υπερβολικό και σχεδόν κακό ώρες-ώρες με την τάση να υπερ-εξηγεί τα πάντα σαν να είσαι 5χρονο αλλά...έτσι ειναι γραμμένα όλα τα παιχνίδια του Kojima, δεν είναι κάτι το καινούργιο και όποιος είναι fan του θα έχει συνηθίσει μετά απο 20+ χρόνια, γεγονός αποτελεί πάντως πως στο μέλλον , καλό θα ειναι  να βρει κάποιον/κάποιους να του γράφουν τα σενάρια γιατί ναι μεν ο τύπος εχει καλές ιδέες αλλά η υλοποίηση τους...βάλτε στην όλη εξίσωση και τη μετάφραση απο τα Ιαπωνικά στα Αγγλικά (υποθέτω) και δένει το γλυκό...

Απίστευτα ατμοσφαιρικός τίτλος με άριστο τεχνικό τομέα (βλέπε : μηδενικά bugs/καταστάσεις που σε βγάζουν απο την όλη ατμόσφαιρα), καταπληκτική παραγωγή ήχου (παίξτε το με ενα σετ καλών ακουστικών ή 5.1) και το cast...θέλω να αποφύγω spoilers αλλά ο Mads Mikkelsen είναι καταπληκτικός (θα πρέπει να το τερματίσετε για να καταλάβετε), πολλά σενάρια του παιχνιδιού - ΜΙΝΙ Spoilers -

 

 το παιχνίδι εχει κάτι σαν ταξίδι στο χρόνο σε ορισμένα σημεία

είναι πραγματικά εξωπραγματικά με καταπληκτική λεπτομέρεια και εξαιρετικό art-direction.Τίποτα δεν σε προετοιμάζει για τις τελευταίες 2 ώρες του παιχνιδιού, απόλυτα εντυπωσιακά γραφικά με επικές καταστάσεις να εκτυλίσσονται στην οθόνη.
Το καλό-κακό ? Ο τερματισμός απο μόνος του είναι γύρω στη 1 και μισή ώρα :D , θα πρέπει να έχετε και εναν κουβά pop corn μαζί σας.

Eπιστροφή στα περί gameplay : όποιος εχει παίξει στη ζωή του έστω και μια φορά open world τιτλο ξέρει τι τον περιμένει και στο DS, ο όποιες, "εκπλήξεις " έχουν να κάνουν πιο πολύ με την υπόθεση παρά με το gameplay, ναι, έχει περπάτημα, οδήγηση οχημάτων και κουβάλημα αλλά δεν είναι καθόλου (κατα την άποψή μου) μονότονο, σ'αυτό συμβάλει η καλή ατμόσφαιρα/διαφορετικότητα των τοπίων, το "σπασιμο" και η εναλλαγή της ροής του παιχνιδιού μεταξύ full εξερεύνησης, όλης οργάνωσης της διαδρομής που θα επιλέξεις καθώς και το μανατζάρισμα του μενού/βάρος αντικειμένων που κουβαλάς, (σχεδόν) random σενάρια μάχης και ο εξαιρετικός και βουτυρένιος χειρισμός με καταπληκτική χρήση δόνησης του χειριστηρίου (βλέπε: νιώθεις το κάθε βήμα που κάνει ο χαρακτήρας σου αναλογικά με το βάρος που κουβαλάς καθώς και τον εξωσκελετό που φοράς) - ΜΗΝ το παίξετε με M&K, πάρ'τε ενα φτηνό joypad-άκι (ή ακόμα καλύτερα αυτό του Xbox one) για να το ευχαριστηθείτε.

Το κοντέρ είχε γράψει γυρω στις 97 ώρες στο PS4 Pro μου, δεν μπορώ να φανταστώ το ποσο ακόμα πιο όμορφο θα δείχνει σε ενα καλό PC στα 60+ fps με υποστήριξη για ultra wide, DLSS , υψηλότερες αναλύσεις καθώς και κάποια QOL patch (photomode, αφαίρεση slow-motion κάθε φορά που μπαίνεις σε BT περιοχή,  καλύτερα physics οχημάτων κτλπ).

Μπορεί εκ 1ης όψης να φαίνεται..."δήθεν" ή "hipster-ιά" ως τίτλος (και γι'αυτό επαναλαμβάνω, ευθυνεται ο Κοτζίμας)  αλλά δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο απο την αλήθεια, το DS είναι - στην ουσία - ένα απλό, κλασσικό open world παιχνίδι με bonus...κουλαμάρα Kojima τοποθετημένη απο πάνω, αυτό μόνο...Πολύ τίμιο και "ειλικρινές" παιχνίδι σε σχέση με τα περισσότερα ΑΑΑ μεγαθήρια όπως God of war, Uncharted, Tomb raider κτλπ (προσωπική εκτίμηση πάντα).
Δυστυχώς, ανήκει σε "εκείνους" τους τίτλους οπου ο "ειδικός" τύπος και χρήστες αποφάσισαν να το μισήσουν επειδή ηταν της μόδας εκείνη τη χρονική στιγμή με το αποκορύφωμα της μετονομασίας του ειδους στο οποίο ανήκει σε "walking sim" - κατι το οποίο ειναι απολύτως ψευδές για όποιον το έχει παίξει (σε αντίθεση με αυτούς που το είδαν στο youtube και προσπαθούσαν να πείσουν τον κόσμο για το αντίθετο).
Το γεγονός επίσης οτι ο Κοτζίμα αποφάσισε - τις 2 φορές που το κάνανε ζωντανή επίδειξη σε κατι TGS κτλπ - να δείχνει τον Sam να περπατάει και να...κατουράει (κυριολεκτικά) σε πεδιάδες κάνοντας μανιτάρια να φυτρώνουν στο σημείο (true story) με ενα βαρετότατο mini-boss battle για τελείωμα δεν βοήθησαν καθόλου θεωρώ - όπως δεν βοηθησε και το γεγονός οτι επι σειρά ετών  μας τα είχε κάνει τσουρέκια με το όλο "μυστήριο" γύρω απο το παιχνίδι καθώς και με το όλο θέμα του Hollywood cast...έριξε όλο το βάρος σε λάθος πράματα και στο τέλος του γύρισε boomerang...

Aλλο κακό (επίσης μέγα-λάθος του kojima) : τα πρώτα 2 κεφάλαια/chapters ήθελαν χοντρό trim-αρισμα, γιατί ενώ στην ουσία είναι tutorial οπου σου μαθαίνει τα περί χειρισμού, πλοήγησης στον κόσμο και manag-άρισμα του βάρους κτλπ, οι αποστολές που σου εμφανίζονται ειναι ατελείωτες και εκεί είναι που το χάνει ο κόσμος (λόγω OCD) και αρχίζει τα περι κούρασης και "walking sim".
Pro-tip :  Με το που ξεκινήσετε το παιχνίδι φτάσετε στο 3ο κεφάλαιο το συντομότερο δυνατόν γιατι εκεί ειναι που αρχίζει πραγματικά το παιχνίδι και σου ξεκλειδώνει..."πραγματάκια" τα οποία σου κάνουν τη ζωή 100 φορές ευκολότερη...

Ενα 8.5/10 απο εμένα, τέλειο δεν είναι προφανώς (τίποτα δεν είναι) αλλά ειναι  απο τα καλύτερα 60άρια που έχω στάξει σε παιχνίδι τα τελευταία χρόνια (μαζί με κάτι red Dead 2), Το προτείνω σε όλους όσους τους αρέσουν τα sci-fi παιχνίδια με (ατμοσφαιρική) εξερεύνηση (open world) ή και fan των παιχνιδιών του Κοτζίμα.

YΓ : To σεντόνι μου ειναι του ιδίου μεγέθους με αυτό του σεναρίου του Kojima 

Επεξ/σία από red1
  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα το έδινα τόσο υψηλή βαθμολογία, και ο κύριος λόγος είναι ότι έχει μηδέν replayablility, αλλα παρόλα αυτά το game πρέπει να το παίξεις, είναι από τα ελάχιστα games που πρέπει, το ξανά λέω ότι πρέπει, να το παίξεις. Προσωπικά για μένα και τον κολλητό ήταν πιο fun από οποιοδήποτε τελευταίο Ubisoft open-world game. Από εκεί και πέρα άμα δεν σου αρέσει ο Kojima, τότε καλύτερα μακριά, γιατί αυτό είναι το πιο Kojima game ever imho. :)

 

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, red1 είπε

Επειδή πρόκειται να υπάρξουν ανάλογα ερωτήματα όπως αυτό του φίλου Linux, και επειδή προβλέπω πάλι χρήστες που θα κρίνουν το παιχνίδι βλέποντας μονο review και youtube playthroughs :

To DS θεωρώ πως είναι απο τους πιο παρεξηγημένους τίτλους των τελευταίων 10 ετών και σ'αυτό συνέβαλλαν 2 πράματα (ευτυχώς ή δυστυχώς) :  1) Το οτι ηταν Playstation αποκλειστικότητα (βλέπε: o όποιος χλευασμός προήλθε κυρίως απο "fanboy/console wars") και 2) Η ίδια ανικανότητα του Kojima να το πλασάρει σωστά.
To παιχνίδι - πέρα απο το αρχικό μπέρδεμα που προκαλεί λόγω του κάκιστου promotion (απο τον ιδιο τον Kojima) - είναι ενα κλασσικό, open-world action adventure και όλοι μας έχουμε παίξει τέτοια, και boom-boom εχει, και 32434554765 διαφορετικά όπλα έχει, και stealth εχει , και boss battles έχει , και inventory management έχει, ακόμα και ελαφρύ platforming εχει σε κάποια σημεία, επίσης, το παιχνίδι σου δίνει full ελευθερία για να τελειώσεις το κάθε σενάριο/αποστολή με όποιον τρόπο θέλεις, οι κουλαμάρες που έχετε δει σε βίντεο MGS V ισχύουν σε εναν μεγάλο βαθμό και σ'αυτο, κοινώς, το παιχνίδι στην καμία των περιπτώσεων δεν είναι "walking sim" -  θέλετε να παίξετε παιχνίδι που δεν ειναι walking sim αλλά πλησιάζει επικίνδυνα ? Βάλτε το Hellblade : Senua's sacrifice, το DS σίγουρα δεν είναι όμως.

Μου έκανε εντύπωση που πολλοί κριτικάρανε το γεγονός οτι "το μονο που κανεις είναι side-missions/fetch-quest στο παιχνίδι ! "-  γιατί σε ολα τα RPG η άλλους open world τίτλους δεν μας χαλάει η επανάληψη των side-quest/fetch-quest απο το σημείο Α στο σημείο Β, στο DS μας ενόχλησε :D 

Nαι, ώρες-ώρες ο kojima κάνει αυτο-πεολειξία  λόγω της ματαιοδοξίας του ολου project (βλέπε : "κοιτάξτε τι cast μάζεψα, είναι φιλαράκια μου όλοι !"/ "το παιχνίδι θα είναι καινούργιο είδος" κτλπ) και ναι, το γράψιμο ειναι...οχι περίεργο (καθώς δεν σε αφήνει με την απορία) αλλά...υπερβολικό και σχεδόν κακό ώρες-ώρες με την τάση να υπερ-εξηγεί τα πάντα σαν να είσαι 5χρονο αλλά...έτσι ειναι γραμμένα όλα τα παιχνίδια του Kojima, δεν είναι κάτι το καινούργιο και όποιος είναι fan του θα έχει συνηθίσει μετά απο 20+ χρόνια, γεγονός αποτελεί πάντως πως στο μέλλον , καλό θα ειναι  να βρει κάποιον/κάποιους να του γράφουν τα σενάρια γιατί ναι μεν ο τύπος εχει καλές ιδέες αλλά η υλοποίηση τους...βάλτε στην όλη εξίσωση και τη μετάφραση απο τα Ιαπωνικά στα Αγγλικά (υποθέτω) και δένει το γλυκό...

Απίστευτα ατμοσφαιρικός τίτλος με άριστο τεχνικό τομέα (βλέπε : μηδενικά bugs/καταστάσεις που σε βγάζουν απο την όλη ατμόσφαιρα), καταπληκτική παραγωγή ήχου (παίξτε το με ενα σετ καλών ακουστικών ή 5.1) και το cast...θέλω να αποφύγω spoilers αλλά ο Mads Mikkelsen είναι καταπληκτικός (θα πρέπει να το τερματίσετε για να καταλάβετε), πολλά σενάρια του παιχνιδιού - ΜΙΝΙ Spoilers -

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 το παιχνίδι εχει κάτι σαν ταξίδι στο χρόνο σε ορισμένα σημεία

είναι πραγματικά εξωπραγματικά με καταπληκτική λεπτομέρεια και εξαιρετικό art-direction.Τίποτα δεν σε προετοιμάζει για τις τελευταίες 2 ώρες του παιχνιδιού, απόλυτα εντυπωσιακά γραφικά με επικές καταστάσεις να εκτυλίσσονται στην οθόνη.
Το καλό-κακό ? Ο τερματισμός απο μόνος του είναι γύρω στη 1 και μισή ώρα :D , θα πρέπει να έχετε και εναν κουβά pop corn μαζί σας.

Eπιστροφή στα περί gameplay : όποιος εχει παίξει στη ζωή του έστω και μια φορά open world τιτλο ξέρει τι τον περιμένει και στο DS, ο όποιες, "εκπλήξεις " έχουν να κάνουν πιο πολύ με την υπόθεση παρά με το gameplay, ναι, έχει περπάτημα, οδήγηση οχημάτων και κουβάλημα αλλά δεν είναι καθόλου (κατα την άποψή μου) μονότονο, σ'αυτό συμβάλει η καλή ατμόσφαιρα/διαφορετικότητα των τοπίων, το "σπασιμο" και η εναλλαγή της ροής του παιχνιδιού μεταξύ full εξερεύνησης, όλης οργάνωσης της διαδρομής που θα επιλέξεις καθώς και το μανατζάρισμα του μενού/βάρος αντικειμένων που κουβαλάς, (σχεδόν) random σενάρια μάχης και ο εξαιρετικός και βουτυρένιος χειρισμός με καταπληκτική χρήση δόνησης του χειριστηρίου (βλέπε: νιώθεις το κάθε βήμα που κάνει ο χαρακτήρας σου αναλογικά με το βάρος που κουβαλάς καθώς και τον εξωσκελετό που φοράς) - ΜΗΝ το παίξετε με M&K, πάρ'τε ενα φτηνό joypad-άκι (ή ακόμα καλύτερα αυτό του Xbox one) για να το ευχαριστηθείτε.

Το κοντέρ είχε γράψει γυρω στις 97 ώρες στο PS4 Pro μου, δεν μπορώ να φανταστώ το ποσο ακόμα πιο όμορφο θα δείχνει σε ενα καλό PC στα 60+ fps με υποστήριξη για ultra wide, DLSS , υψηλότερες αναλύσεις καθώς και κάποια QOL patch (photomode, αφαίρεση slow-motion κάθε φορά που μπαίνεις σε BT περιοχή,  καλύτερα physics οχημάτων κτλπ).

Μπορεί εκ 1ης όψης να φαίνεται..."δήθεν" ή "hipster-ιά" ως τίτλος (και γι'αυτό επαναλαμβάνω, ευθυνεται ο Κοτζίμας)  αλλά δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο απο την αλήθεια, το DS είναι - στην ουσία - ένα απλό, κλασσικό open world παιχνίδι με bonus...κουλαμάρα Kojima τοποθετημένη απο πάνω, αυτό μόνο...Πολύ τίμιο και "ειλικρινές" παιχνίδι σε σχέση με τα περισσότερα ΑΑΑ μεγαθήρια όπως God of war, Uncharted, Tomb raider κτλπ (προσωπική εκτίμηση πάντα).
Δυστυχώς, ανήκει σε "εκείνους" τους τίτλους οπου ο "ειδικός" τύπος και χρήστες αποφάσισαν να το μισήσουν επειδή ηταν της μόδας εκείνη τη χρονική στιγμή με το αποκορύφωμα της μετονομασίας του ειδους στο οποίο ανήκει σε "walking sim" - κατι το οποίο ειναι απολύτως ψευδές για όποιον το έχει παίξει (σε αντίθεση με αυτούς που το είδαν στο youtube και προσπαθούσαν να πείσουν τον κόσμο για το αντίθετο).
Το γεγονός επίσης οτι ο Κοτζίμα αποφάσισε - τις 2 φορές που το κάνανε ζωντανή επίδειξη σε κατι TGS κτλπ - να δείχνει τον Sam να περπατάει και να...κατουράει (κυριολεκτικά) σε πεδιάδες κάνοντας μανιτάρια να φυτρώνουν στο σημείο (true story) με ενα βαρετότατο mini-boss battle για τελείωμα δεν βοήθησαν καθόλου θεωρώ - όπως δεν βοηθησε και το γεγονός οτι επι σειρά ετών  μας τα είχε κάνει τσουρέκια με το όλο "μυστήριο" γύρω απο το παιχνίδι καθώς και με το όλο θέμα του Hollywood cast...έριξε όλο το βάρος σε λάθος πράματα και στο τέλος του γύρισε boomerang...

Aλλο κακό (επίσης μέγα-λάθος του kojima) : τα πρώτα 2 κεφάλαια/chapters ήθελαν χοντρό trim-αρισμα, γιατί ενώ στην ουσία είναι tutorial οπου σου μαθαίνει τα περί χειρισμού, πλοήγησης στον κόσμο και manag-άρισμα του βάρους κτλπ, οι αποστολές που σου εμφανίζονται ειναι ατελείωτες και εκεί είναι που το χάνει ο κόσμος (λόγω OCD) και αρχίζει τα περι κούρασης και "walking sim".
Pro-tip :  Με το που ξεκινήσετε το παιχνίδι φτάσετε στο 3ο κεφάλαιο το συντομότερο δυνατόν γιατι εκεί ειναι που αρχίζει πραγματικά το παιχνίδι και σου ξεκλειδώνει..."πραγματάκια" τα οποία σου κάνουν τη ζωή 100 φορές ευκολότερη...

Ενα 8.5/10 απο εμένα, τέλειο δεν είναι προφανώς (τίποτα δεν είναι) αλλά ειναι  απο τα καλύτερα 60άρια που έχω στάξει σε παιχνίδι τα τελευταία χρόνια (μαζί με κάτι red Dead 2), Το προτείνω σε όλους όσους τους αρέσουν τα sci-fi παιχνίδια με (ατμοσφαιρική) εξερεύνηση (open world) ή και fan των παιχνιδιών του Κοτζίμα.

YΓ : To σεντόνι μου ειναι του ιδίου μεγέθους με αυτό του σεναρίου του Kojima 

Πολύ αναλυτικό και δίκαιο review!

Μόνο να προσθέσω ότι μία σημαντική διαφορά από τα κλασσικά open-world είναι η αλληλεπίδραση με τους άλλους παίκτες, το πως οι δικές τους κατασκευές βοηθάνε το δικό σου παιχνίδι, αλλά και εσύ επηρεάζεις τους άλλους. Αυτό ήθελε να σπρόξει ο Kojima ωσ μοναδικό και πρωτοποριακό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε συ Red ωραιος ο Mikelsen ενταξει,αλλα γιατι αφησες εξω την γαλλιδουλα?

Η ηθοποιος που εδωσε την φωνη στην Fragile ηταν πολυ καλη επισης..

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, optimus prime είπε

To τσιμπησα και στο pc,θελω να το παιξω στην ultrawide αυτη την φορα με framerate της προκοπης..

Δεύτερο playthrough?!

Στις 2/7/2020 στις 7:14 ΠΜ, ilos είπε

ΗΡΩΑΣ. 😁

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Δεύτερο playthrough?!

Μπορεις να το πεις και ετσι,δεν το εχω τερματισει ακομα στο ps4..

Το βαρεθηκες μαλλον για να με ρωτας ετσι..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, optimus prime είπε

Μπορεις να το πεις και ετσι,δεν το εχω τερματισει ακομα στο ps4..

Το βαρεθηκες μαλλον για να με ρωτας ετσι..

Όχι μια χαρά ήταν, απλά δεύτερο playthrough δεν θα έκανα χωρίς κάποιο βαρβάτο expansion. Βασικά όπως και είπα αυτό είναι το μοναδικό σοβαρό πρόβλημα που βρήκα στο game, αλλα η διάρκεια του είναι ικανοποιητική οποτε δεν είναι ιδιαίτερο θέμα. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, {TDi}Dj2k..infc είπε

Όχι μια χαρά ήταν, απλά δεύτερο playthrough δεν θα έκανα χωρίς κάποιο βαρβάτο expansion. Βασικά όπως και είπα αυτό είναι το μοναδικό σοβαρό πρόβλημα που βρήκα στο game, αλλα η διάρκεια του είναι ικανοποιητική οποτε δεν είναι ιδιαίτερο θέμα. ;)

Κοιτα δεν θα το επαιζα τοσο προσφατα υπο κανονικες συνθηκες αλλα μολις πηρα μια ultrawide,την τεσταρισα σε μερικα games και μου αρεσει πολυ η ολη εμπειρια και αφου το υποστηριζει πιστευω οτι αξιζει να το ξεκινησω ξανα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, optimus prime είπε

Κοιτα δεν θα το επαιζα τοσο προσφατα υπο κανονικες συνθηκες αλλα μολις πηρα μια ultrawide,την τεσταρισα σε μερικα games και μου αρεσει πολυ η ολη εμπειρια και αφου το υποστηριζει πιστευω οτι αξιζει να το ξεκινησω ξανα.

Σιγά τα αβγά, το σημαντικό είναι ότι τώρα υπάρχει headcrab hat :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Να σου πω την αληθεια πιο πολυ μου αρεσε αυτο που σου εδινε ο Conan.

Εννοείτε ότι κάνω πλακα, προσωπικά για μένα είναι τελείως immersion breaking τέτοιου είδους additions.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...