IoanisS Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Προσπάθησα και ολοκλήρωσα την επικαιροποίηση στοιχείων μου μέσω της winbank. Η εμπειρία τρομακτική. Πέρα ότι έφαγα μισή ώρα, συνειδητοποίηση ότι δεν σε αφήνουν να κάνεις μεμονωμένα την επικαιροποίηση. Με το έτσι θέλω πρέπει να κάνω upload όλα τα σχετικά αρχεία. Όχι μόνο αυτό που σε ενδιαφέρει να επικαιροποιήσεις. Και αφού την ολοκλήρωσα καμία άλλη ενημέρωση για τη πορεία της αιτήσεως μου. Ούτε ένα e-mail ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς η επικαιροποίηση. Έπρεπε να μπαίνω κάθε ημέρα και να ελέγχω τη κατάσταση του αιτήματος. Ώσπου ξαφνικά μετά από 2 εβδομάδες βλέπω το status μου "Επικαιροποιημένος". Αλλά γιατί με τη winbank πάντα υπάρχει ένα αλλά, εδώ και αρκετό καιρό, συνεχίζω και βλέπω το banner ότι δεν είμαι επικαιροποιημένος και παράλληλα κείμενο (μέσα στο ροζ) πλαίσιο που με ενημερώνει ότι αν είμαι Μη επικαιροποιημένος να απευθυνθώ σε κατάστημα. Πραγματικά για τους υπεύθυνους της winbank, τους ενδιαφέρει για το τι περνάνε οι χρήστες της winbank; Ξέρει κάποιος τι μπορώ να κάνω για να μην εμφανίζεται το μήνυμα για την αίτηση επικαιροποίησης;
Ukforthemoment Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Και τι σε πειράζει αν φαίνεται το ροζ πλαίσιο;
kormos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 10 ώρες πριν, IoanisS είπε Προσπάθησα και ολοκλήρωσα την επικαιροποίηση στοιχείων μου μέσω της winbank. Η εμπειρία τρομακτική. Πέρα ότι έφαγα μισή ώρα, συνειδητοποίηση ότι δεν σε αφήνουν να κάνεις μεμονωμένα την επικαιροποίηση. Με το έτσι θέλω πρέπει να κάνω upload όλα τα σχετικά αρχεία. Όχι μόνο αυτό που σε ενδιαφέρει να επικαιροποιήσεις. Και αφού την ολοκλήρωσα καμία άλλη ενημέρωση για τη πορεία της αιτήσεως μου. Ούτε ένα e-mail ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς η επικαιροποίηση. Έπρεπε να μπαίνω κάθε ημέρα και να ελέγχω τη κατάσταση του αιτήματος. Ώσπου ξαφνικά μετά από 2 εβδομάδες βλέπω το status μου "Επικαιροποιημένος". Αλλά γιατί με τη winbank πάντα υπάρχει ένα αλλά, εδώ και αρκετό καιρό, συνεχίζω και βλέπω το banner ότι δεν είμαι επικαιροποιημένος και παράλληλα κείμενο (μέσα στο ροζ) πλαίσιο που με ενημερώνει ότι αν είμαι Μη επικαιροποιημένος να απευθυνθώ σε κατάστημα. Πραγματικά για τους υπεύθυνους της winbank, τους ενδιαφέρει για το τι περνάνε οι χρήστες της winbank; Ξέρει κάποιος τι μπορώ να κάνω για να μην εμφανίζεται το μήνυμα για την αίτηση επικαιροποίησης; Να μιλήσεις με την Τράπεζα Πειραιώς!
SaFiS Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2019 Θα εξαφανιστεί μόνο του το μήνυμα. Εμένα έκανε 1 μήνα να φύγει. Από την στιγμή που έχει το "check" και γράφει "Επικαιροποιημένος" είσαι ΟΚ...
corsair04 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2019 καλησπέρα Για να μην ανοίγω νέο θέμα .....έχω την εντύπωση ή σήμερα το winbank στην αρχική σελίδα έχει άλλη εμφάνιση (παλιότερη)
IoanisS Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2019 Στις 31/10/2019 στις 4:28 ΜΜ, corsair04 είπε καλησπέρα Για να μην ανοίγω νέο θέμα .....έχω την εντύπωση ή σήμερα το winbank στην αρχική σελίδα έχει άλλη εμφάνιση (παλιότερη) Γενικά αλλάζουν συνέχεια τη winbank και είναι κουραστικό για τους χρήστες να ψάχνεις συνέχεια που είναι τι. Στις 29/10/2019 στις 9:13 ΜΜ, SaFiS είπε Θα εξαφανιστεί μόνο του το μήνυμα. Εμένα έκανε 1 μήνα να φύγει. Από την στιγμή που έχει το "check" και γράφει "Επικαιροποιημένος" είσαι ΟΚ... Ευχαριστώ πολύ. Θα περιμένω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα